Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
101
Kommenttia
1434
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä+en+oo+mikää+junttipetteri..+hommasin+itelleni+tasa-arvoakan.+Tekee+kotityöt+ja+saan+istuu+koneella+kouvolassa+kaiket+päivät.+vähän+valuvikanen+se+on+mutta+eipä+tuo+mua+kiinnosta+muutenkaan+koko+akka+putkenpätkineen.+alumiinivene+kiinnostas+ja+savusauna+pukkilasta+mutta+ei+oo+rahaa.+kelakortilla+saa+kaikkea+mutta+ei+savusaunaa.+Tavallaan+mulla+on+savusauna+kun+tässä+perintömajassa+saunamökissä+kiukaan+pakoputki+vuotaa+niin+että+on+noessa+joka+paikka+vartissa+niiku+pakarisen+esalla+siinä+yhessä+lehvassa..
25.11.2019 04:06
Mulla+oli+kerran+seksikumpparit.+Nokialaiset.+Varsissa+oli+niin+suuria+reikiä+että+ette+usko+ku+kerran+oltiin+akan+kanssa+toisten+katiskoja+penkomassa+ruutanalammella+ni+kotona+mun+kumpparista+löyty+silakka!
22.11.2019 19:12
Ei+tuo+ole+mitään.+Mä+voitin+kerran+pingossa+kinkun.+Se+oli+sama+vuosi+kun+ruuneberi+oli+bresidentti
21.11.2019 21:47
resupetteri+mä+söin+kerran+viisi+Hornetin+siipeä+puffetissa+tikka+koskella+kana+ravintolassa..
18.11.2019 23:51
Ihan+ok+kuuloinen+setti.+Kerran+otettiin+velimiehen+kanssa+sellainen+pakettimatka+mopolla+jossa+oli+kaikki:+Kaxpäällä+startti+Hiekkaharjun+ostarilta,+nestemäinen+aamiainen+pyörätelineen+luona+urpaania+elämää+katsellen+ja+pissatauko+seinustalla.+Ketjujen+rasvaus+ja+kierros+Tiksissä.+Jokiniemi,+Hakkila,+Hiekkaharju+(sätkävehkeet+jäi+pyörätelineen+päälle+ostarille),+Simonmetsä+(pissatauko),+Malminniitty,+Koivukylä,+Asola,+bensavarkaus+parkkipaikalla,+Rekola,+Korso,+kaatuminen,+Kerava,+peräänajo,+pakeneminen+onnettomuuspaikalta,+piileskelyä+Tuusulan+itäväylän+viereisessä+metsikössä,+hirvikolari+Hämeentiellä,+Peijas-Rekolan+sairaala,+syyte+mopovarkaudesta+ja+rattijuopumuksesta,+onnettomuuspaikalta+pakenemisesta+ja+törkeästä+liikenteen+vaarantamisesta,+lonkkaleikkaus+Jorvin+kirurgisella,+kuntoutus+ja+kuksan+kuvaus+Makkaratalon+edustalla+hesassa.+Kotiutuminen+ja+piileskelyä+pimeässä+sossuluukussa+mopopoikien+väijyessä+nurkissa.
18.11.2019 14:58
Meidän+perhe.+Täällä+Thaimaassa+ollaan+jo.+Voin+vakuuttaa+kun+vedonlyöjät+lopettaa+luikkimisen+ja+marinoi+pallinsa.+Sitten+tulee+todistus+ja+voin+vakuuttaa+että+itket+polvillaan+ennenkuin+napautan+sinut+pandaksi.+Nämä+voin+vakuuttaa+jos+dillemaija+tuo+päänsä+ja+marinaadia+ja+satatonnia.+Tapaaminen+Makkaratalon+edustalla+on+heti+hesassa.+Olen+jo+vakuuttanut+että+kuksakin+on+siellä,+pesismailamiesjengi+ja+meidän+perheen+kaikki+passit+ja+hammasharjat.+Me+ollaan+jo+täällä+ja+tossa+menee+joki+ikkunassa.+Orpopoika+osoitti+sitä+sormella+ja+sanoi+Nam.+Askartelin+juuri+valokopiosta+sivun+josta+leikkasin+pojan+päänkuvan+irti.+Kohta+lasketaan+loi+kortonki+tohon+vantaanjokeen.
17.11.2019 14:42
mä+olin+kerran+hiekkiksen+ostarin+baarissa+kun+siihe+tuli+joku+akka+nimittelemään+mua+homoseksuelliksi.+Tempasin+sitä+käsilaukula+päähä,+korkkarilla+sääreen+ja+revisin+tukasta.
