Vapaa kuvaus

Aloituksia

103

Kommenttia

1460

1. Otettiin Aimon kanssa säästö matka Jombbarin homokadulle. Ollaan vapaassa suhteessa. Otettiin vierekkäiset huoneet katu tasosta josta näkee niitä nättejä hieromus poikia parvekkeelta univormuissaan. Kävin suihkussa ja ajoin nenä karvaa lyhyemmäksi, oli fiilis olo.
    Aimo oli ottanut jo varas lähdön ja istui parvekkeella natsikiikarit silmillä ja hakkasi villisti hanskaan. Meillä kun oli low pudjet ni ei voitu poikia huoneeseen ottaa.
    Kyllä täältäkin pesee, tuumasin ja aloitin intsensiivisen tuijotuksen yhteen poikaan kadun toisella puolella, jolla oli päärynä pylly ja glitteriä naamassa.
    Aloitin oman vemputukseni ja huutelin hävyttömyyksiä suomeksi sille pojalle, se hymyli.

Aimo huomasi tämän ja karjaisi kaiteen yli kurkistaen että et vidun homopoika tuijota tuota samaa poikaa ku mä näin sen ensin! Mulla oli lasissa votkaa piimällä ja linkosin jämät Aimon kiikaria päin niin että sen linssit oli ihan kurassa... Aimo kirosi kuin kotalappalainen ja sillä lakkasi seisomasta. Minulla taas seisoi terhakasti ja jatkoi flirtteilyä sen pojan kanssa äänekkäästi Aimoa ärsyttääkseni.
    Kauan sitä riemua ei kestänny ku Aimo kajautti sieltä kaiteen takaa mua aurinko varjon putkella naamaan niin kovaa että multa meni näkö ja tasa paino aistit... Kaaduin ikkunan läpi huoneeseen ja siinä lasi murskassa kun koitin päästä pystyyn niin oli kassitkin verillä... Aimo hihkaisi parvekkeelta että nyt se poika otti paidan pois!!!

Ei tarvinne erikseen mainita että meinasin tulla hulluksi... Koti matkalla bussissa Aimo totesi että kaiken pystyy korjaamaan, teipillä tai rakkaudella. Sitten me naurettiin ja pussailtiin ja aimo laittoi Pebanteenia mun kasseihin. Nenään sattui se nauraminen tai oikeastaan koko naamaan.
  2. Aimo oli taas kerran ryypännyt kaikki rahat jossakin homo paraatissa ja palasi synkkänä kotiin.. ruoja kehtasi kysyä että onko ruokaa ku kauhia nälkä kurnii umpi suolessa...
    Chlang Main voltistakaan ei voitu tilata ku ei ollu yhtään steissiä lombakossa.
    Aimo keksi sitten että hei meillähän tulee vettä vielä hanasta että se katkeaa vasta ensi viikolla. Joitiin lämpimästä hanasta ensin ilmaiseksi alku palaksi vettä, ja kylmästä hanasta sitten ilmaiseksi ruoka juoma.

Meillä oli sähköt poikki niin poltettiin kirja hylly ja lipasto puu kaminassa ja keitettiin siinä vettä ilmaiseksi. Samalla nousi ilmaiseksi tuvan lämpötila melkein kahdeksaan asteeseen ja todettiin että on kyllä mahtavaa asua omassa vuokra torpassa ilmaiseksi.
    Aimon reseptissä vettä keitetään 12 tuntia kattilassa ilman kantta aina välillä kattilaan syvälle kurkistaen. Aimon naama oli jo kymmenen tunnin kohdalla aivan vesikelloilla ilmaiseksi. Lopulta vedestä oli tullut paksua ja maukasta ja ilmaiseksi.

Keitto oli niin pehmeää että sitä oli helppoa pureskella, vaikka meillä Aimon kanssa ei yhteensäkään ole kuin kolme omaa hammasta ja kahdessa niistä on reikä ja kolmas on siinä kunnossa että karieskin kiertää sen kaukaa. Mahat oli sitten aivan palloina ilmaiseksi ja otettiin vielä lasilliset kylmää vettä kaminan edessä joka sinkosi meihin lämpöä ja rakkautta tupaan hellyyden ehdoilla. Lopuksi aimo kusi kaminan sammuksiin ettei mene koko kirjahylly kerralla... meinasin tulla hulluksi...
  3. Aimo oli kaksi viikkoa teillä tietymättömillä kela päivän jälkeen...
    Tuli sitten korvat lurpallaan ja häntä koipien välissä kotiin... silmät mustana, lompakko, etu hampaat, nahka takki ja toinen kenkä hävinnyt eikä se toinenkaan ollut oma.
    Ripitin aimoa siinä oikein kunnolla ja vetelin korvaan tillikoita niin että lätinä vaan kävi.
    Kovasti oli katuvainen ja että ei ikinä enää tällaista tapahdu että kahdeksi viikoksi katoaa.

Annoin anteeksi koska minulla on suuri sydän ja kerroin aimolle ilo uutisen että olin perinyt alma-tädiltä viisi tonnia rahaa ja bolku pyörän. Aimo hihkui onnesta ja mentiin ostamaan sille kenkä. Aimo sanoi että nyt on kuules semmonen homma että me mennään naimasiin nyt! Aimo retuutti minut kädestä jonkun Jortti-Pekka nimisen hepun luo joka voi meidät vihkiä koska sillä oli ennen vene ja kipparin hattu. Aimo pyysi minulta ne kaikki perintö rahat että voi maksaa hää kulut ja salaisen hää matkan joka oli salaisuus.

Tuoreena parina sitten seisottiin Kotkan linja-auto asemalla odottamassa bussia hesaan.
    Bussi tuli ja aimo kaivoi matka lipun taskustaan bussiin nousten. Kysyin että missä mun lippu on ni aimo sanoi että sä oot jo käynyt hesassa...
    Meinasin tulla hulluksi. Aimoa ei näkynyt kuuteen viikkoon... Juhannuksena löysin sen veneen alta uuden poika kaverin kanssa tinttaamassa kolinaa...