Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mahapartti
profiilit
Mahapartti
Mahapartti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sitten+kun+nuo+kaivuuhommat+keskustassa+alkaa,+niin+saamme+ehkä+löytää+kaikki+nämä+atlantislaisten+vermeet+ja+kamppeet.+
Perimätieto+kertoo,+että+salainen+tunneli+on+kuitenkin+kaiken+aikaa+ollut+olemassa.+Tiedätte+sen+mustan+linnun?+Kolmen+kulttuurin+kohtauspaikka.+Minkä+kolmen,+ovat+monet+varmaan+miettineet.+Kuten+kaikki+salaliitot+jne,+tämäkin+"hidden+in+plain+sight"+eli+kyseessä+on+suomalaisen,+atlantislaisen+ja+kurdilaisen+kulttuurin+kohtaaminen+tuhansia+vuosia+sitten.
Patsaan+alla+suora+tunneli+ihmeiden+ytimeen.+Mietin+myös+sitä,+jos+uutisoitiin,+että+lähistöllä+jyrsijöitä.+Varmaan+tulleet+sieltä+tunnelista+koska+mistä+muualta.+Hiiret+ja+rotathan+on+vesieläimiä+kuitenkin?
19.06.2021 20:20
Luin+tänään+1.7.2020+Rannikkoseudusta,+että+Tasalassa+on+ollut+ongelmia+autojen+kauko-ohjainlukitusten+kanssa.+Autojen+ovet+eivät+lukitu,+vaikka+painaa+napista.+
En+ehtinyt+lukea+juttua+kokonaan,+mutta+tuli+kyllä+mieleen,+että+ehkä+se+Risteyksen+alla+oleva+minolainen+kone/olemus/tietoisuus+vaikuttaa+ja+aiheuttaa+näitä+häiriöitä.
01.07.2020 20:42
Mielenkiintoisia+tietoja+DNA:sta.+Ymmärrän+tuon+niin,+että+mahdollisesti+minolaiset+olisivat+saattaneet+alunperin+siis+olla+Skandinavian+neoliittista+väestöä,+joka+ainakin+osittain+siirtyi+sitten+Välimeren+alueelle.+Tai+ainakin+tuo+on+yksi+tulkinta,+jonka+tuosta+voi+vetää.+Näin+ollen++voi+ajatella,+että+he+tulivuorenpurkauksen+jälkeen+palasivat+alkukotiinsa.+
Itse+en+ole+käynyt+Kreetalla.+Voisi+olla+kiinnostavaa+havannoida+saisiko+labyrinttien+raunioissa+samanlaisia+tuntemuksia+kuin+mitä+olen+Risteyksessä+kokenut.+Ehkä+labyrintti+ja+Minotauros+on+siirretty+Risteyksen+alle?
06.06.2020 20:13
Hei!
Kiitos+paljon+kauniista+sanoistasi.+
Niin+myönnän+auliisti,+että+teoriassani+on+kysymyksessä+monilta+vain+työhypoteesi.+Faktoista+voidaan+johtaa+hyvin+moninaisia+tulkintalinjoja.
Tuo+Risteyksen+sijainti+veden+alla+tuona+mainitsemanasi+aikana+varmasti+onkin+totta.+Mutta+kuten+yllä+kerroin+näin+unia,+jossa+Risteys+oli+veden+alla+ja+itse+saatoin+silti+hengittää.+Jos+ajattelemme+(ja+edelleen,+tämä+on+vain+työhypoteesia)+minolais-atlantilais-raisiolaisten+olleen+400+vuotta+nykyistäkin+tieteellis-teknistä+tasoamme+edellä+jo+Theran+purkautuessa+1600+eaa,+niin+heillä+oli+mahdollisesti+keinoja+liikkua+veden+alla.+Rakentaa+veden+alle.+Elää+veden+alla.
