Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
asiantravel
profiilit
asiantravel
asiantravel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
36
Kommenttia
1206
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aito+vai+klooni..??
04.02.2020 17:03
Aivottomalla+anonyymillä+ogelmia+luetun+ymmärtämisessä.
04.02.2020 16:17
Muistan+jotain+tuosta,+liittyikös+jotenkin+"orjatyövoiman+"käyttöön+kun+sitä+uutisoitiin.
Varmaan+myös+tuota+valtionrahaa+riittänyt+muita+kaupunkeja+reilummin,+kuninkaan+lomapaikan+johdosta...
04.02.2020 16:04
Olenko+joskus+kirjoittanut+jotain+perheestäsi,+vaimostasi+ja+lapsistasi..
En+ole+enkä+aio+kirjoittaakaan,++minä+tiedän+rajat.+Sinä+astuit+yli.
Minusta+voit+kirjoittaa+mitä+vain,+olet+mielisairas+vajakki.
04.02.2020 15:17
Loppuviikosta+keula+kohti+hua+hiniä,+lueskelin+hieman+tietoa+kaupungista+mutta+jäi+askarruttamaan+että+mitkä+on+huan+tulonlähteitä+muut+kuin+thaimaan+valtion+kassa??
Tarkoitan+että+suuria+yrityksiä+tai+teollisuustoimintaa??
Täällä+rayongissahan+on+IRPC+ja+PTT,+jotka+verotulojen+lisäksi+"sponsoroivat"+kaupunkia+melkoisesti.+Numeromies+osannee+kertoa.?
04.02.2020 03:00
Aloituksesi+on+tallennettu+ja+laitettu+eteenpäin+poliisille.+Myös+alleria+on+informoitu+asiasta.
Tapaamisiin.
04.02.2020 02:16
Illan+viimeinen.
Jos+puuro+ei+kuulu+matkailupalstalle,+miksi+sinä+kuulut+matkailupalstalle.???
Tietääkseni+et+ole+koskaan+matkaillut.
Huomenna+aivottomat+anonyymit+eivät+saa+enää+vastauksia.
03.02.2020 16:58
Puurohommat+sopii+tänne+samalla+kuin+sinun+ulosteet,+poju.
03.02.2020 16:43
ja+utopia+iski+omaan+viestiin,+hassua.
Sullahan+se+on+helppoa+tuo+puurohomma,+tulee+automaattisesti+joka-aamu.+Ilmeisesti+kuuluu+kuukausihintaan.?
03.02.2020 16:36
Onhan+niitä,+aamulla+kyselivät+että+etkö+meinaa+puuroa+tehdä+lainkaan.
Mistä+muuten+päättelet+että+olen+isäpuoli?
03.02.2020 16:32
senssukka,+sinähän+olet+oiva+googlematkaaja,+oletkin+oikea+pattayapoi.Odottelin+että+itse+ottamasi+kuva+pätkähtää+mutta+sulla+ilmeisesti+kamera+rikki.
Uusavuton+kaurapuuronkeittoon+ohjeen+tarvii.
Muksut+tykkää+kouluun+lähtiessään,+eikä+ihan+joka-aamu+riisiä...
03.02.2020 16:23
Voi+senssu+ressukkaa,+kylläpä+huomaa+että+selvästi+olet+minua+ikävöinyt.+Olen+ollut+täällä+thaimaassa+ihan+live-elämässä+elämässä+oikeaa+elämää,+toivottavasti+sinäkin+joskus+pääset.+Aloitushan+ei+minua+koske+muuten+kuin+tuon+kahvipaketin+osalta+ja+huomaan+että+sinäkin+olet+siitä+hyvin+kiinnostunut+ja+innoissasi.+Onhan+sanonta+että+hyvin+yksinkertaiset+ihmiset+innostuvat+yksinkertaisista+asioista.
Jutellaan+sitten+kahvipaketista,+sinun+mieliksesi.
Minunkin+mielestäni+on+varsin+tyhmää+retuuttaa+kahvia+matkalaukussa,+varsinkin+noin+huonoa+missä+laatu+vaihtelee+vallan+tavattomasti.
Mutta+tiedätkö+mitä.?+Ei+sitä+tarvitse+retuuttaa+mihinkään,+meillä+täällä+thaimaassa+tuota+juhla+mokkaa+voi+ostaa+kyllä+ihan+useista+paikoista.+Jopa+täältä+Rayongista,+joka+sijaitsee+matkojen+päässä+tuolta+rakastamaltasi+ja+ihailemaltasi+Pattayalta.+Tästä+kortteerilta+reilu+10+minsaa+mopolla+ja+kaffepaketti+on+kainalossa.
Muuten+tuo+samainen+juhlamokka+mistä+jo+kerran+kuvan+sait+on+edelleen+avaamatta.+Tykkäisitkö+jos+lähettäisin+sulle+oikein+ison+kuvan+siitä.?+Pyytäisit+nätisti+jotain+kivaa+hoitsua+tulostamaan+sen+ja+laittamaan+sinitarralla+vaikkapa+sängynpäätyyn.+Olisi+muuten+huonekaverit+kateudesta+vihreänä.+Kyllä+voisit+kehuaretostella+että+"on+meillä+muuten+kahviakin+täällä+thaimaassa"
Olisi+se+hienoa.!
Ostin+muuten+tänään+kaurahiutaleitakin,+ihan+peltipurkissa.+On+sitten+pähee+purkki,+ei+muuten+ole+kaikilla+pojuilla.+Siinä+sitä+kehumista+riittäisi,+saat+kuvan+jos+olet+kiltti+hoitajille.
Kirjoittelemisiin.
