Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tigrutoivottaa
profiilit
tigrutoivottaa
tigrutoivottaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
366
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ystikselle....+🌸
Kirjoitin+tämän+sinulle+viikko+sitten..+Sen+jälkeen+kirjoitin+enää+yhden+kerran+tänne...+Ymärrän+ettet+varmaan+edes+huomannut+kirjoittamaani+eikä+sen+oo+väliä...
Oon+mennyt+jotenkin+syviin+vesiin+itseni+kanssa..+
Tiiäthän+koralliriutat,+delfiinit+ja+hiekkarannalla+olevat+laivat...+🐬⛵🌊🌅
Johonkin+sellaiseen+syvempään+uppouduin.+Miettien+itseäni+ja+elämääni.
Oon+ymmärtänyt,+että+palstalle+kirjoittaminen+oli+oma+vaiheensa.+Se+oli+purkamista.+Kaipuuta.+
Kaikkea+ajallaan.+
Sillä+on+ollut+merkitystä.+En+vähättele+sitä.+
Sinä+olit+yksi+tärkeimpiä+löytöjäni+tällä+matkalla.+
Itseasiassa+ainoa+löytöni+🌠Se+tärkein.+
-Kiitos
🐅
29.04.2020 23:12
.🦋....Oli+ihana+juttelu+puhelimessa+pikku+veljeni+kanssa..tiedän,että+oon+jollekkin+tärkeä+ja+rakas....
💌...+Joskus+vieläkin+kärsin+ja+kaipaan...
-ehkä+palstailu+oli+virheliike+kaikessa+joka+pitkitti+kärsimystä....+En+tiiä...+
Alan+nukkumaan...+🌠Nuku+hyvin+sinä+ainoa+ystäväni+palstalla....+
🐅
18.04.2020 23:08
🙂+Ystikselle+vielä+tänä+iltana....
Aattelin+kirjoittaa+muutaman+rivin...
Sinun+tekstisikin+oli+suruisa..+😢+Miksikähän?+
On+ollut+surullinen+päivä....+Laitoin+eilen+kaipaamalleni+viestin+eikä+hän+vastannut+mitään...+Se+kertoi+minulle+ettei+hän+ees+halua+jutella+kanssani...+Oon+aatellut+että+pidän+taukoa+täältä+tai+jään+kokonaan+pois.+Mun+🧡+vaan+särkyy+täällä.+
Kiitos+sun+ystävyydestäsi+🤝+ja+yhteydestä+täällä.+
Levollista+yötä+Ystis💫🌠
🐅
18.04.2020 21:19
....+En+aio+perustaa+fanclubia...+🤭
Sinusta+tulee+esille+ainakin+kaksi+puoltasi...
Sad+and+sorrow😥+ja+joy+and+laugh😅...+
-ilo+ja+suru+käsikädessä🤝+näillä+mennään
Levollista+yötä💫🌠
🐅
16.04.2020 22:17
Kiitos+huolenpidosta...+🙂Rukouskaan+ei+oo+pahitteeksi.+Tosin+rukousaihe+voisi+olla+(kumppanin+sijaan)+vaikkapa,+että+pandemia+hellittäisi+pian+ja+saisimme+pysyä+terveinä+kaikki🙏
Hyvää+yötä
🐅
16.04.2020 21:53
🐾🌸🍀Ystis...+iltaa🌲💮💌
-ihana+kirjoitus,+tavoitat+tällä+varmasti+monien+ihmisten+tunteita+jotka+tämän+lukevat...+Saat+löytää+vielä+uusia+ystäviä+täällä+ja+varmasti+muuallakin...+Minut+sinä+oot+jo+tavoittanut+ja+löytänyt..+😍
-Me+kaksi+voidaan+aina+viettää+yhdessä+Ystävänpäivää++👩❤️💋👩++☕☕🍰🍰
-Toivon,+että+voit+hyvin+ja+sinulla+on+hyvä+olla+poikkeusoloista+huolimatta🙂
🐅
16.04.2020 21:02
🌸🌾🌻+Ihana+teksti.
Kauniita+ja+levollisia+unia+Ystikselle✨🌛🌠
Unimaa+kutsuu+sinisiin+uniin💙💫💤✳️
🐅
14.04.2020 23:37
....+Tulin+takaisin...+👣+Tein+päivän+urotyön...+Ison+potillisen+kaalilaatikkoa+uuniin😋...+Siinä+menikin+aikaa+tuunatessa🕰️...Laatikkoa+riittää+evääksi+pitkäksi+aikaa+kun+tiistaina+työt+jatkuvat...+
Voihan+päikkärit...+😌+Mukava+kun+voit+leppäillä,+mä+en+oikein+osaa+nukkua+päivällä...+
Noh..+Aamusta+kylläkin🛏️😴+lahjako+sekin?
Siekin+oot+tärkeä.+Pidäthän+mielessä👍
Täsä+meitä+on+kaks+tärkeää🤭🤝
Oot+mun+linkki+tähän+palstamaailmaan🌏
kun+muutoin+oon+täältä+niin+pihalla,+ute+på+gården....+
🐅
✋
...
