Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Minä-itse
profiilit
Minä-itse
Minä-itse
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
VAROKAA TICKET. -palvelua (#ticket.fi, #ticket.se, #ticket.no, #ticket.de).
Maksoin lentolipustani 602 Euroa, mutta lentoyhtiö siirsi lentoa yli 6 tuntia, joten olin oikeutettu täyteen palautukseen. TICKET.FI VARASTI MINULTA 284 EUROA ja palautti vain 318 Euroa.
TICKET.FI ON SIIS HUIJAUSFIRMA.
Mitään palvelua ei saa, nettisivut ovat epäselvät, koskaan et tiedä mitä olet varannut (esim. laukkujen lukumäärä) ja lentojen peruuttaminen todella vaikeaa, vaikka syy olisi lentoyhtiössä.
Puhelinpalveluun on järkyttävän pitkä jono, puhelu on kallis ja vastaaja mitään tietämätön help desk henkilö Intiassa ja puhuu huonoa englantia.
Veloittavat jokaisesta asiasta 159 Euroa ja myös silloin, kun lentoyhtiö peruu lennon tai muuttaa lentoa.
Maksavat peruutetun lennon hinnan takaisin vasta 6-8 viikon kuluttua.
Aivan surkea palvelu.
ÄLÄ KÄYTÄ ticket. palvelua (#ticket.fi, #ticket.se, #ticket.no, #ticket.de).
ticket.fi kokemuksia
ticket.se kokemuksia
ticket.no kokemuksia
ticket.de kokemuksia
30.03.2023 13:40
VAROKAA TICKET. -palvelua (#ticket.fi, #ticket.se, #ticket.no, #ticket.de).
Maksoin lentolipustani 602 Euroa, mutta lentoyhtiö siirsi lentoa yli 6 tuntia, joten olin oikeutettu täyteen palautukseen. TICKET.FI VARASTI MINULTA 284 EUROA ja palautti vain 318 Euroa.
TICKET.FI ON SIIS HUIJAUSFIRMA.
Mitään palvelua ei saa, nettisivut ovat epäselvät, koskaan et tiedä mitä olet varannut (esim. laukkujen lukumäärä) ja lentojen peruuttaminen todella vaikeaa, vaikka syy olisi lentoyhtiössä.
Puhelinpalveluun on järkyttävän pitkä jono, puhelu on kallis ja vastaaja mitään tietämätön help desk henkilö Intiassa ja puhuu huonoa englantia.
Veloittavat jokaisesta asiasta 159 Euroa ja myös silloin, kun lentoyhtiö peruu lennon tai muuttaa lentoa.
Maksavat peruutetun lennon hinnan takaisin vasta 6-8 viikon kuluttua.
Aivan surkea palvelu.
ÄLÄ KÄYTÄ ticket. palvelua (#ticket.fi, #ticket.se, #ticket.no, #ticket.de).
ticket.fi kokemuksia
ticket.se kokemuksia
ticket.no kokemuksia
ticket.de kokemuksia
30.03.2023 13:33
Onko+teillä+avioehto,+joka+on+rekisteröity+maistraattiin?
23.11.2020 19:34
1 / 1