Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
asiantravel
asiantravel
asiantravel
Liittynyt 7v sitten
37
aloitusta ·
1258
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mihin+senssun+nimimerkki+hävisi.+Hitaallakäyvä+jälkijättöinen...
13.06.2019 19:48
En+kyllä+ymmärrä+mistä+pakastimesta+on+kyse.
13.06.2019 19:28
Hyvin+vaikea+sanoa,+en+ole+koskaan+moista+pakastinta+nähnyt..
13.06.2019 19:27
Kappas,+herra+hitaallakäyvä+jälkijättöinen+opettaa+palstalaisille+kieliä..++tuttu+lausahdus.
Ps.+Kaksi+onkin+yksi...
13.06.2019 19:16
luimpa+tuossa+muutaman+hauskan+viestiketjun.++herrat+palstalaiset+sangen+toraisalla+päällä+näemmä..,++vedonlyöntejä,+pandaksi+pistämistä+ja+ja+kuka+tapaa+kenet+ja+missäkin.++no,+kävin+minäkin+viimetalvena,+taisi+olla+helmikuuta+kaupungissa+nimeltä+chiang+mai.+aktiiviset+palstalaiset+tämän+muistanevatkin,+uusiakin+varmaan+tullut+tämän+jälkeen.+mielelläni+olisin+tavannut+tämän+paikallisen+multimiljonäärin+mutta+ilmeisesti+hän+oli+työntänyt+päänsä+puskaan..+tosin+ei+häntä+kukaan+siellä+kyllä+tunnistanutkaan,+ei+myöskään+näkynyt+ravintolakonserneita.+moottoriradasta+puhumattakaan.+no,+toivottavasti+minua+ensi+kerralla+onnistaa..+kaupunki+on+melkoisen+mukava+käydä+siksi+käyntikertoja+on+kertynyt+jo+lähes+kymmenkunta.+syystä+jos+toisesta.+niistä+sitten+joskus+ehkä+lisää.+
+mutta+palstalaiset,+muistakaapa+että+kaksi+onkin+yksi...
13.06.2019 17:46
tuossa+xiaomissa+ilmeisesti+hinta+laatusuhde+kohdallaan,+ei+ole+kokemusta.+suomeenhan+xiaomi+rantautui+virallisesti+vasta+aivan+äskettäin++ulkomaalaisissa+verkkokaupoissa+ollut+myynnissä+pitkän+aikaa.+thaikuissa+olen+noita+katsellut.
10.06.2019 17:42
jahas,+siitä+on+näköjään+jatkettu+mihin+eilen+jäätiin...+melkoisen+mielenkiintoista+matkailuasiaa,+oikein+vegasista+asti.+no,+mukavaa+viihdettä+mikäpä+siinä+.+uuden+kännykän+numeromies+kehui+ostaneensa,+mikä+mahtaa+olla+merkki.?+tuosta+nokiasta+haluaisin+myös+kommentoida,+surkeampaa+yritystä+ei+kai+ollutkaan+kuin+tuo+nokian+älypuhelin.+ne+vanhat+normikoneethan+oli+oikeinkin+hyviä.+työt+jatkuvat,+illaksi+kuitenkin+kotiin+formuloiden+pariin..+ja+sillai+.+kaksi+on+kuitenkin+yksi....
09.06.2019 17:28
formuloiden+pariin...++seuraavan+kerran+päivystellään+ehkäpä+jo+viikon+päästä.+työt+kutsuu,+senssulle+terveiset,!!
08.06.2019 21:05
piti+oikein+peukuttaa,+miten+hoksasit+tuolla+herneellä.?
08.06.2019 21:01
älkää+hyvät+ihmiset+kirjoittako+kovin+pitkiä+lauseita.+senssulla+on+suuria+vaikeuksia+luetun+ymmärtämisessä+ja+muutenkin+herran+yläpää+käy+hyvinkin+hitaalla...
