Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpsislöpsis
profiilit
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
3519
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minä+en+sinun+homousfoobiseen+paratiisiisi+halua.+Ei+sellainen+mikään+paratiisi+edes+olisi.+Se+olisi+itsekkäiden+tyyppien+hymistelypaikka.
11.08.2021 09:26
Ai+se+olikin+tuolla+alempana.
11.08.2021 09:25
Jaahas,+Olli+on+tainnut+poistaa+tuosta+välistä+kommenttinsa.+Hänen+mielestään+yltiöliberalismi+pilaa+homojen+sortamisen+samalla+tavalla+kuin+se+on+aiemmin+poistanut+pikkutyttöjen+moninainnin+ja+rasismin+mormonikirkosta+painostuksellaan.
11.08.2021 09:23
Tajuamme+toki,+että+olet+trolli,+joka+haluaa+osoittaa,+että+kuka+tahansa+voi+sepittää+mitä+tahansa+eikä+kukaan+pysty+todistamaan+juttujaan+kuten+ei+Smithinkään+satuja.+Toistat+kuitenkin+itseäsi+niin+paljon,+että+vitsisi+kuulostavat+jo+todella+typeriltä.+Voisit+häipyä+tältä+palstalta,+jossa+on+tarkoitus+keskustella+mormonismista+eikä+sekopäisistä+trollauksistasi.
11.08.2021 07:35
Kerropa+omin+sanoin.+Ei+kukaan+viitsi+kirjautua+sisään+katsoakseen+jotain,+jonka+sisällöstä+varoitetaan.
10.08.2021 19:04
Näinkö?+
https://www.kaleva.fi/sarjakuvat/fingerpori/2237106
10.08.2021 18:28
Niin,+ja+VT:n+aikaan+Jumala+oli+sellainen+despootti,+että+käski+peräti+tappaa+homot.
Miksi+et+päivity+(en+tarkoita+Räsästä)+nykyaikaan+vaan+uskot+vuosituhansia+vanhoihin+kauheuksiin?
10.08.2021 18:15
Olli+voisi+rehellisesti+kertoa,+että+onko+hän+antanut+lupauksia+kurkun+katkaisun+ja+vatsan+aukiviiltämisen+uhalla.+Niistähän+on+imagosyitä+sittemmin+luovuttu,+mutta+ikäluokkansa+puolesta+Olli+on+voinut+niihin+rituaalihin+oasllistua.
10.08.2021 16:36
Miksi+unohdit+tappokäskyn?+Miksi+vain+osa+tekstistä+sinulle+kelpaa?
Ja+mitä+ihmeen+väliä+sillä+on+mitä+jotkut+hörhöt+ovat+kirjoittaneet+tuhansia+vuosia+sitten?+Tulisit+tähän+päivään!
10.08.2021 16:33
Ehkä+hän+on+vain+trolli,+joka+haluaa+laittaa+mormonismin+naurunalaiSEKSI,+koska+Smith+ei+ole+sen+paremmin+todistettavissa+profeetaksi+kuin+tuo+"Pyhä+Henkikään".
10.08.2021 16:30
Ei+se+ole+raamatunvastaista+sanoa,+että+tuskin+mitään+loppua+tulee+sinä+aikana+kun+on+hengissä+vuonna+1914+syntyneitä+henkilöitä.+Joskus+opetettiin+varmana+tietona,+että+loppu+tulee+vuonna+1914,+1918,+1925,+1975+tai+1984.+Olikohan+vielä+2019kin+ja+joitain+siinä+välissä?+Jos+joku+o+usaltanut+epäillä,+siitä+on+tullut+armoton+tervehtimiskielto!
