ViktorAtaman

Salaliittoteoria- palstan moderaattori on raaka vainoaja.
Hän vihaa minua verisesti ja poistaa aina kirjoituksiani milloin vain on "työvuorossa".
En toki halua käyttää hänestä alatyylisiä ilmaisuja mutta hyvin alhaista toimintaa.
Aloituksia
2160
Kommenttia
3451
Operaatikeskuksen Klasu toivoi afgaaninaisia Suomeen.
Äijä höperehti että nyt ne joutuvat siellä kuseen ja alistetuiksi. Veikkaanpa että ovat tottuneet asemaansa koko ikänsä519Kuinka kolumbialainen halpa poikaprostioitu pääsee Linnan kutsuille?
Kysykää sitä Pekalta.1119Suomessa on kohta jo 500 000 ulkomaalaistaustaista ihmistä.
Ovat kovia lisääntymään; suomalaiset eivät. Hallituksemme on nyt helpottanut matujen "perheenyhdistymisiä" joten kohta t719Raskaana olevan miehen emoji nyt saatavilla mutta ainoastaan
Applen laitteisiin. Uutinen on jo viikon vanha mutta voi täällä olla herroja jotka tästä eivät ole vielä kuulleet: https519Isi...... miksi sinä ja kaikki muutkin aina valehtelevat lapsille?
- ?????????? - Valehtelitte äidin kaa Joulupukista ja tontuista. Sitten vielä valehtelit siitä avaruusasemasta. Nyt sano31860 vai oliko se 61 poissaoloa nazipassi- äänestyksestä......
Tämä määrä oli ennen kuulumaton ja iso osa edustajista halusikin näin turvata perseensä kansan raivolta. Veikkasin että0185 faktaa mitä ei kouluissa koskaan opeteta !
Maan muotoahan ei kouluissa koskaan kyseenalaisteta joten tietenkään näistä asioista ei siellä puhuta: https://www.youtu918Rokotepakkoa ajetaan nyt kaikille !
Maassamme on kai n. 500 000 ulkomaalaista ihmistä jotka ovat hivuttautuneet lihapatojemme ääreen. Nämä ovat hyvin rokote1818Käväisin aamulla viinakaupassa.
Ei ollut lainkaan ruuhkaa; itse asiassa olin ainoa asiakas. Katsoin tullessani kuinka kassalikalla oli nokka paljaana v318Näin Jouluna mieleen tulvivat onnelliset muistot.
Naperona asuimme Vantaa Riipilässä joka oli silloin täydellinen tuppukylä. Olisiko ollut silloin nimeltään jopa Ripukylä018Nyt vien teidät kiehtoviin menneisiin aikoihin.
Kaikkia jo varmasti vituttaa viime aikojen korona- ja sotauutiset. muuta kun ei uutisoida. Mitä tuumitte väitteestäni e518Voidaanko minua kutsua perussuomalaiseksi?
Ymmärrän että palstalla kuuluisi pitäytyä vain puoluepoliittisissa ja siihen liittyvissä asioissa ja kysymyksissä sekä n918Persujen läski puoluesihteeri avasi kitansa....
Tuo entinen pappi ja "Venäjän tutkija"- kammotus saatiin virkaansa raiskari- Putkosen äänestyskoneella koska on on likel018USA on hyökännyt kymmeniin itsenäisiin valtioihin viemään vapautta ja demokratiaa.
Valitettavasti yhdessäkään kohteessa nämä ylevät tavoitteet eivät ole toteutuneet. Nyt USA on niin heikko ettei pärjänny017Avaruuslennot miljonääreille.
Maailma kohisee että kohta ne ovat totta. Totta on että paljon ammutaan raketteja taivaalle mutt yksikään ei tule ehjänä816Pohjois- Koreassa asuu maailman onnellisin kansa.
Siellä on kaikilla työtä, asunto sekä perhearvot ovat kunniassaan. Maassa ei ole mitään homo- riitoja ja sisäpoliittinen716Australia on maailman jämerin maa!
Siellä pidetään rokotevastaiset ääliö-denialistit ja muut hihhulit kurissa. Ilman maskeja liikkuvat saavat tuta valtion316Äärioikeisto ja nazit muodostavat järkyttävän uhan länsimaille !
Tästä uutisoivat valtamediamme melkein päivittäin. Uhat eivät ole vielä konkretisoituneet missään muualla kuin karmeissa516Isi hei..., Virolla on uusi presidentti, skolessa siitä puhuttiin...
- Olen kuullut että se olisi joku Alar...? - Karis. - Niinpä taisi olla... - Onks se kommunisti, isänmaallinen vai demar116Rantapäivä Pattayalla.
Kaiken toimeliaisuuden ohella on joskus hyvä viettää päivä rannalla. Siellä voi imeskellä rapuja, päräyttää hetki vesije016