Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Fat_Earth
profiilit
Fat_Earth
Fat_Earth
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
2154
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pyri+amerikan+presidentiksi.+Hyvät+mahdollisuudet!
29.08.2019 11:03
Ahaa.+Islamistien+terrorin+maapallolla+järjestää+ja+maksaa+USA,+jotta+USA:n+aseteollisuudella+menisi+vähän+paremmin?++
No+selekishän+sekin+asia+sitten.+Kiitos+vihjeestä.+Hyvää+päivänjatkoa+ja+terveisiä+sinne+laiskojen+opettajien+kouluun,+jos+satut+poikkeamaan.
29.08.2019 10:59
Litteällä+maalla+ei+ole+tärkeitä+trolleja.+On+vain+surkeita+trolleja.
29.08.2019 10:51
"+...kostoksi+siitä,+että+suomessa+en+saanut+ikinä+kunnon+ammattia+enkä+kunnon+palkkausta.+"+
Oletpa+sinä+järjestänyt+elämäsi+tyhmästi.+Olisit+mennyt+heti+ennen+asevelvollisuutta+sinne+venäjälle+niin+olisit+saanut+hienon+ammatin+ja+35000+euron+kuukausipalkan+heti+rajalla.+On+se+niin+ihana+maa.+Siellä+vääpelit+pääsee+pressaksi.
29.08.2019 10:49
Pakotteiden+alaisten+tuoteryhmien+vientiosuus+oli+ennen+Ukrainan+kriisiä+vain+puolisen+prosenttia+koko+tavaraviennistä+Venäjälle.+PUOLI+PROSENTTIA.+Se+on+0.5+/+100.+
https://www.etla.fi/julkaisut/pakotteiden-vaikutus-suomen-vientiin-venajalle/
"Venäjä+vastasi+lännen+talouspakotteisiin+kieltämällä+lähes+kaiken+ruoan+tuonnin+Yhdysvalloista,+EU-maista+ja+muutamista+muista+länsimaista[10].+Myöhemmin+maa+laajensi+tuontikieltoja.+Venäjä+myös+päätti+tuhota+salakuljetetut+elintarvikkeet+rajalla.+"+-+wikipedia.+
EU+ei+kieltänyt+Suomea+viemästä+Oltermannia,+vaan+Venäjä+kielsi+sen+tuonnin.+Koko+Oltermanni+ei+vaikuttanut+pätkääkään+Suomen+talouteen+sinne+eikä+tänne.+PUOLI+PROSENTTIA!!!!!
Mistä+nämä+diletantit+täällä+oikein+leukojaan+repivät?+Haisee+pahalta,+peskää+hampaanne!+
Suomi+on+jo+eusta+riippumaton+ulkomaankaupassaan.+Suomi+saa+ostaa+ja+myydä+mistä+ja+minne+tahansa.+Paitsi+myydä+oltermanneja+venäjälle,+kun+ne+kielsi+sen,+mutta+hällä+väliä.+PUOLI+PROSENTTIA!!!!!
29.08.2019 10:34
"Oli+täysin+järjen+vastaista+tuhota+tuo+kumppanuus.
EU+on+tuhoamassa+maatamme.+"
Venäjä+itse+tuhosi+ulkomaankauppansa+järjettömällä+aggressiollaan.+
Nazi,+kun+mies+lyö+toisen+kuoliaaksi+ja+joutuu+siitä+lusimaan,+niin+onko+meillä+tapana+sanoa,+että+"tuomari+tuhosi+nänen+vapautensa"?+
.
29.08.2019 10:05
Et+unohtanut,+olet+sen+jo+sanonut+monta+kertaa.+
Dementia+jo+noin+nuorella+iällä?+
Alkuperäinen+venäläinen+dementiahan+meni+niin,+että+vanha+venäläinen+vaimo+kävelee+tyhjää+ostoskassia+kantaen+tien+laitaa,+eikä+millän+voi+muistaa,+onko+hän+nyt+menossa+kauppaan+vai+jo+tulossa+sieltä.
29.08.2019 03:18
Siis+et+paheksuisi+jos+Venäjä+valloittaa+puoli+Suomea+ja+Ahvenanmaan.+Arvelinkin+niin.+Mutta+paheksuisit,+jos+siitä+hyvästä+Venäjälle+koituisi+joitakin+taloudellisia+pakotteita.+Niinkin+arvelin.
