Vapaa kuvaus

Aloituksia

36

Kommenttia

1206

1. On+oikeasti+minun+kirjoittama.:Aina+mielenkiintoinen+aihe+keskustella,+ja+tästähän+on+keskusteltukin.+Minulla+ei+ole+ollut+mitään+hinkua+muuttaa+thaimaahan+asumaan,+tällähetkellä+vietän+thaikuissa+sen+4-5+kuukautta+vuodesta,+tulevaisuudessa+loka-+toukokuun+välisen+ajan.+Vaikka+minulla+on+mahdollisuus,+miksi+muuttaisin.?+Miksen+asuisi+kahdessa+paikassa..?Ei+tarvitse+olla+mikään+supermies+pystyäkseen+asumaan+Thaimaassa+vaikka+sitä+eräs+palstalainen+päivittäin+hehkuttaakin...Jossain+ketjussa+joku+hyvin+kirjoittikin+että+jos+eläkeikään+työtä+tehneenä+ei+ole+senverta+pesämunaa+saanut+aikaiseksi+että+viisumin+ja+vakuutuksen+saa,+on+asiansa+huonosti+hoitanut...Mutta+asia+toisinpäin,+eukon+kanssa+pidetty+yhtä+liki+10+vuotta.+(ei+naimisissa)Olen+sitä+joskus+kiusannut+että+jospa+suomeen+muutettaisiin,+vastaus+on+aina+ollut+selvä.+Ei+missään+tapauksessa.+No+miksi.?+Siksi+että+minulla+on+hyvä+työ+täällä+(+kasikorn)+ja+mellä+nätti+talo..+No+jonka+ostoon+tietysti+olen+osallistunut.+Tykkää+kyllä+käydä+suomessa,+olisiko+syksyllä+ollut+seitsemäs+kerta.+Aina+sieltä+jossain+vaiheessa+tulee+se+tuttu+kommentti+"miten+kukaan+voi+asua+täällä",..+Oli+ekat+yöpakkaset,+auton+lasit+umpijäässä+aamulla+ja+säkkipimeää.