Ashera12

Aloituksia
15
Kommenttia
7507
- Hallitus sai palautettaNaisten rintamalta. Translakiuudistus otetaankin pöydälle vasta toukokuussa. Siitä löytyi kuin löytyikin turhan monta p0184
- Teuvon polku: Tie, totuus ja elämäLuulet ehkä olevasi lähelläsikin jumalaasi ja Jeesusta, mutta se ei ole totta. Siihen johtaa monta askelta ja tärkeimmät0225
- Misogynia palstalla 2Koska aikaisempi keskustelu on venynyt valovuosien pituiseksi ajattelin, että sitä olisi helpompi jatkaa uudelta sivulta0138
- En tiedä kenelle kiitos kuuluu (koska nimimerkkejä ei ole)Mutta oli todella ystävällistä antaa minulle tiededokumentit. Se oli todella mieltä avartavaa ja mullistava tieto. Olen0110
- Vesimiehen aikakausi?????????Olen pohdiskellut milloin se alkaa/alkoi ja mitä hindut(ko) sen aikana odottavat tapahtuvan. Arvaan, että maailmanloppua29282
- Oliko Jeesus juutalainen?Totta maar oli! Joittenkin on vieläkin se vaikea hyväksyä. "Hän syntyi juutalaisesta äidistä Galileassa juutalaisessa m2129
- Farisealainen JeesusMonesti ihmiset unohtavat kuka Jeesus oli. Hän oli juutalainen, fariseus, profeetta, rabbi ja lainkiivailija. Fariseukse13171
- Maria Magdaleena syntisinkö?Ei suinkaan. Me kaikki muistamme kuinka suuri asema Pietarilla on Raamatussa. Neitsyt Mariakin on saanut varsin ison osa0102
- Neitsyt Marian ilmestyksetKoska suuret ihmisjoukot ovat nähneet tämän yhtäaikaa ei se voi olla hallusinaatio, mutta mikä se sitten on? Tästä on jo2133
- Mikä on Suomessa parasta, mitä et antaisi pois?Minusta Suomen kieli on todella kiva juttu. Siitä on helppo väsätä runoja. Neljä vuodenaikaa näillä main ovat tietysti m7140
- Super SannaAloin tässä maalailemaan kuvaa siitä mitkä ovat Sannan vahvuudet, kun hänestä on tullut niin suuri palvonnan kohde ja mi0134
- Kiitos tyhjästä, Sanna MarinVai onko sanottava "Merci, Madame Sanna Marin,"? Eihän tässä oikein ole lupa mitään muutakaan sanoa. Tietenkin käytettäv60204
- Paluu ritariajalleSekö on hallituksen tavoite. Kaipaavatko he aikoja jolloin huoneessa noustiin seisomaan, kun sinne astui nainen? Asialli0108
- Onko nainen heikompi astia?Ainakin sillä perusteella, että heitä ei saa kritisoida, kuten ei saanut miehiäkään, silloin kun naisia pidettiin vielä0111
- Onko nainen heikompi astia?Ainakin sillä perusteella, ettei heitä saa kritisoida, kuten ei saanut miehiäkään, silloin kun naista pidettiin vielä ty1165