Ei+Suomi+ammu+itseään+jalkaan+vaan+Venäjä+törkeällä+käytöksellään,+äläpäs+vääristele+syitä+ja+seurauksia.+Venäjä+heiluu+kuin+murrosikäinen+lasten+hiekkalaatikolla+ja+hakkaa+pienempiään.
Suomi+paitsi+osallistuu+pakotteisiin,+myös+paheksuu+syvästi+Venäjän+piittaamattomuutta+kansainvälisestä+oikeudesta,+sopimuksista+joita+on+itse+tehnyt,+sitoumuksista+joita+on+itse+antanut,+imperialistisia,+ekspansiivisia+ja+aggressiivisia+toimia+kaikkia+naapurimaitaan+vastaan.+Suomi+siis+pitää+pakotteita+täysin+aiheellisina,+ei+tarvinnut+paljon+puhua+meitä+ympäri.
Jos+Venäjä+haluaisi+tehdä+jotain+pakotteiden+lieventämiseksi,+niin+olisi+hyvä+aloittaa+Krimin+palauttamisesta+oikeille+omistajilleen+ja+vetäytyä+Ukrainalle+kuuluvasta+Dombassista.+Heti+helpottaisi.+Lisää+helpottaisi+kun+lopettaisitte+urheilussa+fuskaamisen+kemiallisesti+terästetyillä+suurvaltamuskeleillanne+ja+luonnon+saastuttamisen+ja+tuhoamisen+Siperiassa+lyhytnäköisillä+äkkiä+voittoa+lupaavilla+projekteillanne+ja+sammuttaisitte+metsäpalonne.+-+Mutta+tämmöistähän+ei+tule+koskaan+tapahtumaan,+kunhan+unelmoin.
En+ole+leipäkade.+Syö+pois+vaan+venäläistä+kotimaista+Oltermannia.
Oltermannia+notkuu+Suomessa+hyllyt+ihan+niinkuin+ennenkin,+ehkä+se+siksi+on+nyt+halvempaa+kun+sitä+tehdään+halvemmalla+Venäjällä.+Itse+en+sitä+ole+koskaan+syönyt.
Väität+ihan+tosissasi+että+Oltermanni-+juustoa+ja+jugurtteja+teki+ennen+Suomessa+5000+ihmisen+armeija+pelkästään+Venäjän+vientiin?+Ohhoh.+Tuskin+edes+150+paineli+juustolinjan,+jugurttimyllyn+ja+pakkauslinjan+nappuloita.+Ja+nytkö+on+laatu+parempa?+Pitäkää+hyvänänne.
Eikä+olisi+pahitteeksi+maksaa+Neuvostoliiton+kaatuessa+olankohautuksilla+Suomen+teollisuudelle+maksamatta+jätetyt+vientilaskut,+jos+kerran+siellä+niin+ollaan+huolissaan+Suomen+työpaikoista.+Siinä+rytäkässä+venäläiset+veivät+moninverroin+enemmän+työpaikkoja+meiltä+kuin+pari+juustolinjaa+kuule.+Siellä+ne+muhii+teidän+oligarkkien+ja+Putinin+lompsassa+nekin+Suomelta+varastetut+rahat.
Kuule+Delphin.+Jos+Suomessa+tehdyt+tuotteet+ovat+niin+paljon+huonompilaatuisia+kuin+Venäjällä+tehdyt,+niin+miksi+ihmeessä+Venäjä+niitä+huonoja+tuotteita+täältä+halusi+ja+yhä+haluaa+ostaa?+Onko+teillä+siellä+niin+perkeleesti+liikaa+sitä+pestävää+rahaa+ettei+tiedä+mihin+vittuun+sitä+tunkisi+ettei+siihen+tukehdu+ja+Suomessa+sattui+olemaan+yksi+sopiva+reikä+juustopuolella+auki?+Ja+nyt+valitatte,+ettei+enää+saa+edes+Suomeen+työntää+sitä+liika+rahaa,+pitää+yrittää+löytää+kotimainen+venäläinen+reikä+mihin+rahaa+vois+vielä+jotenkin+tunkea+pois+jaloista+pyörimästä?+Vai+mistä+siinä+oli+kysymys?+Meillä+on+aina+ollut+sellainen+käsitys,+että+venäläiset+pitivät+suomalaisesta+juustosta.+Mutta+nythän+sekin+väärinkäsitys+on+sitten+oikaistu.+Kiitos.
