Ashera12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
15
Kommenttia
7507
Hallitus sai palautetta
Naisten rintamalta. Translakiuudistus otetaankin pöydälle vasta toukokuussa. Siitä löytyi kuin löytyikin turhan monta p0118Teuvon polku: Tie, totuus ja elämä
Luulet ehkä olevasi lähelläsikin jumalaasi ja Jeesusta, mutta se ei ole totta. Siihen johtaa monta askelta ja tärkeimmät0114Misogynia palstalla 2
Koska aikaisempi keskustelu on venynyt valovuosien pituiseksi ajattelin, että sitä olisi helpompi jatkaa uudelta sivulta074En tiedä kenelle kiitos kuuluu (koska nimimerkkejä ei ole)
Mutta oli todella ystävällistä antaa minulle tiededokumentit. Se oli todella mieltä avartavaa ja mullistava tieto. Olen054Vesimiehen aikakausi?????????
Olen pohdiskellut milloin se alkaa/alkoi ja mitä hindut(ko) sen aikana odottavat tapahtuvan. Arvaan, että maailmanloppua29191Oliko Jeesus juutalainen?
Totta maar oli! Joittenkin on vieläkin se vaikea hyväksyä. "Hän syntyi juutalaisesta äidistä Galileassa juutalaisessa m266Farisealainen Jeesus
Monesti ihmiset unohtavat kuka Jeesus oli. Hän oli juutalainen, fariseus, profeetta, rabbi ja lainkiivailija. Fariseukse1392Maria Magdaleena syntisinkö?
Ei suinkaan. Me kaikki muistamme kuinka suuri asema Pietarilla on Raamatussa. Neitsyt Mariakin on saanut varsin ison osa050Neitsyt Marian ilmestykset
Koska suuret ihmisjoukot ovat nähneet tämän yhtäaikaa ei se voi olla hallusinaatio, mutta mikä se sitten on? Tästä on jo279Mikä on Suomessa parasta, mitä et antaisi pois?
Minusta Suomen kieli on todella kiva juttu. Siitä on helppo väsätä runoja. Neljä vuodenaikaa näillä main ovat tietysti m773Super Sanna
Aloin tässä maalailemaan kuvaa siitä mitkä ovat Sannan vahvuudet, kun hänestä on tullut niin suuri palvonnan kohde ja mi079Kiitos tyhjästä, Sanna Marin
Vai onko sanottava "Merci, Madame Sanna Marin,"? Eihän tässä oikein ole lupa mitään muutakaan sanoa. Tietenkin käytettäv6079Paluu ritariajalle
Sekö on hallituksen tavoite. Kaipaavatko he aikoja jolloin huoneessa noustiin seisomaan, kun sinne astui nainen? Asialli054Onko nainen heikompi astia?
Ainakin sillä perusteella, että heitä ei saa kritisoida, kuten ei saanut miehiäkään, silloin kun naisia pidettiin vielä054Onko nainen heikompi astia?
Ainakin sillä perusteella, ettei heitä saa kritisoida, kuten ei saanut miehiäkään, silloin kun naista pidettiin vielä ty172