Voi luoja ku tekee mieli herkkua tänään. Tekisi mieli syödä suolaa lusikalla suoraan purkista! Tai jos saisi edes extrasuolattuja suolakurkkuja!! Ihan kuola valuu ku mietinkin noita taivaallisia mättöherkkuja!!! Mutta pakko yrittää pitää dieetti.
Tekee mieli herkkua!!
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sama täällä!! Just söin paketin pekonia ja melkein puoli kiloa juustoa sekä join kermaa kyyripoikana. Silti jäi vähän hiuko päälle. Kaadoin nyt puoli desiä merisuolarakeita lautaselle, popsin niitä jakatson netflixiä ison vesipullon kanssa. Ihanaa!!
- Anonyymi
Mikrotin punajuuria joiden päällä oli noin 2 cm juustoa. Itken kun en laihdu mut ihansama , en jaksa taistella itseäni vastaan ☺
- Anonyymi
ja minä syön 400 rammaa suklaata päivässä kun ostan niin ostan 5 levyä kun menen kauppaan en pääse pois etten osta suklaata että harmittaa kun on koukussa.
Mikä dieetti kieltää suolakurkut?
- Anonyymi
No jos hää haluaa välttää suolavesi pöhöö!
Mulla meni niitä pikku suolakurkkuja pari purkkia sit heräsin ettei kannata ostaa kaappii.
Ja suklaariippuvainen, se suklaakoukku on niin kauhea, et kokeileppa ostaa 100g levyjä niillä vähentää! Anonyymi kirjoitti:
No jos hää haluaa välttää suolavesi pöhöö!
Mulla meni niitä pikku suolakurkkuja pari purkkia sit heräsin ettei kannata ostaa kaappii.
Ja suklaariippuvainen, se suklaakoukku on niin kauhea, et kokeileppa ostaa 100g levyjä niillä vähentää!Helsingissä asuessa ostin usein Tallinnasta 2 kg suklaata kerralla. Tuo kesti minulla noin vuoden.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Helsingissä asuessa ostin usein Tallinnasta 2 kg suklaata kerralla. Tuo kesti minulla noin vuoden.
Onnee, söin itse kilon suklaata viikossa ja tulokset oli karmivat. Elämäntilanne tosin vaikutti ja annoin pienen helpotuksen itselle, jälkeen päin koen ettei kannattanut :D
Meinasi tulla tapa, siitä meni 2 kuukautta selvitä, nyt on suklaakiellot päällä. Anonyymi kirjoitti:
Onnee, söin itse kilon suklaata viikossa ja tulokset oli karmivat. Elämäntilanne tosin vaikutti ja annoin pienen helpotuksen itselle, jälkeen päin koen ettei kannattanut :D
Meinasi tulla tapa, siitä meni 2 kuukautta selvitä, nyt on suklaakiellot päällä.No minä en varastoi alkoholia. Suolasta on saatava kun veren natriumpitoisuus on jatkuvasti alarajalla. En vaan pidä mistään suolaisesta paitsi sillistä ja kun nyt on työn alla kebap-lihaa ja seuraavana punajuurisulatejuustoa niin silliä sitten parin viikon kuluttua.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
No minä en varastoi alkoholia. Suolasta on saatava kun veren natriumpitoisuus on jatkuvasti alarajalla. En vaan pidä mistään suolaisesta paitsi sillistä ja kun nyt on työn alla kebap-lihaa ja seuraavana punajuurisulatejuustoa niin silliä sitten parin viikon kuluttua.
No suolaa nyt saa sieltä täältä. Tosin huomasin et 300g sipsipussi ja lisäski pussillinen sitä dippimaustetta sai aikaan pöhön.
Huhhuh, mut laihdutin 36 kiloa ja koin ettei se antanut vielä aivan kaikkee, niin päätin vähän höllentää.
Ps. Ravitsemus ei ole leikin asia. Teen kyllä nyt sunnuntaisaämpylät. Anonyymi kirjoitti:
No suolaa nyt saa sieltä täältä. Tosin huomasin et 300g sipsipussi ja lisäski pussillinen sitä dippimaustetta sai aikaan pöhön.
Huhhuh, mut laihdutin 36 kiloa ja koin ettei se antanut vielä aivan kaikkee, niin päätin vähän höllentää.
Ps. Ravitsemus ei ole leikin asia. Teen kyllä nyt sunnuntaisaämpylät.Mä syön suolasena popcornia. Käytän sellaista silikonista kippoa ja rypsiöljyä niin en pidä sitä suurena syntinä. Sipsit on pakattu liian isoihin pusseihin niin en niitä osta. Sama koskee makeisia, lisäksi niistäkin kaikki mieleiset ovat poistuneet.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Mä syön suolasena popcornia. Käytän sellaista silikonista kippoa ja rypsiöljyä niin en pidä sitä suurena syntinä. Sipsit on pakattu liian isoihin pusseihin niin en niitä osta. Sama koskee makeisia, lisäksi niistäkin kaikki mieleiset ovat poistuneet.
Niin, mut sipseissä on tullut ne pienet pussit, karkkipusseja en ostakaan, mut nämä ns. Terveellisen ruoan överit saa tragikoomisia piirteitä😁
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mut sipseissä on tullut ne pienet pussit, karkkipusseja en ostakaan, mut nämä ns. Terveellisen ruoan överit saa tragikoomisia piirteitä😁
Hyvä tietää. Täytyy käväistä sipsihyllyllä jahka käyn isommassa kaupassa.
- Anonyymi
Suolan himo yleensä on suolan himo eikä suolaisen himo. Minulla on sen hoitoa varten pieni purkki suolarakeita aina mukana. Pitää tietää rakeiden keskimäärinen paino jotta ei yliannostele. Kun suolan himo iskee, imeskelen rae kerrallaan, hitaasti,rakeiden on annetava liueta suussa.
- Anonyymi
Jäi sämpylät haaveeksi ja teinkin kaksi muhkua hiivaleipää, päälle rypsiöljyä liikaa ja sellaista.
Tosiaan välttelin hiilihydraatteja ( siis vehnästä ja karkkeja yms) en enää jaksa, mut lähtee sitten yli nämä pienet paheet. Liian hyvää, sitä yrittää vain liikkua enemmän, huomenna jos taas koittaisi olla leivättä.
Liian hyvä tekee ruokaakin, mahdotonta yrittää ottaa vähemmän tai tehdä vähemmän kun tietää et tulee herkkua.
Sellaista laihduttelua tänään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811