Vapaa kuvaus

Aloituksia

258

Kommenttia

1141

1. Pidä+sinä+persekärpänen+pääsi+kiinni+jollet+älykkäämpää+keksi....:-)
  2. Kiitän+lämpimästi+osoittamastasi+arvostuksesta+vaatimatonta+nimimerkkipersoonaani+kohtaan.Minulla+on+runsaasti+persekärpäsiä+pörräilemässä+pikku+kirjoitusteni+perässä.+Heidän+suuttumuksensa+ja+osin+myös+raivonsa+saavat+minut+hyvälle+tuulelle;+ilkeämielinen+saattaisi+jopa+ajatella+että+saisin+raivoistaan+sadistista+tyydytystä.On+ihmisiä+jotka+eivät+usko+salaliittoihin.+He+eivät+ole+sisäistäneet+käsitettä.Wikipedia+määrittelee+sen+useamman+henkilön+hankkeeksi+jonkin+rikollisen+tavoitteen+saavuttamiseksi.+Pah.Salaliittoja+on+vaikka+minkälaisia.+Esim.+NASAn+"avaruustutkimus"+on+laillinen+hanke+millä+kahmitaan+kansan+varoja+eliitin+taskuihin.+Muistamme+että+NASAn+budjetti+on+muhevat+yli+50+000+000+taalaa/pv.+Siitä+riittää+jaettavaa.Minulla+ei+ole+kokemusta+vainoamisista;+johtuneeko+siitä+että+pelkäävät+minua+koska+olen+ilkeä+ja+kiivaskin?Uskon+kuitenkin+että+vainoamista+tapahtuu+joidenkin+ihmisten+kohdalla.+Se+on+kai+rikollista+mutta+millä+sen+todistaa?Mieleeni+tulee+kuitenkin+hauska+tapaus.+Toimittaja+Jessikka+Aron+verkkokellarin+lattialle+oli+pudotettu+ruplan+kolikko.+Tästä+syytettiin+Hra+Backmannia+joka+tuomittiin+maksamaan+Arolle+rapiat+100+000+€+kärsimyskorvausta.+Tuomio+on+lainvoimainen+joten+siitä+saa+kirjoittaa.Minultakin+on+lähiaikoina+yritetty+pölliä+auto.+Ensimmäisellä+kerralla+repivät+ohjauspaneelin+muovit+paskaksi+mutta+eivät+saaneet+kärryä+käyntiin.+Toisella+kerralla+rikkoivat+lukot+mutta+eivät+päässeet+sisälle.
  3. Niin.-+Kuussa+käytiin+useasti+ja+sieltä+tuotiin+kiviä+jotka+todettiin+väärennöksiksi.+Miksi+näin;+kysyy+joku.+Älkää+kysykö+tyhmiä.-+Nykin+tornien+tuhot+suunnitteli++luolastaan+käsin+Osama+bin+Laden.+Hänellä+oli+käytössään+todistetusti+Nokian+matkapuhelin.+Virtaa+siihen+hän+sai+aggregaatista+johon+pojat+roudasivat+polttoainetta+alhaalta+laaksosta+aasien+selissä.Sittemmin+ukkeli+paikallistettiin+ja+teurastettiin+hienon+julkisen+näytelmän+tuloksena.+Tapaus+on+Hollywoodin+historian+loisteliaimpia+saavutuksia.+Ruumis+tuupattiin+sitten+Välimereen.Tässä+vain+pari+hauskaa..,+lisää+saatte+tutkimalla+asioita.