Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näinpä.+Jos+rasva+ei+varastoituisi+niin+se+tappaisi+ihmisen+hyvin+nopeasti.+Aivan+sama+muilla+ravintoaineilla.
10.06.2020 14:52
Kun+sokerissa+ei+ole+laisinkaan+hivenravinteita+ja+se+huonontaa+enemmän+kolesteroliarvoja+kuin+tyydyrrynyt+rasva+niin+kuinka+se+voi+olla+terveellistä?+Erään+KNMn+mielestä+täysjyvä,+palkokasvit+ja+hedelmät+ovat+epäterveellisiä+mutta+sokeri+ei.+Meitä+on+moneen+junaan+ja+jotkut+eivät+ole+päässeet+junaan+ollenkaan.
10.06.2020 14:49
Ravitsemussuositukset+ovat+samat+kaikkialla+ja+tutkimuksia+seurataan.+Täysjyvää+paljon+syövät+ovat+merkittävästi+terveempiä+kuin+sitä+vähän+syövat,+noin+esimerkiksi.+Sen+sijaan+eläinrasvaa+ja+-+lihaa+paljon+syövien+sydäntauti-+ja+syöpäkuolleisuus+on+merkittävästi+suurempaa+kuin+muiden.
10.06.2020 14:38
NUSI-tutkimuksessa+mitattiin+ihmisen+tuottamat+hengityskaasut.+Lopputuloksena+se,+että+kaloriteoria+pätee.+Tutkimuksen+rahoittaneet+karppaajat+eiväy+olleet+kauhean+onnellisia+lopputuloksesta.+Tuo+lyhyt+tutkimus+maksoi+10+M+USD.
Sokeria+ja+tyydyttynyttä+rasvaa+voi+käyttää+maltilla.+Noin+10E%+molempia+on+ok.+Molemmat+ovat+tietysti+ravinneköyhiä+eikä+laihduttajan+kannata+niitä+syödä.
10.06.2020 10:35
Jaa,+tuo+oli+Aseem+Malhotran+mielipide+eikä+perustunut+tieteeseen.+Samassa+artikkelissa+mainostettiin+myös+painonpudotusta+karppaamalla+ja+se+toki+auttaa+diabetekseen+mkuten+muutkin+dieetit+jolla+pudotetaan++painoa.
Tuolla+julkaisulla+ei+muuten+ole+edes+lääkäreitä+toimituskunnassaan+ja+kerää+rahansa+mainostuloilla.
10.06.2020 10:25
Dieettivaakani+suosittaa+minulle+2800+kcal+päivittäistä+energiansaantia.
Kampin+Aavassa+voi+mittauttaa+todellisen+energiankulutuksensa+jos+se+jotakuta+kiinnostaa.
10.06.2020 08:37
Minulla+systeemi+toimii+niin+että+kotona+on+vain+noita+pusseja.+Kauppaan+en+enää+lähde+kun+tulen+kotiin.+Nyt+menee+muutenkin+helpommin+kun+vatsa+ei+enää+kestä+rasvaa.
09.06.2020 11:54
Voille+ja+rasvaiselle+lihallekin+voitaisiin+laittaa+haittavero.+Kasviksia,+ruokaöljyjä+ja+täysjyvää+voitaisiin+sitten+tukea+sokeri-+ja+kovarasvaverolla.
Karppaus+parantaa+verensokeria+vain+jos+laihtuu.+Näin+todistaa+Virta+Healthin+tutkimus.+Suomessa+kokeiltiin+tunnetusti+voin+käyttöä+energian+lähteenä+sotien+jälkeen.+Sydäntautikuolleisuus+oli+viisinkertainen+kuin+nyhyään.
09.06.2020 11:27
No+laihtumiseen+tarvitaan+energiavaje+ja+se+syntyy+oikein+helposti+perunalla+tai+puurolla.+Ruuan+kylläisyyttä+on+tutkittu+jonkin+verran+ja+tutkituista+aineista+parhaiten+nälkää+piti+peruna+ja+huonoiten+kroisantti.+Jälkimmäisessä+taitaa+olla+yli+10+kertaa+enemmän+energiaa+kuin+ensimmäisessä.
Irlannissa+elettiin+ennen+käytännössä+perunalla+eivätkä+irlantilaiset+miehet+juurikaan+kelvanneet+Englannin+armeijaan+alipainon+ja+huonon+kunnon+vuoksi.
09.06.2020 11:19
Ei+MCT-öljystäkään+saa+muuta+kuin+energiaa.+Kaurapuurossa+on+kyllä+hivenaineita+mutta+proteiinia+liian+vähän+mutta+voisihan+sitä+höystää+proteiinijauheella.
Jos+syön+kaurapuuroa+niin+teen+sitä+noin+6+dl+ja+päälle+1.5+dl+omenasosetta.+Iltapäivällä+tulee+nälkä+joten+tuolla+selviäisin+ehkä+alle+1000+kcal+määrällä+päivän+ilman+nälkää.+Tietysti+joku+kaali+pitää+vielä+paremmin+nälkää.
Minulla+on+myös+kahvinpaahdin+kahvimyllyn+ohella.
Juu,+ei+puuro+käy+ketogeeniseen+ruokavalioon+kovinkaan+hyvin,+Ei+ketogeeniseen+ruokavalioon+rarvita+rasvaakaan.