Kerran+jehnut+näyttivät+minulle+kirjaa+nimeltään+"Ihmiskunta+etsii+Jumalaa".+Siinä+oli+piirroskuva+muinaisesta+keskiamerikkalaisesta+uskonnollisesta+rituaalista,+jossa+leikataan+elävältä+ihmiseltä+sydäntä+irti+rinnasta.+Alla+oli+kuvateksi:+"Ovatko+kaikki+uskonnot+samanarvoisia?+Siihen+oli+helppo+vastata:+"Eivät+ole.+Toiset+riistävät+sydämen."+Jehnuoppi+riistää+sydämen,+kun+omat+lähiomaisetkin+kirotaan.+
He+myös+luettivat+minulla+Raamatusta+kohdan:+"”Kavahtakaa+vääriä+profeettoja,+jotka+tulevat+teidän+luoksenne+lammasten+vaatteissa,+mutta+sisältä+ovat+raatelevaisia+susia."+
Kun+olin+lukenut+sen+en+sanout+mitään,+mutta+ilmeeni+kysyi:+"No+niin,+minä+luin+sen.+Entäs+nyt+sitten?"+He+kysyivät:+"Mitä+sinulle+tuli+tuosta+lukemastasi+mieleen?"+Vastasin,+että+minulle+tulivat+mieleen+jehovantodistajat,+jotka+ovat+sisältä+raatelevaisia+susia+lähiomaisten+tervehtimiskieltoineen.+
Ette+ole+Jeesuksen+seuraajia,+joka+ei+olisi+ikinä+jättänyt+tervehtimättä+"raamatunvastasiesti"+eläviä.+No,+tehän+ette+Jeesuksesta+ja+hänen+lähimmäisenrakkauden+opeistaan+mitään+välitäkään.
Tuossa+OMAN+pelastuksen+vaarantamispelossa+tulee+hyvin+ilmi+ahtaiden+lahkojen+kannattajien+julma+ITSEKKYYS.+Todellinen+kristitty+menisi+taivaasen+vasta+joukon+viimeisenä+ja+jäisi+ulkopuolelle,+jos+yksikin+kanssaeläjä+ei+sinne+pääsisi.+Ai+niin,+teillähän+ei+olekaan+taivasta+muuta+kuin+parhaille+144+tuhannelle+jotka+pääsevät+hallitsemaan+rupumpaa+sakkia.+Lopuille+tulee+paratiisi+maan+päälle.+Tuokaan+ei+ollut+alkuperäinen+oppinne,+vaan+aluksi+vain+144+000+piti+pelastua.+Mutta+kun+kannattajia+alkoi+olla+liikaa,+hallintoneuvoston+oli+pakko+muuttaa+sitäKIN+oppia.+
Todellisia+hyviä+tekoja+ette+tee.+Höpötätte+paratiisista,+mutta+ette+voi+ryhtyä+tässä+ja+nyt+kasvissyöjiksi,+vaikka+lihansyöjät+ovat+vastuullisia+tuotantoeläinten+kärsimyksistä.+Broilerikasvatus+on+täysin+moraalitonta+eikä+sioillakaan+kaikki+kunnossa+ole!+Mutta+mitäs+siitä,+kunhan+MINÄ,+MINÄ,+MINÄ+saan+syödä+lihaa.+Taikauskonne+vuoksi+ette+syö+verta,+vaikka+todellisuudessa+läheskään+kaikki+veri+ei+poistu+lihasta.+Tiedän+myös+henkilön,+jonka+poika+kuoli,+koska+hän+(isä)+ei+taikauskonsa+vuoksi+hyväksynyt+verensiirtoa,+joka+olisi+pojan+pelastanut.+Minä+itse+olen+saanut+tuntemattoman+tai+tuntemattomien+ystävien+verta,+eikä+sieluni+ole+siitä+saastunut...
Sanos+siis+opillenne+jyrkästi:+"EI+KIITOS!"
10.08.2021 16:20
Mitä+oleellista+kirkkosi+on+korjannut?+Että+Jumala+käskee+moninaimaan+pikkutyttöjä,+kieltää+pappeuden+tummaihoisilta,+käskee+maksaa+kymmenykset+kärsivien+lähimmäisten+sijaan+rikkaille+kirkon+johtajille+heidän+bisneksiinsä,+käyttämään+lähes+jatkuvasti+taika-alusvaatteita.
Onko+mitään+HYVÄÄ,+koska+nuo+luettelemani+ovat+ilman+muuta+pahoja+asioita?
10.08.2021 15:56
En+ole+tuon+kirjoittaja,+mutta+voitko+kertoa,+että+mikä+tuossa+on+mielestäsi+väärin?
10.08.2021 15:53
Hienoa+että+myönnät!+Mutta+miksi+seuraat+niitä+syntisiä+johtajia?+Mormonijohtajien+synnit+ovat+kertakaikkiaan+karmeita!
10.08.2021 15:52
Samahan+se+on+kaikille.+Ei+mormoneille+tulee+mitään+korotusta,+jossa+moninaidaan+haaremia.+Ei+homofoobikoille+tule+mitään+taivasta,+jossa+homot+ja+tasa-arvon+kannattajat+eivät+hypi+silmille+jne.
