Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+monella,+joilla+on+IBS+(noin+10%+väestöstä)+ei+ole+mahdollisuutta+syödä+runsaasti+kuitua.+Minulla+onneksi+ei+ole+noin.
14.07.2020 18:55
Epävalidia+päättelyä.+Kun+on+tutkittu+ihmisten+ravitsemusta+niin+eniten+täysjyvää+ja+hedelmiä+syövien+riski+sairastua+diabetekseen+on+pienempi+kuin+keskivertopopulaation.
Sen+sijaan+eniten+tyydyttynyrtä+rasvaa+syövien+riski+sairastua+on+suurempi.+Tyydyttynyt+rasva+lisää+myös+insuliinin+eritystä.
14.07.2020 18:52
Joo.+Ilmeisesti+maksa+muuntaa+K1:stä+K2:seksi.+Tapahtuu+tuota+myös+soluissa.+Vähän+outoa+tuo+kanan+korkea+K-vitamiinipitoisuus+kyllä+on+kun+en+usko,+että+niille+syötetään+paljonkaan+vihreää+nykyään.
14.07.2020 18:47
Sinähän+olet+useita+kertoja+postannut+tänne+sen+keramidiartikkekin+jonka+mukaan+korkea+LDL-kolesteroli+ennustaa+sydänkohtauksia+mutta+keramidit+paremmin?
Eri+rasvojen+vaikutus+LDL-kolesteroliin+taas+selviää+Laatikaisen+'rypsiöljy+vahvoilla'+-blogikirjoituksesta.
14.07.2020 18:19
Kun+täysmaidossa+on+0.81ug+K2-vitamiinia+ja+
++naudanlihassa+pari+niin+nuo+ovat+aika+huonoja+K2-vitamiinia+lähteitä.+Kana+on+monikymmenkertaisesti+parempi+lähde.
Nattoa+voisi+kokeilla+kun+netistä+saa+nattobakteeria.+Natto+lienee+karppaajilla+kiellettyä+koska+se+tehdään+soijapavuista.
14.07.2020 18:04
Siksi+että+diabeetikon+virtsassa+on+sokeria.
14.07.2020 17:54
Nykyään+kyllä+tiedetään+että+tärkein+riskitekijä+on+veren+rasvat.+Sokeri+huonontaa+niitä+jopa+enemmän+kuin+tyydyttynyt+rasva.+Onneksi+täysjyvä+ja+monityydyttymätön+rasva+parantaa+niitä.
14.07.2020 16:38
Tilannetta+kannattaisi+käyttää+hyödyksi+eli+seurata+ketoilijoiden+ja+alakarppaajien+terveydentilaa.+Myös+dieetin+vaikutuksia+ja+kestoa+voisi+kartoittaa.+Tuo+tulisi+tietysti+kalliiksi.
En+tiedä+onko+isoissa+etenevissä+väestötutkimuksissa+tarpeeksi+heitä+jotta+tilastollinen+analyysi+voidaan+tehdä
14.07.2020 15:51
Minä+juon+pullo-oluita+enkä+tuoppeja.+14+annosta+alkoholia+on+suositusten+yläraja+miehille.+Maksa-arvot+ovat+normaalit+ja+maksa+vain+vähän+rasvoittunut+ja+viimeisestä+ultrauksesta+on+1.5+vuotta+ja+olen+sen+jälkeen+laihtunut+10+kg.
Minä+sairastuin+juomalla+runsaasti+keskiolutta+ja+roskaruokaa.+Molemmista+olen+luopunut.+Karppaajat+ovat+oman+kertomansa+mukaan+lihoneet+suositusruokavaliolla.+Mitens+sinä?
Nyt+laihdun+ja+lääkitys+vähenee+koko+ajan.+Tämä+vähärasvaisella+dieetillä,+johon+kuuluu+paljon+täysjyväviljaa,+kasviksia+ja+hedelmiä.
14.07.2020 15:08
Ei,+glykogeeni+muodostetaan+suoraan+lihaksissa.+Jos+syö+paljon+nopeaa+hiilihydraattia,+tyydyttynyttä+rasvaa+tai+fruktoosia+niin+maksa+rasvoittuu.
Kaikki+ylimääräinen+energia+muutetaan+rasvaksi.+Rasva+tosin+varastoituu+varsin+tehokkaasti.
14.07.2020 14:59
Diabetestä+aiheuttaa+lihominen.+Myöskin+eniten+tyydyttynyttä+rasvaa+syövät+sairastuvat+kakkostyypin+diabetekseen+helpommin+kuin+muut.+Se+sijaan+täysjyvävilja+ja+hedelmät+suojaavat+diabetekseltä.+Tuosta+on+diabetespalstalla+ketju++nimeltään+'Lääkäriseuran+uutispalvelu:'.
14.07.2020 14:51
Unohdit+dyslipidemian.
14.07.2020 14:08
Lähinnä+se,+että+ketoilijat+esittävät+aivan+poskettomia+väitteitä.
14.07.2020 14:07
DiabetesSverige+ei+ole+virallinen+taho.+Missä+siellä+muuten+suositellaan+ketodieettiä+diabeteksen+hoitoon?
14.07.2020 14:05
Tuohon+on+apuohjelmia+ja+minulla+on+jopa+taittuva+näppäimistö+josta+sen+saa.+Minulla+on+siihen+ohjelmoituna+<|>+mutta+voisihan+siihen+ohjelmoida+vielä+muun.
14.07.2020 13:07
Mitä+väliä+kun+K1+muuttuu+osittain+K2:seksi?+K1:sen+saanti+on+valtavaa+verrattuna+K2:seen.
Ihmiskudoksessa+on+noin+puolet+K1:stä+ja+toinen+puoli+K2:sta+vaikka+K2:sen+saanti+on+pientä+verrattuna+K1:seen.+Sianrasvakarppaajilla+tosin+tulee+paljon+vähemmän+K1:stä+kuin+meillä+terveellisesti+syövillä.
14.07.2020 12:59
Kannattaisi+laskea+kalorien+kanssa+niin+huomaisit+että+vain+kaloreilla+on+väliä.
14.07.2020 12:18
Edelleenkään+ketogeenistä+dieettiä+ei+käytetä+missään+diabeteksen+hoidossa+ja+Ruotsissa+jopa+varoitetaan+LCHF-dieetistä+diabeetikoiden+painonhallinnassa.
14.07.2020 11:56
K1+muuttuu+K2:seksi+osittain+ja+molempien+vaikutus+on+kokolailla+sama.+Broilerissa+on+paljon+K2:sta+mutta+sen+ravinnossa+ei+yhtään.+K1+saanti+on+nykyään+massiivisesti+suurempaa+kuin+K2:sen+niin+ravinnon+K2+saannilla+ei+ole+juurikaan+merkitystä+jollei+syö+paljon+voita+ja+broileria.+K2-vitamiineja+on+lisäksi+useita.+Verisuonien+kalkkeutumisien+estämisessä+K2+lienee+tehokkaampi.+
Itse+kyllä+uskon+että+kannattaa+syödä+monipuolisesti+niin+saa+riittävästi+noita+kaikkia.
Tuo+aloituksessa+mainittu+artikkeli+oli+kyllä+todella+huono+kun+siinä+suositeltiin+eläinrasvoja,+kookosöljyä,+MCT-öljyä+jne.+K1-vitamiinin+lähteeksi.
14.07.2020 06:27
SwiftKeyboardissa+ei+ole+mu-ta+ja+mcg+on+anglosaksinen+lyhenne.
14.07.2020 06:07
284 / 378