Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Liittynyt 5v sitten
19
aloitusta ·
3519
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+vastannut+jo+ainakin+miljoona+kertaa,+mutta+sinulle+kelpaavat+vain+oman+lahkosi+hyväksymät+vastaukset.+Minä+en+niitä+vääriä+vastauksia+tule+antamaan!
20.01.2022 08:39
Joo,+olen+lukenut+jehnujen+kirjoja+ja+keskustellut+niistä+heidän+kanssaan.+Valitettavasti+he+eivät+suostuneet+lukemaan+minun+heille+luettavaksi+tarjoamiani+kirjoja,+koska+ilmeisesti+pelkäsivät+omaisten+ja+uskonveljien+näkevän+ne+heidän+kotonaan+ja+lakkaavan+tervehtimästä.+
Esim.+luin+heidän+kirjansa+"Ihmiskunta+etsii+Jumalaa".+Siinä+oli+piirroskuva+muinaisesta+keskiamerikkalaisen+uskonnon+papista+leikkaamassa+sydäntä+irti+elävän+ihmisen+rinnasta+ja+alla+oli+kuvateksti:+"Ovatko+kaikki+uskonnot+samanarvoisia?"+Vastasin+heille,+että+eivät+ole,+koska+toiset+riistävät+sydämen+mm.+tervehtimiskielloillaan.+Hyvin+olivat+kirjaansa+kuvan+ja+tekstin+valinneet,+koska+se+kuvasi+hyvin+onnistuneesti+heidän+uskoaan.
20.01.2022 08:38
Olin+ennen+Höpölöpsis+ja+monet+minut+vielä+sillä+nimimerkillä+muistavat.+Sitten+jossain+vaiheessa+tuli+kirjautumisongelmia,+joten+vaihdoin+hieman+nimimerkkiäni,+joka+on+kuitenkin+tunnistettavissa+samaksi+viimeistään+viestieni+sisältöjen+perusteella.
19.01.2022 22:44
Kestää.
19.01.2022 22:41
Raamatun+tunnen,+mutta+en+hallintoelimen+esittämiä+väitteitä.+Etpä+uskalla+niitä+itsekään+tuoda+esiin.
19.01.2022 18:21
Miksi+yritit+varastaa+nimimerkkini?
19.01.2022 18:10
Kyllä+se+koskee,+koska+kysyjä+haluaa+minulta+jehnujen+hallintoelimen+hyväksymän+vastauksen.
19.01.2022 18:08
Olen+antanut+täydellisen+vastauksen.+Joka+ainoalle+Raamattuun+päätyneelle+kirjoitukselle+on+selityksenä+se,+että+kirjoittaja+on+halunnut+ajaa+omaa+agendaansa+ja+on+halunnut+laittaa+kirjalliseen+muotoon+oraalista+ja+mikseipä+anaalistakin+perimätietoa.+
SINÄ+et+pysty+vastaamaan+yhteenkään+minun+esittämääni+kysymykseen!
19.01.2022 18:07
Olen+jo+korjannut,+että+nykyisin+sitä+kutsutaan+hallintoelimeksi.+Kirjoitin+vanhasta+muistista+sitä+ennen.+
Tässä+on+hyvä+tietopaketti:+https://fi.wikipedia.org/wiki/Jehovan_todistajien_hallintoelin
19.01.2022 18:00
Olen+vastannut+aivan+yksiselitteisesti+kaikkiin+esittämiisi+kysymyksiin.+Sinä+et+pysty+vastaamaan+yhteenkään+minun+kysymykseeni.+Toistan:
Joko+olet+lopettanut+vaimosi+hakkaamisen?
Pystyykö+Jumala+luomaan+niin+ison+kiven,+että+ei+jaksa+itse+sitä+nostaa?
19.01.2022 17:58
Antamani+vastaukset+kelpaavat+kaikille+oikeille+raamatuntutkijoille,+mm.+teologeille.+Hörhöille+ne+eivät+tietenkään+kelpaa,+koska+hörhöillä+on+omat+selityksensä.+Sinun+on+turha+odottaa,+että+minä+kirjoittaisin+hallintoelimen+hyväksymät+vastaukset!
19.01.2022 17:55
Minä+olen+vastannut+sinun+kysymyksiisi,+mutta+sinua+oman+lahkosi+opit+(mm.+tervehtimiskielto+ja+verensiirtokielto)+hävettävät+niin,+että+kieltäydyt+vastaamasta!
19.01.2022 17:53
Joo,+sitä+kutsutaankin+nykyisin+hallintoelimeksi.+Sieltä+saat+haluamasi+vastaukset+kun+minun+OIKEAT+vastaukseni+eivät+kelpaa.
19.01.2022 17:50
Taas+jäit+hopealle.+Minä+olen+vastannut+sinun+kysymyksiisi+jo+miljoona+kertaa,+mutta+sinä+et+pysty+vastaamaan+yksinkertaisimpiinkaan+minun+esittämiini+kysymyksiin.+
Vastaa+nyt+edes,+että+mikä+sinua+pelottaa+kun+et+voi+mennä+teologien+luennoille?
19.01.2022 17:49
Mikset+sinä+mene+sinne+omiesi+pariin?+Miksi+roikut+mormonismipalstalla+kun+et+käsittele+mormonismia?
Oliko+viestini+taas+liian+kiusallinen+sinulle?
19.01.2022 17:45
MOT.+Et+pysty+sanomaan+itse+asioista+mitään,+joten+heittelet+vain+argumentointivirheitä.
19.01.2022 17:42
Ollilla+on+täysi+oikeus+vastata+ja+antaa+oman+uskontonsa+mukaiset+vastaukset.+Luulen+kuitenkin,+että+ne+poikkeaisivat+sinun+lahkosi+hyväksymistä+vastauksista.
19.01.2022 17:40
Mistä+minä+voisin+tietää,+että+mikä+on+sinun+ja+hallintoelimen+hyväksymä+vastaus?+Niin+perusteellisesti+en+ole+jehnujen+oppiin+perehtynyt,+etä+noin+yksityiskohtaisiin+kysymyksiin+voisin+vastata.
19.01.2022 17:36
En+voi+mitään,+mutta+itse+hän+aloitti.
19.01.2022 17:32
En+ole+lukenut+niin+paljon+jehnujen+kirjallisuutta,+että+tietäisin+hallintoelimen+vastauksen+siihen,+että+minkä+kolmen+asian+ympärille+Raamattu+heidän+mielestään+rakentuu.+Yrjö+Kallisen+sanoin+Raamattu+on+kuin+meri,+josta+jokainen+voi+pyytää+sellaisia+kaloja+kuin+haluaa.+Ja+on+itsestään+selvää,+että+vastaus+riippuu+siitä+että+mitä+uskontoa+tai+uskonnottomuutta+vastaaja+edustaa+ja+vieläpä+siitä,+että+mihin+kristittyyn+lahkoon+kuuluu.
19.01.2022 17:30
1 / 176