Olen+ylipäätään+ajatellut,+että+Risteys+on+rakennettu+tuohon+paikkaan,+koska+ihmiset+ovat+tunteneet+sisimmässään+siinä+paikassa+olevan+jonkinlaista+outoa+voimaa.+
Mutta+on+toki+mahdollista,+että+minolais-raisiolaiset+elivät+myös+kuivalla+maalla+eli+eivät+itse+asiassa+nykyisen+Raision+alueella+ollenkaan+alunperin+"Suomeen"+tultuaan.+Ja+tietenkään+Suomeakaan+ei+missään+nykyisessä+mielessä+ollut+tuolloin+olemassa.+
Eräs+kiinnostava+seikka+jonka+viimeksi+unohdin+mainita,+on+myös+tämä+Ruissalossa+sijaitseva+Kukkarokivi,+joka+on+suurin+siirtolohkare+maassamme.+Ja+joka+tarinoiden+mukaan+oli+Killin+ja+Nallin+paikalleen+heittämä.+Ottaen+huomioon+spekulaation+että+Killi&Nalli+olisivat+muistumia+kansantarinoissa+minolaisten+maagisilta+vaikuttavista+yliluonnollisista+(mutta+itse+asiassa+"yli-teknologisista")+voimista...+Ehkä+se+onkin+vain+kiveksi+naamioitu+kone+tai+alus?+Onko+sitä+koskaan+röntgen-sädetetty?+Onko+potentiaalisen+aluksen+potentiaalinen+häiveteknologian+taso+niin+suuri,+että+röntgenkään+ei+paljastaisi+mitään?
Mutta+kisa+elää,+kuten+Matti+Kyllönen+tapasi+sanoa.
05.06.2020 15:57
OSA2.
Tässä+vaiheessa+haluan+sanoa,+että+en+usko+avaruusolio-teorioihin.+En+usko,+että+ekstra-terrestiaalit+rakensivat+pyramidit+tai+auttoivat+niiden+rakentamisessa.+Uskon+että+muualla+maailmankaikkeudessa+on+älyllistäkin+elämää,+mutta+en+usko+tämän+edustajien+vierailleen+Maassa.+Koen+ufo-tarinat+moderneina+myytteinä.+Jos+ennen+sinut+kaappasi+peikko+ja+vei+vuoren+sisään,+nyt+sinut+abduktoi+humanoidi.+
Mutta+miten+sitten+on+mahdollista,+että+atlantis-minolaiset+ovat+rakentaneet+Risteyksen+alle+koneen,+joka+luo+kentän+joka+tuottaa+Lineaari-A+-aakkostoa+ja...+tarinoita?+Tehtäviä?+Käskyjä?+
Teoriani+on+tämä.+Muinaiset+kreikkalaiset+olisivat+voineet+matkustaa+Kuuhun+vuoden+nolla+tienoilla,+jos+teollinen+vallankumous+olisi+käynnistynyt+Kreikassa+vuoden+300+eaa+tienoilla.+Perustan+aikajaksotukseni+siihen+kuinka+kauan+meillä+keskimäärin+tieteellisen+ajattelun+synnystä+(n.+1600-luku)+ja+teollisesta+vallankumouksesta+kesti+päästä+Kuuhun.+
Mutta+kreikkalaiset+eivät+teollistuneet.+Yleisen+teorian+mukaan+siksi,+koska+heillä+oli+orjia,+eikä+tarvittu+koneita+tekemään+raskaita+töitä.+Ja+heidän+kulttuurissaan+ei+ollut+edistyksen+eikä+kehityksen+käsitettä.+Mutta+mitä+jos+olisi+ollut?+Mitä+jos+se+olisi+keksitty,+ottaen+huomioon+että+he+keksivät+niin+paljon+kaikkea+muuta?+Muistetaan+myös+Heronin+höyrykonepallo.+Laite+joka+oli+vain+vau-efektiin+pyrkivä+lelu,+mutta+mikä+sisälsi+siemenen+ja+mahdollisuuden+höyrykoneeseen.+Ja+höyrykone+olisi+pamauttanut+käyntiin+teollisen+vallankumouksen.+Ja+sitten+oltaisiin+oltu+pian+kuussa.+Ja+historiankirjoissamme+lukisi,+että+sivilisaatio+saavuttaa+teollisen+tason+muutamassa+sadassa+vuodessa,+kun+vauhtiin+pääsee.+Vaikka+nykyään+pidämme+luontevana,+että+se+vaatii+tuhansia+vuosia.+
Minä+luulen,+että+minolaiset+olivat+se+kansa,+joka+saavutti+tämän+tason.+Mutta+he+salasivat+sen.+Ajatelkaa+sitä+vaikka+niin,+että+mitä+jos+90000+vuotta+sitten+olisi+elänyt+ihmisheimo,+ja+yksi+sen+jäsenistä+olisi+syntymässä+onnekkaan+mutaation+kautta+saavuttanut+nykyihmisen+tietoisuuden+ja+älyn.+Mutta+muut+ryhmän+jäsenet+olisivat+edelleen+enemmän+apinoiden+tasolle.+Tämäkin+ihminen+haluaisi+salata+itsensä.+Ja+kuinka+yksin+ja+omituiseksi+hän+olisikaan+itsensä+tuntenut.
