Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mielenterveysongelmiako
profiilit
Mielenterveysongelmiako
Mielenterveysongelmiako
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
25
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
2022. 21v. Ei psykoosia, ei muita aktiivisia mielenterveydenhäiriöitä. On tullut opiskeltua ahkerasti ja olen oppinut uusia asioita. Nyt teen töitä koulun ohella. On se elämä mennyt parempaan suuntaan. Psykoosi ei puhjennut ja nykyään voin jopa nauttia alkoholista ilman ahdistusta. Raitis (huumeeton) elämä kannattaa. Tupakkaakaan en ole polttanut vuoden 2020 jälkeen. Enkä siis nikotiinia missään muodossa. Tämä jääköön nyt pariksi vuodesi viimeiseksi viestiksi ja päivittelen tänne kyllä sitten taas, että miten menee. Saa nähdä, missä tilanteessa olen sitten. Kiitos vielä tuhannesti kaikille, jotka neuvoivat täällä, teistä oli älyttömän suuri apu.
14.10.2022 21:47
Moro!!+Päivitystä+taas,+koska+joku+saattaa+kärsiä+samankaltaisten+ongelmien+kanssa+ja+tästä+voi+oikeasti+olla+apua!+Kohta+jo+vuosi+2022,+viimeksi+yli+puolitoista+vuotta+sitten+kirjotellut+tänne!+Sairastuin+tosiaan+ton+keskivaikeen+masennuksen+jälkeen+vakavaan+masennukseen,+eli+siis+2020+loppupuolella.+Siitäkin+selvitty,+ilman+lääkkeitä.+Me+opimme+elämään+masentavien+asioiden+kanssa+ja+olen+oppinut+itsekin+niin+paljon+tässä+ajassa.+Nykyään+20v.+Psykoosi+ei+koskaan+puhjennut,+olen+pysynyt+kuivilla+ja+menee+kyllä+paremmin+kuin+vielä+viime+vuonna.+Ikävä+juttu,+että+välissä+ollut+9kuukauden+parisuhde+päättyi.+No,+joskus+elämä+on+sellaista.+Tsemppiä+kaikille+asioiden+kanssa+painiville+ja+muistakaa,+että+pelkäsin+kuollakseni+psykoosia,+jota+ei+kuitenkaan+sitten+tullut!
17.11.2021 02:09
Ei..+eli+mitäs+sanotte?+Alanko+taistelee+rahoista
19.05.2021 12:04
Mä+näin+yhtä+tosi+ystävää+tässä+tänään+taas.+Hänen+kanssaan+on+todella+mukava+olla+ja+juttu+luistaa+sekä+nauretaan.+Täysin+luonnollista,+niin+kuin+ennenkin.+On+tosin+ollut+aikoja,+että+en+ole+hänestä+pitänyt+niinkään+paljon,+mutta+hän+on+aina+antanut+minun+olla+oma+itseni+täysin.+Ei+pienintäkään+poikkipuolista+sanaa+siitä,+mitä+ostan+kaupasta+(jotkut+kaverit+puuttuvat+siihenkin)+on+näitä+muitakin+juttuja.+Tästä+ystävästä+kuitenkin+aion+pitää+kiinni.
16.05.2020 01:15
Kiitos+kommentistasi.+Tämä+avasi+hiukan+asiaa+minulle+enemmän+ja+ymmärrän+nyt+paremmin+tilannettani+eri+näkökulmasta.+Ehkä+myös+jopa+kavereideni+vähän+kavereideni+näkökulmasta.
14.05.2020 12:42
Hyvä+pointti!
06.05.2020 00:32
En+oikeen+ymmärtänyt.+En+siis+etsi+täältä+ystäviä+anonyymeista+ihmisistä.
06.05.2020 00:32
Moro+niille+jotka+tätä+keskustelua+vielä+seuraa,+jos+kukaan+seuraa.+No+lupasin+kuitenkin+päivitellä+tänne+asioita+että+miten+menee+yms+jos+jollaki+joskus+samanlaista+ahdistusta+kun+mulla+oli+ja+on+edelleen.+Kävin+ammattilaisen+puheilla+ja+kärsin+paniikkihäiriöistä,+keskivaikeasta+masennuksesta+ja+ahdistuksesta.+Puhuminen+ammattilaiselle+on+todellakin+auttanut,+ja+saattaa+olla+että+mulla+toi+kannabispsykoosi+yms+ois+voinu+laueta+mutta+ei+vaan+lauennutkaan.+Kaikki+käänty+lopulta+hyvin+eikä+tarvi+enää+olla+ahdistunut+24/7.+Kiitos+ja+kuitti
13.03.2020 22:54
Näin+oon+lukenut.+No+voihan+se+vielä+puhjeta+mutta+mitäs+muutakaan+voi+nyt+tehdä+kun+laittaa+leuan+pystyyn+ja+toivoo+parasta.
22.11.2019 12:50
En+tuota+tullutkaan+ajatelleeksi.
22.11.2019 12:50
Tällaiseen+en+kyllä+mitenkään+usko.+Ihan+varteenotettava+näkökulma,+mutta+en+oo+ikinä+tullut+ajatelleeksi+tuollaista.+Kun+ihminen+kuolee+se+maatuu+ja+aivojen+toiminta+loppuu+siihen.+Se+on+jokaisen+oma+asia+miettiä+minne+ns+sielu+päätyy.+Se+ei+kuitenkaan+tule+eikä+ole+koskaan+tullutkaan+takaisin+elävien+kirjoihin+tai+meidän+elävien+nähtäväksi,+muutenhan+kuoleman+jälkeinen+paikka+yms+tällaiset+olisi+jo+aikoja+sitten+ratkottu.
