Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
EbA_N3n
profiilit
EbA_N3n
EbA_N3n
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
168
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Venäjällä on ollut natsipelko toisesta maailmansodasta lähtien, joten he eivät tue uusnatseja, vaan näkevät heitä uhkaavat tahot natseiksi.
NATO halusi laajentua Ukrainaan, niin siinä Putin tuli puolustamaan Ukrainan venäläisiä, heidän mukaan, natseilta. Eli NATO on Putinille sama kuin natsi. Jossain määrin voisi olla oikeassa, onhan NATO saanut alkunsa heti toisen maailmansodan jälkeen osin samalle alueelle, kuin kolmas valtakunta oli.
Siitä en tiedä miten Venäjä pystyy vaikuttamaan Suomen vaaleihin. Luulisi myös EU.n tekevän samaa. Varmaan on sitä aiemmin tehnytkin. Suurin vaaleihin vaikuttava ulkopuolinen taho on kuitenkin WEF.
He haluavat saada sellaiset henkilöt Suomen hallitukseen, jotka ajavat heidän tarkoitusperiään. Näistä tarkoitusperistä ja agendoista voi kukin tahoillaan lukea WEF.n sivuilta.
28.03.2023 11:48
Kristittynä minä äänestän VKK.ta.
Koska on enemmän kristillinen puolue kuin Perussuomalaiset. En äänestä myöskään KD.ta, joka on vasemmistopuolue Kokoomuksen apupuolue.
28.03.2023 11:29
Joo. Jos haluat masentua, niin lue tätä Suomi24.sta.
Mutta meillä ei ole muuta mahdollisuutta kuin katsoa Kristukseen ja hänen täytettyyn työhön.
En tunne sua tarkemmin, mutta jos joskus jossain näen sut niin tulen sulle sanomaan suorat sanat ja ne on "Jeesus Kristus on toivomme!!!"
T. Veljesi Kristuksessa
21.03.2023 16:55
Joku todella paha häirikkö on täällä aihealueena "helluntailaisuus" -palstalla häiriköimässä. Ei mitään rakentavaa keskustelua. Pelkkää asioiden väärin vääntämistä, panettelua ja pahan puhumista.
Kaikki asiallinen keskustelu on täysin lakannut.
Näin arvioi -ei helluntailainen uskova-.
11.01.2023 22:32
Kirjoitit näin:
"One Way Mission on täysin eksynyt seurakunta, jonka opeilla ei voi kukaan pelastua."
Minkään seurakunnan opeilla ei voi pelastua.
Ainoastaan Jeesus Kristus pelastaa.
Sitä pelastussanomaa myös One Wayn seurakunnissa julistetaan.
Vai väitätkö toista?
11.01.2023 12:36
Täyttä panettelua koko juttu! Tuon kirjoittamisesta on jo joku aika. Kuten huomaatte, että nuo ei pidä paikkansa. Ja muutkin on pelkkää Maunon olettamuksia.
Mauno jostain syystä on katkera OneWaylle, kun Seinäjoella ei saanut siellä omille jutuille tilaa.
By the way.... Kaksi ojaa puhe käsitteli Helsingin seurakunnan nuoremman väen pyrkimystä eri linjoille kuin One Wayn linja on ollut. Eikä sellaista mitä Mauno puhuu.
10.01.2023 10:43
Siinäpä+se...+Helluntaisaarnaajalla+ei+olis+kovin+isoa+ongelmaa+siitä+yhdestä+lehmästä.+Mutta+sulla+olisi+suurempi+niillä+yhdeksällä.++Ehdotan,+kun+saat+sen+Kela-tukesi,+niin+vie+siitä+10%+helluntaipastorin+postilaatikkoon,+niin+hän+uskoo,+että+kaarneet+pitävät+hänestä+huolen,+kun+seurakunnalla+ei+ole+varaa+maksaa+palkkaa.
01.08.2022 23:53
Että+sellaista+kokemusta+sulla.+Kukaan+uudestisyntynyt+ei+tee+kumpaakaan.+Mutta+muotokristilliset+voivat,+niin+myös+heidän+lapsensa.
Ikävää.
