Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eliaana
profiilit
Eliaana
Eliaana
Vapaa kuvaus
Aloituksia
47
Kommenttia
6298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Persu,+persu,+persu....................
En+näe+aloituksessa+mitään,+että+pitäisi+persuja+alkaa+haukkumaan.
Siihen+puuhaan+on+aloituksia+ihan+tarpeeksi.
22.01.2021 15:58
Eihän+täällä+ole+ratteja,+eikä+latuja,+eikä+ratoja.
Kukas+nyt+täällä+raivoaisi.
22.01.2021 15:54
Mustikkasoppaa+on+tullut+parina+päivänä+syötyä+luomukaurapuuron+kanssa.
Vielä+on+pullollinen+mehua+ja+muutama+rasia+pakkasessa.
Oli+hyvä+marjavuosi,+edellisenä+vuonna+en+saanut+mustikoita+ollenkaan.
Siivoilla+pruukaan+aina+vähin+erin,+mutta+imuroinnin+olen+tottunut+tekemään+lauantaisin,+ei+sille+mitään+erityistä+syytä+ole.
Kissa+ei+siitä+touhusta+tykkää,+vaan+majoittuu+sängyn+alle.
Hämärältä+näyttää+ulkona,+pitänee+pieni+lenkki+mennä+tekemään.
Tänne+ei+paljon+lunta+tullut.
22.01.2021 14:26
Kyllähän+tuolle+siirtämiselle+ihan+hyvät+perusteet+hän+kertoo.
Voisi+olettaa,+että+isommissa+kunnissa/kaupungeissa+ongelmallisuus+on+suurempi.
Pienemmillä+paikkakunnilla,+ehdokkaat+ehkä+tunnetaan+paremmin+joten+on+helpompi+valita.
22.01.2021 14:03
Pitkään+sitä+mietiskelin,+olen+sen+päättänyt+ottaa.
Voi+olla,+että+myöhemmin+jollain+jossain+ilmenee+nyt+tietämättömiäkin+haittavaikutuksia.
Kuitenkin+vaaka+mielessäni+kallistuu+rokotushyödyn+puolelle,+kun+varsinkin+vanhemmilla+ihmisillä+tuo+virus+saattaa+aiheutta+puolustusmekanismin+käymisen+ns.+ylikierroksilla+ja+kääntyykin+itseään+vastaan.+(Näin+kertoivat+yhden+syyn+olevan+ikäihmisten+tautikuolleisuuteen).
Vaikka+kuinka+hyväkuntoinen+on+ikäisekseen,+vailla+riskisairauksia,+silti+on+iän+tuomaa+hidastetta+kehossa,+vaikkei+sitä+päällepäin+havaitsekaan.
Kaksi+kertaa+elämässäni+olen+ottanut+influenssapiikin,+nyt+otin,+kun+ajattelin,+ettei+ainakaan+kahta+tautia+päällekkäin+tule,+jos+huono+tuuri+käy,+että+kaikista+varotoimista+huolimatta++koronan+saisi.
Joskus+80-luvulla+kerran+on+influenssa+ollut.
22.01.2021 13:53
Olipa+hienoa+runomittaa,+joka+sisälsi+ihan+asiaa.
22.01.2021 13:33
Joo+sata+kertaa+ylös-alas.
Kesä+kun+koittaa,+sitä+taas+tuota+mainitsemaasi+tavaroittenkin+nostelua+piisaa,+niin+täytyy+varautua,+ettei+talven+jäljeltä+ole+ihan+reporankana.
21.01.2021 20:26
Teillä+meni+sitten++kutakuinkin+homma+tasan.
21.01.2021 20:21
Itse+ajoin+kortin+vasta+kolmikymppisenä.
Joskus+mulla+oli+jonkun+aikaa+sekä+paku,+että+henkilöauto.
Myöhemmin+vain+paku,+sitä,+kun+tarvitsi+sellaisen+missä+tilaa.+Nyt+on+Opel+Combo.+Ei+mikään+tuliterä,+käytettynä+ostin.
Avopakusta+on+kolmannes,+porukassa+tarvii+olla+yksi+isompi+vehje,+kesäisin+kaikkea+kuskaamista.
Mitkään+rakennustarvikkeetkaan+ei+henkilöautoon+sovi.
21.01.2021 20:20
Minun+edesmenneellä+avoystävälläni,+ei+ollut+autonajokorttia.
Hän+ajeli+mopoautolla,+sen+minkä+jaksoi.
Minäkin+joskus+huvikseni+ajoin+sillä.
Täytyy+sanoa,+että+kyllä+ikäviä+ihmisiäkin+liikenteessäkin+on.
21.01.2021 18:59
Tuossa+muutamaa+harminpoikasta,+vaan+kaipa+ne+siitä+järjestyy.
Ei+tuo+pienkonekorjaamo+täällä+korjaa+ompelukoneita.
Pitää+viedä+naapurikuntaan.+Sinne+liikkeeseen+ajaa+yli+puoli+tuntia,+joten+täytyy+katsoa+vähän+paremmat+kelit,kun+sinne+lähtee,jos+vielä+jouttu+sen+sinne+jäättään,+että+täytyy+ajaa+toisenkin+kerran.
Niskatkin+oli+ihan+jumissa+pari+päivää,+ihan+piti+särkylääkettä+ottaa.