09.06.2020 11:13
Jos+insinööri+laskee+E=600+km*9.81+m/s^2*0m+koska+korkeus+ei+muutu+niin+kuluu+tasaan+nolla+kcal.
09.06.2020 11:05
VLCD-dieetillä+ei+tule+nälkä+vaikka+sitä+hiilihydraattia+tuleekin+se+100+g.+Minä+kyllä+pärjään+hyvin+kaurapuurolla.+150+g+kaurahiutaleita+sisältää+100g+hiilihydraattia+ja+tuosta+tulee+reilu+litra+puuroa.+Maitoa+en+käytä+kun+maha+menee+sekaisin+kun+galaktoosi+ei+imeydy+kuten+ei+fruktoosi+kaan+joten+syön+puuron+pienellä+määrällä+hedelmäsosetta.
09.06.2020 05:41
Tyydyttynyt+rasvakin+on+merkittävä+rasvamaksan+riskitekijä.
09.06.2020 05:37
Ei+tutkimusten+mukaan.+Eläintuotteisiin+perustuva+karppaus+on+todettu+erittäin+haitalliseksi+ja+painoa+voi+pudottaa+myäs+terveellisesti.+Ylipäätänsä+karppaus+on+todettu+erittäin+huonoksi+dieetiksi+eikä+sitä+suositella+missäåän.
08.06.2020 13:37
Ketoosi+on+elimistön+tapa+vahentää+hiilihydraattin+tarvetta.+VLCD-dieetillä+saadaan+hyvin+vähän+energiaa+ja+tuo+edistää+Ketoosia+mutta+ketoosin+asteessa+on+eroja+ja+erot+ihmisten+välilläkin+ovat+isoja.+Itse+kyllä+haistan+ketoosin+helposti+joten+ei+tarvitse+mitata.
Ei+hiilihydraattia+voi+käyttää+paljoa+jos+haluaa+kestää+ketoosissä.+100g+hiilihydraattia+ja+100g+proteiinia+on+maksimi.+Tuolla+myös+laihtuu+tehokkaasti.
Jouduin+karppaamaan+lauantaina+kun+kävin+syömässä+muikkuja.+Olivat+tietysti+ruisjauhotettuja+mutta+tuossa+paikassa+tekevät+muikut+oikein+eli+ei+liikaa+jauhoja+eikä+voita.+Perunamuusi+on+siellä+huonoa.+
Minulla+ongelma+on+rintakehä+eikä+sitä+saa+pienemmäksi+millään.+Olen+vielä+suvun+miehistä+pienin.+Onneksi+kiinalainen+xxxxl-takki+sopii.+Jos+aloittaisi+punttisalilla+syksyllä+niin+on+tiedossa+enemmän+ongelmia+kun+meidän+äidin+suvussa+lihaksia+tulee+todella+helposti.+
Minä+nukun+sen+verran+sikeästi+että+vessassa+ei+tarvitse+käydä.+Suolan+käytän+pääasiassa+aamulla+kun+se+on+helpointa.+Valitettavasti+en+pidä+lainkaan+Suolan+mausta+joten+täytynee+ostaa+natriumsitraattia+jos+se+menisi+vissyssä.
08.06.2020 09:47
Ei+nyt+sentään.+10+g+riittää+hyvin+jos+ei+syö+makkaraa.
08.06.2020 09:26
Dieettinä+myös+äärimmäisen+rajoittava+ja+eläintuotteisiin+pohjauruvana+lisää+kuolleisuutta+reilusti.
08.06.2020 08:27
Joudun+nukkumaan+pari+yötä+sohvalla+kun+sänky+meni+rikki+eli+sälepohja+kannattelevat+rimat+irtosivat.+Liiman+kuivumisaika+on+4+tuntia+ja+puristimia+vain+3+kpl+niin+teen+tuon+rauhassa.+
Söin+paikallisessa+ravintolassa+falafeliä+ja+olivat+kyllä+aivan+erinomaisia.+Liian+vähän+mausteita+mutta+rakenne+aivan+täydellinen.+Parempia+kuin+omat+ja+se+on+aika+paljon+sanottu+kun+falafelit+ovat+suosikkiruokiani.+Noita+ei+valitettavasti+saa+Espanjasta.+Onneksi+bulguuria+saa.
07.06.2020 11:50
Laatikaisen+blogi+on+kyllä+mainio.
Etelässä+on+paljon+hyviä+tapoja+mutta+riisi+ei+niihin+kuulu.+Pasta+on+huomattavasti+parempi+vaihtoehto.+Pastitiota+tekisikin+mieli.+Etelässä+hiilihydraattia+käytetään+muutenkin+vähemmän+kerralla+ja+nykyään+täysjyvän+saanti+on+ainakin+Espanjassa+ok.+
Reväytin+molemmat+reidet+yöllä+joten+liikkuminen+jää+vähäiseksi+ainakin+pariksi+päiväksi.
07.06.2020 10:47
Ihminen+laihtuu+kun+saa+vähemmän+energiaa+kuin+mitä+kuluttaa.+On+aivan+samantekevää+mistä+sen+energian+saa.
Minä+juon+noin+3+litraa+vissyä+päivässä.
07.06.2020 08:00
299 / 378