Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tigrutoivottaa
profiilit
tigrutoivottaa
tigrutoivottaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
366
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aattelen,+että+ihmiset+purkavat+ja+avaavat+sielun+maisemaansa+tänne+eri+tavoin,+kuka+trollihahmoilla++kuka+mitenkin.+Kirjoittaminen+onkin+terapeuttista+vaikka+on+siinä+omat+vaaransakin+jos+olet+kovin+vilpitön+ja+liian+auki+tällaiselle+kanavalle.+
Koronan+alkupuolella+uutisoitiin+jo+muutaman+kuukauden+jälkeen,+että+mielenterveysongelmat+olivat+nelinkertaistuneet.+Mitä+ne+ovat+tänä+päivänä+tai+ensi+syksynä?+Julkinen+terveydenhuolto+ei+vedä+ja+yksityiset+palvelut+ovat+totaalisen+tukossa.+Siihen+vielä+päälle+soteuudistus+niin+pommi+on+valmis.
Toki+olen+huomannut+mainitsemiesi++nimimerkkien+täällä+vilahtavan+,+mutta+en+ole+niiden+äärelle+tietoisesti+pysähtynyt+lukemaan.+Ehkäpä+mielikuvitushahmoille+elämän+luominen+saattaa+palvella+omaa+mielen+maisemaa.+Olihan+meillä+lapsuudessakin+leikkimme,+nuket,+autot,+barbit++ja+unilelumme.++Leikkimielisyys+ja+oma+sisäinen+lapsi+on+hyvä+säilyttää+mukanaan.+
Täällä+palstalla+vain+hyväntahtoisuus++usein+unohtuu+ja+tilalle+tulee+haukkuminen+ja+pahan+kylväminen.+Sitä+vastustan+enkä+halua+hyväksyä.+😔
02.06.2021 13:57
Aiemmin+kirjoittelin+joskus+enemmän+ja+nykyisin+suht.vähän.+Tuo+mielenterveys+on+itselleni+sellainen+sydämen+asia+ja+näitä+kirjoituksia+seuranneena+en+sulata+minkäänlaista+toisen+ihmisen+halveksuntaa+tai+terveydentilan+potaskointia++somessa.+Kellään+meistä+ei+ole+varaa+siihen.
Jos+se+on+tuo+rehellisyys+tai+aitous+omasta+tilanteestasi+joka+pistää+henkilöhyökkäämään+ja+kirjoittamaan+"vidduiluja".+En+tunne+enkä+tunnista+käyttämiäsi+nikkejä+enkä+muitakaan+hahmoja+joista+täällä+on+kirjoitettu,+muttei+sillä+ole+väliä.+Asia+on+se+johon+reagoin.+Voisin+liittyä+tähän+nimimerkillä+periaatteen+nainen+😅
02.06.2021 13:24
Kommentoin+ketjuasi+liittyen+tuohon+mielenterveysteemaan+ja+sen+loukkaamattomuuteen.
Tulin+nyt+siihen+tulokseen+ettei+kannata+kirjoittaa+eikä+tuhlata+turhaan+aikaa.
Kiitin+myös+sinun+omista+kirjoituksistasi+elämänkokemuksistasi+ja+tunnelmistasi.++Aattelen,+että+kiusa+se+on+pienikin+kiusa+kun+viestejä+poistellaan.
☀️🙂
02.06.2021 13:01
Luin+kommenttisi+ja+olihan+siihen+ketjuun+linkitetty+jotain+muitakin+juttuja+ennen+poistoa.
Asian+tärkeyttä+eli+ihmisen+mielenterveyden+loukkaamattomuutta++ei+mikään+poistaminen+tai+loukkaavat+kommentit+muuta.
Palstalla+ihmiset+ottavat+oikeudekseen+särpiä+toisten+ihmisten+terveydentilaa,+tietämättä+siitä+hevonhierakkaa.+Moniko+heittäisi+kakkaa+toisen+ihmisen+päälle+omalla+nimellään+ja+kuvallaan+täällä?
