Mistä seuraa kun iskuri muuttui?

Ukm50

Moi,
Ukm hakee toisesta seuraa. Iskuri uusiutui tosi typeräksi. Mitä käytätte nykyisin seuran löytämiseksi?

25

3904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bisetin40v

      Hyvä kysymys.
      Toisaalta iskurin uudistuminen karsi aika rankalla kädellä nämä hupihakijat minimiin, kun se muuttui maksulliseksi. Ennen vastauksia pärähti päivätahtiin n 3-20 päivässä mutta maksulliseksi muuttuessa tuli päivän aikana 2 vastausta.
      Tosin ilmaisessa iskurissa 20 vastauksesta hakuun kohdistuvia/varteenotettavia ehdokkaita oli 1-2 ja sitten kun ilmoitti että vakiseura olisi toivottavaa hävisi nämäkin sankarit.
      Joten kerro toki jos keksi hyvän kanavan seuran löytämiseksi. Itse olen jo melkein luovuttanut ja tyydyn avioelämään.. kun ei oma ikäistä ukkomiestä löydy pidempiaikaiseen juttuun

      • mistä päin olet?


      • jobedi kirjoitti:

        mistä päin olet?

        sori, väärään paikkaan laitoin....


      • Curiousum

        Moi..hyvin sanottu. Täällä samoin miettein liikkuva ukm. Miten vois jatkaa juttua?


      • Piti ihan ottaa ja rekisteröityä, ehkä tästä keskustelusta aukeisi jotain.

        Itselläni sama kokemus tuosta iskurista - vanhaan iskuriin tuntui oleva aika matala kynnys porukalla vastailla, 99% oli pelkkää kuraa: lyhyitä, sisällöttömiä vastauksia tyyliin "mä oon kiimassa koska nähdään", joku varmaan näistä innostuu...mä en.
        Uudessa iskurissa vähän sama meno - tää on ihan helmi "ukm 55 fhksu vast xxxx ät gmail.com", en ihan lämmennyt....

        Miten muuten on - olenko ainoa bi/curious mies joka hakee seuraa vaimonsa tieten??? Aika moni meistä on salaa liikkeellä....

        Turvallisia seikkailua
        um


      • SilloinEnnen

        Minulla on sama kokemus kuin sinulla. Vanhassa mies sai 10 vastaukseen 1-2 postia. Nyt en ole edes kokeilliút. Siis olen ukm. jps vaan jostain löytyisi sellainen kanva jossa olis aidosti liikkeellä olevat naiset ja miehet. Olispa tässä asiassa eika kuin ennen.


      • bisetin40v
        Curiousum kirjoitti:

        Piti ihan ottaa ja rekisteröityä, ehkä tästä keskustelusta aukeisi jotain.

        Itselläni sama kokemus tuosta iskurista - vanhaan iskuriin tuntui oleva aika matala kynnys porukalla vastailla, 99% oli pelkkää kuraa: lyhyitä, sisällöttömiä vastauksia tyyliin "mä oon kiimassa koska nähdään", joku varmaan näistä innostuu...mä en.
        Uudessa iskurissa vähän sama meno - tää on ihan helmi "ukm 55 fhksu vast xxxx ät gmail.com", en ihan lämmennyt....

        Miten muuten on - olenko ainoa bi/curious mies joka hakee seuraa vaimonsa tieten??? Aika moni meistä on salaa liikkeellä....

        Turvallisia seikkailua
        um

        Moikka.

        Sullahan curiousum on pulla hyvin uunissa jos ei tarvitse salaa seuraa hakea :)
        tosiaan aika heikonlaisesti uusi iskuri tuo tulosta, ja näköjään sielläkin näitä pelailijoita riittää tosin nykyään joutuvat maksamaan viesteistä jotka eivät sitten johda mihinkään.
        Joko jollain on antaa hyvä vinkki pidempiaikaiseen seuranhakuun?


      • Joo. Mä olin olin entisessä elämässäni todella syvällä kaapissa tämän asian kanssa, siis nimenomaan parisuhdeteknisesti ja se oli kyllä aivan hemmetin raskasta....silloin päätin että jos mä tästä lähden ja vielä jonkun naisen rinnalleni saan kulkemaan niin heitän asian pöydälle about ensitreffeillä. Näin toimin ja nyt tuo nainen on naimisissa kanssani.....ei tainut paljoa haitata. Tosin mulla ei ole mitään vakijuttua tms...KUN TOI SEURANHAKU ON NIIN ...tanan hankalaa, ainakin mulle. Ehkä vielä joskus onnistaa.


