Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
SenssuChlangMai
profiilit
SenssuChlangMai
SenssuChlangMai
Vapaa kuvaus
Aloituksia
78
Kommenttia
1332
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosi se on... Minä, Aimo, Numba ja Myrkytysmies asteltiin buifettiin sisään. Numban vaimo käänsi tuon kyltin "permanently closed" suomeksi, joka tarkoittaa "permanentit halvalla". Aateltiin syödä ja ottaa muodikkaat permanentit samalla. Ehdin laittaa vasta alku palaksi tarjottimelle 90 kpl paahtoleipiä ja neljä litraa hilloa, kun jo eka laaki tärähti senioria silmään.... otin leveän haara asennon ja aloin ladata peukaloa vasta hyökkäykseen niin eikun vaan käyvät seniorin päälle ja retuuttavat ulos niin että paidat repesi päältä.... puoli nakuna sitten ei päästy enää mihinkään sisään ja syötettiin itsejämme pupan paarolla.
05.12.2023 19:08
Moicca! Multa veivät kans puolikkaan matkalaukun, mulle jäi vaan kahva käteen. Kolmasti on huorat vieneet lesken eläkkeet ja riipukset. Nykyään matkustan vain espanjaan etelän lämpöön. Voi kulkea lompakko taka taskussa ilman pelkoa että kaikki menee ja mitään ei jää.
Veivät multa kanssa passin ja takimmaisen jalan kenkän. Oli vielä krotiilin nahkaa ne kenkä eikä mikään halpa todellakaan. Uumajan lossilla nappasivat sen ja kaiken mikä riippui.
04.12.2023 17:04
Kerran oltiin Aimon kanssa pattayalla keskellä kirkasta päivää ranta kadulla treenaamassa judoa käsi kädessä, niin siihen tuli joitakin outoja simbansseja ja pasiansseja riitaa haastamaan meille senioreille oreille.... Sitten ne alkoi hakkaamaan ihan surutta ja silmittömästi meitä tavallisia eläkeläis miehiä... Luultiin että tilanne oli jo ohi mutta sitten tajuttiin että meidät on myrkyntetytty. Aimolla tuli vaahtoa suusta ja muusta, kun tarkkaan takaa tarkastelin että onko seksunaalista tehty Aimolle. Oli tehty se punoitti vielä senkin jälkeen kun laitoin siihen pebanteenia.
https://aijaa.com/oyE59p
Aimon tuuheasta tukasta oli lähtenyt tukoittain karvaa pois siinä simpanssien riepotellessa meitä kuin vierasta sikaa... Ei ikinä enää pattayalle, päätettiin yhteen ääneen ja nenistäkin tuli veriä. Meinattiin tulla hulluksi.
01.12.2023 18:09
Kävelin kerran kaikessa rauhassa pattayan ranta katua pitkin, kun vastaan tuli myrkky genguru. Annoin sille hyvin tilaa mutta se vaan tuli eteen ja taka varikoi minulta voi paperiin käärimäni ruis puikulat, jotka olin tuonut suomesta.
Meinasin tulla hulluksi... kohta apinat huomasi että olen helppo saalis ja alkoivat piirittää... niillä oli pikku puukot ja tuima katse... ne huiputti minua oikein kunnolla.
Ostin loma osakkeen jota ei ollut olemassakaan ja aurinko lasit joissa ei ollut toista sankaa eikä toista linssiä.... Osa maksulla myivät minulle kausi kortin disney elokuvaan joka tulee kuulema ensi iltaan sitten kun tulee....
Raha ei riitä nyt edes parmaseen.... annoin apinoille pankki tunnukseni niin voivat sitten helposti suora veloittaa.... säästän itseltäni töitä vaikka kuin....
27.11.2023 10:38
Olen kristitty niin opetin lapsille vähän Jeesuksesta: "Hungry Jesus have you bread, many bread have fish, Jesus eat everybody"
18.11.2023 09:41
Tässä kuussa jäi kivasti täälläkin. Ensin jäin valta tielle keskelle katselemaan kurkea ja jäin auton alle. Sairaalassa jäin ilman hoitoa kun vakuutus jäi ottamatta. Kampura jalkani jäi ostarin pyöröoven väliin ja sinne jäi toinen kenkäni. Jäin ilman tarjousleipää, kun liukuportaat jäi jumiin ja odottelin neljä tuntia korjausmiestä.
Nauratti ja mulla oli hauskaa kun hölmöläiset meni kävellen pois liuku portaista kun ne ei tajunnut että ei niissä tarvi kävellä kun ne kävelee itsestään. Jäin siihen nauramaan ja ilkkumaan niille perään huudellen. Kun jäin pois niistä portaista niin jäljelle oli jäänyt vain keksiä ja ledi valoja. Jäin kotona ihmettelemään kun se ledi valo ei sopinut ikean katto gruunuun. Pyöritin ja pyöritin mutta käteen jäi vaan se bolttimo uudelleen ja uudelleen. Takuu lappu jäi bussiin josta jäin väärällä pysäkillä pois. Yritin liftata mutta kukaan ei ottanu kyytiin ku jäi tuo ruusu nenästä hoitamatta.