Jos+ja+kun+minolaiset+saavuttivat+teknisen+tason+jonka+nykykulttuurimme+saavuttaisi,+sanotaan+vaikka+vuonna+2400,+on+ymmärrettävää+että+he+olisivat+salanneet+sen+muilta.+Ehkä+tämä+selittää+sen,+että+heillä+ei+ollut+armeijaa.+Ehkä+Kreetan+saari+oli+piilotettu+häiveteknologialla,+joka+itse+asiassa+esti+sen+löytämisen.+Ja+ottaen+huomioon+2400+jaa.+tasoisen+teknisen+tietämyksen,+ei+olisi+ollut+temppu+eikä+mikään+muokata+minolaiset+rauniot+näyttämään+siltä+ettei+niissä+ole+jälkeäkään+pronssikauden+ylittävästä+teknisestä+tasosta.+Tämä+muokkaus+on+voitu+tehdä+esimerkiksi+nanorobottien+avulla.
Onko+kuvaus+Killistä+ja+Nallista+Raision+kirkon+rakentajina+muistumaa+atlantilais-minolaisten+yli-inhimillisistä+vaikuttaneista+kyvyistä+ja+voimista?+Onko+tarina+rahaisesta+Raisiosta+kuvaus+jonkinlaisesta+minolaisen+teknologian+koneesta,+jonka+toimintaperiaate+ja+käyttötarkoitus+ylitti+tuonajan+ihmisten+käsityskyvyn.+
Vastauksena+ap:n+kysymykseen.+Raisiolaisuus+merkitsee+minulle,+että+olen+atlantislaisten+jälkeläinen.+Kaverini+eivät+koskaan+tunteneet+Risteyksessä+outoja+tunnelmia.+Mutta+minä+tunsin+ja+kaikki+perheenjäseneni+tunsivat.+Jos+nyt+voimme+hyväksyä+mahdollisuuden,+että+minolaiset+olivat+vuoden+2400+jaa.+tasolla,+voimme+myös+olettaa+osanneen+kirjoittaa+uutta+geeniä+suoraan+DNA:han.+(Ovatko+minolaisten+käärmepapittarien+käärmeet+tällainen+"hidden+in+plain+sight"+-tyylinen+silmänisku+DNA:sta.)+Ne+raisiolaiset+jotka+ovat+suorassa+linjassa+Atlantiksesta+omaavat+synteettisiä+geenejä,+jotka+saavat+heidät+reagoimaan+Risteyksen+alla+olevaan+Koneeseen/Olemukseen/Tietoisuuteen.+
Ja+jos+ja+kun+voisimme+kaivaa+Risteyksen+auki...++
Myönnän+että+osa+tästä+on+spekulaatiota+ja+saattaa+kuulostaa+oudolta+tai+epäuskottavalta.+Mutta+tämä+on+ennen+kaikkea+keskustelunavaus+ja+pyrkimys+herättää+tietoisuutta+tästä+aiheesta.+#raisioonatlantis
Haluaisin+tiedustaa+palstalaisilta,+onko+Teillä+vastaavia+kokemuksia+Risteyksestä+tai+Raisiosta+muuten?+
Lisäksi+eräs+minua+suuresti+kiinnostava+asia+johon+haluaisin+apua+ovat+puretut+kävelysillat,+ns.+ylätasanne.+Onko+niistä+ilmakuvaa+tai+onko+niiden+piirustukset+saatavilla.+Olen+piirtänyt+koko+ylätasanteen+muistikuvieni+paperille,+ja+minusta+tuntuu+että+sekin+oli+Lineaari-A:ta.
