Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+siellä+kyllä+vastaavan+näköisiä+miehiä+näkee+hoitajina.
Suututtaako+se,+että+Fogelholm+on+professori+ja+hyväkuntoinen+kun+Heikkilä+ei+ole+kumpaakaan?+Heikkilällä+on+kyllä+suurempi+kansansuosio+ja+todennäköisesti+enemmän+rahaa.
21.08.2020 14:51
Isäni+on+hoitolaitoksessa
21.08.2020 14:48
Laskimotulppa+koostuu+hyytyneestä+verestä.+Laskimoihin+ei+edes+muodostu+plakkia+koska+verenpaine+on+matalampi.
21.08.2020 14:39
Unohtui+vielä+mainita+että+viinimakuni+(kuten+monen+muunkin+asian+suhteen)+on+valitettavan+kallis.
21.08.2020 14:14
En+tuolloin+tiennyt+hyvästä+ravitsemuksesta+mitään+ja+olut+sekä+pitsa+kuuluivat+sosiaaliseen+kontaktiini+ts.+töiden+jälkeen+kapakkaan+pitsalle+ja+oluelle.+Lounaatkin+olivat+raskaita+eli+mahdollisimman+paljon+lihaa+ja+makkaraa.
Oluella+ja+punaviinillä+on+enemmän+terveysvaikutuksia+kuin+viinoilla.+Johtuu+luultavasti+polyfenoleita.+Tummissa+voimakkaasti+humaloiduissa+oluissa+on+enemmän+polyfenoleita+kuin+vaaleissa.+Optimaalinen+määrä+diabeteksen+ja+sv-sairauksien+kanssa+on+vieläpä+aika+korkea+eli+suunilleen+3+annosta+päivässä+tasaisesti+nautittuna.+
Pidän+enemmän+oluesta+kuin+viinistä.+Pidän+kyllä+punaviinistä+pitsan+kanssa+mutta+harvalla+pitserialla+on+myynnissä+viiniä.+Myöskään+harva+paikka+myy+viiniä+laseittain.+
Ei-alkoholiperäisen+rasvamaksan+kanssa+oleellista+on+laihtuminen.
21.08.2020 14:02
Minulla+katkesi+viime+kerralla+syväkyykyssä+vyö.
21.08.2020 12:54
Myrkkyjä+ei+noissa+ole+ja+voit+kokeilla+luomua+mutta+eiköhän+se+aiheuta+samat+oireet.+Keliakia+olisi+kannattanut+testatauttaa+ennen+karppausta.
Kuiduissakin+on+eroja+ja+IBS+on+hankala+kun+jokaista+ruoka-ainetta+pitää+kokeilla+yksittäin+ja+tuollaiset+3+päivää+peräkkäin.+Minulla+ongelmia+aiheuttaa+fruktoosi+ja+galaktoosi+mutta+voin+kyllä+juoda+3+dl+piimää+ilman+ongelmia+ja+käyttää+kahvimaitoa.
21.08.2020 12:51
Mulla+menee+niin+nopeasti+että+ei+haittaa+ja+tykkään+todella+kylmästä+vissystä.+Sodastream-pulloihin+saa+myös+eristäviä+takkeja.+Täytyy+hommata.
21.08.2020 12:17
Viljan+käyttö+on+vähentynyt+ja+reilusti.+Sen+sijaan+rasvan+ja+lihan+käyttö+on+lisääntynyt.
Täysjyväviljan+ainut+huono+puoli+on+se,+että+sen+kuitu+ärsyttää+joidenkin+suolistoa.
21.08.2020 12:09
Minulla+on+sellaisia+puikkomaisia+jääpaloja+tekevä+muotti.+Tiputan+niitä+puoli+tusinaa+litran+sodastream-pulloon.+Tuo+menee+minulla+reilussa+tunnissa+jos+olen+liikkeellä.
21.08.2020 10:52
Aika+pitkästi+nykyään+syön+suositusten+mukaan.+Hiilihydraattia+tulee+aavistuksen+liian+vähän+mutta+muuten+menee+hyvin.
Ihmiset+arvostavat+enemmän+makunautintoja+kuin+terveyttään.+Välimeren+dieetti+kyllä+kelpaisi+minulle.+
Puristin+tuli+mutta+on+väärällä+paikkakunnalla.+Odotan+myös+että+iHerbistä+tulee+postitustarjous+kun+postikulut+olisivat+olleet+kovemmat+kuin+itse+tuote.