Jäin pientareelle ottamaan nokka unet ni penskat jäi siihen ihmettelemään suurta ja punaista nenääni, tökkivät sitä sormella että onko se aito.
Olen kristitty niin opetin lapsille vähän Jeesuksesta: "Hungry Jesus have you bread, many bread have fish, Jesus eat everybody"
18.11.2023 09:18
Kerran kun pasastelin aimoa kama suttura asennossa, niin aimo huusi kiihkoissaan "oo you duck me so guud sumoball..."
16.11.2023 20:18
Aimolla oli kerran rahaa kuulema tosi paljon... tsiljoonia... nyt ne on olleet 34 vuotta sijoitettuna korkea tuottoisiin sijoituksiin ja tulee aimon tilille ihan näinä päivinä... on olleet jo tulossa 33 vuotta mutta rahan siirrot kestää nykyään.... heti kun sitä rahaa tulee niin makselen velat ettei tarvi piileskellä verhojen takana kyyryssä ja huutaa eri äänellä oven takana oleville velkojille että ei täällä asu ketään senseitä...
Sitten loppu rahalla ostellaan jahteja, laatu pyöriä, ranta huviloita, laatu juomaa kuksaan, doppareita ja mennään geilaamaan... siitä on ollut puhetta jo 34 vuotta.
Voi olla että ne rahat tulee jo huomenna... meen heti aamusta kattomaan auto maatilta. Sitten mennään bussilla pattanjalle.
03.11.2023 18:15
Hyvin säästetty Tapsa! Minäkin taas säästin ja säästin ja säästin pieruakin että nuudeli spagettti ravinto ehtii imeytyä pierusuolesta veren kiertoon. Silloin kun säästetään niin säästetään kunnolla! Aimo päästi kunnon metaani pierun niin laitoin nenäni ihan kiinni sen karva kumpujen väliin ja imaisin koko setin. Ensin meinasin tulla hulluksi mutta sitten siitä tuli epä inhimilliset voimat ja avasin paljain käsin mehu katti pullon jossa oli kiljuva. Joitiin se ja sitten en enää välittänyt eko lokista ja päästelin surutta... Aimoa nauratti ja tunnelma yltyi eroottiseksi..... siitä lisää sitten mutta voin vakuuttaa että siinä paska haisi ja balalaikka soi!
03.11.2023 18:05
Aimon kanssa meidät on myrkytetty useasti. Kerran kun mentiin sateella autio taloon paskalle niin löydettiin sen kellarista pullo epäillyttävää nestettä, joka haisi jarru nesteelle ja pistävälle niin että silmiä kirvelsi. Juotiin se puoliksi ja tuli ihan kamala olo. Aimo luuli olevansa kameli nimeltä reijo joka sanoi koko ajan vaan iihaha haa iihaha haa reijo se vaan ratsastaa....
Minä luulin tulevani hulluksi ja irtosin ruumiistani muuttuen numbaksi jolla oli huikea kunto....
nousin rappusia ylös niin ulko kaistaa minut ohitti reijo kameli ja monotti taka jalalla polvi lumpioon niin että näin kiinalaisia tähtiä.... reijon selässä ratsastin sitten polille jossa meille molemmille vaihdettiin strutsin maksat.... meinasin tukka hulluksi....
23.10.2023 17:32
Oltiin kirkan ja hektorin kanssa Walle Nahlroosin synttärereillä lauvantaina soittamassa ja laulamassa, kun siihen pompsahti Fredi ja halusi kertoa meille ponitiikasta pari sanaa tenori äänellä.
Fredillä oli sellainen ponu resepti ettei kellään. jäistä rauta kankea pitkin valutellaan tenttua ja bensaa patonkiin josta se puristetaan ämpäriin ja siivilöidään leipä pois. Neste sytytetään hetkeksi tuleen ja sitten nautitaan pillistä kuumat.
Poni ratsastuksen jälkeen olikin kello hame tanssiaiset jossa kuuneltiin amerikkaa tuujubesta. Walle puhui kanssa rakentamisesta ja sekin sanoi että ai taloja vai hehheh ja sitten Fredi teki sille vritsun kaulaan ja me muut tanssittiin vaan.
Huomion arvoista oli ettei juhlissa ollut yhtään naista. Walle sanoi että ne ei tee muuta ku vie rahat ja myrkyttää. me nyökkäiltiin kirman kanssa.
