Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nasuvaan
profiilit
nasuvaan
nasuvaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
5+kamelia+vs.+nasun+persejalkainen+akka.
Päittäin+tuo+menee.+Puhutaan+miljoonan+taalan+juoksijakameleista+mutta+tavallisen+vihaisen+tyhmäkamelin+hinta+on+tuossa+parin-+kolmen+tonnin+luokkaa.
Ylläpitokulut+ovat+viiden+kamelin+osalta+alhaisemmat+kuin+yhden+kotimaisen+akan.
Niille+ei+tarvitse+ostaa+kultakäätyjä+eikä+hepeneitä+ja+puulihunia+eikä+kiikutella+ympäri+maailmaa+töllöttelemään+tyhmiä.
Kamelit+voi+vuokrata+paikalliselle+kuljetusyritykselle+jolloin+niistä+saa+vuosittaista+tuottoa.+Joskus+niitä+voi+käydä+morjenstamassa.+Tällöin+on+kuitenkin+varottava+etteivät+silmille+sylje.+Tämä+vaara+on+toki+entisissä+vaimoissakin.
12.09.2020 21:38
Kyllä+sen+pikaluin+ja+sinne+olivat+työntäneet+lusikkansa+eri+tahot+omien+tavoitteidensa+mukaisesti+kuten+olettaa+saattaa.
Muodostakoot+jokainen+oman+mielipiteensä;+ei+kai+tässä+ole+tarkoituksena+ruotia+mitä+minä+ajattelen?
12.09.2020 20:46
Kiitos+mukavasta+kommentista.
Tietysti+työläismehiläisiä+käytetään+hyväksi.
Hyväksikäyttäjinä+ovat+kuninkaalliset+sekä+vieressään+loisivat+kuhmurit.
12.09.2020 20:36
Uskonpa+että+kirjan+kirjoittaneet+pelkäsivät+ennen+kaikkea+rasisti-syytöksiä.
Sen+alaisiksi+joutuneet+menettävät+työnsä+,+toimeentulonsa+ja+siten+myös+perheensä.
Heitä+tullaan+potkimaan+päähän+vielä+näiden+onnettomien+maatessa+katuojissa+kunnes+vihdoin+päätyvät+vapauttaviin+itsemurhiin.
12.09.2020 20:31
Sodissa+tulee+mainiosti+esiin+ihmisoikeudet........+++++:-)
12.09.2020 18:28
Minä+vihaan+ja+inhoan+islamia+sekä+kaikkea+mitä+se+edustaa.
12.09.2020 18:15
Mielestäni+mikään+aloitus+ei+ole+pasksa-+aloitus+jos+siinä+on+ajatus+/ajatuksia+takana.
Paras+aloitus+on+sellainen+joka+saa+mittavaa+vastakaikua+ja+raivoa+aikaan.
Silloin+on+painanut+oikeaa+nappulaa.
Itse+olen+sitä+mieltä+etä+koko+tämä+korona+on+suuren+luokan+globaalieliitin+masinoima+huijaus+joka+tulee+vielä+kaatumaan+omaan+mahdottomuuteensa.
Se+on+kuitenkin+vain+testi+järjestettiin+kuinka+populaatio+saadaan+ohjattua+NWO:n+käskyihin.
Seuraavaksi+voinemme+odottaa+ties+mitä.
Elämme+mielenkiintoisia+aikoja......
12.09.2020 14:52
Kiitos+Persekärpäselleni+hienosta+huomiosta!
Olen+toiminut+myös+järjestöelämässä+eri+aloilla+vaiherikkaan+elämäni+aikana.
Kokouksissa+on+tapana+äänestää+oman+ehdotuksensa+puolesta.+Jos+sitä+ei+tee+niin+saa+hohlän+leiman.
12.09.2020 14:39
Kiitoksia+hra+centille+kysymyksestään.
Aikajännettä+emme+vielä+tiedä+mutta+toivon+että+se+tapahtuu+pikaisesti+ja+että+miehistöksi+valitaan+nyt+istuva+hallituksemme+kokonaisuudessaan.
