Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
LaupiBertrandOfficial
profiilit
LaupiBertrandOfficial
LaupiBertrandOfficial
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
CHALLNGE+:+Aloitan+tästä+päivästä+alkaen+tämä+haaste+eli+boikotoida+ruokaa+kaupoista.+En+halua+enää+ostaa+ruokaa+kaupoista+ja+aloitan+nyt+syödä+terveellistä+ruokaa.+Tämä+haaste+aloittaa+tänään+12.11.2019+ja+loppuu+30.11.2019.
Haluaisin+syödä+terveelistä+ruokaa+esimerkiksi+saada+neuvoa,+apua+tai+ruokajakelua
täällä,+voisinko+saada+apua+teistä.+Ilmoittelen+teille+että+mitä+aion+tehdä+on+haaste,
en+ole+koskaan+yrittänyt.+Mielestäni+on+hyvä+boikotoida+ruokaa+kaupoista+ja+aloittaa+nyt+syödä+terveellistä,+tuotteita+maasta,+merestä+jne.
Aion+kalastaa,+saada+ruokaa+metsästä+ja+myös+maatilalta,+on+tärkeä+minulle+että+kaikki+tuotteet+tulevat+maatilalta,+metsästä+tai+järveltä.
Asun+Vantaalla+ja+aion+puhua+haasteestani+Youtube:ssa+ja+tavitsen+apuanne+sekä+anteliaisustanne.
Kaupoista+voin+ottaa+vain+tervellistä+ruokaa.+Ruokaa+maatilalta,+metsästä+tai+järveltä+ottaisin+mielelläni.+Tarvitsen+myös+bio-ruokaa+myös.+Tykkään+paljon+kalasta.+Tarvitsen+myös+vettä+tai+bio-juomaa.
Jos+teillä+on+muita+tuoteita+esim+WC-paperia,+taloustuoetteita+ottaisin+mielelläni.
Kalastustuotteita+ottaisin+myös.+Voisin+yrittää+kalastaa+järvellä+en+tiedä.
Aviopuolisoni+haluaa+myös+tehdä+tämä+haaste+minun+kanssa+kolmen+viikon+aikana
30.11+asti.+Sen+jälkeen+me+ei+tiedetä+jatketaanko+vai+ei.+Se+riippuu+teistä+<3
Asun+Vantaalla+(Ihan+Mikkolan+lähellä).
Pistaakaa+viestejä+alla+ja+antakaa+minulle+teidän+puhelinumerot.
Voisitte+myös+olla+yhteydessä+minuun+viestitse+tai+WhatsAppin+kautta+tarvittaessa.+Minun+puhellinnumeroni:+0469557166
KIITOS+PALJON!+<3+<3
12.11.2019 05:22
1 / 1