Oon+totaalisen+pihalla+mainitsemistasi+Make+&Liljalaakson+kuvioista,+en+niitä+ole+seurannut+kun+sen+verran+harvakseltaan+tänne+enää+kirjoitan,+mutta+minusta+sinä+olet+kirjoittanut+mukavalla+sävyllä+omista+elämänkokemuksistasi++ja+tunnelmistasi.+Niissä+on+ollut+aitoa+elämisen+makua.+🙂☀️
02.06.2021 11:46
Kiitos+vielä+palautteesta.
01.06.2021 17:43
Totta+tuo+mitä+kirjoitat.
Joskus+sitä+miettii,+että+mistä+syystä+me+ihmiset+emme+löydä+niitä+positiivisia+"kiviä"
enemmän+ja+useammin?
Täälläkin+ihmiset+kommentoivat+usein+hämmästellen,+että+olipa+kiva+ketju+tai+mukavasti+kirjoitettu.+Ehkä+yksi+ketju+sadasta.+Se+on+ihmettelyn+paikka.+Miksihän?
01.06.2021 17:41
Tuo+mielenterveys+on+niin+tärkeä+ja+arvokas+asia+ettei+sen+kustannuksella+kannata+kenenkään+alkaa+pelleilemään.+Meistä+ei+kukaan+pääse+toisen+ihmisen+mielen+sisälle.
Jokaisen+on+oma+polkunsa+kuljettava+ja+tehtävä+siinä+parhaansa.+Minuun+koskee+jos+aletaan+retostella+toisten+fyysisillä+tai+henkisillä+sairauksilla.+Silloin+kilahtaa+itselläni+jossain+tosi+syvällä.
01.06.2021 17:28
Mun+mielestä+on+tosi+törkeää+tehdä+aloitus+palstalla+toisen+mielenterveydestä.+Häpeä!!
01.06.2021 16:14
Vilpitön+ja+rehellinen+ihminen+luottaa+toiseen+ihmiseen.
Epärehellinen+ihminen+kusee+toista+silmille.+Odotin+kahdenkeskisestä+yhteydestä+avoimuutta,+aitoutta+ja+rehellisyyttä.+Eniten+petyin+itseeni.+Että+luotin+ja+olin+sinisilmäinen.
30.01.2021 09:11
Ihan+paras+on+tuo+Irwinin+Viimeinen+laulu...
Sopii+tämän+vuoden+loppuun.
Hyvää+ja+ihanaa+uutta+vuotta.
🐅
31.12.2020 20:38
Jos+pidät+minusta
lupaat+poimia+minulle
kaikki+tuikkivat+tähdet
tummalta+taivaankannelta
Jos+pidät+minusta+oikein+paljon
lupaat+noutaa+minulle
hopeisen+kuun+taivaalta
Mutta+jos+rakastat+minua
et+tee+turhia+lupauksia.
Tove+Jansson
🐅
28.12.2020 21:43
Sulle+myös+hyvän+ja+levollisen+yön+toivotus.
Jaksamisiin!🌠
🐅
24.09.2020 23:50
Ei+ole+mitään
yhtä+hitaasti+tappavaa
kuin+ikävöidä+yksin
eikä+mitään
niin+eläväksi+tekevää
kuin+olla+kipeästi+kaivattu.+
(Hanna+Lind+2014)
Tarpeet+palstalla+omissa+jutuissa+hellittäneet.+
Loput+päiväkirjaan+tai+joskus+kasvotusten.
Jos+Luoja+suo.+
Levollista+yötä.+🙏🌠🧡
🐅
24.09.2020 23:18
..🍂Ystiksen+ajatuksiin..🍁Lainattuja+ajatuksia..
Rakkaus+ei+koskaan+ole+virhe
se+on+joko+todella+hyvä+ihmissuhde
tai+vielä+parempi+oppitunti.
+++++++++++++++++++🧡🧡
Kaikki+ne+haavat
kannathan++ylpeydellä
kivusta+huolimatta
ja+sen+ansiosta.