23.10.2023 17:24
Aimon kanssa oltiin pattijoella satokauden juhlaa sondramania viettämässä, kun aimo meni ripulille kesken kekkereiden ja päristi edellisen yön pirtu makkara paahto leipä seokset sortsin lahkeesta pub joukahaisen lattialle, seinille ja baari tiskille.
Paari mikko meinasi tulla hulluksi. Paarin nurkassa oli epäillyttävän näköinen hahmo jota epäilimme pää myrkyttäjäksi muiden ollen vain juonessa mukana.
Olivat sujauttaneet aimon tasku mattiin myrkkyä kun me pelattiin gimblen mestaruudesta. Aimolla on kultainen kosketus noppaan ja vihreät nappulat oli melkein jo maalissa kun kaadoin muka vahingossa kaljat laudalle ja julistin tasapelin.
Minunkin maha kurnahti ja makaroni nuudelit kahdella ketsupilla lähti kuin tykkimiehen suusta. Tehtii siin sitten ulosteen siirto, aimo tykitti minua ja minä aimoa kun painoimme lihavat pakarat vastakkain. Tunnelma oli romanssinen, vaikka muut meinasi tulla hulluksi. Kimple lauta ja baarin koko lattia matto on tänä päivänäkin ulos otossa.
23.10.2023 09:33
Moi etelän mies! Olipa hyvin lohkaistu ja olet oikea sanasieppo joka vetää pässejä naruissa ja köysissä miten tahtoo vaikka sairaalan rappusissa! Minä en ole voinut vielä paljastaa kuka olen, koska on suku rasite koska olen Fantom, kävelevä haave jo yhdeksännessä polvessa ja kattilassa.
Se kuka näkee nastamuumion silmämunat, kokee kauhean lopun.
Joskus menen kaupunkiin kela päivänä bussilla ja olen kuin ihan kuka tahansa kela ukko kaulusket pystyssä. Takaisin handelin kautta. Viinasta saa villejä ideoita päähän ja sitten saa pattajan rakkaat kyytiä oikein isän käjestä.....
Pää kallo luolassa koin ensimmäiset sensuaaliset kokemukset kun Erno eno oli puheutunut marliini monrouksi. Minä olin humpri pogarting ja Erno määräsi minut kontilleen rehu siiloon..... se oli sitä nuoruutta tunnetta haurasta... ei sitä Ernoa voinut pysäyttää sen täytyi maaliin rysäyttää ja se sanoi että tästä paikasta pakko on laukasta.... Meinasin tietenkin tulla hulluksi.....
16.10.2023 15:44
Hyvä suunnitelma! Olen aina ollut sitä mieltä että vain ite voi tietää miten sitä vatkataan, vemputetaan ja läpsitään sähkö kärpäs läpällä. Yx akka meinas kerran syödä sen, oli siinä suu auki ja veti sitä kohti kitaansa mutta sain onneksi kajautettua sitä kynttilän jalalla ohimoon ni se lopetti heti. Ihan hullu akka ja meinasin itekki tulla hulluksi siinä hullun myllyssä.
30.09.2023 18:04
me mennään aimon kanssa aina bussilla.... jos tietäisitte jotakin niin thaimaasta on aivan kauhea liikenne.... ihmiset elää kuin siat ja kippaa kaikki roskat luontoihin....
siksi päätimme lähteä hanka salmelle.... sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että meiltä olis raha loppu.... ehei.... olemme aina tulleet erinomaisesti toimeen.....
Tänään meinasin tulla hulluksi kun koirien riisi puuro säkin hinta oli noussut melkein 3 paateroa....
23.09.2023 18:19
tytöt on yäks... minä en sellaisille anna... erektio vaikeudet alkoi 1984 paikkeilla, mutta ne loppui jo 1989 kun ei enää seissyt ollenkaan... se on hyvä sillä tyttöjen peukaloista voi saada aidsin kun ne on huonosti hoidettu ja likasia ne likkasten kynnet.. pitkä kyntisiäkin ovat.. kynnen naarmuun kun menee pakteeri ni se on aids tulehdus... Hankasalmella olen turvassa näiltä ja myrkyiltä, joita tuputetaan jatkuvasti ovista ja ikkunoista... viimeksi aamulla posti mies oli laittanut elloksen kuvastoon myrkkyä. Sitä on vaikea havaita, kun nämä kättää näkymättömiä, hajuttomia ja mauttomia myrkkyjä, mutta heti kun avasin elloksen kuvaston, tuli pahoin vointia ja ripulia.
14.09.2023 10:41
mulla eri laisia kokemuksia pattajalta.. taksi kuski varoitti minua että kohta saat löylytyksen.. en ehtinyt kysyä sen enempää kun hän heitti myrkkyä naamalleni, löi pambu kepillä päähäni, vei rillit, lippis hatun ja lombakon.
