Chiang Mai.

Ystäväni Suomesta Suomen yön tunteina oli kirjoittanut minulle tänne Chiang Maihin osoitetun bassosointuisen hammaspeikkomatkailutarinan.
Keskusteluun oli osallistunut myös Herra Hua Hinistä.
Koska en keskusteluun ollut saapuvilla, niin ajattelin parhaaksi ratkaisuksi tämän.

Valokuvia pohti joita mielellään katselee, jonka johdosta ohessa yksi vanha mukava matkailukuva, joita yleensä muistoksi matkailuista otetaan.
Kuvassa Thaivaimoni jota rakastan juuri sellaisena, kuin hän on.

https://aijaa.com/wAwdjS

Hän pohti mielessään myös valokuvien aiheita ja tarkoituksia mainiten seiskan kuitin, johon selvennän että jokaisella joka valokuvia palstalle liittää, on omat tarkoituksensa, jopa hauskoja ns. taka-ajatuksia ja kompakommelluksia.

Valokuviahan on laidasta laitaan joista mainitsen vaikka setelit, tiliotteet, poreamme, polkupyörä porraskäytävässä, mersun kojetaulu, saksalainen moottorirata, tyttöjä eri vaatetuksissa kuvakulmineen, lomalompakko, mutta minun mielestä oivallisin ja varmasti parhaita minun mielestäni on ollut hauiskuvat ilman ja tatuoinneilla nyrkkeineen, sekä ylitse kaiken valokuva ostoskeskuksen kattorakenteista nimimerkillä omakotitalon olohuoneen kattorakenteet.

Itse olen enemmänkin paneutunut romukamerallani kuksakuvailuun, jotka aiheuttaneet kiistatta suurta mielenkiintoa kuksaan viittaavia kirjoituksia aiheuttaen 24/7.
Kuksakiiinnostusta arvostan suuresti ja kiitän saamastani palautteesta lämpimästi.

Vakavaan harkintaani asetin aiheen ja päädyinkin lopputulemaan, koska viimeaikaiset kuvakollaasit ovat olleet alakastitasoa, että omalta osaltani nostatan tasoa aiheella Kuksa Chiang Maissa, pienellä viiveellä jos sallitaan.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no etpä herännyt kun suomessa nukuit suomen yön tunteina.

    • Anonyymi

      Kiva aloitus, kiitos.
      Kaunis kuva, kiitos.
      Kuksan kuvaa malttamattomana
      odotellessa etukäteen iso kiitos.

      • Anonyymi

        Resuperse odottele sinä vaan poju.


    • Anonyymi

      Kiva aloitus, kiitos.
      Kaunis kuva, kiitos.
      Kuksan kuvaa malttamattomana
      odotellessa etukäteen iso kiitos.

    • Anonyymi

      Senssu kerro mitä sulle on tapahtunu. Olet varoittava esimerkki, kun kaikki on mennyt elämässä pieleen.
      En tiedä voiko kukaan enään sinua auttaa,mutta hae apua jos voit.
      ilmeiseti olet jo menetetty tapaus. surullista sinäkin olet kuitenkin jonkun lapsi.
      Mitenköhän vanhempasi ovat käsitellet pettymyksen jonka sinä olet heille tuottanut.
      Toivottavasti et pääsevaikuttamaan kenenkään elämään.

      • Anonyymi

        umpitollo Senssu on päässyt jos vaikutamaan sinun elämääsi todennäköisesti pysyvästi.


    • Anonyymi

      Kyselin tuossa sitä nimimerkki sensein seiskakuittia. Tässä omani. PrLRIb

      • Anonyymi

        Tee oma aloitus seiskakuiteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee oma aloitus seiskakuiteista.

        Ei kun senssu niitä kyseli ja aikoi laittaa. Ei oo näkynyt.


    • Anonyymi

      Poistettuja paljon, onko jollain ongelmaa kysyn?

    • Anonyymi

      Kuuluuko kuuntelen, Seikku-Antero kuittaa.

    • Anonyymi

      Palstaa lukemalla selviää nopeasti syy, miksi pattaya on tollon, umpi ja tositollon ainoa vaihtoehto naisten suhteen.

      • Anonyymi

        Jaa. No mikä se on se havaitsemasi ongelma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa. No mikä se on se havaitsemasi ongelma?

        Kerää kokemusta palstalta, pattayasta.


    • Kuva on otettu Sametilta.
      Chiang maista on kotiuduttu, tänään laiskotellaan.
      Eipä näkynyt 50 luvun tasokkaita laaturavintoloita, vuoristokylpylää saatikka moottorirataa. Hyvin salaisia ovat.

      • Anonyymi

        Lämpötila golfkentällä 38 tänään. Sensukalle tiedoksi että tällaisen golfpäivän jälkeen ei mennä juoksemaan naisten perässä vaan makoillaan altaalla ja nesteytetään. XSGJb1
        Olen nyt ollut viisi viikkoa matkalla, enkä ole kertaakaan käynyt vielä baarissa enkä naisissa. En edes hieronnassa. Riittää tällä kertaa nämä ulkoilupainotteiset aktiviteetit.


    • Anonyymi

      Missä viipyy kuva kuksasta päivän lehdellä?

    • Anonyymi

      Moni petetty ja jätetty ottaa koiran. Kun rakkaus on rikki niin rikkaus on rakki. Sensein ei välttämättä kannata kuitenkaan ottaa koiraa, kun pelkällä riisillä ruokkien se ei elä kovin kauaa.

      • Anonyymi

        Jokainen ihminen kaipaa Laiffia, olen lukenut nimimerkin Lerpanlaiffia kirjoituksia ja niiden kautta kokenut Laiffia, sitten elämääni astui Laiffilan perheen isäntä, joka edustaa miehistä jämäkkyyttä Laiffilan perheen isäntänä, kaikkien normaaliheterojen esikuva, jopa lähes puolijumala.
        Näin unen että tilasin hänet Tinderistä ja hän tuli ovelleni mukanaan kaksi muovikassillista karamelleja, jotka oli saanut työnantajaltaan henkilökuntaetuisuutena aivan ilmaiseksi.
        Hän näytti minulle kuusinumeroisen tiliotteensa ja astui sisään, siis ei astunut minun sisääni vaan kotiini.
        Me nautimme makeisia ja ihokoskettelimme toisiamme, mutta se loppui lyhyeen kun hän laukesi karjuen kuin leijona PATTAYA ON PARATIISI jolloin heräsin siihen suklaan maku suussani.
        Martta 67


    • Anonyymi

      Onko se sama kamera jota varten kerättiin rdskiksista Cocis-korkkeja vuonna yks ja kaks? Kun kuuluit Nuoriin Kotkiin?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      323
      3784
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      271
      2170
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      111
      1525
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1373
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1370
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1237
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1208
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1048
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      934
    Aihe