Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Arto777
profiilit
Arto777
Arto777
Vapaa kuvaus
Aloituksia
846
Kommenttia
7659
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+en+kyllä+tiedä+yhtään+noista+nimimerkeistä.+
Jos+tiedät+minun+yhteystiedot+laita+esiin.
29.11.2020 18:46
Kun+täällä+kuuluisa+ateisti+vaatii+todisteita+rukouksen+ja++talvisodan+torjunta+voiton+yhteydestä.+Mutta+olisi+kohtuullista,+että+hän+osoittaisi+ettei+ollut+mitään+yhteyttä,+koska+rukouksen+ja+torjuntavoiton+yhteys+on+suuri+todistus+ja+kiistämätön.
1.+Pienen+pienen+pieni+Suomi+torjui+suuren+suuren+suurtakin+suuremman+suurvallan+hyökkäyksen.+Suhde+oli+ainakin+yksi+suomalainen+vastaan+kymmenen+venäläistä.+Tästä+tulee+sanonta,+että+yksi+suomalainen+vastaa+kymmentä+ryssää.+Sama+asia+olisi+jos+pieni+lapsi+voittaisi+täysikasvuisen+karhun.
2.+Venäjällä+oli+suuri+tykistö+ja+armoton+rumputuli+Suomen+asemiin,+mutta+osumat+vähäisiä+ja+suomalaisten+kuolleisuus+oli+pieni.+Summa+missä+minun+vaari+taisteli+oli+jatkuva+rumputuli,+mutta+Suomen+tappiot+vähäiset.
3.+Venäjällä+oli+isot+ilmavoimat.+Ja+ne+jatkuvasti+pommitti+Suomen+asemia,+mutta+osumat+vähäiset.+Tappiot+Suomen+puolella+oli+vähäiset.
4.+Venäjällä+oli+paljon+panssareita,+mutta+Suomella+ei+ollut+panssarintorjuntaa.+Vain+että+halko+työnnettiin+telaketjujen+väliin+ja+molotovincoctaili+heitettiin+ilmanottoaukkoon.+Ja+panssareillakaan+ei+venäläiset+onnistuneet+murtamaan+Suomen+asemia.+
5.+Venäläisillä+paremmat+talvivarusteet.+Suomalaiset+kärsi+pakkasesta.+
Tappiot++++Suomalaisia+kaatui++26+150+++++venäläisiä+++167+976
Eli+monin+kertainen+on+venäläisten+kuolleet.
Nyt+ateisti+selityksiä.
29.11.2020 18:44
Tässä+on+hyvä+tai+paremmin+huono+esimerkki+tämän+päivän+uskonvapaudesta.+Meiilä+on+vastaava+Päivi+Räsäsen+tapaus.+
Bremeniläinen+pastori+tuomittiin+puheistaan+avioliittoseminaarissa
Bremenin+Pyhän+Martin+evankelisen+seurakunnan+kirkkoherra,+pastori+Olaf+Latzel+tuomittiin+25.11.2020+Bremenin+oikeudessa+kansankiihotuksesta.
Pastori+Olaf+Latzel,+53,+tuomittiin+Bremenin+oikeudessa+kansankiihotuksesta+kolmeksi+kuukaudeksi+vankeuteen+tai+vaihtoehtoisesti+8100+euron+sakkoihin.+Oikeus+katsoo,+että+kiihotus+kansanryhmää+vastaan+on+tapahtunut+lokakuussa+2019+avioliittoseminaarissa,+jossa+Latzel+puhui+sukupuoli-ideologiasta,+homoista+ja+homoseksuaalisuuden+harjoittamisesta.+Seminaarin+varsinainen+aihe+oli+avioliiton+raamatulliset+perusteet.+Syyttäjän+alkuperäinen+vaatimus+oli+10+800+euron+sakot.
Tuomarina+ollut+Ellen+Best+sanoo+katholisch.de–+ja+tagesspiegel.de-lehtien+mukaan,+että+tuomion+perusteena+oli+muun+muassa+pastorin+puheet+avioliittoseminaarin+esitelmässä,+joka+oli+jaossa+YouTubessa.+Olaf+Latzel+puhui+seminaarissa+30+avioparille,+minkä+jälkeen+hän+julkaisi+puheensa+YouTube-kanavallaan,+jolla+on+yli+25+000+tilaajaa.