Jätti mut kadulle, jossa heräsin rottien järsimänä ja rabies kuumeessa... dengue hyttynen puraisi ja skorpioni. thaimaan karmein käärme luikerteli lahkeeseeni...
silloin paikalle tuli ihmisiä joiden luulin auttavan minua.. mutta he laittoivat minuun myrkky ruiskeita, veivät sarveis kalvot ja munuaiset.. pakenin turvaan poliisi asemalle verissä päin huutaen apua apua.. poliisit tuli paikalle ja kysyivät haluanko juotavaa, toivat lasillisen myrkkyä josta menetin tajunta toiminnot..
heräsin myrkkyletkuissa kun minulle tehtiin ihmis kokeita.. testasivat erilaisia myrkkyjä minuun ja yhdellä myrkkyhoitajalla oli iso pullo myrkkyä kädessä jossa oli myrkyn merkki myrkkypullon kylessä... kuin ihmeen kaupalla pääsin hyppäämään ikkunan läpi kadulle, jouduin nuoriso myrkyttäjien takaa ajamaksi mutta hyppäsin liikkuvaan bussiin ja pääsin pakenemaan sillä... bussissa minut myrkytettiin kahdesti ennenkuin oltiin suruburin lento kentällä... jossa minut myrkytettiin jollakin oudolla myrkyllä... ei koskaan enää sanoin ja niin sanoi aimokin ja se lento kapteeni..
14.09.2023 10:33
Sen näkee vain tuuheista hiuksista. Silloin tulee fyrkkaa, vaikutusvaltaa ja naisia. Kaljut jää ilman ja joutuu hornan lieskoihin rasvaamaan kaljuaan joka palaa helposti auringossa.
Siksi 2010 on köyhä ja tukaton. Ei ole rahaa edes föönaukseen!
09.09.2023 18:22
Minusta tämä on hyvä keskustelu. Täällä thaimaassakin chiang maissa on tärkeää että miehen hiukset on kauniit ja kiiltävät, hoidetut, kuten Tapsa jo kertoi. On mahtavaa kulkea värjätyt, tupeeratut, föönatut ja kiharretut hiukset päässä ja tuntea kuinka tuuli hyväilee ja heiluttaa tuuheaa hiuspehkoa.
Perma nentti on todella edullinen täällä ja siksi pepe vilbäri käy täällä aina ostamassa lisää papiljontteja. Hänellä on tuuhea tukka ja miehevä olemus. Aimolla on luonnon kiharat hiukset, jotka hulmuaa vapaana kuin villi ori arolla kirmaamassa laumansa kärjessä. Aimo käy parturissa neljä kertaa viikossa, koska se on täällä halpaa.
Siellä valtiossa se ei ole halpaa. Jeesuksella oli todella pitkä ja hoidettu tukka niinku aimollakin. Aikamoisia veijareita molemmat! Olen opiskellut 80 vuotta ja olen kaksin kertainen valtiotieteen uimamaisteri omassa kastikkeessani.
Lääkäri täällä chiang main kamadzassa on todella halpaa. Kun me mennään aimon kanssa lääkäriin, lääkäri toteaa jo portaissa että nyt on miehillä sellainen tukka, ettei tarvi edes mennä tutkimuksiin! Sitten lääkäri kertoi kalju vitsin, jossa kutsui kaljuja vesipäiksi ja voi pojat kun me naurettiin siinä ja hyväiltiin toistemme tukkaa.... Aimo sai keskivahvan erektion ja ejakuloi lääkärin prässi housun lahkeeseen nylkytettyään sitä hetken kuin koira...
Meinattiin tulla hulluksi naurusta siinä kaikki kolme, kun lääkäri sanoi wuh wuh!
09.09.2023 17:22
Kelassa akka sanoi mulle että sulla tulee lääkekatto täyteen.... sanoin sille pöljälle että mun huone on ainakin kaks ja puol metriä korkea että lääkkeitä mahtuu vielä vaikka kuin paljo lisää.... Otin samalla reissulla Bubrenorfiinia, Rivotrilia, Gabapentiiniä, Ketanestia... joitakin muitakin tuote merkkejä tarttui mukaan....
Lorazepam Macure
Lorazepam Orion
Lyribastad
Lyrica
Medipam
Midazolam Accord
Midazolam Accordpharma
Midazolam Hameln
Midazolam Medical Valley
Nimatek vet
Nitrazepam Accord
Norspan
Nozelam
Opamox
Oxamin
Ozalin
Panacod
Paramax-Cod
Pentocur
Phenoleptil vet
Pregabalin 1A Farmaa otin kanssa.... oli aika tyttömäinen olo kun kurlasin nuo tuulensuojaan kiljulla.....
06.09.2023 08:28
1 / 67