Ja+miten+se+Venäjää+muka+vahingoitti,+että+niitä+paskoja+suomalaisia+tuotteita+ei+enää+saanutkaan+ostaa+Suomesta?+Hä?+Miksette+siellä+Venäjällänne+tehneet+niitä+alun+perinkin+ihan+itse,+mitä+sitä+suomalaista+paskaa+täältä+piti+vongata?+Hä???
Olet+sinä+aika+ihmeellinen+politrukki.+Ammu+itseäsi+jalkaan+äläkä+soita+suutasi+Suomen+sisäisistä+asioista.+Me+pärjätään+ihan+hyvin+EU:ssa+ilman+fanatismia+ja+paremmin+ilman+Putinin+riistoroistokokomentoa+ja+sen+renkejä+täällä+trollaamassa.
.
29.08.2019 03:10
Siis+et+paheksuisi+jos+Venäjä+valloittaa+puoli+Suomea+ja+Ahvenanmaan.+Arvelinkin+niin.+Mutta+paheksuisit,+jos+siitä+hyvästä+Venäjälle+koituisi+joitakin+taloudellisia+pakotteita.+Niinkin+arvelin.+
Ei+Suomi+ammu+itseään+jalkaan+vaan+Venäjä+törkeällä+käytöksellään,+äläpäs+vääristele+syitä+ja+seurauksia.+Venäjä+heiluu+kuin+murrosikäinen+lasten+hiekkalaatikolla+ja+hakkaa+pienempiään.+
Suomi+paitsi+osallistuu+pakotteisiin,+myös+paheksuu+syvästi+Venäjän+piittaamattomuutta+kansainvälisestä+oikeudesta,+sopimuksista+joita+on+itse+tehnyt,+sitoumuksista+joita+on+itse+antanut,+imperialistisia,+ekspansiivisia+ja+aggressiivisia+toimia+kaikkia+naapurimaitaan+vastaan.+Suomi+siis+pitää+pakotteita+täysin+aiheellisina,+ei+tarvinnut+paljon+puhua+meitä+ympäri.+
Jos+Venäjä+haluaisi+tehdä+jotain+pakotteiden+lieventämiseksi,+niin+olisi+hyvä+aloittaa+Krimin+palauttamisesta+oikeille+omistajilleen+ja+vetäytyä+Ukrainalle+kuuluvasta+Dombassista.+Heti+helpottaisi.+Lisää+helpottaisi+kun+lopettaisitte+urheilussa+fuskaamisen+kemiallisesti+terästetyillä+suurvaltamuskeleillanne+ja+luonnon+saastuttamisen+ja+tuhoamisen+Siperiassa+lyhytnäköisillä+äkkiä+voittoa+lupaavilla+projekteillanne+ja+sammuttaisitte+metsäpalonne.+-+Mutta+tämmöistähän+ei+tule+koskaan+tapahtumaan,+kunhan+unelmoin.+
En+ole+leipäkade.+Syö+pois+vaan+venäläistä+kotimaista+Oltermannia.+
Oltermannia+notkuu+Suomessa+hyllyt+ihan+niinkuin+ennenkin,+ehkä+se+siksi+on+nyt+halvempaa+kun+sitä+tehdään+halvemmalla+Venäjällä.+Itse+en+sitä+ole+koskaan+syönyt.+
Väität+ihan+tosissasi+että+Oltermanni-+juustoa+ja+jugurtteja+teki+ennen+Suomessa+5000+ihmisen+armeija+pelkästään+Venäjän+vientiin?++Ohhoh.+Tuskin+edes+150+paineli+juustolinjan,+jugurttimyllyn+ja+pakkauslinjan+nappuloita.++Ja+nytkö+on+laatu+parempa?+Pitäkää+hyvänänne.+
Eikä+olisi+pahitteeksi+maksaa+Neuvostoliiton+kaatuessa+olankohautuksilla++Suomen+teollisuudelle+maksamatta+jätetyt+vientilaskut,+jos+kerran+siellä+niin+ollaan+huolissaan+Suomen+työpaikoista.+Siinä+rytäkässä+venäläiset+veivät+moninverroin+enemmän+työpaikkoja+meiltä+kuin+pari+juustolinjaa+kuule.+Siellä+ne+muhii+teidän+oligarkkien+ja+Putinin+lompsassa+nekin+Suomelta+varastetut+rahat.+