12.09.2020 14:20
Kiitoksia+Persekärpäselleni+kysymyksestään+joka+ei+nyt+palstan+aiheeseen+sovi.
12.09.2020 14:16
Perhana;+hyvän+hinnan+tarjosivat.
Minun+toisesta+ex-+vaimostani+tarjottiin+Egyptissä+vain+5+kamelia.+Olihan+tuo+hieman+persjalkainen.
12.09.2020 13:41
Martatkin+ovat+liittyneet+innolla+mukaan+seksualisoimaan+lapsia+ja+poliisimme+hurraavat.+On+sitä+aikoihin+eletty,+sanoi+vanha+kansa:
https://laitonlehti.net/2020/09/11/martat-mukana-seksualisoimassa-lapsia-poliisi-hurraa/
12.09.2020 13:35
Tässä+on+blondivitsin+vastakohta;+mustan+Afrikan+ihmisten+älykkyysosamäärät+jotka+alittavat+blondien+vastaavan+tyrmäävän+selvästi:
https://fi.wikipedia.org/wiki/IQ_and_the_Wealth_of_Nations
12.09.2020 13:28
Persekärpäseni+voinee+kysyä+tuota+noilta+hevosilta,+enhän+minä+tuolla+tepastellut,+höhlä.
12.09.2020 13:20
Vai+että+kummallinen+ajattelumalli?...,+onpas+kummallinen+ajattelumalli+tuota+epäillä.
Asuntokompleksin+rakennuttavat+yksityiset+liikemiehet+jotka+palkkavat+provisiopalkalla+juippeja+myymään+yksityisiä+asuntoja+jo+ennen+kuin+niitä+on+edes+olemassa.+
Myös+valmiista+asunto-+osakeyhtiöstä+myytävän+huoneiston+myyjä+on+ensisijaisesti+myyjän+edustaja.+Yhtiö+vain+kirjaa+mahdollisesti+toteutuneen+kaupan.
Vuokratkaa+asunto.+Ne+ovat+helvetin+halpoja.
12.09.2020 00:50
Persekärpäseni+se+vain+persuuksissani+pörisee+ja+kiljuu+että+kvaak+kvaak......
12.09.2020 00:28
Hauskaa...,+avaruushöhlät+kertoilevat+toisilleen+satuja+ja+tarinoita+ja+uskovatkin+vielä+niitä?+
Täytyy+olla+todellakin+päästään+kajahtanut+tai+sitten+ovat+hakemassa+virkaa+Stadin+Yliopiston+fysiikan+osastolle+jossa+muutamia+tähtihöhliä+vielä+roikutetaan+yhteiskuntamme+varoin.+
Muita+syitä+en+nyt+tähän+hätään+löydä+mokomien+kommenttien+perusteiksi.
11.09.2020 21:50
Pattayalla+pelataan+siellä+tunnusomaista+golfia.
Maila+työnnetään+reikään+mutta+kaksi+palloa+jätetään+ulkopuolelle.
Onko+joku+eri+mieltä?
11.09.2020 21:35
Kyse+on+paljon+suuremmasta+agendasta+ja+se+on+maailman+laajuinen.
Valkoinen+rotu+on+liian+älykästä+globaaliellitin+orjajoukoksi.+Siksi+se+on+tyhmennettevä+värillisten+siitoksilla+koska+totaalinen+rotumme+poisto+on+mahdotonta.
11.09.2020 20:56
Luo+itsellesi+profiili+VK:ssa+linkistäni.
Sinne+voit+kirjoittaa+mitä+haluat+eikä+poistoista+ole+pelkoa.
Jos+kirjoitat+kiinnostavia+juttuja+saavat+ne+seuraajia.
VK+on+myös+vaihtoehtoinen+kanava+jonka+turvissa+toimivat+isänmaalliset+vastarintataistelijamme+jotka+on+bannattu+näiltä+saatanallisilta+golbaalieliitin+kommunistisilta+sivustoilta.
11.09.2020 20:05
34 / 58