Sitten+vasemmalta+puolen+löysin+maitohappopaukuran,+sitä+hieroin+ja+muistin,+että+mulla+onkin+pakkasessa+kaurapussi.
Sitä+pidin+illalla+niskassa.+Tänään+ei+ole+enää+vaivaa+ollut.
Noita+2kg+käsipainojakin+aloin+tällä+viikolla+nostella.+100+kertaa+päivässä.
Veljen+kanssa+puhelimessa+juteltiin+omia+ja+mailman+asioita.
On+se+hyvä,+kun+tuo+Biden+nyt+rupesi+tositoimiin.
Jospa+se+rapakon+takunenkin+rauhoittuisi.
Trump+uhoaa+puolueen+perustamisella.+En+tiedä+käykö+se+edes,+kun+on+kaksipuoluejärjestelmä+ollut+käytössä.
Voisihan+siinä+republikaanit+huokaista+helpotuksesta,+kun+pääsisivät+Trumppilaisista+eroon.
21.01.2021 17:37
Kai+se+ihan+kokonaisvaltainen+tutkimus+on+ollut,+kun+se+on+Trafin,+tuossa+linkin+jutussa+siitä+mainittiin.
Varmaan+nuoremmissa+polvissa+asia+on+erilainen,+kuin+vanhemmissa.
21.01.2021 17:20
Puinen+on+leikkulauta.Jos+jotain+sellaista+leikkaan,+mistä+tulee+jotain+jälkeä,+(lihaa,kalaa)+laita+aina+alle+leivepaperin.
Laudan+pesen+kraanan+alla+niin+kuumalla,+kun+tulee.+
Vanhalla+kotitilalla+on+tahko,+veljen+kanssa+kesäisin+siellä+teroittelemme+niin+sirpit,+viikatteet,+kirveet,+puukot,+veiteset.
21.01.2021 15:50
Se+näyttää+olevan+niin,+että+jos+mitä+asiaa+vaan+ruvetaan+ajamaan,+vaikka+kuinka+tarpeellistakin,+aina+menee+osalla+överiksi.
Ei+mies+-ja+naissukupuolet+minnekään+katoa.
Tehkööt+muunsukupuoliset+itselleen+omanlaisensa+kortit+ja+mies-+ja+naissukupuoliset+saakoot+pelata+vanhoilla+korteilla.
Kun+aina++on+kerrottu+kuvilla,+esim.+WC:t+naiset+hameessa,+miehet+housuissa.
Miten+kuvataan+sitten+muille+sukupuolille+tarkoitetut,+vai+pitääkö+vessojakin+olla+niin+monta,+että+kaikille+suunnille+on+omansa.
Minulle+ei+oikein+ole+valjennut+mitä+kaikkea+tämä+muusukupuoli+pitää+sisällään.
21.01.2021 15:39
Yksi+kuollut,+lapsi+loukkaantunut.+Ei+vielä+muuta+tietoa.
21.01.2021 15:00
Tupakantumpit+sisältävät+mikromuovia.
Linnut+nokkivat+niitä.
21.01.2021 14:35
Ihmettelen,+miten+voi+olla+lyijyä.+eikö+se+ole+kiellettyjen+listalla.
Bensastakin+se+kiellettiin+jo+70-luvulla.
Ei+sitä+tutkimusta+siitä+voinut+lukea.+Ilmeisesti+tilaajille,+kun+oli+lukon+kuvia+vaan.
Mulla+näyttää+olevan+Fredman-nimisiä+suodatinpusseja.
Mahtoiko+siinä+olla+siitä+mitään.
20.01.2021 12:47
Navalnyi+säätiö+on+tehnyt+videon,+jossa+Mustanmeren+rannalle+rakennetaan+Putinille+palatsia.+Hinta+1,2+miljardia+euroa.
Varoja+on+kerätty+sairaalavälineyhtiöille+kerätyistä+varoista+viemällä+niitä+veroparatiiseihin.++(HS)
20.01.2021 12:42
En+tiedä+mistä+tuo+näihin+pomppasi+tuohon+eturiville,+siihen+se+ei+kuulu.
20.01.2021 12:30
Yhd+näihin+envertaisuus+perustuslaki,
Ihmiset+ovat+yhdenvertaisia+lain+edessä.
Ketään+ei+saa+ilman+hyväksyttävää+perustetta+asettaa+eri+asemaan+sukupuolen,+iän,+alkuperän,+kielen,+uskonnon,+vakaumuksen,+mielipiteiden,+terveydentilan,+vammaisuuden+tai+muun+henkilöön+liittyvän+syyn+perusteella.
Sukupuolten+tasa-arvoa+edistetään+yhteiskunnallisessa+toiminnassa+sekä+työelämässä,+erityisesti+palkkauksesta+ja+muista+palvelussuhteen+ehdoista+määrättäessä,+sen+mukaan+kuin+lailla+tarkemmin+säädetään.
Mielestäni+se+kritiikki+mitä+tavallinen+kansalainen+antaa+ei+liity+tässä+perustuslaissa+mainittuihin+seikkoihin.
Kritiikki+on+liittynyt+taloudellisiin+seikkoihin,++naisten+tasa-arvoon+ja+rikosten+tekoon.
Täällä+tosin+on+mitään+asiallista+kriittistä+mielipidettä+turha+sanoa,+noista+mainitsemistani+seikoistakaan,++koska+heti+on+persu,+natsi+ja+rasisti.
20.01.2021 12:29
209 / 315