Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

3519

1. Ai+se+olikin+tuolla+alempana.
  2. Ei+se+ole+raamatunvastaista+sanoa,+että+tuskin+mitään+loppua+tulee+sinä+aikana+kun+on+hengissä+vuonna+1914+syntyneitä+henkilöitä.+Joskus+opetettiin+varmana+tietona,+että+loppu+tulee+vuonna+1914,+1918,+1925,+1975+tai+1984.+Olikohan+vielä+2019kin+ja+joitain+siinä+välissä?+Jos+joku+o+usaltanut+epäillä,+siitä+on+tullut+armoton+tervehtimiskielto!Kerran+jehnut+näyttivät+minulle+kirjaa+nimeltään+"Ihmiskunta+etsii+Jumalaa".+Siinä+oli+piirroskuva+muinaisesta+keskiamerikkalaisesta+uskonnollisesta+rituaalista,+jossa+leikataan+elävältä+ihmiseltä+sydäntä+irti+rinnasta.+Alla+oli+kuvateksi:+"Ovatko+kaikki+uskonnot+samanarvoisia?+Siihen+oli+helppo+vastata:+"Eivät+ole.+Toiset+riistävät+sydämen."+Jehnuoppi+riistää+sydämen,+kun+omat+lähiomaisetkin+kirotaan.+He+myös+luettivat+minulla+Raamatusta+kohdan:+"”Kavahtakaa+vääriä+profeettoja,+jotka+tulevat+teidän+luoksenne+lammasten+vaatteissa,+mutta+sisältä+ovat+raatelevaisia+susia."+Kun+olin+lukenut+sen+en+sanout+mitään,+mutta+ilmeeni+kysyi:+"No+niin,+minä+luin+sen.+Entäs+nyt+sitten?"+He+kysyivät:+"Mitä+sinulle+tuli+tuosta+lukemastasi+mieleen?"+Vastasin,+että+minulle+tulivat+mieleen+jehovantodistajat,+jotka+ovat+sisältä+raatelevaisia+susia+lähiomaisten+tervehtimiskieltoineen.+Ette+ole+Jeesuksen+seuraajia,+joka+ei+olisi+ikinä+jättänyt+tervehtimättä+"raamatunvastasiesti"+eläviä.+No,+tehän+ette+Jeesuksesta+ja+hänen+lähimmäisenrakkauden+opeistaan+mitään+välitäkään.Tuossa+OMAN+pelastuksen+vaarantamispelossa+tulee+hyvin+ilmi+ahtaiden+lahkojen+kannattajien+julma+ITSEKKYYS.+Todellinen+kristitty+menisi+taivaasen+vasta+joukon+viimeisenä+ja+jäisi+ulkopuolelle,+jos+yksikin+kanssaeläjä+ei+sinne+pääsisi.+Ai+niin,+teillähän+ei+olekaan+taivasta+muuta+kuin+parhaille+144+tuhannelle+jotka+pääsevät+hallitsemaan+rupumpaa+sakkia.+Lopuille+tulee+paratiisi+maan+päälle.+Tuokaan+ei+ollut+alkuperäinen+oppinne,+vaan+aluksi+vain+144+000+piti+pelastua.+Mutta+kun+kannattajia+alkoi+olla+liikaa,+hallintoneuvoston+oli+pakko+muuttaa+sitäKIN+oppia.+Todellisia+hyviä+tekoja+ette+tee.+Höpötätte+paratiisista,+mutta+ette+voi+ryhtyä+tässä+ja+nyt+kasvissyöjiksi,+vaikka+lihansyöjät+ovat+vastuullisia+tuotantoeläinten+kärsimyksistä.+Broilerikasvatus+on+täysin+moraalitonta+eikä+sioillakaan+kaikki+kunnossa+ole!+Mutta+mitäs+siitä,+kunhan+MINÄ,+MINÄ,+MINÄ+saan+syödä+lihaa.+Taikauskonne+vuoksi+ette+syö+verta,+vaikka+todellisuudessa+läheskään+kaikki+veri+ei+poistu+lihasta.+Tiedän+myös+henkilön,+jonka+poika+kuoli,+koska+hän+(isä)+ei+taikauskonsa+vuoksi+hyväksynyt+verensiirtoa,+joka+olisi+pojan+pelastanut.+Minä+itse+olen+saanut+tuntemattoman+tai+tuntemattomien+ystävien+verta,+eikä+sieluni+ole+siitä+saastunut...Sanos+siis+opillenne+jyrkästi:+"EI+KIITOS!"