03.02.2020 15:54
Pahoillani+olen+kun+herra+numeromiehen+mielen+pahoitin.+Selvennetäänpä+hieman,+vaikka+luuletkin+tietäväsi+kaikesta+kaiken+niin+on+aivan+varmaa+että+tuohon+lasiin+ei+aurinko+paista.+On+nimittäin+ainakin+4+metriä+lippaa+yläpuolella.+Mutta+pääasiaan,+hauskinta+on+tuo+thaimaalainen+käsitys+aikamääreestä+kun+kysin+että+kuinka+kauan+on+kortilla+voinut+maksaa+niin+vastaus+oli+mainio,+"ainakin+niin+kauan+kun+olen+ollut+töissä+täällä"++Suomessa+olisi+varmasti+vastattu+viikkoja,+kuukausia+vuosia..+jne.
Olisi+sitten+vissiin+pitänyt+vielä+kysyä+että+kuinka+kauan+olet+sitten+ollut+täällä+töissä...?
Eli+tarkoitukseni+oli+vain+kertoa+että+tänään+tässä+sevenissä+voi+maksaa+kortilla..!!!
Tuohon+häiriintyneeltä+vaikuttamisesta++voidaan+keskustella+sitten+kun+pistät+pari+kommenttia+hanuripojuna+resuperseineen..
02.02.2020 16:51
Herra+numeromies+edelleen+kuitteja+kaipailee+mutta,+aiemmin+oli+valtaisa+tora+käykö+kortti+seveniin+vai+ei..?
En+aiemmin+ottanut+kantaa+mutta+nyt+voin+ottaa:
https://aijaa.com/DqmnVh
Erittäinkin+kaunis+myyjätär+kertoi+että+kortti+on+käynyt+ainakin+niin+kauan+kun+hän+on+tässä+työskennellyt.
Mikä+on+sitten+kauan,+se+pitää+jokaisen+itse+päätellä.
Ps.+Ei+tarvitse+suomentaa+mitään.
02.02.2020 11:31
Olisi+asiallista+keskustella+sinisellä,+eipä+siinä+mitään.Otahanuriinpoju+,zap+ja+sinä+olette+yksi+ja+sama,+siitä+on+ihan+turha+keskustella.+En+ala+asiasta+vänkäämään,+ei+tarvitse+vastata+tähän.
Käsittääkseni+nuo+amaliat+ja+muut+satuhahmot+evät+ole+väittäneetkään+olevansa+päästään+terveitä.+Olen+joskus+sanonutkin+että+tuo+törky+ei+palstalla+lopu+ennenkuin+kommentteihin+vaaditaan+kirjautuminen+ja+kirjautumiseen+vahva+tunnistautuminen.+ja+olen+sen+kannalla.
Jos+nauttii+elämästä+pattayalla+vuokramorsianten+kanssa,+so+what.?++Miksi+se+sinua+häiritsee,+eikö+jokainen+saa+elää+elämänsä+kuten+haluaa+ja+olla+edes+joskus+onnellinen.
Minäkin+olen+joskus+viihtynyt+pattayalla,+enkä+kadu+hetkeäkään.+Niinä+vuosina+on+ollut+enemmän+hauskaa+kun+monella+koko+elämän+aikana,+tosin+siitä+on+jo+15-20+vuotta+aikaa.
Muistaakseni+en+ole+kertaakaan+kysynyt+mitä+kuiteissani+lukee.
Otin+kantaa+vain+onkopoikaan+ja+zapiin+koska+muut+eivät+ole+väittäneetkään+olevansa+täysijärkisiä..
+Mistä+haluat+kuitin.?..++Aiemmin+olet+niitä+ihan+viikoittain+pyydellyt.
Syntynyt+olen+-66
Toivottavasti+vastaukset+tyydyttävät.
02.02.2020 07:23
Mielenterveysongelmat,+nykyajan+vitsaus.+Myös+tällä+palstalla,+jokunen+aika+takaperin+joku+nosti+noita+vanhoja+ketjuja,+lueskelin+kuinka+nimimerkillä+otahanuriinpoju+ja+zaphodbbx+oksenteli+resuperseitä+ja+reppanoita.+Tiedät+varmaan+kaverin+hyvin.?++Melko+sairasta+tekstiä.
Kyllä,+täytyy+olla+melkoinen+idiootti+jos+kehtaa+näitä+kirjoituksia+eukolle+näyttää,+lastentarhan+meininkiä+mitähän+lie+tervepäinen+ihminen+tästä+harrastuksesta+ajattelee.
Hauskaa+päivänjatkoa.!
02.02.2020 05:37
Älä+sitten+valita+tapaamisista.
Ehkäpä+sinä+et+sittenkään+ole+chiang+maissa.,+vaikkakin+kyllähän+aijattu+silakkalaatikko+sen+todistaa..+laho+rappunen+viimeistään.
01.02.2020 18:34
Voitaisiin+tulla+käymään+jossain+niistä+sinun+ravintoloista,+sitten+ajeltaisiin+vähän+siellä+sinun+moottoriradalla+ja+ilta+voisi+mennä+mukavasti+siellä+sinun+vuoristokylpylässä.+Muutamama+kuppi+kahvia+ja+tupruteltaisiin+paksut+sikarit+savusaunan+päälle+siellä+sinun+huvilalla+missä+on+iso+kylmiö+thaimaalaisia+joulukinkkuja+varten.
01.02.2020 18:20
Tavataanko+senssu+chiang+maissa.?
01.02.2020 18:06
Kaupungilla+ei+näy+juurikaan,+thaikut+ei+halua+kiinalaisia+tänne+nyt+lainkaan.+Ihmisillä+enemmän+noita+kasvomaskeja+tällä+hetkellä.
01.02.2020 18:05
50 / 61