Kuule+Delphin.+Jos+Suomessa+tehdyt+tuotteet+ovat+niin+paljon+huonompilaatuisia+kuin+Venäjällä+tehdyt,+niin+miksi+ihmeessä+Venäjä+niitä+huonoja+tuotteita+täältä+halusi+ja+yhä+haluaa+ostaa?+Onko+teillä+siellä+niin+perkeleesti+liikaa+sitä+pestävää+rahaa+ettei+tiedä+mihin+vittuun+sitä+tunkisi+ettei+siihen+tukehdu+ja+Suomessa+sattui+olemaan+yksi+sopiva+reikä+juustopuolella+auki?+Ja+nyt+valitatte,+ettei+enää+saa+edes+Suomeen+työntää+sitä+liika+rahaa,+pitää+yrittää+löytää+kotimainen+venäläinen+reikä+mihin+rahaa+vois+vielä+jotenkin+tunkea+pois+jaloista+pyörimästä?+Vai+mistä+siinä+oli+kysymys?+Meillä+on+aina+ollut+sellainen+käsitys,+että+venäläiset+pitivät+suomalaisesta+juustosta.+Mutta+nythän+sekin+väärinkäsitys+on+sitten+oikaistu.+Kiitos.+
Ja+miten+se+Venäjää+muka+vahingoitti,+että+niitä+paskoja+suomalaisia+tuotteita++ei+enää+saanutkaan+ostaa+Suomesta?+Hä?+Miksette+siellä+Venäjällänne++tehneet+niitä+alun+perinkin+ihan+itse,+mitä+sitä+suomalaista+paskaa++täältä+piti+vongata?+Hä???
Olet+sinä++aika+ihmeellinen+politrukki.+Ammu+itseäsi+jalkaan+äläkä+soita+suutasi+Suomen+sisäisistä+asioista.+Me+pärjätään+ihan+hyvin+EU:ssa+ilman+fanatismia+ja+paremmin+ilman+Putinin+riistoroistokokomentoa+ja+sen+renkejä+täällä+trollaamassa.+
.
29.08.2019 02:58
Ahaa.+Eli+rosmoina+ensin+tehtiin+valehyökkäyksiä+ja+raiskattiin+pimut.+Sitten+juostiin+kämpille,+vaihdettiin+äkkiä+haarniskat+päälle+ja+karautettiin+kiiltävässä+sotisovassa+rikospaikalle+auttamaan+itse+raiskaamiaan+naisia.+Joo.+Sitä+varten+niillä+varmaan+ne+haarniskat+olikin,+ettei+voinut+tunnistaa+kuka+rosvo+siellä+silmikon+takana+luuraa.+
Hampaatkin+piti+ehtiä+pesemään+ettei+raiskatut+tunnista+hengityksestä+että+haarniskassa+piileskelee+äskeinen+raiskaaja.+Ja+piti+kattoo+ettei+ollut+mitään+tatskoja+tai+arpia+tai+sormuksia+tai+kaulakoruja+ja+muita+tuntomerkkejä.+Eikä+raiskatessa+passannu+lemmestä+luritella+ettei+äänestä+jälkeenpäin+tunnista.+Ammattilaisia+piti+olla+ettei+mene+pieleen+hyvä+juoni+pienen+virheen+takia+ja+joudu+vielä+lynkattavaksi.+
Siitä+haarniskastako+se+tuleekin+se+sanonta+"rautainen+ammattilainen"?+
Eikö+niitä+maalaisia+koskaan+ihmetyttänyt+että+ritarit+aina+ehtii+paikalle+vasta+sitten+kun+rosvot+on+jo+aikaa+tiessään?++
Vähän+niinkuin+pienenä+kun+harmitti+aina+että+isä+ei+koskaan+ehtinyt+paikalle+kun+joulupukki+kävi+ja+ehti+jo+lähteä+niin+ettei+iskä+koskaan+sitä+nähnyt.++
Kyllä+minä+maalaisena+olisin+valittanut+huonosta+suojelusta+kuninkaalle+jo+toisen+hyökkäyksen+jälkeen.+Uusia+raiskaamattomia+vaimoja+ei+siihen+aikaan+kasvanut+joka+oksalla.+
.