16.11.2019 14:22
Lääkäri+kysy+onko+kipui.+Esitin+olevani+niin+tuskissa+etten+pystyny+vastaamaan+ja+päästin+ahistuspierun.+500+pregabaliinia+kirjotti+samantien.+Söin+jo+apkteepin+nurkalla+osan.+Kaveri+bentsoilmari+tuli+siihi+ja+kysyi+ooksä+tuplannu+sun+annoksen?+Ennenku+ehin+vastata+se+sano+että+toimii.+Polille+menin+aulaan+mut+en+keksiny+mikä+olis+kipee+ni+kävin+vaa+vessassa+juomassa+käsidesit.
16.11.2019 12:58
älä+shano+shoomea..+petteri..+amerika+on+omala+tasoölääm
15.11.2019 22:33
Muista+kuitenkin+myös+aito+Thaimaa.+Mene+maalaistaloon+ja+sano+savaadikappia+talon+väelle,+pistä+viltti+nurkkaan+ja+katsele+siellä+aitoa+Thaimaata.+Ota+omat+eväät+esille+niin+talon+väki+saattaa+heltyä+tarjoamaan+sinulle+lämmintä+ruokaa+elleivät+kutsu+poliisia.
Aidon+Thaimaan+pihalla+voit+toljottaa+vaikka+riisipeltoa.+On+mielenkiintoista+katsella+kun+riisi+kasvaa+aidosti.+Jos+sinulla+on+lapsia+mukana+niin+muistathan+läheiskasvatuksen.+
Aidossa+läheis+ja+läsnäolokasvatuksessa+ollaan+ihan+liki+lapsen+kanssa+ja+tuijotetaan+sitä.+Lapsi+aistii+siitä+läheisyyden.+On+ehdottoman+tärkeää+että+lapsen+läsnäollessa+et+tee+mitään+omia+juttujasi+joka+veisi+lapselta+pois+läheisyysaikaa+vanhemman+kanssa.+Älä+myöskään+vie+lastasi+mihinkään+mukahauskaan+keinotekoiseen+tekemiseen,+vaan+kouluta+hänet+aitouteen.+Unohda+ulkoilu,+unohda+veneretket+ja+muut+sellaiset+hömpät.+Toljota+lastasi+noin+40+senttimetrin+etäisyydeltä.+Minä+juuri+lämmitin+unimaidon+54+vuotiaalle+pojalleni+ja+pidin+kädestä+kiinni+niin+kauan+että+hän+nukahti+ihanaan+uneen+ja+sanoi+thaimaaksi+että+iskä+sä+oot+paras+khiai.+Nyt+minulla+on+itselleni+hetki+aikaa+ja+pieni+pala+rauhaa+tässä+koneen+ääressä+keskustella+matkailusta.+Hoivakoti+Luuvalosta+tehtiin+viime+kesänä+pussiretki+Helsinkiin.+Kuksa+oli+mukana+ja+räppäsin+siitä+matkamuistoksi+kuvan+hesan+keskustassa.+
Alakerran+ukot+ei+olis+muuten+uskonut+että+meikäpoika+oli+hesassa.
14.11.2019 15:46
Meillä+ollen+tässä+viidestä+kuuteen+kuntoutusta...+eikun+siis+resupetterit+ollaan+vaimon+kanssa+menossa+gogo-baariin..+eiku+nannan+jokiriistelylle+liput+kolmesataa+paateroa+ollen+tuota+joki+näkyy+hin+lek+fain+kaupungin+ikkunasta..+iltapuuron+jälkeen+palaan+ja+kerron+teille+jokihaaroista+mitä+eräs+ohikulkija+minulle+kertoi+ollen.
13.11.2019 17:29
Vain+omaan+napaan+tuijottavat+omanapanarssu+narsistit+käyvät+aamulenkillä.+Se+aika+on+pois+perheen+yhteisestä+ajasta+ja+lasten+läheiskasvatuksesta,+mutta+kun+rakastaa+itseään+niin+sitten+menee+lenkille.+Minua+naurattaa+ja+yskittää+tässä+samaan+aikaan+tupakoidessa.+Nuudelit+kiehuu+ja+54+vuotias+poikani+mököttää+kun+kielsin+sitä+pelaamasta+kimpleä+kun+mua+ärsyttää+se+nopan+ääni+ihan+hullun+lailla.+Löin+puukengällä+poikaa+korvaan+ja+rikoin+kimplen+noppakupolin.+Vaimo+lähti+kalaan+ku+se+ei+kestänyt+meiän+riitelyä.+Ei+se+ikinä+kalaa+saa+mutta+haisee+ihan+sille+aina+kun+tulee+takaisin.+Alamittaisia+kuulema+ja+laskee+ne+takaisin+veseen.
