Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tigrutoivottaa
profiilit
tigrutoivottaa
tigrutoivottaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
7
Kommenttia
389
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rehellisyys on radikaalia.
Ja minä kannatan kaikin
tavoin avoimuutta, aitoutta.
Sitä, ettei pidä itseltä eikä
toiselta asioita piilossa.
Kohtaa tunteen kuin tunteen
pakenematta. Silti toisinaan
elämässä tulee niitä hetkiä,
jolloin se, että pysyy
harkitusti hiljaa, on ainut
oikea valinta. Sitä suurinta
rakkautta. (lainaus)
Levollista yötä.
♡
25.12.2022 23:43
Minusta+on+surullista,+että+tyypit+jäävät+jumiin+tänne.
Tosin+jäin+minä+itsekin+jossain+määrin,+mutta+reaalin+tilanteet+vaativat+voimani+muualle.
Voimia+aloittajan+elämään.
♡☆
06.08.2022 01:27
Silloin+kun+kysyt+asiaa+täällä+niin+jo+lähtökohtaisesti+se+tuntuu+ei+niin+tavalliselta.+Älä+jää+tänne+vaan+puhu+oikeasti+sille+oikealle+ihmiselle+suoraan.
Anteeksi+suorasukaisuuteni.+Olin+täällä+aikoinani+ja+opin+paljon+palstaelämästä.++Paljon+olisi+pitänyt+oivaltaa+jo+aiemmin....
06.08.2022 01:08
Joskus+aikoinaan+nuoruudessa+kirjelappu+tai+kortti+jonkun+pojan+pulpettiin+oli+rohkeinta+mitä+uskalsin+tehdä.
Eikä+ne+sen+jälkeenkään+ole+kummempia+olleet.
Ei+ole+ollut+tarvetta+mihinkään+sellaiseen.
Nuoremmilla+voi+olla+ihan+eri+sfäärit+ja+se+heille+suotakoon.
Hyviä+unia.
06.08.2022 00:55
Jollain+lailla+palstalla+kirjoitteleminen+oli+hukkaan+heitettyä+aikaa+ja+toisaalta+ei.
Paradoksaalista+se+oli.
Opin+tosi+paljon+täältä.+Se+auttoi++ehkä+jotenkin+eteenpäin.+Paljonhan+täällä+on+koulukiusaamisen+elementtejä+ja+ihan+"+tuulta+taivasta+paskaa",+mutta+anyway.++Joskus+jotain+hyvin+koskettavaakin.
Hyviä+unia+jokaiselle+jonka+tarpeisiin+tämä+tänään+vastaa.
🙏
07.07.2022 00:21
Levollista+yötä++helteestä+ja+kaikesta+huolimatta+sille+yhdelle++prinssille.....
#säilytän+sinut+♡
#oot+liikuttava
#rankkaa+läheisillä
#jäin+lomalle
#voimat+lopussa
01.07.2022 23:36
Jännä+miten+monenlaisilla+sävyillä+ja+sanoilla+voi+kirjoittaa+ikäihmisistä,+vanhoista,+elämää+kokeneista+ja+nähneistä+ihmisistä.+Jonkun+kirjoittamat+sanat+puhuttelevat+ja+liikuttavat+ja+toisen+kirjoittamat+sanat+nostavat+sisäisen+vastarinnan+joka+tunteena+on+vastenmielinen.
Oman+elämäni+lähipiirissä+on+itseäni+vanhempia+läheisiä,+sukulaisia,+entisiä+työkavereita+ja+ystäviä.+Sairaudet+ja+kuolema+on+tullut+tutuksi.+Elämän+rajallisuuden+ymmärtäminen+omallakin+kohdalla+tulee+aina+lähemmäksi+kun+kutsu+ajasta+iäisyyteen+tulee+lähelle.
Enemmän+kuin+fyysisen+iän+numeroita+olen+aina+arvostanut+vanhemman+ihmisen+elämänkokemusta,+sitä+ymmärrystä+ja+lempeää+viisautta+jota+ikä+ja+omat+kokemukset+elämästä+voivat+antaa.+Vaikka+ikää+karttuu+niin+oma+itsemääräämisoikeus+saa+säilyä+ja+omat+mielipiteensäkin+saa+ilmaista+vaikka+joskus+kipakamminkin+😅
15.05.2022 11:12
Rehellisyys+ei+välttämättä++tuo+
sinulle+lukuisia+ystäviä,+mutta
se+tuo++aina+ne+oikeat.++-John+Lennon-
21.01.2022 23:22
Niin+minäkin+ajattelin+aikoinani.+Hän+ajatteli+ja+koki+asian+toisin.
06.01.2022 21:59
Hyviä+jouluyön+unia+tänne🌲
🐅
25.12.2021 00:08
Nätisti+kirjoitettu+sille+oikealle.+Täällä+on+harvoin+mitään+kaunista.+Silti+tänne+kirjoitettu+jää+vain+tänne.+Kuten+tämäkin.+Hyvää+yötä.
18.09.2021 23:30
Tuollainen+koskee+ja+repii+sisintä.
Aitous+ja+rehellisyys+ovat+elämän+arvoina+ne+säilyvimmät.
18.09.2021 22:04
Hyvää+iltaa!+
Eikö+jokaisen+ihmisen+ole+hyvä+vastata+omasta+olostaan+ja+hoidostaan?
