Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tottakai+ne+on+rajanaapureita+resupetteri+kun+ne+on+molemmat+etelässä.+Etkö+oo+ikinä+käynyt+etelässä+lomilla?+Minun+henkilöllisyyskohtaiset+asiat+on+omiani,+passini+olette+nähneet+ja+kuksan+silakkalaatikon+päällä+uunissa.
13.10.2019 21:01
Meil+on+uunit+kaikissa+meidän+taloissa.+Isot+ja+kalliit+uunit+teetätetty+amerikassa.+Onneks+ne+on+isoja+ku+vaimo+sai+katiskalla+niin+isoja+silakoita+että+luukku+ei+olis+menny+kiinni+jos+ne+olis+ihan+tavallisia+tavisten+tavisuuneja+niinku+junteilla+junttilassa.+Mahtuu+silakoitten+kanssa+kuksa+samalla+uuniin+oltiin+sitten+vaikka+Saimaan+huvilalla+tai+Espanjassa.
Vaimo+sanoi+että+liian+ruotoista+ni+vetelin+sitä+nahkaremmillä+jonki+aikaa+ni+alko+maistumaan.+Poika+pääs+karkuun+mutta+heitin+sitä+kyynärsauvalla+takaraivoon.+Pierettää+tosi+paljon+noi+silakat+että+hoivatalo+raikaa...
13.10.2019 18:16
heheh..+Hellevi-hoitsu+tuli+nauramaan+mun+palaneelle+kalalle..+Olin+valmistellut+onneksi+kepposen+ja+kusin+kuksaan.+Hellevi+kysyi+että+taaskos+täällä+ryypätään?+Sanoin+ovela+ilme+naamalla+että+ei+siinä+mukissa+viinaksia+ole..+Hellevi+maistoi+ja+sanoi+että+täähän+on+kusta+ja+kaatoi+sen+mun+päähän.+Siitäs+sai+kuspää!!+heheh!!
13.10.2019 17:42
Nyt+lohkes+ainoa+oma+hammas+ku+puraisin+tuota+paistettua+kuksaa...+ai+hitto+ja+nyt+särkee...+Nuo+vihreät+on+muutes+tomaatteja+mutta+päiväys+on+mennyt+hieman+vanhaksi..+oudon+värisiä..
13.10.2019 17:36
Joo+ole+hyvä.+Naapurin+kissa+oli+hieman+äkäinen+kun+vein+sen+silakat+ja+poltin+ne+pohjaan+palvelutalon+vanhassa+uunissa.+Sekaan+pistin+aamupuuroa+ja+näkkileipiä.+Hyvä+koostumus.+Suolasin+sitten+ja+pipuroin.
13.10.2019 17:29
Hekilökohtaisesti+olen+oikeasti+lentäjä+ja+sukeltelija.+Minulla+on+viisi+raitaa+yöhousuissa+karatessa+laitoksesta.+Asun+viereisessä+huoneessa+herra+lento+kapteenin+kanssa.+Meillä+on+yhdistävä+ideolokia.
02.05.2019 10:50
Numbal+on+ollut+pitkään+jo+asiakkaamme.+Pysyvästi+työkyvytön+ja+varsin+hankala+potilas.+Tahallista+kakkimista+housuun+ja+sotkee+paikkoja.+Kutsuu+täällä+kaikkia+resupetteriksi+ja+piilottaa+appelsiineja+kainaloihinsa+näyttääkseen+isommalta.+Itseään+hän+haluaisi+kutsuttavan+nimellä+"Herra+Lento+kapteeni".+On+rakentanut+tyynyistä+ja+henkareista+itselleen+"lentokoneen"+ja+lukittautuu+usein+huoneeseensa.+Oveen+jättää+lapun+jossa+kertoo+lentävänsä+milloin+"Pankokkiin"+tai+"Apu+Dabiin".
Lapussa+on+lentoajat+ja+paluupäivä,+mutta+ei+ne+ikinä+pidä+paikkansa.+Kun+nälkä+tulee+niin+routa+porsaan+kotiin+ajaa+ja+ovi+aukeaa+ja+lentoaikataulut+ovesta+katoaa.
Pankokin+lentonsa+keskeytyi+viimeksi+kun+hänelle+piti+laittaa+kirvelevään+pyppyyn+rasvaa.
Häntä+voi+tavoitella++Myyrinkodin+Hoivatalosta+numero+kolmosesta.+Asumisasioiden+esimieheen+yhteys+ja+pyydä+lento+kapteenia+puhelimeen.
02.05.2019 10:35
Trollille+ja+nimimerkkivarkaalle+voi+vastata+vain+trolleilla+ja+nimimerkkivarkauksilla.+En+ole+sinä+enkä+ole+2010.+Tässäpä+sinulle+mehukas+pähkinä+purtavaksi+ja+loppupääsiäisesi+menee+hauskasti!
20.04.2019 10:30
Antakaapas+kun+isi+auttaa+senseitä+vastaamaan,+ettei+senseitä+ala+nolottamaan+ja+posket+punottamaan.+Kello+on+ollut+viiden+minuutin+haarukalla+18.02.+
Pattaya+beachilta+katsottuna+aurinko+laskee+"keskelle"+Siamin+lahtea+saaren+ja+niemen+väliin+pikkaisen+keskikohdasta+vasemmalle.+Näkyy+parvekkeeltani+joka+päivä+ja+sensein+parvekkeelta+näkyy+tällä+hetkellä+Helsingin+Jorvi.+Poju+on+sairaalassa+paraikaa.
Terkkuja+pojille+ja+pitäkää+Suomen+lippu+korkealla!
T+2010
20.04.2019 09:58
Akka+lähti...+mutta+kuka+niitä+kaipaa...
https://www.youtube.com/watch?v=O2-X5_GlSwI
19.04.2019 15:24
Jälkkäriksi+vähän+laatujäätelöä.+Kerronko+mistä+sitä+saa...+en+kerro!
https://giphy.com/gifs/eating-wut-pudding-s9kJXPK6jjoME
19.04.2019 14:24
Huomasin+muutakin!+Niillä+on+kummallakin+kaksi+silmää+ja+nenä!+Ne+on+sama+tyyppi.+
Tulostin+kuvan+kalvolle+ja+heijastin+sen+piirtoheittimellä+seinään+siluetiksi+niin+huomasin+että+kuvassa+munkkikin+on+kalju!+2010+nimimerkki+on+siis+kalju+munkki+jolla+on+vasen+korva!+Ihan+selvä+illuusiokorva+ja+nenä!+
Katsoin+mikroskoopilla+ja+olen+havaitsevinani+dillen+myös+parvekkeella+oikeassa+yläkulmassa+seisomassa+tyhmän+näköisenä.
Auton+pölykapseli+heijastuu+munkin+aurinkolasien+kautta+ikkunaan+ja+siitä+näkyy+oikea+korva,+joka+on+ihan+samanlainen+kuin+meidän+mutsilla.+Maija+on+siis+meidän+äiti!+Tarkistin+asian+röntgenkuvista.+Molemmilla+on+solisluut+kaulan+alapuolella.
19.04.2019 13:21
67 / 67