13.11.2019 11:28
Meidän+perheellä+tsiangmaissa+oli+aito+raton+tunnelma.+Opiskelin+tältä+palstalta+mikä+on+krathong+ja+sitten+meidän+perhe+rakensi+sellaisen+tuossa+karttapöytäliinan+päällä+banaaneista.+Söitiin+ensin+sata+banaania+ja+läheiskasvatin+54+vuotiasta+poikaani+siinä+samalla+kun+ladoin+banaanin+kuoret+nättiin+ympyrään.
Vein+se+ratonkin+tohon+pesualtaaseen+ja+se+levisi+kuin+jokisen+eväät.+Eihän+ne+kuoret+pysy+läjässä+ihan+noin+vaan.+Sätkäpapereista+tein+pikku+lyhdyn+mutta+se+paloi+samantien+kun+sytytin+sen+tuleen.+Tunnelma+oli+kyllä+tosi+aito+thaimaalainen.+Kuunneltiin+elviksen+joululauluja+ja+katselin+itseäni+peilistä+muovinen+sotilaskypärä+päässä+ja+pakotin+pojankin+katsomaan.+Marssittiin+pudhalaiseen+tyyliin+pöydän+ympäri+ja+esitettiin+lopuksi+tiernapoikia+noetuilla+naamoilla+kun+me+kaikki+haluttiin+olla+niitä+saharan+eteläpuolisia+kuninkaita+jotaka+on+tosi+viksuja.+Vaniljapuffetti+söitiin+puoliksi+ku+ei+ollu+ku+yks.
13.11.2019 11:08
Kyllä+sä+petteri+tiiät..+Se+venyy+vaan+kuin+märkä+nuudeli..
13.11.2019 07:18
Minulla+tilanne+on+paljon+parempi.+Tässä+iässä+kun+ei+kiinnosta+se+muutaman+sentin+putki+naisen+alapäässä+ja+kunto+on+niin+huono+ettei+edes+pysty+juoksemaan+naisten+perässä.+Testosteroni+on+vaihtunut+estrogeeniksi+enkä+enää+tiedä+olenko+mies+vai+nainen.+Ihan+sama+en+jaksa+miettiä+koko+asiaa.+Nämä+pattajan+pojat+on+sellaisia+resuja+että+joutuvat+miettimään.+Lämmitän+kohta+pussinuudelin+ja+katselen+sitten+auton+ja+veneen+kuvia+netistä.+Olisi+mukavaa+jos+olisi+auto+tai+vene.
13.11.2019 07:14
Enkä+oo.+Ite+oot.+On+lauluja+jotka+on+lähellä+mun+sydäntä.
Sairaala+kun+taakse+jäi,
mietin+hiljaa+mielessäin,
mitä+siitä+kertoisin,
hoivapirtissä+vastaisin.
Kertoisinko+kelaetuuden?
ilmaisen+lääkityksen,+kelakortin+rikkauden?
kunnes+tiesin+vastauksen:
Ihana+on+Jorvi,
pehmeät+on+vuoteensa+sen.
Sininen+on+lärvi,
verenkierto+ongelma+sen.
Valkoiset+on+varpaat,
veritulppaa+enteillen,
mustat+on+hampaat
nuo+pätkät+palaneiden+tulitikkujen.
11.11.2019 18:15
Olisit+itsekin+resupetteri+katkera+jos+oisit+saanut+lähestymiskiellon+omiin+lapsiisi,+ex-vaimoosi,+omaishoitajaasi,+naapureihin,+sisaruksiisi+ja+Jorvin+psykiatriseen+osastoon.
On+ne+sellaisia+resupettereitä+kaikki+eivätkä+ymmärrä+tällaisen+ihmisneron+oivalluksia.+
Ei+saisi+mukamas+moottorisahalla+tehdä+pikku+aukkoa+lasten+turvakodin+seinään+ja+kurkistaa+että+siellä+on+kaikki+hyvin...+14842+tekstiviestiä+on+oikeuden+päätöksellä+kuulema+liikaa+viikon+aikana+ex-vaimolle.+On+mennyt+Suomessa+aviomiehen+oikeudet+onnettomiksi.+Laitospaikan+omavastuu+nielee+melkein+koko+työkyvyttömyyseläkkeeni.+Onneksi+kela+kuitenkin+kustantaa+tabut.+Niitä+kun+diilaa+vähän+eteenpäin+ni+saa+kuksaan+vähän+kivaa+ja+nannaa.