Emme+tunne+niin+hyvin,+että+"voisin+viedä+täältä+ketään+ns."+hoitoon"+🙂+enkä+koe+sen+olevan+minun+tehtäväni.+
Oon+jäänyt+miettimään,+että+jos+haluaa+trollata+ja+etsiä+vuorovaikutusta+sitä+kautta+niin+onko+se++vain+pelien+pelaamista++vai+vaille+jäämisen+oloa+ja+tunnetta++oman+elämän+ihmissuhteissa?+
Sen+tiedän,++että+joskus+trollikin+voi+puhutella+myönteisesti+ja+ymmärtää+kohtaamansa+ihmisen+livessä+tai+palstalla.+
Kyllille+🧡
Mukavaa+iltaa+toivottaen
🐅
10.09.2021 20:37
Moi+Kylli!
Kirjoittelimme+joskus+täällä+ja+myöhemmin+s-postillakin.
Meillä+oli+omanlainen+yhteisymmärrys,+yhteys+ja+huumorikin.+Se+kaikki+katkesi+minun+puoleltani+kun+koin,+että+meillä+taisi+olla+erilaiset+tarpeet+yhteydenpitoon.
Jälkeenpäin+kaduin+yhteytemme+katkeamista.
Ehkä+me+vain+kaipaisimme+eri+asioita+elämäämme.
Monesti+olen+kaivannut+juttutuokioitamme+ja+sitä+ymmärryksen+tunnetta+toisessa.
Vieläkin+toisinaan+käyn+täällä,+mutta+yhä+harvemmin+ja+harvemmin.+Näen+sitä+ihmisten+pahaa+oloa+päivittäin+töissä+joten+en+halua+lisätä+sitä+elämääni+käymällä+täällä.
Sinä+olit+ja+olet+tärkeä+minulle.
Olitpa+palstatrolli+tai+aito+ihminen.
Silti+oon+kiitollinen+sinusta+ja+olemassaolostasi.
Kauniita+unia+ja+ihanaa+syksyä+sinulle+toivottaen
ystäväsi+🐅
09.09.2021 23:57
Linkkaa+joku+biisi+illan+päätteeksi....<3
🐅
16.07.2021 22:26
Minä+en+hauku+sinua+feikiksi,+kunhan+totean+vain.
Ja+tällä+nimimerkillä+kirjoitin+sinulle+silloin+tälle+palstalle.+En+osaa+nostaa+vanhoja+ketjuja+näkyville+kuten+joku+täällä,+mutta+muistan+hyvin+sen+viestin+jonka+kirjoitin+ja+johon+vastasit+törkeästi.
Me+kävimme+pitkään+täällä+vuoropuhelua+aikoinaan.
27.06.2021 00:50
Onhan+se+ikävää,+että+ajattelet+vanhemmasta+naisesta+tuolla+tavalla;+joko+provoten+tai+oikeesti+tosissasi.+Tuo+ikäjuttu+kun+on+sellainen+johon+ei+itse+voi+vaikuttaa.+Se+johtuu+suurimmaksi+osaksi+meidän+vanhemmistamme.
Tiedäthän...+Ei+minultakaan++kysytty,+että+minä+vuonna+haluan+syntyä...☺️
Minä+kuuntelen+mielelläni+itseäni+vanhempia+ihmisiä.+Arvostan+heidän+ajatuksiaan,+elämänkokemustaan+ja+elettyä+elämää.+Parhainta+kohtelua+ja+oppia+elämässäni+oon+saanut+monilta+ikäihmisiltä.+
Viimeinen+"käyttöpäivä"+kuulostaa+oudolta+kun+puhutaan+ihmisestä.+Tiedäthän+ettei+ihminen+ole+käyttökampe.+Vaan+inhimillinen+ihminen.+Mies+tai+nainen.Nuori+tai+vanha.+Tärkeintä+on+ihmisyys.+
Hyvää+yötä+💫
17.06.2021 23:15
Nämä+eivät+ole
minun+sanojani.
Ne+vain+lentävät+
lävitseni.+Lepattavat
hetken+aikaa
sydämen+lämmössä
ja+jatkavat+sitten
eteenpäin.+Sinne
missä+tarvitaan.
-runoilija++++(Susanna+Jussila)
Levollista+yötä+💫
🧡🐅
16.06.2021 22:57
Hienoa,+että+jaksat+ideoida+ja+kehittää+uutta+tarinaa+tänne.
Tämä+saitti+tarvitsee+hyviä+kirjoittajia+ja+sellaisia+ihmisiä+jotka+laittavat+mielikuvituksensa+yhteisön+luettavaksi.
Jos+jossain+vaiheessa+tarvitset+novellille+ostajaa+tai+kustantajaa+niin+oon+kiinnostunut+asiasta.
Kaikkea+hyvää+luomiseen+ja+mielikuvitteluun++tarinoiden+parissa.
11.06.2021 21:03
Tuo+elämän+kuvaaminen+kuulostaa+tosi+kauniilta.+Niinhän+se+usein+menee+kauniisti.+Sitten+kun+suhde+arkipäiväistyy+toisesta+voi+tulla+itsestäänselvyys.
03.06.2021 22:20
3 / 20