12.04.2020 15:50
🐤🐣🐥Hyvää+pääsiäistä+Ystikselle🌿
Olet+ollut+jo+reippaana+liikkeellä🚲🌨️🌧️+keskellä...+Täällä+päin+on+ns.+"koiran+ilma"...🐕
Vaikka+en+oo+koskaan+oikein+ymmärtänyt+tuota+sanontaa...+🤔Anyway....+
Påskdagen+on+aika+hiljainen,+koronan+kanssa+tai+ilman🙂++Saa+nähdä+missä+vaiheessa+keli+muuttuu,+että+pääsen+happihypylle.+Kotona+riittää+tekemisiä...+Palstailukin+minimissä..+✋
🐅
12.04.2020 13:58
Mulle+pääsiäinen+on+jotain+muuta...+🌱
kuin+suklaamunat+tms.+
Koitan+löytää+vaihtoehtoista++iltaan+kuin+palstailun.+🐥
🐅
10.04.2020 20:28
Mukavaa+pääsiäisen+aikaa+ystikselle...+💟
Kaljulle+nunnalle...+👩🦲...+Jotenkin+ruutukiintiö+palstalla+täyttyi+jälleen....+🔚🔝
Levollista+iltaa+ja+☀️sun+pääsiäiseesi+ystäväni.
🐅
10.04.2020 20:18
Koitat+sitten+ensi+kerralla+hommata+isompaa....
👘....+Onhan+tuo+nyt+liikaa+jo+täälläkin...+😅
...+Se+on+eri+juttu+nudistirannalla,+mutta+palstalla...+🙈🙊⛔🔞
Katseet+ristiin+pääsiäisenä+✝️,+muutoin+myös+ristilliseen+sävvyyn....+🙏..+Huumoria+unohtamatta...+😁
🐅
10.04.2020 18:57
.☀️..+Oon+ollut+ulkona.+Lukenut+ja+levännyt,kiitos+vaan.+Huolehtinut+lähimmistäni.+En+oikeesti+piittaa+anonyymin+tykkäämisestä...+Sellainen+on+mielestäni+pers:estä...🤨
Johonkin+vanhaan+sinä+viittaat...?+Mistähän+sellaista+kohdalleni+aattelit?+
Hetken+katson+tv:tä,+mutta+palstaa+en+enää+jaksa.+Öitä.+
🐅
08.04.2020 23:40
En+tiiä+kuka+oot.+Se+kirjoittaja+kirjoitti+halventavasti+toisen+elämästä+ja+kokemuksista.
Aivan+sama+mulle.+Tiiän+oman+elämäni+särkymiset+enkä+levittele+niitä+tänne.+Levollista+yötä+sulle.
🐅
08.04.2020 23:05
Iltaa+Ystis...+🙂+Kirjoitan+tähän+sulle+ennen+unia...
Viimeksi+kun+olin+täällä+niin+mulle+tuli+tosi+paha+mieli+ja+olo....😢Siitä+on+joitakin+päiviä...+Vieläkin+oon+miettinyt+paljon+kaikkea+sydämessäni...Ollut+haavoilla..+Ja+surullinen...+
Oon+nyt+lomalla+tämän+viikon..+Uusin+puhelimeni+ja+minut+tuntien+tiiät,+että+kaikki+on+✋-peliä+kuten+ennenkin...+😅+Miten+mulla+voi+olla+tuo+atk+niin+poloista...+prkle👎+anteeksi😌
Hiljainen+viikko..+Joskus+puhuttiin+piinaviikosta..+Tämä+aika+on+raskasta.+Hiljaista+ja+piinaavaa.+Sulle+toivotan+voimia+ja+☀️+elämään.+Kaikki+elämässä+on+nyt+niin+pientä+ja+etänä...+
🐅
08.04.2020 22:40
🙂🌠🌜🐑Ystikselle....Kirjoitit+kauniisti+Mussullesi..+Ihmeellistä,+että+joillakin+on+useita+ihailijoita...+En+ole+ikinä+kokenut+sellaista...
Mukavaa+iltaa+ja+levollista+yötä🙏🌟🌝
🐅
05.04.2020 22:29
Kuule+ystis+vielä....+Mää+en+jaksa+lukea+enää+mitään+täältä...+Kura+on+kuraa..+Eihän+sitä+tarvi+yrittää+ymmärtää+tai++kommentoida+sitä+mitenkään.?
🐅
31.03.2020 23:52
Ehkäpä+löydät+jonkun++joka+jakaa+olosi+ja+tunteesi+edes+lähimiten...+Levollista+yötä..+🌠
🐅
31.03.2020 23:40
..+Miten+osaisin++raskaan+olon+selittää..
Huolehtimista+ja+hoitamista...+🙂+Lähellä+olevasta...+Töistä...+
Mulle+tuli+joskus+olo,+että+sulla+on+täällä+ystiksiä...+Luin+ketjuja+aiemmin...+En+tiennyt+ettei+oikeita+ystäviä....+
Joskus+tuli+sellainenkin+olo,+että+haukuttiin+henk.+koht..
Oon+surullinen+siitä+etten+voi+puhua+kaipaamani+kanssa.+
🌠🙏🌸
31.03.2020 22:27
Ps.+Nyt+on+eessä+se+per..+han..+veroilmoitus...
Mukavaa+iltaa+ja+yötä+
🌠
31.03.2020 20:08
5 / 19