/OSA2.+PÄÄTTYY.+LOPPU.+KUITTI.+KALIMERA.
04.06.2020 10:40
OSA1.+
Kun+olin+pieni+lapsi+ja+kuljin+Raision+korotettuja+siltoja+pitkin+pienissä+lapsen+askareissani,+koin+usein+outoa+vetovoimaa+Risteystä+kohti.+Tuntui+kuin+sitä+olisi+ollut+pakko+katsoa.+Ja+tuntui+kuin+sitä+katsoessa+katsoisi+jotain+erityistä+ja+merkittävää.+Puhuin+tästä+kaverien+kanssa+ja+ainakin+osa+heistä+koki+jotain+samaa.+Joku+voisi+nyt+ehkä+ajatella,+että+se+mikä+kiinnosti+oli+autojen+määrä+ja+jatkuva+liikenne.+Mutta+niin+maalaisia+ei+nyt+sentään+oltu+että+tämä+olisi+syy.+Oltiinhan+sentään+käyty+usein+Turussakin+ja+siellä+nähty+vielä+enemmän+autoja+ja+kaikkea.+
Eräänä+lapsuuteni+kesänä+pyöräilimme+kaverini+kanssa+silloilla+ja+ympäri+keskustaa.+Jostain+syystä+oli+jo+yö+(en+muista+miksi+olimme+saaneet+olla+niin+myöhään+ulkona)+ja+liikenne+oli+vähentynyt.+Saimme+jostain+päähämme+pyöräillä+autoteillä+ja+pyöräillä+myös+Risteyksen+läpi.+Leikimme+että+olisimme+autoja+ja+odotimme+liikennevalojen+vaihtumista.+Varmaan+kaiken+aikaa+pelkäsimme+että+oikeasti+jostain+tulee+auto+ja+jäämme+kiinni+ja+joku+valittaa+vanhemmille.+
Mutta+kun+pyöräilin+Risteyksen+halki+koin+omituisen+tunnelman+ja+kaaduin.+En+loukannut+itseäni+pahasti.+Mutta+minä+ja+kaverini+näimme+miten+pyöräni+takarengas+pyöri+ja+pyöri+paljon+kauemmin+kuin+tuntui+mahdolliselta.+Nauroimme+sille+ja+ihmettelimme+sitä.+Lapsen+maailmassa+oudotkin+tapaukset+voi+helposti+integroida+maailmankuvaan.+Eikä+tämä+nyt+niin+outoa+ollut.+Mutta+pyörä+ei+vain+lakannut+pyörimästä.+Sitten+varmaan+ajoimme+pois.+
Muistan+nähneeni+outoja+unia,+jossa+Risteys+oli+veden+alla+ja+Risteys+itsessään+pyöri+ja+olin+itsekin+veden+alla+mutta+en+hukkunut.+Aina+joskus+kun+olin+vanhempien+mukana+autossa+niin+Risteyksen+läpi+ajaminen+aiheutti+voimakkaita+tuntemuksia.+Ne+olivat+ikään+kuin+kaiken+kirkastumista+ja+merkityksellistymistä+näin+aikuisen+termein+myöhemmin+ilmaistuna.+
Sitten+koitti+se+erikoisin+hetki.+Olin+saanut+kait+joululahjaksi+jonkinlaisen+kemisti-setin.+Oli+taas+kesä,+ehkä+sama+kesä+kun+aiemminkin.+En+muista,+lapsuus+on+maagista+aikaa+ja+asiat+sekoittuvat.+Joka+tapauksessa+olimme+olleet+myös+innoissamme+Kolme+etsivää+-kirjasarjasta+ja+leikimme+joskus+näitä+etsiviä.+Kuvittelimme+ratkaisevamme+rikoksia+ja+tekevämme+tutkimuksia.+Oli+siis+taas+yö+ja+olimme+Risteyksessä.+Tarkoitus+oli+jotenkin+ratkaista+sen+arvoitus+kemistin+välineillä.+Ratkaista+mystinen+asia+tieteen+keinoin,+tai+jotain+sellaista.