Tuomarin+mukaan+pastorin+puheet+ovat+asenteellisia,+vihaa+lietsovia+ja+ne+saatetaan+tulkita+kehotukseksi+kohdella+homoseksuaaleja+ja+muunsukupuolisia+kaltoin.+Tuomari+Best+sanoo,+että+puheita+homoseksuaalisuuden+harjoittamisesta+ja+homoseksuaaleista+ei+voida+erottaa+toisistaan,+sillä+homoseksuaalisuutta+harjoittavat+ihmiset+ja+seksuaalinen+suuntautuminen+on+osa+ihmisen+minuutta.+Welt.de-lehdessä+tuomari+Best+toteaa,+että+tavoitteena+pitää+olla+mielipideilmapiiri,+jossa+kaikkia+kohdellaan+kunnioittaen.
Bremeniläinen+pastori+tuomittiin+puheistaan+avioliittoseminaarissa+-+Seurakuntalainen
29.11.2020 18:25
Sinä+et+ymmärrä+asioista+yhtään+mitään.+Että+ole+hiljaa.
29.11.2020 18:22
Sinulla+on+mielivaltaisia+mielipiteitä+ei+minulla.
27.11.2020 17:02
Sinulla+on+käynyt+säkä
27.11.2020 16:59
Ei+vaan+torjunta+voittoon.
27.11.2020 16:58
Vähän+venäläisten+ylivoimaan+nähden+ja+taas+venäläisiä+kuoli+paljon+suhteessa+Suomen+pieneen+armeijaan+nähden.
27.11.2020 16:57
Molempi+on.
27.11.2020 16:56
Sinulle+pitää+kaikki+ratakiskosta+vääntää,+että+menee+sinun+paksuun+kalloosi.
27.11.2020 16:56
Kyse+on+ettei+irakin+ohjuksia+torjuttu,+vaan+ne+aina+osui+asutuskeskusten+ulkopuolelle+ettei+kukaan+Israelista+kuollut.+SATTUMALTAKO?????
27.11.2020 16:55
Isääsikö+osui?
27.11.2020 16:53
Usko+on+usko+ja+tieto+on+tieto.+Minä+tiedän,+että+Jumala+on+olemassa.+En+ole+uskon+vaan+tiedon+varassa.+Sinä+et+uskoisi+Jumalaan+vaikka+näkisit+Jumalan+ja+Jumala+puhuisi+sinulle,+mutta+uskot+jos+näet+taivaalla+pienen+valon+se+on+tietenkin+ufo+avaruusalus.+No+vihreät+uskoo+kyllä+pieniin+vihreisiin+miehiin.+Ja+huuhaa+evoluutio+juttuihin+uskot,+mitä+ei+ole+tiede+voinut+edes+todistaa+sinä+kyllä+uskot.
27.11.2020 16:53
Irakilla+oli+venäläisten+tekniikka.
27.11.2020 16:49
Kaikki+ovat+kelvollisia+todisteita.
27.11.2020 16:48
Porvoon+liikennevaloissa.
27.11.2020 16:47
Oikea+Raamatun+teksti+on++JOH:+3:+12.+Jos+ette+usko,+kun+minä+puhun+teille+maallisista,+kuinka+te+uskoisitte,+jos+minä+puhun+teille+taivaallisista?
27.11.2020 16:46
Summassa+missä+minun+vaari+taisteli+oli+kolmen+vuorokauden+yhtäjaksoinen+rumputuli+Suomen+asemiin,+mutta+Suomalaisia+kuoli+ihmeen+vähän.+SATTUMAKO????
27.11.2020 16:44
"SINÄ+väität+että+rukoilulla+ja+sotamenestyksellä+on+yhteys,+joten+SINUN+pitäisi+todistaa+se+esim.+tilastollisin+menetelmin."
Tämä+on+kiistaton.+Sinä+et+usko+rukouksen+voimaan+etkä+auttavaan+Jumalaan.+Sinä+et+voi+silloin+sitä+uskoa.+Sinä+sanot+vain+että+sattumalla+Suomi+torjui+ison+vihollisen+ja+samoin+kuin+evoluutiokin+on+vain+sattumalta+tapahtunut.+Se+että+evoluutio+olisi+tapahtunut+on+yhtä+todennäköinen+kuin+voittaisi+lotossa+7+oikein+triljoona+potenssiin+triljoona+kertaa+peräkkäin.
27.11.2020 16:43
Myös+kesällä+otetaan+paljon+aurinkoa+ja+saadaan+paljon+D-vitamiinia.+D-+vitamiinikö+lisää+hukkumisia????
27.11.2020 16:40
267 / 383