29.08.2019 00:28
"Pallopäät+eivät+tutki+faktoja,+vaan+heidän+olettamuksensa+täytyy+nojautua+toisten+pallopäiden+arveluihin.+Siksi+pallomaateoria+on+käytännössä+pelkkää+roskaa,+ja+lähteenä+käyttökelvoton."+
Tässä+pallomaan+todistelussa+ei+nojauduta+muuhun+kuin+jo+tuhansia+vuosia+vanhaan+ja+yhä+tänä+päivänä+käytössä+ollevaan+navigointitekniikkaan.+Tässä+ei+ole+mitään+"toisten+pallopäiden+arvelua",+vaan+pelkkää+raakaa+faktaa.+
Väitätkö+Delphin,+että+tähtien+mukaan+ei+voi+navigoida+ja+määrittää+sijaintinsa?+
Väitätkö+Delphin,+että+sekstantti+ja+sen+edeltäjät+ovat+vain+vapaamuurareiden+hämäystä+ja+typeriä+leikkikaluja?+
Väitätkö+Delphin,+että+foinikialaiset+merenkulkijat+olivat+eksyksissä+avomerellä,+kun+rantoja+ei+näkynyt?+Väitätkö,+että+he+eivät+tienneet,+miksi+maa+aavalla+merellä+katoaa+näkyvistä?+Väitätkö,+että+he+eivät+tienneet,+miksi+maston+huipulta+näkee+kauemmass+kuin+kannelta?+
Kumoa+tämä+kuva+ja+puhu+sitten+lisää+viisauksiasi+pallomaan+käyttökelvottomuudesta.+
https://ibb.co/NnpYmrq+
.
28.08.2019 22:50
"Täällä+roikutte+palstalla+nillittämässä+miksi+LMTH:t+AJATTELEVAT+ERILAISIA+MAHDOLLISUUKSIA.+Sehän+se+on+teille+valmiiksi+katetusta+pöydästä+huutelijoille+oikea+kauhistus,+kun+joku+ajattelee."
Se+nyt+vaan+on+niin,+että+te+littarit+ette+kyllä+ole+tuoneet+esille+ainoatakaan+"erilaista+mahdollisuutta",+joka+ei+olisi+jo+viimeistään+tuhat+vuotta+sitten+tarkoin+tutkittu+ja+kelvottomana+tai+ristiriitaisena+hylätty.+
Nämä+LMTH-+ihmiset+joko+eivät+tunne+historiaa,+fysiikkaa+eikä+tähtitiedettä+tai+eivät+piittaa+siitä,+vaan+pitävät+itseään+aivan+ylivertaisina+ihmisinä+menneisiin+sukupolvoon+verrattuna.+Tai+he+ovat+harhaanjohdettuja,+littamaabisneksen+mainoskoneiston+hämmentämiä,+kritiikittömiä+propagandan+kuluttajia.+Marginaalinen+nurkkaus+on+hurahtaneiden+uskovaisten+valtaama,+ihmisten,+joille+valtakirkkojen+raamatuntulkinta+ei+kelpaa.+He+eivät+juuri+poikkea+propagandan+uhreista+-+heillekin+erilaiset+maailmanlaajuiset+herätysbisnekset+ovat+myyneet+tuotteensa.+Useimmat+testamenttaavat+omaisuutensa+näille+"kirkoille".+
Virhearvio+edeltävien+sukupolvien+kohdalla+on+siinä,+että+uusi+sukupolvi+toisensa+jälkeen+pitää+heitä+itseään+tyhmempinä,+koska+he+eivät+tienneet+kaikkea+sitä,+mitä+nyt+tiedetään.+
Paha+erehdys.+Juuri+he+ovat+kaiken+tämän+nykyisen+tiedon+onkineet+selville.+Edeltäneet+tiedemiessukupolvet+olivat+täysin+samanlaisia+tutkijoita+ja+puurtajia+kuin+nykyisetkin.+Yhtä+älykkäitä+ja+yhtä+eteviä+ajattelijoita.+Heidän+neroutensa+on+luonut+kaiken+sen+tiedon,+jolla+korskeat+uudet+sukupolvet+nyt+rehvastelevat+ja+heitä+väheksyvät.+
-+Se,+että+olemme+syntyneet+aikaan,+jolloin+kaikki+tuo+tieto+on+itsestään+selvyys,+ei+tee+meistä+etevämpiä+kuin+sen+tiedon+luoneet.+
.
28.08.2019 21:58
"Yksinkertaisin+selitys+on+se,+että+maa+on+litteä+koska+kaarevuutta+ei+voida+mitenkään,+koskaan+eikä+ikinä+havaita+millään+metodilla.