Tapahtui+näin.+Kompassineula+pyöri+koko+ajan+ympäri.+Jostain+mielijohteesta+tiputin+välineistössä+olevan+rautahippupölyn+asfaltille.+Se+otti+asfaltilla+hyvin+nopeasti+selkeän+muodon.+Kun+kosketimme+muotoa+ja+vedimme+rautahippuja+pois,+ne+palautuivat+samaan+muotoon.+Kaverillani+oli+kertakäyttökamera+(suuri+aarre+tuohon+aikaan+80-luvulla)+ja+hän+otti+muodosta+kuvan.+Kuva+kehitettiinkin+ja+jotenkin+se+päätyi+minulle.+Ja+vaikka+tämä+kaikki+varmasti+kuulostaakin+nyt+kovin+oudolta,+niin+lapsen+maailmassa+tämä+ei+ollut+kai+sitten+sen+maagisempi+hetki+kuin+muutkaan+hetket.+
Aikuisena+pohdin+asiaa+joskus.+Ja+sitten+kerran+jostain+syystä+laitin+tuon+vanhan+valokuvan+sellaiseen+muodontunnistusohjelmaan+joita+nykyään+on+netissä+ilmaiseksi+saatavina.+Olette+kaikki+varmaan+kuulleet+sovelluksista+jotka+tunnistavat+kasvoja,+ja+sanovat+esim.+ketä+julkkista+muistutat.+Tulos+minkä+sain+oli+tämä:+asfaltille+muodostunut+merkki+muistutti+Lineaari-A+-aakkostoa.+
Kyseessä+on+siis+Kreetan+saarella+vaikuttaneen+mystisen+minolaisen+kulttuurin+kirjoitusjärjestelmä.+Sanon+mystisen,+koska+asiat+ovat+mystisiä+jos+ne+ovat+tietämisen+mahdollisuuden+tuolla+puolen.+Lineaari-A:ta+ei+siis+ole+koskaan+kyetty+tulkitsemaan.+Eikä+tiedetä+mitä+kieltä+minolaiset+puhuivat.+Minolaiset+olivat+myös+yksi+ainuita+tunnettuja+eurooppalaisia+kulttuureja+ilman+armeijaa+ja+sotavoimaa.+Siis+rauhanomainen+kulttuuri+Välimerellä+jossa+ympärillä+oli+kuitenkin+aina+muiden+valtakuntien+ja+kansojen+sotavoimia.
Kysyin+asiaa+myöhemmin+myös+Turun+yliopiston+klassisten+kielten+laitokselta.+Kuvassa+oleva+symboli+oli+asiantuntijastakin+aivan+selkeästi+Lineaari-A+-kirjaimistoon+kuuluva.+Se+on+ehkä+20-25+merkkiä+sisältävä+lause(?).+
Onko+mahdollista,+että+minolaiset+=+atlantislaiset.+Että+Atlantis+oli+jollain+tasolla+todella+olemassa.+Että+Thera-tulivuoren+purkaus+1600+eaa+tuhosi+tämän+"Atlantiksen"+ja+ajoi+kulttuurin+edustajat+diasporaan+kuten+Salomon+Temppelin+tuhoaminen+ajoi+juutalaiset+diasporaan+70+jaa.+Onko+mahdollista,+että+minolais-atlantislaiset+päätyivät+myös+"Suomeen".+Pronssikausi+alkoi+täällä+1700-luvulla+eaa.+Ehkä+minolaiset+toivat+pronssin+tullessaan?+Ehkä+Raisio+perustettiin+ennen+Turkua+ja+oli+esihistoriallisella+ajalla+minolais-atlantislaisen+kulttuurin+keskus+maassamme?+Ja+todellakin,+ehkä+tämä+kulttuuri+oli+jotain+aivan+muuta+kuin+mitä+virallinen+historiankirjoitus+esittää.+
/OSA1.++PÄÄTTYY
04.06.2020 10:39
1 / 1