Puristin+vaikutti+ihan+toimivalta.+Pastaa+en+sillä+tee+kun+minusta+kuiva+pasta+on+parempaa.
21.08.2020 10:46
Tokmannilta+löytyi+borosilikaattirasioita+muovikannella.+Ostanen+8+kpl+maanantaina.+Kestävät+siis+uunin+ja+pakkasen.
21.08.2020 08:57
Unohtui+mainita+että+käytän+myös+silikonipusseja+lounaiden+kuljettamiseen.+Niiden+kanssa+tarvitsee+kyllä+lautasen.
21.08.2020 07:51
Biltemassa+on+lukkokantisia+pakastusrasioita.+Aika+toimivia+esimerkiksi+pavuille,+paistetulle+jauhelihalle,+keitoilla+jne..
21.08.2020 07:13
Ainut+ilmastoystävällinen+ruokavalio+on+lopettaa+syöminen+kokonaan.
Paljon+eläintuotteita+syövien+karppaajien+ilmastokuormitus+on+noin+kymmenkertainen+vegaaneihin+verrattuna+ja+kun+ruoka+muodostaa+kolmasosan+ilmastokuormituksesta++niin+kokonaiskuormitus+on+10*.33+.66+eli+4.
Eiköhän+eläintuotteille+tule+ilmastovero.+Voin+hiilidioksidiekvivalentti+on+12+kg+per+kg.+Tuo+vastaa+noin+75+km+ajoa+eli+5+l+bensiiniä.+Sopiva+vero+voille+olisi+siis+7+euroa+per+kilo.
Vekulle+tiedoksi+että+WHO+luokittelee+punaisen+lihan+todennäköisesti+syöpää+aiheuttavaksi+ja+lihajalosteet+syöpää+aiheuttavaksi.
21.08.2020 04:26
Ravitsemustiede+käsittelee+ravinnon+vaikutusta+terveyteen+eikä+lihomista.+Suositusruokavaliolla+on+myöskin+kokolailla+mahdotonta+lihoa.+Sitä+vaan+ei+noudateta.
En+kyllä+usko+mihinkään+hiilihydraattiriippuvuuteen.+Lapset+mankuvat+karkkia+eikä+ruisleipää.+Rasvainen+pikaruokakin+koukuttaa+joten+samalla+logiikalla+pitäisi+puhua+rasvariippuvuudesta.
21.08.2020 02:34
Näinpä.+Laskimotukoksia+vastaan+myydään+jopa+lentosukkia.
21.08.2020 02:02
Luonnollisestikin+siksi+että+proteiinista+saadaan+vain+50%+glukoosia+ja+kun+ketoosissakin+glukoosin+tarve+on+100+g+päivässä+niin+tuota+varten+tarvitaan+200+g+proteiinia.+Runsas+proteiinin+saanti+taas+lisää+kuolleisuutta.
NuSIn+tutkimuksessa+karppaajilla+oli+virtsassa+enemmän+typpiyhdisteitä+kuin+ei-karppaajilla+kun+proteiinin+saanti+oli+sama+eli+lihasmassaa+menetetään.
21.08.2020 01:50
Jokaisen+täytyy+löytää+itselle+sopiva+laihdutustyyli.+Pitkällä+tähtäimellä+kannattaa+sitten+miettiä+tarkemmin+mitä+syö.+Minulle+sopii+korona+hyvin+koska+olen+lopettanut+ravintolasyömisen+eikä+uudessa+jobissa+ole+lounassetelietua+mutta+hyvän+salaatin+saa+viitosella.
20.08.2020 06:51
Netistä+saisi+noita+virtsan+glukoosi+määrän+mittaliuskoja.+Itseäkin+kiinnostaisi+tietää+tilanne+kun+paastot+ovat+olleet+aika+hyvät+eli+jos+XigDuota+ei+enää+ole+hyötyä+niin+voisi+siirtyä+takaisin+metformiiniin.
Minulla+on+toinenkin+lääke+joka+kuivattaa+suuta.+Vettä+tulee+kyllä+juotua+paljon.
20.08.2020 06:44
261 / 378