Tuosta+voisi+tehdä+listaa,+mitä+mikin+ryhmään+kuuluvat+tekee.
01.08.2022 23:47
Katsotaan+vaan,+että+se+saadaan+käyntiin,+kun+sille+olisi+suurin+tarve.+Eli+syksyllä...+ja+sitten+kuuluu+poks.+Ja+koko+valtakunta+pimenee.
01.08.2022 23:37
Suomalaiseksi+synnytään.+Niin+myös+saamelaiseksi+synnytään.+Suomalainen+on+kansalaisuus,+saamelaisuus+ei+eipä+vaan+ole.+Jos+oot+Karvialta,+voit+toki+lähteä+Karvialta,+mutta+karvialaisuus+ei+lähe+susta+vaikka+voissa+paistais.
01.08.2022 23:32
No,+ehkä+se+onkin+iloa,+kun+suomalaiset+herää+unestaan.
Mutta+kuitenkin,+kun+Iivana+tulee+rajan+yli,+eikä+Suomen+poika,+ehdi+"sanoa+kissaa",+kyllä+itku+silmään+tulee.
Ei+mulle,+koska+tämä+oli+jo+odotettavissa.
Ei+koskaan+tiettävästi+Suomen+historiassa+ole+ollut+näin+pitkää+rauhan+ja+hyvinvoinnin+aikaa.+Hyvin+pian+se+on+loppu.+Ehkä+ensin+hyvinvointi.
Tää+n.+kaksi+vuotta+"koronaa"+on+hyvin+pientä,+mitä+tuleman+pitää.
19.12.2021 23:12
Kun+et+sitten+osaa+perustella,+niin+näköjään+sun+pitää+häiritä.
19.12.2021 23:05
Mutta,+kun+ei+sairastetusta+koronasta+saa+vihreää+passia,+vaikka+vasta-aineet+olisi+korkeammat+kuin+rokotetuilla.+Passin+saa+vihreäksi+ainostaan+rokotuksilla.
Tämä+ei+liity+terveyteen+mitenkään,+vaan+politiikkaan.
18.12.2021 22:52
Ei+todellakaan+hysteerisiä.+Vaan+realisteja.+Tämä+ei+ole+perinteinen+rokote,+mitä+minäkin+olen+50+vuoden+aikana+saanut.+Tämä+on+kokeellinen+uudentyyppinen+Mrna+rokote.+Kaikki,+jotka+sen+ottavat+osallistuvat+tahtomaattaan+ihmiskokeeseen.+Siinä+vain+ovat+voittajia+lääkeyhtiöt+ja+niiden+rahanahneet+omistajat.+Häviäjiä+on+kaikki+ihmiset+ja+valtioparat,+jotka+ovat+huiputuksen+kohteita.
18.12.2021 22:45
Mutta+sitä+ennen+monta+kyyneltä+on+vielä+vuodatettava.
18.12.2021 22:36
Hyvin+raamatun+sana+pitää+paikkansa!+👍🏼
18.12.2021 22:35
Sulla+on+varmaan+siitä+näyttöä.
Itse+palvelin+16+kk+siviilipalveluksessa,+mutta+yhtään+tuollaista+en+nähnyt,+enkä+kuullut.
Palveluspaikassani+asuntoni+seinänaapurissa+oli+yksi+entinen+YK.n+vääpeli,+joka+kännipäissään+pyys+käymään+kämpässään+ja+uhos+kaverilleen,+että+sivarit+pitäisi+laittaa+kaivamaan+kuoppaa+ja+ampua+siihen.+Minä+annoin+olla.+Joillekin+kerroin+asiasta,+niin+kauhistuivat.+
Kuitenkin+tiedän,+että+olen+paljon+isänmaallisempi+kuin+moni+armeijan+käynyt.
Kaikkea+voi+täällä+huudella,+kun+ei+ole+nimeä+eikä+naamaa+näkemässä.+Mutta+varmasti+tiedän,+että+et+uskalla+tulla+sanomaan+mulle+tuota+naamatusten.
15.12.2021 18:06
Tiedätkö,+että+taivaassa+ei+ole+helluntailaisia.
Eikä+siellä+ole+myöskään+luterilaisia,+eikä+muitakaan+-+laisia.
