Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hvp27
profiilit
hvp27
hvp27
Vapaa kuvaus
Aloituksia
52
Kommenttia
7560
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+tämmöinen+kannattaa+lukea+niin+selviää+aika+hyvin,+että+mielummin+kasviksilla+kuin+lihalla:+'low-carbohydrate+diets+and+all-cause+and+cause-specific+mortality+two+cohort+studies'
10.05.2020 13:19
Diabetestä+helpottaa+painonlasku+eikä+karppaus+ole+muita+tehokkaampi+laihdutuskeino+eivätkä+tulokset+ole+sen+pysyvämpiä.
'Kaikki+dieetit+laihduttavat,+mutta+pysyvät+tulokset+ovat+harvinaisempia+–+vain+yksi+toi+tuloksia+vielä+vuodenkin+kuluttua'
10.05.2020 11:54
Hyvä+tietää.+Täytyy+käväistä+sipsihyllyllä+jahka+käyn+isommassa+kaupassa.
10.05.2020 11:46
Mä+syön+suolasena+popcornia.+Käytän+sellaista+silikonista+kippoa+ja+rypsiöljyä+niin+en+pidä+sitä+suurena+syntinä.+Sipsit+on+pakattu+liian+isoihin+pusseihin+niin+en+niitä+osta.+Sama+koskee+makeisia,+lisäksi+niistäkin+kaikki+mieleiset+ovat+poistuneet.
10.05.2020 11:24
Eri+henkilöitä+tai+sitten+on+kyse+pahasta+persoonallisuuden+jakautumisesta.+KNM+ajaa+linjaa+kaikki+hiilihydraatit+ovat+hyviä+ja+Veku+taas+kaikki+rasvat+ovat+hyviä.++KNM+ei+edes+syö+paljoa+hiilihydraattia+eli+on+näistä+kahdesta+huonompi+seuraamaan+oppejaan.
10.05.2020 11:04
Tuntuu+onnistuvan+monelta+yllättävän+helposti.+Ei+pelkästään+poimita+itseä+miellyttäviä+artikkeleita+vaan+vääristellään+niitä.+Vekulla+hyvänä+esimerkkinä+Dr.+Ludwig,++Ludwig+ei+epäile+kaloriteoriaa+vaan+pitää+kaloreiden+laskemista+turhana+koska+ei+sitä+voi+kuitenkaan+tehdä+pitkään.+Hänen+kantansa+on+sellainen,+että+terveellistä+ruokaa+voi+syödä+sopivasti+muutenkin.+Ludwig+on+itse+asiassa+matalan+glykeemisen+indeksin+kannattaja+ja+on+minusta+oikeassa++jopa+siinä,+että+sopiva+hiilihydraatin+määrä+on+40E%.+
Sitten+erikseen+ovat+erilaisiin+ruokalahkoihin+kuuluvat.+Heikkiläläiset+oikeasti+uskovat+että+hän+on+guru+vaikka+teksteissä+on+satamäärin+virheitä.Ei+auta+että+professorit+sanovat+muuta.
10.05.2020 10:59
Justiinsa+näin.+Jos+reseptissä+lukee+1+tl+niin+se+pitää+lukea+5+ml.
Itsekin+käytän+vaakaa.+Pitäisi+ostaa+jauholle+sellainen+mittakuppi+vaa'alla.
10.05.2020 10:47
Teelusikallinen+on+5+ml,+teelusikkaan+saa+toki+enemmän.
10.05.2020 10:03
No+minä+en+varastoi+alkoholia.+Suolasta+on+saatava+kun+veren+natriumpitoisuus+on+jatkuvasti+alarajalla.+En+vaan+pidä+mistään+suolaisesta+paitsi+sillistä+ja+kun+nyt+on+työn+alla+kebap-lihaa+ja+seuraavana+punajuurisulatejuustoa+niin+silliä+sitten+parin+viikon+kuluttua.
10.05.2020 09:56
Tai+kyse+voi+olla+sattumasta.
10.05.2020 08:30
No+on+helpompi+löytää+näyttöä+jonkin+asian+haitallisuudesta+kuin+hyödyllisyydestä.+Näyttö+on+usein+vieläpä+tilastollista.
10.05.2020 08:28
Helsingissä+asuessa+ostin+usein+Tallinnasta+2+kg+suklaata+kerralla.+Tuo+kesti+minulla+noin+vuoden.
10.05.2020 07:12
Ravitsemussuositukset+sallivat+miehelle+2+annosta+alkoholia+päivässä.