08.06.2019 20:53
senverran+on+suunnitelmia+että+ensikeväänä+vietnamiin+formulat+katsomman+jos+vain+kisa+ajetaan+tuossa+maalis+-+hutikuun+vaihteessa+kuten+alustavassa+kalenterissa+olisi.+aikoinaan+tuli+malesian+sepangissa+käytyä+7+vuotta+peräkkäin,+sitten+tuokin+loppui.
08.06.2019 18:26
alkoholi+ja+kuumuus+on+kyllä+tappava+yhdistelmä.
08.06.2019 18:23
luin+näitä+uusia+pykäliä,+mutta+thaikut+ovat+kekseliästä+väkeä.+katsohan+vain+niin+noihinkin+joku+porsaanreikä+löytyy.
08.06.2019 17:51
juurikin+näin,+tuskimpa+koskaan+tulen+thaikkuihin+kokonaan+muuttamaan.++vaikka+edellytykset+olisikin+,++minulle+ainakin+riittää+nämä+suomen+huonoimmat+vuodenajat+eli+syys-+huhtikuu.loppuajan+voisi+hyvinkin+viettää+suomessa+mökkeillen.+sitäpaitsi,+maailmassa+on+paljon+näkemättömiä+paikkoja.+eipä+kuitenkaan+kannata+hirveästi+suunniteea+etukäteen...+kuitenkin+aion+ainakin+jättää+väliin+noin+hurjat+vegasin+ufo+matkat..+liian+rajua+minulle,+modekin+poisti+ne+välittömästi..
08.06.2019 17:49
siksipä+kaksi+onkin+yksi..
08.06.2019 17:42
kaksi+onkin+yksi.....
08.06.2019 16:52
jos+ymmärtäisit+lukemaasi+hitaalla+käyvä+jälkijättöinen+niin+ymmärtäisit+lauseen+"+pian+niin+paljon+kun+huvittaa"++kysyppä+vaikka+hoitsulta+mitä+se+tarkoittaa.++aivan+oikein..!!!+ymmärsit+kuitenkin+että+olen+palannut+töihin,,!!!+et+olekkaan+aivan+toivoton+tapaus.+ole+onnellinen+että+olen+vielä+työssä.+minun+rahoillahan+sinunkin+eläminenkin+maksetaan.+aivan+,+vielä+tällä+hetkellä+käyn+töissä+6+kuukautta+vuodesta.+mutta+en+enää+kauan.+sinullahan+tuota+työongelmaa+ole+koskaan+ollutkaan...
08.06.2019 16:48
ei+pimahtanut+pinna,+lähinnä+huvittaa+nuo+sinun+jätöksesi...+missä+on+sinun+elämä.?++minulla+on+sentään+mahdollisuus+viettää+lähes+puolet+vuodesta+thaimaan+lämmössä..+pian++niin+paljon+kun+huvittaa.+sinulle+sitä+mahdollisuutta+ei+tule+koskaan+herra+hitaalla+käyvä+jälkijättöinen...
08.06.2019 16:29
tuo+sinun+katkeruus+kaikkea+ja+kaikkia+kohtaan+näkyy+melkoisen+kauas.+saat+kyllä+apua+siihen+jos+vaan+ymmärtäisit+hakea.
luulet+ettei+kukaan+tunnista+sinua+kun+kirjoitat+anonyyminä,+eihän+täällä+ole+ketään+muuta+yhtä+ääliötä.
+kaksi+on+edelleenkin+yksi....
08.06.2019 15:23
edelleen+haluan+korjata+tämän+jälkijättöisen+huomattavan+hitaalla+käyvän+herran+sanomisia.+aasi+travel+ei+ole+naimisissa+thain+kanssa+.+eikä+koskaan+aio+ollakkaan.+mistä+päättelit+että+olen+naimisissa.?++jokin+uusi+luulosairauskin.?+
ystävällisesti+vastausta+taas+odotellen,+aasi+travel.
08.06.2019 15:18
62 / 63