19.11.2019 16:06
Kiitos+vielä+paljon+tästä+kun+kerroit+noin+pitkälti+omasta+elämästä.+Olen+muutenkin+aina+tykännyt+lukea/kuunnella+elämänkertoja+ja+sinun+elämäsi+on+ollut+todella+sekaista+mutta+kuitenkin+elämisen+arvoista.
Se,+että+kerroit+noin+paljon+entisestä+elämästä+kertoo+sen+että+haluat+todellakin+auttaa+minua+ja+tuosta+voin+verrata+juttuja+omaan+elämääni.+Toi+puukotus+homma+on+mullekin+tuttu..+on+sitä+tullut+bentsopäissään+puukkoa+heiluteltua,+mutta+en+oo+onneks+ikinä+oikeasti+käyttänyt+sitä.+Silloin+kun+ei+minkäänlaista+tietoa+omasta+tunnosta+ole,+on+ne+saatana+paskoja+pillereitä...+kuitenkin+jouduitko+vankilaan+puukotuksesta+vai+ns+hullujen+huoneelle?
12.11.2019 21:50
Kiitos+paljon!+Juu+en+todellakaan+aio+poltella+mitään+muuta..
12.11.2019 21:39
Anteeksi+mitä?
12.11.2019 21:38
Allekirjoitan+tämän+tietyltä+osin!+Hakeutuisin+heti+hoitoon+jos+olisi+epäilystä+että+mikä+on+harhaa+ja+mikä+ei.+Yhtenä+päivänä+lopetin+tästä+skitsofreniasta+jne+stressaamisen+ja+on+nyt+alkanut+sujumaan+paljon+paremmin.+En+oo+enää+ahdistunut+24/7+ja+saan+nukuttuakin+paremmin.+Toivon+että+tää+jää+vaan+huonoksi+muistoksi,+enkä+kyllä+pilveäkään+aio+silti+enää+polttaa.+Muisti+pelaa+paremmin+ja+harhoista+ei+oo+enää+kuulunut.+Onneksi+näin.+Päivittelen+tänne+nyt+parin+viikon+välein+informaatiota+jos+jollain+on+ollu+samanlaisia+ongelmia+kun+mulla+et+miten+mulla+tässä+asiassa+kävi.+Kiitos+ja+kuitti!
02.11.2019 23:47
Jeees!+Eli+metsään+kannattaa+mennä+esim+lenkille+tai+sit+vaikka+vaan+kävelylle?+Hyvä+että+ei+kuulosta+kauhean+pahalta,+mulla+vaan+on+ollut+muistinkin+kanssa+ongelmia...+no+ehkä+tämä+menee+parempaan+päin!!+Näin+toivon+todellakin..
23.10.2019 00:39
Ohhoh+olipas+tossa+sekavia+asioita!+Kiitos+tosta,+nyt+tiedän+ettei+mulla+ainakaan+vielä+ole+mieli+tolle+tasolle+mennyt,+aina+oon+tiedostanut+harhat+jne+eikä+ne+ole+noin+kauan+kestänyt.+Ehkä+tämä+on+vain+mielenluovuutta,+kannattaako+mun+kuitenkin+mennä+puhumaan+jollekkin+vaiko+ei?+Ja+jos+joku+hei+tietää+missä+vois+kysyy+ammattilaiselta+jolla+kokemusta+tällaisista+tapauksista+niin+olisin+tosi+kiitollinen.+Jos+voi+ihan+netissä+kysyä.
21.10.2019 22:48
Kiitos!+Täytyy+sit+varmaan+löytää+vinkit+stressin+lievittämiseen.+En+kuitenkaan+haluaisi+tällaisia+kokemuksia+enää,+joten+toivon+että+kun+aikaa+kuluu+tarpeeksi+en+edes+muista+näitä.
21.10.2019 22:46
mulle+saattaisi+se+auttaa+että+voisin+puhua+muille,+kuunnella+muiden+kertomuksia+ja+itse+sit+olla+siinä+mukana.+Tai+sit+puhua+ihan+jollekkin+joka+vaan+kuuntelee,+omille+vanhemmille+en+todellakaan+voi+oon+aiemmin+jäänyt+siis+pilven+poltosta+kiinni+kun+mullahan+oli+toi+et+olin+puol+vuotta+ilman+niin+pääsin+sillo+niiden+avulla+eroon+mut+en+haluu+enää+häpäistä+niitä..
21.10.2019 11:43
Nyt+kun+aattelen+niin+yksi+viimeisimmistä+kokemuksista+teki+kyllä+mielen+luovemmaksi+ja+avarsi+suuresti+mieltä.+Kyllähän+sitä+nyt+saatana+pelästyy+kun+yhtäkkiä+löytää+omasta+mielestä+ihan+outoja+asioita+joiden+olemassaoloa+ei+tiennyt.+Ei+yhtään+mun+viba,+käytin+pilvee+vaan+rentoutumiseen+ja+ku+ei+muuta+tekemistä+ollu.
21.10.2019 11:42
1 / 2