Tilastoidut ylikuolleisuusluvut ovat suuremmat kuin tilastoidut koronakuolemat. Samaan aikaan on esim. liikennekuolemat vähentyeet.
https://yle.fi/uutiset/3-11516123
New Yorkissa keväällä ylikuolleisuus oli jopa 8-kertainen!
Onko näin oikeasti? Ei tietenkään. Cabal toimii taustalla, sehän omistaa melkein kaikki rahat ja lonkerot ovat joka paikkaan.
Kuolintilastot ovat vääristeltyjä. Sen näkee helposti. Valkohattuihin kuuluvien kansallisten puolueiden maassa, Puola ja Unkari luvut ovat oikeita. Cabalin hallitsemat maat kuten italia ja Englanti, samoin Usan deepstate vääristelevät.
Ylikuolleisuusluvut ja korona
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen tilastokeskus on julkaissut vuosittain huhtikuussa edellisen vuoden kuolintilastot. Tänä vuonna pimittivät tilastot ja siirsivät viime vuoden julkistamisen lokakuulle.
- Anonyymi
Kumpaa, koronan vaarallisuuden vai vaarattomuuden peittelyä?
- Anonyymi
Sanotaan heti: tein tuo pasksa-aloituksen. Ylikuolleisuusluvut kertovat erittäin hyvin taudin luonteen. Kuolleisuusluvut on suoraan verrannollinen pandemia-toimiin.
Mielestäni mikään aloitus ei ole pasksa- aloitus jos siinä on ajatus /ajatuksia takana.
Paras aloitus on sellainen joka saa mittavaa vastakaikua ja raivoa aikaan.
Silloin on painanut oikeaa nappulaa.
Itse olen sitä mieltä etä koko tämä korona on suuren luokan globaalieliitin masinoima huijaus joka tulee vielä kaatumaan omaan mahdottomuuteensa.
Se on kuitenkin vain testi järjestettiin kuinka populaatio saadaan ohjattua NWO:n käskyihin.
Seuraavaksi voinemme odottaa ties mitä.
Elämme mielenkiintoisia aikoja......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282741- 1402597
- 1342164
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162133Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131850Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161591384Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu311216Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo951204Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891162Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381118