Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa kanssa pitkän tähtäimen suunnitelma Espanjassa asumisen suhteen.
Haluaisitko itse muuttaa eläkepäivillä Espanjaan tai ylipäätään ulkomaille?
Lue Helena Ahti-Hallbergin haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/helena-ahti-hallberg-uudessa-elamantilanteessa-paljastaa-elakehaaveestaan-espanjassa-ma?s24
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

3
124
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ketä yleensä kiinnostaa mitä joku Helena tekee.
- AnonyymiUUSI
Vastaus kysymykseen: En halua. Lomamatkat riittävät ja nekin nyt vähenee ilmeisesti , kun turisteja ei noihin ’lomamaihin’ enää paikalliset näytä haluavankaan. Kunnioitan heidän perusteltua näkemystään…
- AnonyymiUUSI
Helena on jo vanha rouva ja siellä on halpaa viinaa ja nuoria miehiä, voi vaikka innostua.
Eikö jokin aik sitten ollut, että hän juon paljon lööppejä oli ja oliko hänellä myös pettämistäkin siinä sivussa.
Kyllä nämä tanssinopettajatkin voi jo vaihtaa ruudusta. Helenalla on ollut mysö heikkoa tulosta tanssifriman kanss aj eikö sekin ollut lähes tappiollista toimintaa.
Niin hienoa pitää leikkiä ja olla pintaliitäjänä, mutta taustalta taikaakin näkyä vain ihan tavis elämää ja sen varjopuolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 373361
- 971684
- 1361585
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa451470- 911290
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo291192- 571085
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil2431034Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125990Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270981