10.08.2021 15:51
Ja+mitä+ihmeen+yltiöliberalismia+se+on,+jos+vaatii+kaikille+tasa-arvoa?+No,+sinustahan+pikkutyttöjen+moninainnin+ja+rasisminkin+lopettaminen+oli+yltiöliberalismia.
10.08.2021 15:48
Tiedän+kyllä,+että+homousfobia+vaivaa+mormonejakin.+Se+on+melkoisen+ristiriitaista,+että+pikkutyttöjen+pakottaminen+mormonipukkien+jalkavaimoiksi+oli+mielestäsi+oikein,+mutta+kahden+aikuisen+ihmisen+vapaaehtonen+touhuilu+on+sinulle+punainen+vaate.+Ei+siihen+kuole,+vaikka+jättääkin+naimatta+pikkutyttöjä.+
Jaa,+että+Raamttu+on+sama+tänä+päivänäkin?+Sillonhan+homojen+tappokäsky+on+voimassa.+Otattehan+te+VT:sta+muutakin+pimeää,+mm.+moninainnin+ja+profeettanne+Young+kannatti+vahvasti+orjuuttakin.+
Minä+en+ole+vääristellyt+mitään+mormonismista+vaan+kerron+asiat+niiden+omilla+nimillä.+Kirkkosi+on+syyllistynyt+mm.+pikkutyttöjen+moninaintiin,+avoimeen+rasismiin,+sovinismiin+ja+homofobiaan.+Sinua+ärsyttää+länsimainen+liberalismi,+joka+on+onnistunut+kitkemään+painostuksella+nuokin+pois+mormonikirkosta+lukuunottamatta+homousfobiaa+ja+naisten+pappeuskieltoa.+Vielä+tulee+niidenkin+poistamisen+aika.+Vain+ajan+kysymys.
10.08.2021 15:46
Kovasti+te+vaan+asetutte+Jumalan+asemaan+tuomistemaan+mm.+homoja,+vaikka+ette+sentään+ihan+kuolemaan,+kueten+JUmalanne+vielä+joitakin+vuosituhansia+sitten+kehotti.+
Mitä+se+Raamatun+mukainen+elämä+sitten+on+kun+et+kuitenkaan+kaikkia+Raamatun+käskyjä+noudata,+mm.+homojen+tappokäskyä.+
Minä+kyllä+olen+totellut+aika+lailla+kymmentäkin+käskyä.+Korkeintaan+olen+lausunut+turhaan+Herran+nimeä+lyötyäni+vasaralla+sormeen+tai+jonkun+madellessa+liikenteessä.
10.08.2021 15:40
Minä+olen+lukenut+Raamattua.+Vaikka+lukisin+sitä+kuinka+paljon+lisää,+en+alkaisi+puolustaa+jehnujen+taikauskoa,+jonka+mukaan+omia+lähiomaisiakaan+ei+saa+tervehtiä,+mikäli+he+ovat+alkaneet+ajatella+omilla+aivoillaan+hallintoneuvoston+aivojen+sijaan.+Jehnut+väittivät+aiemmin+mm.+että+maailmanlopun+tapahtuessa+on+hengissä+ihmisiä,+jotka+ovat+eläneet+vuonna+1914.+Se+oli+ihan+varmaa+oppia,+koska+asiaa+nimenomaan+kysyin+1980-luvun+lopulla+keskustellessani+Tampereen+jehnujen+johtohahmoihin+kuuluneen+henkilön+kanssa.+Jos+silloin+joku+jehnu+uskalsi+epäillä+kyseistä+oppia,+häntä+piti+karttaa.+Sittemmin+hallintoneuvosto+itse+joutui+päättämään,+että+ei+se+oppi+sittenkään+niin+mene,+kun+huomasivat+ajan+kuluvan+ja+tuon+ajan+(1914)+ihmisten+käyvän+harvinaisiksi+ilman+että+mitään+tapahtuu.+Jehnuilu+on+kaikenkaikkiaan+lähimmäisenrakkaudeton+oppi,+vaikka+hyvää+on+se,+että+te+ette+laita+ihmisiä+ikuiseen+kidutukseen.
10.08.2021 07:43
Miten+ne+ympäröivät+kansat+oikeuttivat+homojen+tappamiseen+OMAN+KANSAN+keskuudesta?
10.08.2021 07:36
58 / 176