Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Curiousum
profiilit
Curiousum
Curiousum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sama täällä, miten suhun sais yhteyden?
09.12.2022 15:43
Moi
Samoin+ajatuksin+liikkeellä.+Laita+sähköpostia+jos+kiinnostuit
10.09.2019 20:12
Satunnaisesti+kyllä.
Sellainen+vakiokuvio+olis+kovin+mieluisa....tapailuja+silloin+tällöin+"harrastamisen"+parissa.+Samalla+sedulla+asuvan,+samoin+ajattelevan+ja+samantyyppisessä+elämäntilanteessa+olevan+miehen+löytäminen+on+vaan+aika+haastavaa....
31.03.2019 07:00
Komppaan+Joonasta.
Upea+ajatus!!!
31.03.2019 06:52
Moi
Fantastinen+idea.+Itselläni+hauskoja+muistoja+kimppasaunoista.+Olin+niitä+järkkäämässä+Helsingissä+muutamia+vuosia+sitten.++Iskurissa+hain+osallistujia.+Pienen+sähköpostirumbailun+jälkeen+saatiin+päivä+sovittua+ja+sauna+varattua.
Saunassa+homma+meni+aika+luonnostaan....siinä+oli+kiva+katella+miesten+jäykistyviä+kulleja+ja+jäykistellä+itsekin.+Runkkailtiin+omia+ja+autettiin+kaveria...
Sessiot+päättyivät+upeaan+kimppalaukeemiseen+suihkutiloissa.
Suosittelen+lämpimästi+sekä+perustamaan+saunaseuroja+että+osallistumaan+niihin.+Yhteiset+pelisäännöt+on+kyllä+hyvä+sopia+etukäteen.
31.03.2019 06:50
1sttimer:+Täällä+ikäisesi+um+Espoon+perukoilta...+annahan+kuulua+itsestäsi+jos+kiinnostelee.+Itsekin+todella+vähäiselle+kokemuksella+liikkeellä,+samanhenkinen+seura+hakusessa.
21.01.2019 09:37
40+++ja+espoon+perukoiltahan+minä.
24.09.2018 22:02
Joo.+Mä+olin+olin+entisessä+elämässäni+todella+syvällä+kaapissa+tämän+asian+kanssa,+siis+nimenomaan+parisuhdeteknisesti+ja+se+oli+kyllä+aivan+hemmetin+raskasta....silloin+päätin+että+jos+mä+tästä+lähden+ja+vielä+jonkun+naisen+rinnalleni+saan+kulkemaan+niin+heitän+asian+pöydälle++about+ensitreffeillä.+Näin+toimin+ja+nyt+tuo+nainen+on+naimisissa+kanssani.....ei+tainut+paljoa+haitata.+Tosin+mulla+ei+ole+mitään+vakijuttua+tms...KUN+TOI+SEURANHAKU+ON+NIIN+...tanan+hankalaa,+ainakin+mulle.+Ehkä+vielä+joskus+onnistaa.
22.09.2018 21:20
Piti+ihan+ottaa+ja+rekisteröityä,+ehkä+tästä+keskustelusta+aukeisi+jotain.+
Itselläni+sama+kokemus+tuosta+iskurista+-+vanhaan+iskuriin+tuntui+oleva+aika+matala+kynnys+porukalla+vastailla,+99%+oli+pelkkää+kuraa:+lyhyitä,+sisällöttömiä+vastauksia+tyyliin+"mä+oon+kiimassa+koska+nähdään",+joku+varmaan+näistä+innostuu...mä+en.+
Uudessa+iskurissa+vähän+sama+meno+-+tää+on+ihan+helmi+"ukm+55+fhksu+vast+xxxx+ät+gmail.com",+en+ihan+lämmennyt....
Miten+muuten+on+-+olenko+ainoa+bi/curious+mies+joka+hakee+seuraa+vaimonsa+tieten???+Aika+moni+meistä+on+salaa+liikkeellä....
Turvallisia+seikkailua+
um
13.09.2018 12:01
1 / 1