Max.Pilkun.Nussila
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
22
- 1271
Mahtavva, Harakka laittaa typerät suomalaiset orjatyöhön
Saavatkin palvella meitä ärrrkkopeen valiokansalaisia kunnolla ja nurkumatta. Psykopaatti-Harakka on juuri sopiva Gaule038- 1153
Tuomittu rikollinen ministeriksi
Kaikkonen eli ammattimiesten kesken "Kanki" on nousemassa ministeriksi.043EEtte te persut ja muut alemmat suomalaiset tajua NUSSIMISESTAKAAn!"
Aina teitä pitää neuvoa. Ei Ruotsissa tai UK:ssa mitään ongelmia ole raiskausten kanssa! Ette vaan tajua. Silloin kun NU5113Loistavaa! Pakkoruotsi yo-kirjoituksiin takaisin!!
Suomitolloille sivistystä! Ruotsin ja suomen kieli palaavat pakollisiksi aineiksi ylioppilastutkinnossa - hallitusohjel1290Hei idiootit! Olette perkeleen tyhmiä persuhölmöjä!
Freudenthal oli oikeassa. MINÄ, siis MINÄ sen teitä viisaanpana tiedän.357Kaiken lisäksi, olen komeampi kuin kukaan persujävel!
Penkistäkin otan 6 toistoa, joten NI HAO vaan teille RAHVAS!147MINÄ, OTL, Max Pilkun-Nussila tiedän paremmin!
Te alaluoka persutampiot, OLKAA HILJAA! Ärkkopee on Suomen pelastaja! Freudenthal oli oikeassa!071Me ärkkopeessa olemme yli-ihmisiä. Jo Freudenthal tajusi tämän.
Ottakaapa kyykky, kun minä saavun Suomeen, savolaiset!341