Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Harmittaako+kun+voin+juoda+päivässä+kaksi+olutta+ja+joskus+syödä+jopa+oikean+jäätelön?+Laihdun+silti+noin+kilon+kuussa.
11.08.2020 16:21
Karppaus+aiheuttaa+näemmä+paranoias+ja+kuvitellaan+kaikkia+kirjoittajia+minuksi.
11.08.2020 16:18
Jep.+Ei+ne+alkuperäiset+afrikkalaisetkaan+suolaa+savannilla+saaneet+mistään.
Minulla+on+kyllä+natriumarvot+alakantissa.+Johtunee+vissyn+juonnista+ja+hikoilusta.
11.08.2020 13:14
Irtotavaran+tuotetiedot+pitää+olla+saatavilla+myyntipaikassa.+Juuri+tänään+katsoin+konditoriassa+minttujäätelön+tiedot.
11.08.2020 13:10
On+tiedossa+että+ihminen+voi+hyödyntää+nautittua+glukoosia+noin+60+g+tunnissa+raskaassa+rasituksessa.+Geelit+lienevät+suosituimpia.
Tuo+vekun+surullisenkuuluisa+karppaajista+perustui+6+rapakuntoisen+miehen+kokeeseen.+Karppaajat+eivät+ole+saaneet+aikaiseksi+muita+tutkimuksia+eikä+asia+kiinnosta+ketään+muuta.
Ultrajuoksijoissa+on+muutamia+karppaaja.+Kunto+on+sen+verran+hyvä+että+Tuommoinen+16+km/h+vauhti+on+kevyttä.+
Vekulle+olen+ehdottanut+että+keräisivät+maratonjuoksujoukkueen.+Veikkaan+että+puolet+päätyisi+sairaalaan+ja+toinen+puoli+hautausmaahan.
11.08.2020 11:53
Täysjyväpastan+GI+on+37.+Siis+se+nostaa+verensokeria+63%+hitaammin++kuin+glukoosi.
11.08.2020 11:14
Koska+Hesarissa+on+ollut+juttua+camelinasta?
Itse+syön+kylmät+perunat+mieluiten+salaatissa.
11.08.2020 10:43
No+voit+testata+oman+suorituskykysi+hiilihydraateilla+ja+ilman+niitä.+Vaikka+kuntoyörällä+ja+isolla+pulssilla+ja+puoli+tuntia.+Cooperin+testi+on+hiukan+lyhyt.
11.08.2020 10:40
No+minä+käytän+paljon+papuja+mutta+myös+lihaa.+Lähinnä+menee+broileria.+Lisäksi+rahkaa,+raejuustoa+ja+heraproteiinijauhetta.+Eiköhän+proteiinitarve+täyty+ja+ilman+isompaa+määrää+tyydyttynyttä+rasvaa.
11.08.2020 10:36
Minulla+on+elämäntaparemontti+onnistunut.+Olutta+lukuunottamatta+(ja+sitäkin+menee+vain+vähän+liikaa)+aika+lailla+eletään+suositusten+mukaan.+Hiilihydraattia+menee+myös+jonkin+verran+liian+vähän.
11.08.2020 10:06
En+käyttänyt+ollessani+Heikkilän+dieetillä+lainkaan+alkoholia+enkä+syönyt+leipää+tai+roskaruokaa.+Insuliinia+ei+silloin+vielä+ollut+vaan+metformiini.+Kolesterolini+huononi+paljon,+en+laihtunut+eivätkä+paastoverensokerini+parantuneet.
Antti+Heikkilällä+on+satamäärin+virheitä+kirjoissaan.+Esimerkiksi+AH+väittää+että+maitoon+lisätään+D+2-vitamiinia+ja+rasvaton+maito+värjätään+valkoiseksi.+Laki+kieltää+moiset+ja+asian+tarkistaminen+olisi+vienyt+pari+minuuttia.+
On+hänellä+pahempiakin+virheitä.+Uudessa+kirjassa+väittää+kolmasosan+syöpäpotilaita+kuolevan+sytostaatteihin+kun+kyseisessä+tutkimuksessa+ei+otettu+kantaa+kuolinsyyhyn+ja+prosentti+oli+4%.
Itse+ihmettelen+että+löytyy+ihmisiä+jotka+luottavat+häneen+vaikka+hänen+kirjojensa+virheitä+on+listattu+nettiin.+Ei+tarvitse+tieteellistä+koulutusta+asioiden+tarkastamiseen.+
Margariini+on+tapa+hankkia+kerta-+ja+moni+tyydyttyneitä+rasvoja.+Itse+käytän+kylläkin+kevytmajoneesia.
11.08.2020 10:03
Vekun+mielestä+hiilihydraateilla+ei+ole+eroja+ja+ihan+sama+syökö+täysjyväpastaa+vai+vetääkö+pussista+sokeria.+Pasta+on+monikäyttöinen+hidas+hiilihydraatti.
Veku+myöskin+tekee+raskasta+treeniä+tyydyttyneen+rasvan+voimin.+Kävelyvaihtikin+peräti+5+km+per+tunti.
11.08.2020 09:50
Pasta+on+kokolailla+täydellistä+ravintoa+liikkuvalle+ihmiselle.+Hiukan+kasviöljyjä+ja+enemmän+kasviksia+niin+hyvin+menee.
11.08.2020 09:46
Joo.+Sosekeittojen+nälänpitokyky+on+aivan+erinomainen.+Itse+laitan+sekaan+myös+muutaman+perunan+niin+rakenne+muuttuu+paksummaksi.+Rasvaahan+noissa+ei+ole.+Kaupassakin+on+joitakuita.
11.08.2020 08:51
Vuohenjuusto+on+kyllä+hyvää+mutta+soveltuu+huonosti+leivän+päälle.+Ruuanlaitossa+käytän+lähinnä+parmesaania+ja+joskus+Auraa.+Noita+onneksi+saa+hyvin+mutta+2+vuotiaita+juustoja+on+huonosti+tarjolla.+Kesämökillä+juustoksi+on+vakiintunut+Riitan+herkun+kevytgouda+kun+sitä+on+lähimarketissa.
11.08.2020 07:40
Suuresta+määrästä+proteiinia+ei+ole+kuin+haittaa+ja+hitailla+hiilihydraateilla+treeni+sujuu+paremmin.
11.08.2020 07:15
Juu,+itsekin+join+yhteen+aikaan+smoothieta.+Hyvä+systeemi.+Minulla+pohjana+piimä+ja+banaani.
11.08.2020 06:12
Minulla+olut+selkeästi+vähentää+ruokahalua.+Iltapäiväolut+yleensä+tarkoittavat+etten+syö+päivällistä.
Systeemi,+jossa+95%+ruoka-aineissa+ei+kyllä+toimi+ainakaan+minulla.+Se+kyllä+yleensä+laihduttaa+siitä+huolimatta+mitkä+95%+rajaa+pois.
10.08.2020 16:14
Näinpä.+Itse+pyrin+syömään+suhteellisen+terveellisesti+mutta+en+laske+mitään.+Syön+kyllä+raejuustoa+ja+rahkaa+mutta+koska+pidän+niistä...+.
10.08.2020 16:10
Asun+viikot+yhteiskämpässä+joten+tuo+ei+toimi+eikä+kasviksissa+tai+hedelmissä+ole+kovinkaan+paljoa+hiilihydraattia.+Joku+vihersmoothie+olisi+kyllä+mainio+lisä+ruokavalioon.
10.08.2020 15:38
271 / 378