Siellä+on+vain+ne+jotka+ovat+puhdistetut+teurastetun+Karitsan+verellä.+(Vrt.Ilmestyskirja+5)
Oletko+sinä+siinä+joukossa?+
Puhdistaudu+Kristuksen+veressä.+Luovu+näistä+sanakiistoista.+Aikaa+on+enää+vähän.+
“Vääryyden+tekijä+tehköön+edelleen+vääryyttä,+ja+joka+on+saastainen,+saastukoon+edelleen,+ja+joka+on+vanhurskas,+tehköön+edelleen+vanhurskautta,+ja+joka+on+pyhä,+pyhittyköön+edelleen.+Katso,+minä+tulen+pian,+ja+minun+palkkani+on+minun+kanssani,+antaakseni+kullekin+hänen+tekojensa+mukaan.+Minä+olen+A+ja+O,+ensimmäinen+ja+viimeinen,+alku+ja+loppu.+Autuaat+ne,+jotka+pesevät+vaatteensa,+että+heillä+olisi+valta+syödä+elämän+puusta+ja+he+pääsisivät+porteista+sisälle+kaupunkiin!+Ulkopuolella+ovat+koirat+ja+velhot+ja+huorintekijät+ja+murhaajat+ja+epäjumalanpalvelijat+ja+kaikki,+jotka+valhetta+rakastavat+ja+tekevät.”+(Ilm+22:11-15)
14.12.2021 21:01
Venäläistä+rulettia+pelaa+rokotetut+ja+ne+jotka+ottaa+vielä+useita+ns.+k-piikkiä.
Suuri+osa+näistä+on+placeboja.+Sit+toinen+juttu,++vaikka+ei+ole+placebo,+niin+miten+ihmisen+keho+piikin+myrkkyihin+reagoi.+Ehkä+ei+vielä+toinen+piikki+ole+se+slaagi,+mutta+ehkä+sit+se+kahdeksas.
Näistä+haittavaikutuksista+valtamedia+ei+puhu+halaistua+sanaa,+mutta+kuitenkin+muualta+koko+ajan+tulee+lisää+tietoa,+että+näistä+tulee+tosi+pahoja+haittavaikutuksia+ja+jopa+kuolemia.+https://thecovidworld.com/uk-funeral-director-sends-chilling-message-about-sharp-rise-in-covid-19-vaccine-deaths/
14.12.2021 18:41
Hei+aloittaja.+Tiesitkö,+että+1800-luvun+Euroopassa+syntyi+käsitys+suomalaisten+mongolisuudesta,+ja+tiedemiehet,+jotka+eivät+olleet+välttämättä+edes+nähneet+suomalaisia,+kirjoittivat+suomalaisten+itäisestä+ulkonäöstä.+Suomalaisten+kerrottiin+olevan+tummia,+lyhytkasvuisia+ja+vinosilmäisiä.+Erään+ranskalaisen+tutkijan+mukaan+suomalaiset+olivat+muutoin+saamelaisten+näköisiä,+paitsi+että+suomalaisilla+oli+tummempi+iho.
+Eräs+Suomessa+käynyt+saksalainen+ihmetteli,+miksei+Suomessa+asunutkaan+suomalaisia,+kun+kuvatunlaisia+ihmisiä+ei+löytynyt.+Eräs+Helsingin-matkaaja+taas+luuli+nähneensä+sekä+germaaneja+että+mongoleja+–+ja+mongoleillakin+sen+germaanipiirteen,+että+nämä+olivat+vaaleita.
Tutkimuksissa+suomalaisten+on+havaittu+muistuttavan+kallonmuodoiltaan+paljon+ruotsalaisia,+vaikka+nämä+ryhmät+eroavatkin+geneettisesti+enemmän+toisistaan.+Mongolidisia+piirteitä+itämerensuomalaisissa+ei+ole.
Eli+kyse+on+siitä+mitä+ja+miten+halutaan+tutkia.+Jos+lähtökohtana+on+se,+että+välttämättä+pitää+todistaa+suomalaisten+olevan+lähtöisin+mongoleista,+niin+tekee+sellaisen+tutkimuksen.
14.12.2021 17:41
1 / 9