10.05.2020 07:10
Antti+Heikkilä+kieltää+kaiken+alkoholin+dieetillään+ja+suklaassa+on+tolkuttomasti+energiaa.+Toki+pari+palaa+voi+syödä+silloin+tällöin.
Tutkimuksissa+karppaus+on+havaittu+tehokkaammaksi+lyhyellä+aikajänteellä+mutta+pitkällä+aikavälillä+eri+dieettien+välillä+ei+ole+ollut+eroja+laihdutustuloksissa.+
Uskovaisetkin+ovat+parantuneet+erilaisista+sairauksista+uskon+avulla+omien+sanojensa+mukaan.+Tuon+takia+asioita+tutkitaan+eikä+luoteta+ihmisten+kokemuksiin.+Yhden+onnistumisen+takana+saattaa+olla+satoja+epäonnistumisia.+
Ainut+pitkäaikaistutkimus,+joka+käsittelee+karppauksen+pitkäaikaisvaikutuksista,+toteaa+että+eniten+eläinrasvaa+ja+lihaa+syövien+karppaajien+kuolleisuus+on+20%+suurempaa+kuin+keskivertoväestön.
10.05.2020 07:08
Tutkimus+lähteet+eivät+kyllä+käsittele+Heikkilän+dieettiä.+Pitkäaikaisesta+karppauksesta+on+vain+yksi+tutkimus+ja+sen+mukaan+Heikkilän+tyyppinen+karppaus+lisää+kuolleisuutta+yli+20%.+Jokaisen+Heikkilään+uskovan+olisi+luettava+'Low-carbohydrate+Diets+and+All-Cause+and+Cause-Specific+Mortality:+Two+Cohort+Studies'.
Oletko+itse+lukenut+tutkimuksia+LCHF-dieettien+vaikutuksista+vai+uskotko+Heikkilän+tulkintoihin?+Kannattaisi+lukea+itse+koska+Heikkilän+tulkinnat+ovat+vähintäänkin+omituisia.+Esimerkiksi+eräässä+tutkimuksessa+todettiin,+että+karppaajat+selvisivät+syövästä+paremmin+ja+P=0.04+niin+Heikkilä+oli+sitä+mieltä+että+karppaajista+ei+kuollut+kukaan+ja+ei-karppaajista+kuoli+40%.+P+ei+sitten+ota+kantaa+siihen+mikä+on+ero+vaan+onko+kysessä+tilastollisesti+merkittävä+ero.
09.05.2020 20:34
Mikä+dieetti+kieltää+suolakurkut?
09.05.2020 19:40
Tuota+ei.+Käytän+pitkävaikutteista+insuliinia+ja+sitä+käytetään+hillitsemään+elimistön+omaa+glukoosin+tuotantoa+eikä+kompensoimaan+ravinnon+hiilihydraattia.+Sitä+varten+on+pikainsuliini.
Oluen+alkoholi+laskee+verensokeria+enemmän+kuin+sen+sisältämä+maltotrioosi+sitä+nostaa.+
Tyydyttynyt+rasva+ja+proteiini+lisäävät+myös+insuliinin+tarvetta.+Naudanliha+aiheuttaa+jopa+suuremman+insuliinivasteen+kuin+täysjyväpasta.
09.05.2020 19:38
Minä+kyllä+syön+usein+salaattia+oluen+jälkeen.
09.05.2020 15:50
Ensinnäkin+ketoosilla+on+asteita+ja+esimerkiksi+VLCD-dieetillä+ollaan+keto+osissa+vaikka+hiilihydraattia+tuleekin+100g+päivässä.
09.05.2020 15:48
No+minä+laihdun+vaikka+juonkin+olutta.+Kyse+on+määrästä+eli+jos+hiilihydraatin+saannin+tavoite+on+200+g+päivässä+(näin+koronassa+toi+onnistuukin+kun+syön+kotona)+niin+kaksi+olutta+ei+tuota+muuta+nopeasti+imeytyväksi.+En+muutenkaan+suhtaudu+dieettiin+liian+vakavasti+eli+jääkaapissa+on+1.5+kg+chorizoa+josta+teen+risottoa.+Siis+huonoa+hiilihydraattia+ja+kovaa+rasvaa.+Jälleen+kerran+kyse+on+siitä,+että+kuinka+usein.
Paino+muuten+laskenut+9+kg+tämän+vuoden+puolella.
09.05.2020 15:46
314 / 378