Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mielenterveysongelmiako
profiilit
Mielenterveysongelmiako
Mielenterveysongelmiako
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
25
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko+alkoholistakin+nyt+sitten+niin+suurta+haittaa?+Bentsot+on+jääny+jo+huhti/toukokuussa+pois+mutta+pilvestä+tässä+koitan+eroon+päästä.+Se+on+kyllä+varma+etten+siihen+enää+kajoa,+monta+kertaa+yrittänyt+lopettaa+mut+se+loppuu+nyt+kun+ei+pää+enää+mitenkään+edes+itseään+huijaamalla+sitä+kestä.
21.10.2019 11:40
Tuota+terapeuttia+olen+miettinyt+ja+nyt+tuo+päihdelääkärillä+käyntikin+kiinnostaisi.+Kiitos+hei+aivan+jokaiselle+jotka+auttavat!
20.10.2019 18:25
Oon+viel+kaiken+lisäks+melkee+aina+ollu+lääkevastainen+ihminen+kunnes+sit+ajauduin+tohon+tilanteeseen..ironista..
20.10.2019 18:23
Kiitos+viestistäsi!+Olet+erittäin+mukavan+oloinen+kirjoittaja+ja+yrität+auttaa+minua.+Olen+tästä+otettu.+Olen+itsekin+ajatellut+että+voisin+mennä+jonnekin+puhumaan,+mutta+en+oo+vielä+keksinyt+että+minne?+Eikö+kannata+siis+mennä+normaali+opiskelupaikan+kouluterveydenhuollon+kautta?+Rahaa+on+kyl+tilillä+kesätöistä+niin+pystyn+kustantaan+jos+vaan+sillä+saan+ahdistuksen+pois.+Auttaisikohan+tähän+jokin+terapia?+Haluaisin+vain+kuulla+ammattilaiselta+että+en+ole+saamassa+psykoosia.
20.10.2019 18:22
Kiitos+tästä!+Mua+helpotti+että+jollakin+muulla+ollut+samanlaisia+kokemuksia+ja+tosiaan+se+kolmas+harha+tuli+runsaan+juomisen+ja+sen+hassanin+polton+jälkeisenä+päivänä+illalla+stressaavassa+tilanteessa.+Oon+lukenut+että+niitä+voi+tulla+stressaavassa+tilanteessa/+alkoholin+vieroitusoireina,+niin+en+oo+siitä+niin+niin+pelästynyt.+Mut+sit+kun+on+se+toinenkin+harha+minkä+näin+kun+tulin+autotallista+niin+voisikohan+ne+johtua+siitä+kun+lopetin+bentsojen+käytön?+Muutenkin+näin+pitkään+illuusioita+tai+sellaisia+kun+maa+vähän+väreilisi+jne+tosi+pitkän+aikaa+sen+jälkeen+kun+lopetin.+Ja+voitko+kertoa+niistä+omista+psykooseista+hieman+lisää?+Kiitos+vielä+paljon!
20.10.2019 18:19
2 / 2