      • Bisetin40v
        Curiousum kirjoitti:

        Joo. Mä olin olin entisessä elämässäni todella syvällä kaapissa tämän asian kanssa, siis nimenomaan parisuhdeteknisesti ja se oli kyllä aivan hemmetin raskasta....silloin päätin että jos mä tästä lähden ja vielä jonkun naisen rinnalleni saan kulkemaan niin heitän asian pöydälle about ensitreffeillä. Näin toimin ja nyt tuo nainen on naimisissa kanssani.....ei tainut paljoa haitata. Tosin mulla ei ole mitään vakijuttua tms...KUN TOI SEURANHAKU ON NIIN ...tanan hankalaa, ainakin mulle. Ehkä vielä joskus onnistaa.

        Minkä ikänen jamppa oot ja mistä päin


      • 40 ja espoon perukoiltahan minä.


      • JiiHoo59
        Curiousum kirjoitti:

        Piti ihan ottaa ja rekisteröityä, ehkä tästä keskustelusta aukeisi jotain.

        Itselläni sama kokemus tuosta iskurista - vanhaan iskuriin tuntui oleva aika matala kynnys porukalla vastailla, 99% oli pelkkää kuraa: lyhyitä, sisällöttömiä vastauksia tyyliin "mä oon kiimassa koska nähdään", joku varmaan näistä innostuu...mä en.
        Uudessa iskurissa vähän sama meno - tää on ihan helmi "ukm 55 fhksu vast xxxx ät gmail.com", en ihan lämmennyt....

        Miten muuten on - olenko ainoa bi/curious mies joka hakee seuraa vaimonsa tieten??? Aika moni meistä on salaa liikkeellä....

        Turvallisia seikkailua
        um

        Toi on ihan hyvä vastaus kun sen lähettää tekstiviestinä. Siinä on yhteystiedot ja nyt se on sinusta kiinni miten jatkuu.


    • runkkari47

      itse olen käynyt turussa xxx paradisessa ja helsingissä keltaisessa ruusussa siellä sitä runkkuseuraa on löytynyt aina. tampereellakin on se unisex cinema. ei maksa kuin tuopin hinnan sisälle ja aina saa.

    • Livechatis

    • jeduli

      live chat herkku.net jos haluun miesten keskeisiä juttuja näin kuopiossa onnistuu

      • uudisasukas

        missä käydään Kuopiossa?


    • Parasta

      Moi,
      Missä päin asustelet. Täällä toinen ukm espoosta.

      • Veniard

        Minkä ikäinen kaveri?


    • ukko59

      Kuopio parasta kun liikut liniksen kulmilla iltaisin perjantaina klo 20 jälk parveileee

      useitakin autoja.Kurkkaa ohimennen autoihin joku vilkuttaa jopa kaluaan.Siitä alku uus

    • M58v

      "Tampereellakin on se unisex cinema. ei maksa kuin tuopin hinnan sisälle ja aina saa."

      Siis liikkuuko naisia tuolla, siten että niiltä(kin) saisi, vai onko se homma siellä paljolti miestenvälistä?
      Onko yli 55 v liian wanha siihen paikkaan?

    • reetu5

      Olin viimeviikon lopulla kuopiossa , Linjaautoaseman kioskilla.

      70V Mies oli autossaan ajoin viereen menin ulos tupakille,, hetkenpäästä tuo mieskin tuli ulos verkkareissa pullotti toisi makeasti. Hän kysyi mitäs mies sanoin suoraan runkulle ja imuttamaan haluaisin.

      Ukko katsoi ympärilleen ja sanoi ajas perässä. Menimme hänen asunnolle ja voi vinde, Antoipas ukko kunnon imut.

      Itse halusin tehdä saman hänelle. puhdas siisti valtikka suuhun.

      Näin hommat hoideltiin..

      27 ja 28 pv tässä kuussa tavataan jälleen samassa paikassa

    • ikämieshomo

      City-lehden deitti on nostanut taas suosiotaan kun iskuri tuli maksulliseksi.
      Tämän edeltäjä oli aikanaan City-lehdessä julkaistut seuranhakuilmoitukset: https://www.deitti.net/

      • NoviisiHesasta

        No juuri ikämiestä Hesasta iskuristakin etsin,tuloksetta...
        Vaiko vika siinä,että itse kokematon 50 ja määrätietoinen ope/kouluttaja mielessä,ei setiä kiinnosta : (


    • nius

      Olen lueskellut näitä tarinoita ja saanut vahvistuksen vaikeudesta löytää alan harrastajia oikeasti.
      Kokeilin itsekin iskuria muutaman kerran tuloksetta eli vastauksia tuli, mutta kun pitäisi edetä kohde katosi, säälittävää. Olen autoillut satunnaisesti PK alueiden parkkiksilla, mutta huonolla menestyksellä vai oliskohan vaatimukset liian korkealla.

    • C1ss

      Kokeile vaikka kuumasuomi.fi?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe