Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tigrutoivottaa
profiilit
tigrutoivottaa
tigrutoivottaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
366
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joskus+aikoinaan+nuoruudessa+kirjelappu+tai+kortti+jonkun+pojan+pulpettiin+oli+rohkeinta+mitä+uskalsin+tehdä.
Eikä+ne+sen+jälkeenkään+ole+kummempia+olleet.
Ei+ole+ollut+tarvetta+mihinkään+sellaiseen.
Nuoremmilla+voi+olla+ihan+eri+sfäärit+ja+se+heille+suotakoon.
Hyviä+unia.
06.08.2022 00:55
Jollain+lailla+palstalla+kirjoitteleminen+oli+hukkaan+heitettyä+aikaa+ja+toisaalta+ei.
Paradoksaalista+se+oli.
Opin+tosi+paljon+täältä.+Se+auttoi++ehkä+jotenkin+eteenpäin.+Paljonhan+täällä+on+koulukiusaamisen+elementtejä+ja+ihan+"+tuulta+taivasta+paskaa",+mutta+anyway.++Joskus+jotain+hyvin+koskettavaakin.
Hyviä+unia+jokaiselle+jonka+tarpeisiin+tämä+tänään+vastaa.
🙏
07.07.2022 00:21
Levollista+yötä++helteestä+ja+kaikesta+huolimatta+sille+yhdelle++prinssille.....
#säilytän+sinut+♡
#oot+liikuttava
#rankkaa+läheisillä
#jäin+lomalle
#voimat+lopussa
01.07.2022 23:36
Jännä+miten+monenlaisilla+sävyillä+ja+sanoilla+voi+kirjoittaa+ikäihmisistä,+vanhoista,+elämää+kokeneista+ja+nähneistä+ihmisistä.+Jonkun+kirjoittamat+sanat+puhuttelevat+ja+liikuttavat+ja+toisen+kirjoittamat+sanat+nostavat+sisäisen+vastarinnan+joka+tunteena+on+vastenmielinen.
Oman+elämäni+lähipiirissä+on+itseäni+vanhempia+läheisiä,+sukulaisia,+entisiä+työkavereita+ja+ystäviä.+Sairaudet+ja+kuolema+on+tullut+tutuksi.+Elämän+rajallisuuden+ymmärtäminen+omallakin+kohdalla+tulee+aina+lähemmäksi+kun+kutsu+ajasta+iäisyyteen+tulee+lähelle.
Enemmän+kuin+fyysisen+iän+numeroita+olen+aina+arvostanut+vanhemman+ihmisen+elämänkokemusta,+sitä+ymmärrystä+ja+lempeää+viisautta+jota+ikä+ja+omat+kokemukset+elämästä+voivat+antaa.+Vaikka+ikää+karttuu+niin+oma+itsemääräämisoikeus+saa+säilyä+ja+omat+mielipiteensäkin+saa+ilmaista+vaikka+joskus+kipakamminkin+😅
15.05.2022 11:12
Rehellisyys+ei+välttämättä++tuo+
sinulle+lukuisia+ystäviä,+mutta
se+tuo++aina+ne+oikeat.++-John+Lennon-
21.01.2022 23:22
Niin+minäkin+ajattelin+aikoinani.+Hän+ajatteli+ja+koki+asian+toisin.
06.01.2022 21:59
Hyviä+jouluyön+unia+tänne🌲
🐅
25.12.2021 00:08
Nätisti+kirjoitettu+sille+oikealle.+Täällä+on+harvoin+mitään+kaunista.+Silti+tänne+kirjoitettu+jää+vain+tänne.+Kuten+tämäkin.+Hyvää+yötä.
18.09.2021 23:30
Tuollainen+koskee+ja+repii+sisintä.
Aitous+ja+rehellisyys+ovat+elämän+arvoina+ne+säilyvimmät.
18.09.2021 22:04
Hyvää+iltaa!+
Eikö+jokaisen+ihmisen+ole+hyvä+vastata+omasta+olostaan+ja+hoidostaan?
Emme+tunne+niin+hyvin,+että+"voisin+viedä+täältä+ketään+ns."+hoitoon"+🙂+enkä+koe+sen+olevan+minun+tehtäväni.+
Oon+jäänyt+miettimään,+että+jos+haluaa+trollata+ja+etsiä+vuorovaikutusta+sitä+kautta+niin+onko+se++vain+pelien+pelaamista++vai+vaille+jäämisen+oloa+ja+tunnetta++oman+elämän+ihmissuhteissa?+
Sen+tiedän,++että+joskus+trollikin+voi+puhutella+myönteisesti+ja+ymmärtää+kohtaamansa+ihmisen+livessä+tai+palstalla.+
Kyllille+🧡
Mukavaa+iltaa+toivottaen
🐅
10.09.2021 20:37
Moi+Kylli!
Kirjoittelimme+joskus+täällä+ja+myöhemmin+s-postillakin.
Meillä+oli+omanlainen+yhteisymmärrys,+yhteys+ja+huumorikin.+Se+kaikki+katkesi+minun+puoleltani+kun+koin,+että+meillä+taisi+olla+erilaiset+tarpeet+yhteydenpitoon.
Jälkeenpäin+kaduin+yhteytemme+katkeamista.
Ehkä+me+vain+kaipaisimme+eri+asioita+elämäämme.
Monesti+olen+kaivannut+juttutuokioitamme+ja+sitä+ymmärryksen+tunnetta+toisessa.
Vieläkin+toisinaan+käyn+täällä,+mutta+yhä+harvemmin+ja+harvemmin.+Näen+sitä+ihmisten+pahaa+oloa+päivittäin+töissä+joten+en+halua+lisätä+sitä+elämääni+käymällä+täällä.
