säätiedotti ja tissit hölskyivät...
Pekka Poudalla kivat tissit
12
69
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkoiluttiko koiraansa samalla, niinkuin aamu tv:ssä.
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaa Pekan koira enemmän kuin Pekka itse.
Aamu-TV:n lähetyksissä koira on suurin mielenkiintokohteeni.
- Anonyymi
Mitä ,kun se kävelee niin kuin sillä olisi puujalat, polvet vaikuttaa hyvin jäykiltä. Tanssii tähtien kisassa katselin jo kummallisen jäykkiä polvia.
- Anonyymi
Toihan on sellanen leikkiduuni, ei meidän työmailla koiria hoideltu, siellä tehtiin töitä.
- Anonyymi
Hänellä on myös liian arkiset kuteet, voisi pukeutua paremmin kun esiintyy tvssä, tuollaisia arkisia venyneitä paitoja ja polvipussi-farkkuja viittisi katsella.
- Anonyymi
Mirja Sipisellä oli pitkälahkeiset tiukat kalsarit tänään klo 19.00 uutisissa korkokenkien kanssa. Järkyttävä näky kamelinvarpaineen.
- Anonyymi
Joku stailaaja noille toimittajille ja vanhat kropsut pois kokonaan tvstä, vaikka radion puolelle.
- Anonyymi
Anna linkki, PLIIDEEE!
Arno, 14v onanisti Vantaalta
- Anonyymi
Jos olisi homo, ihailisin Pekan peffaa ja rintoja. Onneksi olen hetero ja tykkään enemmän naisista, varsinkin jalkovälistä.
- Anonyymi
Alkaa panettaa aina kun Pekka näkyy töllöstä!
T. heteromies - Anonyymi
Pekan ennustukset ovat todellakin ennustuksia, harvemmin on sattunut oikeaan, toista se oli piippumiehen aikaan, n. 40 vuotta sitten.
- Anonyymi
Vanhus ei tule yksin. Pekka on vetänyt säätä jo ennen kuin monet tämän palstan kansallismieliset isäm maan puolustaja natsit ovat syntyneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666134Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583053- 312223
- 131827
- 201798
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191793Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131542- 181529
- 501504
- 91463