SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Sano ei elvistelylle - Aidot Pasasmatkat nyt saatavilla
Thaimaa ja koko muu maailma ovat saaneet ihan tarpeekseen suomalaisista Elviksistä, jotka saapuvat Elviksinä elvistelemä13301Jäi taas kivasti
Tässä kuussa jäi kivasti täällä, jäikö siellä buuhaa? Ensin jäin valta tielle keskelle katselemaan kurkea ja jäin auton5248On säästön aika, vajakit
On se aika säästöistä, kun odotetaan seuraavaa elägettä, vajakit. Taas jää kivasti säästöön kun säästää tässäkin kuussa.15352Ydinsodan kestävä auto mopiili
Hyvä ystäväni ja mentorini Numba kertoi resu pekoille vähän asian tynkää autoista sota ajalla ja ladoista tulee miljooni8311Tapsan säästö loma Kampot - Pattaya
Varasin itelleni eläkeläisen unelma loman hesasta Kampottiin ja sieltä voi sitten mennä Pattayalle helposti katsomaan se5264Oho Eläke meni.
Yritin syys kuussa hukuttaa murheeni... mutta ei suostunut aimo tulemaan edes veneeseen. Pelasi velaksi hetelmä peliä pa3244Kohtuumiljoonasaari
Löytyi tällainen saari kohtuumiljoonilla https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/d194c9ae-8771-4dd1-97c6-3663eab035fc Laiteta2173Kun kuntoa mitattiin Bandogissa
Voin toki kertoa siitä lääkäri käynnistä, jossa lääkäri kehui kuntoani. Matkalla sairaalaan pysähdyin kuvaamaan mopo on6211Silloin se myrkyn lykkäs kesällä kerran
Kerran oltiin aimon kanssa menossa siihen espanjan rajalla thaimaisiin battajalle. Jääräborgilta ostettiin matka liput.6334Possoilua täällä Thaimaassa
Oltiin majurin kanssa etsimässä Thaimaan parasta ravintolaa kävellen kotti kärryillä. Toinen työnsi aina toista 10 metri4208Valkoinen kurittaja
Olen itsekin innokas raudan kurittaja ja varallisuus tasostani johtuen, kuritan sitä kellarissa. Väännän ja käännän raut089Anna mun rakastaa
Hurjasti olen rakastunut, rajusti öisin suudellut, olo on kuin ois lyöty pölkyllä päähän, aivot on menneet täysin jäähän3281Sunnuntaida
Aiheista oli puhetta niin päätin keskustella itseni kanssa vähän aiheista, jotka jonkun mielestä ovat aiheellisia kirjoi6116Alavieskan rajalla
Oltiin aimon kanssa silloin sellaisia viisvitosia pojanhupakoita uskonnollisesta perheestä, kun päätettiin tempasta ja l5278Kuvia Thaimaasta ja matkatarinoita
Aina vinkutaan missä kuksa ja että asun Pasasen päässä ja ettei mulla ole yhtään omaa kuvaa eikä matkahistoriaa. Täältä072Maa Jussille morsian
Lähti se thaimaan ämmä vaikka arvostin sitä ja sen pentukakaraa tosissaan paljon. Annoin heille joka toisen sunnuntainki0126Kansain välinen lehdistö
En tiiä onko tää uutinen ollut esillä siellä junttilassa, mutta täällä Thaimaassa kansain välinen lehdistö on noteerannu12205Hiljasta kuin appelsiini tehtaalla
Rakkaat hiljaisina kuin aimon kieli pää. Taiska laulaa ihmisen ikävä toisen iho kosketusta kun ei ole elämänä watti kort083Aimon kuntolihasvasara
Kastelimme aimon kanssa yhdessä yleis radion ohjelmaa, jossa ihana tee vee kokki kape aihila teki ruokia terveillisiä. A195Korkeampi tietoisuuden taso ja laatu
Voin vakuuttaa kun ajoissa menee jo naimisiin Thaimaisen kanssa ja asuu jo täällä Thaimaassa monta vuotta saavuttaen sam2141