Sinä+olit+ja+olet+tärkeä+minulle.
Olitpa+palstatrolli+tai+aito+ihminen.
Silti+oon+kiitollinen+sinusta+ja+olemassaolostasi.
Kauniita+unia+ja+ihanaa+syksyä+sinulle+toivottaen
ystäväsi+🐅
09.09.2021 23:57
Linkkaa+joku+biisi+illan+päätteeksi....<3
🐅
16.07.2021 22:26
Minä+en+hauku+sinua+feikiksi,+kunhan+totean+vain.
Ja+tällä+nimimerkillä+kirjoitin+sinulle+silloin+tälle+palstalle.+En+osaa+nostaa+vanhoja+ketjuja+näkyville+kuten+joku+täällä,+mutta+muistan+hyvin+sen+viestin+jonka+kirjoitin+ja+johon+vastasit+törkeästi.
Me+kävimme+pitkään+täällä+vuoropuhelua+aikoinaan.
27.06.2021 00:50
Onhan+se+ikävää,+että+ajattelet+vanhemmasta+naisesta+tuolla+tavalla;+joko+provoten+tai+oikeesti+tosissasi.+Tuo+ikäjuttu+kun+on+sellainen+johon+ei+itse+voi+vaikuttaa.+Se+johtuu+suurimmaksi+osaksi+meidän+vanhemmistamme.
Tiedäthän...+Ei+minultakaan++kysytty,+että+minä+vuonna+haluan+syntyä...☺️
Minä+kuuntelen+mielelläni+itseäni+vanhempia+ihmisiä.+Arvostan+heidän+ajatuksiaan,+elämänkokemustaan+ja+elettyä+elämää.+Parhainta+kohtelua+ja+oppia+elämässäni+oon+saanut+monilta+ikäihmisiltä.+
Viimeinen+"käyttöpäivä"+kuulostaa+oudolta+kun+puhutaan+ihmisestä.+Tiedäthän+ettei+ihminen+ole+käyttökampe.+Vaan+inhimillinen+ihminen.+Mies+tai+nainen.Nuori+tai+vanha.+Tärkeintä+on+ihmisyys.+
Hyvää+yötä+💫
17.06.2021 23:15
Nämä+eivät+ole
minun+sanojani.
Ne+vain+lentävät+
lävitseni.+Lepattavat
hetken+aikaa
sydämen+lämmössä
ja+jatkavat+sitten
eteenpäin.+Sinne
missä+tarvitaan.
-runoilija++++(Susanna+Jussila)
Levollista+yötä+💫
🧡🐅
16.06.2021 22:57
Hienoa,+että+jaksat+ideoida+ja+kehittää+uutta+tarinaa+tänne.
Tämä+saitti+tarvitsee+hyviä+kirjoittajia+ja+sellaisia+ihmisiä+jotka+laittavat+mielikuvituksensa+yhteisön+luettavaksi.
Jos+jossain+vaiheessa+tarvitset+novellille+ostajaa+tai+kustantajaa+niin+oon+kiinnostunut+asiasta.
Kaikkea+hyvää+luomiseen+ja+mielikuvitteluun++tarinoiden+parissa.
11.06.2021 21:03
Tuo+elämän+kuvaaminen+kuulostaa+tosi+kauniilta.+Niinhän+se+usein+menee+kauniisti.+Sitten+kun+suhde+arkipäiväistyy+toisesta+voi+tulla+itsestäänselvyys.
03.06.2021 22:20
Eipä+taida+olla+peris234+ainut.+Jännä,+että+häntä+ikäänkuin+syyllistetään+ja+täällä+on+monia+muitakin+jotka+ovat+🎭:n+takana.+Toisille+on+sallittua+ja+toisille+ei.+Joku+ristiinnnaulitaan+ja+joku+saa++jatkaa...
Onhan+tämä+aikamoinen+saitti.+Oon+ajatellut,+että+tämä+on+joillekin+kuin+päiväkirja+jonne+kirjoittaminen+helpottaa+oloaan.+Toisille+oksennus+paikka+jonne+kaiken+ikäväpaskan+voi+ladata,+jollei+ole+mitään+muuta+paikkaa.
Oma+kirjoittamisen+tarve+tänne+on+jo+laantunut+ja+muuttanut+muotoaan.+Se+ei+koskaan+tule+tarkoittamaan+sitä,+etten+tykkäisi+hänestä+ja+etteikö+hän+olisi+tärkeä+minulle.+Aina+sydämessäni+ja+sielussani.
03.06.2021 21:38
Kirjoitit+kyllä+kauniisti.+Mitäpä+tuohon+lisäämään+tai+pois+jättämään.+Sanattomaksi+vetää.
03.06.2021 20:54
Onhan+tuossa+sun+elämän+tarinassa+sellaista+kampetta+ettei+monikaan+tuota+kaikkea+olisi+kestänyt,+mutta+näköjään+olet+saanut+oman+pakkasi+kasattua+hyvin+"mielikuvituskavereilla+tai+ilman"😅.+
Tämä+puskista+huuteleminen+ja+haukkuminen+on+kummallinen+ilmiö+täällä.+Sitä+en+lakkaa+koskaan+ihmettelemästä.+Murrosikäisiltä+sitä+kuulee+ja+heidän+ikäkauteensa+se+sopiikin,+mutta+aikuisilta+sitä+jotenkin+odottaa+enemmän.+Ihmisenä+oleminen+ja+kasvaminen+on+koko+elämän+mittainen+matka.+Itse+kullakin+meistä.
🙂
02.06.2021 18:03
2 / 19