Sinussa+on+nyt+
enemmän+rakkautta.+(hidasta+elämää)
++++++++++++++++++++++🧡🧡
Kukaan+ei+voi+elää
jättämättä+jälkiä
kaikkialla+on+viestejä
Jälkiä+ihmisten
Viestejä++ajan
ja+takaa+vuosien
Joihinkin+viesteihin
niin+tottuu
Niistä+tulee+osa+elämää
Jos+ne+loppuvat
niitä+tulee+ikävä.++++++-+Una+Reinman
Ajatukset+meidän+vuoropuheiluissa+täällä
ja+reaalissakin.+Kiitos+kun+oot+🌻
🐅
11.09.2020 17:55
Ystiksen+yöhön...+🌠💫
Siivet
Sulka+rehellisyydestä
sulka+rohkeudesta
sulka+uskosta+ja+urheudesta
Sata+sulkaa+suuresta+surusta
tuhat+onnen+tuntehista
Sulka+suurin+sielun+kipinästä.+
Sulista+kasvavat
suuret+kantavat+siivet
Tuuleen,+tuleen,+varjoon,+valoon
-Päivään+huomiseen++(ideri)
-+suojele+silmiäsi,+ne+ovat+sielun+peili
Sydämeni
On+levossa+tietäen,+
että+se,+mikä+oli+tarkoitettu+minulle,+
ei+koskaan+ohita+minua+ja+se,+mikä+ohittaa+minut,+ei+koskaan+ollut+tarkoitettu+minulle.
-Iman+Shafi
-Sinulle+ja+Mussullesi+🧡
Minulta+levollista+yötä+ja+💙-unia💤🙏
🐅
05.09.2020 23:42
Ystis..🙂+🌠
Minä+tiesin...+Posti+on+kulkenut..+
Löysin+tähän+iltaan+yhden+tekstin..+
Nauraessani+pimeään+yöhön
otan+käteeni+palavan+soihdun,+
sytytän+sillä+kuun+ja+auringon
liekkeihin+tulenpunaisiin,+
niin+että+kaikilla+olisi++lämmin
ja+hyvä+olla+tänään.+
(runotalo.+fi)+
🔥🔥
Paranemista+ja+lämpöisiä+hyvän+mielen+unia.+💫💤
🐅
01.09.2020 22:57
Ystikselle+🙂🌃+🌛🌈
-On+ihmisiä,+jotka+kuulevat+sinun+puhuvan+
+tuhansin+sanoin,+eivätkä+silti+ymmärrä+sinua.+
Ja+ihmisiä,+jotka+ymmärtävät
-ennen+kuin+sanot+sanaakaan
-Yasmin+Mogahed
🌠💫🙏+Pyhäiltaa+ja+levollisia+unia🥰
🐅
30.08.2020 22:21
Ystiksen+iltaan+ennen+yötä...+🌠🌃
"Tiedän,+että+välillä+surettaa,
Tiedän,+että+välillä+on+olo+jolloin+tuntee,+että+maailma+kaatuu+niskaan.+
Tiedän,+että+välillä+joutuu+kuulemaan+jotain,+jota+ei+olisi+halunnut+kuulla.+
Tiedän+myös,+että+jokainen+joka+todella+haluaa+ja+jaksaa+odottaa,+saa+asiansa+kokoon,+pala+palalta.+
Jokaisella+on+sydän,+
vaikka+välillä+se+olisikin+hukassa
Jokaisella+on+tunteet+ja+jokaisella+on+joku+joka+välittää+ja+muistaa,+että+olet+olemassa,+
joka+hyväksyy+sen,+että+sinä+olet+sinä+ja+joka+lohduttaa+kun+lohtua+tarvitset.+
Et+ole+koskaan+yksin,+maailmassa+on+aina+joku,+joka+ajattelee+juuri+sinua+ja+muista+myös+se,+että+sinä+voit+olla+juuri+se,+jota+joku+kipeästi+tarvitsee,+nyt+ja+aina.+
(pinterest)+
Levollista+iltaa+ja+yötä+Ystikselle🌠
Kiitos+kun+oot💫
🐅
29.08.2020 22:52
Levollista+yötä+Ystis.+Alan+nyt+nukkumaan.
Nuku+sinäkin+hyvin.
💌🌾🌼🌠
28.08.2020 23:24
PS.+Kiva+kun+oot+kirjoittanut+mulle+s-posteja.
En+ois+ikinä+uskonut+että+joku+kirjoittaa+mulle+johon+oon+täällä+"tutustunut".
🐅
28.08.2020 22:56
3 / 19