Kyllä+voidaan.
https://ibb.co/NnpYmrq
28.08.2019 21:28
Tässä+on+sinulle+ikivanha+taivaan+laki,+joka+todistaa,+että+maa+on+pallo:
https://ibb.co/NnpYmrq
28.08.2019 19:50
En+ole+täällä+sanailukilpailussa.+Meillä+on+täällä+keskustelu+menossa.+
Olet+vielä+velkaa+myös+vastauksen+kysymykseeni+itse+aloittamassasi++Himawariketjussa.+
Katosit+sieltä+yhtäkkiä+kuin+voi+Saharaan+kun+piti+vastata,+mikä+satelliititodistuksessani+on+"virallista+totuutta".++Miljoonien+katsojien+toimiviksi+toteamat+satellittiantennien+suuntakulmat+vai+perustrigonometria,+johon+itse+vetosit+siinä+ketjussa.+
Sekin+todistus+jäi+sitten+kumoamattomana+voimaan.+
Maa+on+todistettu+palloksi+pohjantähden+korkeuskulmilla,+geosatelliitit+on+todistettu+geometrialla.+Mikä+on+vielä+epäselvää?+
.
28.08.2019 19:45
Aivan.
Olisi+kiva+kuulla,+mikä+siinä+ei+pidä+paikkaansa.
28.08.2019 19:21
Herra+Anonyymi+solvaaja+on+lisäksi+vainoharhainenkin.+Hän+katsoo,+ettei+täällä+ole+muita+kuin+hän+ja+minä.+
Minulla+on+paljon+enemmän+sanavarastoa+ja+tarkemipikin+anamnesia+sinusta++kuin+mainitsemasi+jonkun+käyttämät+pilkkasanat.+Tarkoitukseni+on+keskustella+tässä+ketjussa+taivaankuvusta+ja+litteästä+maasta+eikä+sinusta.+En+käytä+tuollaista+kieltä+ja+kirjoitan+omalla+nimimerkilläni+siksi,+ettei+minua+sekoitettaisi+muihin.+Tämä+on+jo+toinen+kerta+kun+väität+minun+kirjoittavan+myös+nimimerkillä+Anonyymi.+
Ehdottaisin+seuraavaa+menettelyä:+Kohdistat+minulle+vain+vastaukset+minun+kirjoittamiini+viesteihin.+
Vaikka+tulkitsisitkin,+että+joku+muu,+nimimerkki+Anonyymi,+myös+olen+minä,+niin+vastaa+niihin+viesteihin+kuitenkin+ao+kirjoittajalle+äläkä+minulle.+
Sitten+takaisin+asiaan.+Kirjoitit+kolme+älyvapaata+vastausta,+mutta+et+ottanut+kantaa+esittämääni+haasteeseen.+
Sinä+et+siis+kykene+kumoamaan+linkkaamaani+tuhatvuotista+pallomaan+todistusta+Pohjantähden+korkeuskulman+perusteella.+
Hyvä+on.+Maa+on+siis+todistettu+palloksi.+Kiitän+osallistumisesta.+
.
28.08.2019 19:20
Älykkyys+on+huonoissa+käsissä,+kun+sitä+ei+käytetä+muuhun+kuin+sillä+kerskumiseen+ja+toisten+solvaamiseen.+
Käytäpä+sitä+vaihteeksi+tämän+yksinkertaisen+pallomaatodisteen+kumoamiseen.++
https://ibb.co/NnpYmrq+
.
28.08.2019 16:50
Ei+valehyökkäysten+tekeminen+rautahaarniskassa+ole+yhtään+kevyempää+hommaa+kuin+maataloustyökään.+Aliarvioit+palkkasotilaan+työtä.+
Jos+samat+äijät+hyökkää+ja+puolustaa,+miten+se+käy+päinsä?+Ei+voi+olla+kasdessa+paikkaa+yhtä+aikaa.+Jos+taas+toiset+kaverit+hyökkää+ja+toiset+kaverit+puolustaa,+niin+siinähän+kaikki+kaverit+joutuu+hakkaamaan+miekalla+ja+seivästämään+omia+kavreitaan.+Huono+juoni+tuo+minusta+on.+
Tuo+usan+sodankäynti+ei+menekään+niinkuin+muissa+maissa.+Usa+monissa+paikoissa+kilpailuttaa+sodankäyntitehtävän+ja+parhaan+tarjouksen+tehnyt+firma+saa+homman+hoitaa.+Ne+sitten+laskuttaa+näitä+kilometrejä,+jotka+ei+sisälly+urakkasummaan.+
"Mitä+tehdään+kun+aseteollisuudella+menee+huonosti?"
-++taotaan+miekat+auroiksi.
28.08.2019 16:34
Korjattu+lyöntivirhe+kuvan+tekstissä+https://ibb.co/NnpYmrq
28.08.2019 13:44
49 / 108