11.11.2019 09:48
Meidän+poika+on+nyt+kahdeksanvuotias+road+racing+kuljettaja+kakspuolikkaissa+ja+työskentelee+hampurilaisravintoloissa+jotta+oppii+työn+arvon+ettei+ilmaisia+lounaita+ole.+Meidän+perheen+poika+on+Chiangmain+Phuketin+Paraisten+ja+Paraisten+saariston+sekä+Sundomin+saariston,+Saimaan+saariston+ja+Espanjan+huviloidemme+kansainvälisessä+yksityiskoulussa,+ellemme+sitten+ole+lomalla+Kreikassa,+italiassa+tai+Abu+Dhabissa.+
Meidän+poika+on+kasvatettu+läheiskasvatusmetodeilla,+jossa+tuijotetaan+ja+pidetään+kädestä.+On+ehdottoman+tärkeää+ettei+pojan+kanssa+tehdä+eikä+harrasteta+yhtään+mitään.+Se+olisi+pois+läheiskasvatuksesta+ja+olisi+teennäistä.+
On+myös+todella+tärkeää+ettei+käydä+missään+eikä+vanhemmatkaan+käy+missään,+koska+muutoin+he+ovat+etäkasvattajia+ja+se+ei+ole+hyväksyttävää+ammattimaiselle+läheiskasvattajalle.
08.11.2019 12:47
Voin+toki!+Miksi+aina+vain+läheisriippuvaiset+pallomahat+matkustaa+maapallon+toiselle+puolelle+juoksemaan+naisten+perässä+rahalla+kun+eivät+muuten+saa+eikä+normaalit+ihmissuhteet+ole+heille+tuttuja.+Äitin+peräkammarista+on+lähdetty+uuninpankolta+maataloustukirahoilla+kahdenviikon+miljonääriksi+ja+lentskarissa+jo+kehuskellaan+kaadoilla.+Miksi+aina+lihapullia+syödään+ja+väitetään+ettei+ole+rottia?+Lavataksit+sumuttaa+dieseliä+ilmaan+niin+että+et+näe+metrin+päässä+seisovaa+kaveria+onko+se+ihminen+vai+palmu?+Sinne+pitää+mennä+ja+ollaan+niin+rahamiestä+niin+rahamiestä+ja+karkotuskeskuksessa+vietetään+loppu+loma.+leidareita+laitellaan+ja+parvekkeilta+aina+hypitään+huumejengin+keskelle+ja+lopuks+sortuu+talo+päälle.+Ranta+muka+hieno+se+katosi+mereen+aikoja+sitten+koska+hiekka+oli+vääränlaista.+Lapsia+retuutetaan+huvipuistoihin+pakteerien+keskelle+eikä+ymmärretä+läheisyydestä+ja+läsnäolokasvatuksen+merkityksestä+mitään.+Kaikkialle+vaan+pitää+päästä+ja+mennä+suuna+päänä+poukkoilemaan+hiilijalanjälkikenkä+jalassa.+Diapetes+kummittelee+ja+viinaa+kiskotaan+ja+luullaan+että+naiset+rakastaa.+Ei+ne+rakasta+vaan+himoittee+maalaistollojen+tukirahoja.+Sitten+laitetaan+kotoa+rahaa+pusipusi+ja+siellä+se+vuokramorsian+on+jo+tuhannen+intialaisen+alla+patjana.+Sinne+pitää+väkisin+mennä+ja+se+ei+ole+sitä+aitoa+taimaata.+Imeskellään+perunamuusia+jonkun+paarissa+ja+juodaan+halpaa+paikallista+kaljaa+eikä+ymmärretä+aidosta+thaimaasta+mitään.+menkää+jonkun+köyhän+kotiin+koko+lomaksi+ja+näätte+oikeeta+taimaata.+Pattaja+on+väärennös+ja+tusirtirysä.
07.11.2019 22:34
Kolme+kelamiestä+ratsastaa
Hevosillaan+kaupungista+pois.
Kaksi+miehistä+hymyilee,
Mutta+kolmanell'+on+kyynel+silmissään.
Hän+ei+oo+oikea+kelamies
Niin+ystävänsä+hälle+sanoivat.
Hän+ei+oo+oikea+kelamies
Kelakortin+piironkiin+hän+unohtaa
Kolme+kelamiestä+leiriytyy
Hopeisen+kuun+loisteessa.
Kaksi+miestä+unen+saa,