Vapaa kuvaus

Salaliittoteoria- palstan moderaattori on raaka vainoaja.
Hän vihaa minua verisesti ja poistaa aina kirjoituksiani milloin vain on "työvuorossa".

En toki halua käyttää hänestä alatyylisiä ilmaisuja mutta hyvin alhaista toimintaa.

Aloituksia

2159

Kommenttia

3451

1. Uutta tietoa pukkaa koko ajan katsokaa Hesarista.

Viro siis yritti pakottaa tankkerin kansainväliseltä merialueelta omille aluevesilleen josta tämä kieltäytyi.

Tapausta tarkkailemaan saapui venäläinen hävittäjä Su-35 jonka sanotaan rikkoneen Viron ilmatilaa.

Iiiik..., tässähän nousee karvat ja mitä vielä pystyyn ihanasta jännityksestä.
    Jokohan se sota meidänkin rajoillamme jo vihdoin syttyisi?

Olemme nyt todellakin nostamassa rajusti reserviläisten eläke-ikää. Asevelvollisuus pitää nyt saada vielä kokemaan myös naisia ja yli 15 vee-nassikoita.
    Tavoitteena on min. 1,5 miljoonaa sotilasta rajoillemme!!
  2. Lisään vielä varusmiesaikani tietoja.
    RAUK:n ensi päivinä valittiin joukkueille varusmiesjohtajat.
    Kantavääpelimme oli diktaattorimme kuten itse asian ilmaisi ja valitsi minut koska olin sadistisen näköinen mies.
    Olin hyvin ylpeä valinnastani ja sen perusteluista.
    Sain sitten puolikurssin päätteeksi korpin jämät joita ei monelle myönnetty.

RAUK:n päätyttyä osa ylennettiin alikersanteiksi ja osa korpraaleiksi. Joukko hajaantui; sopivimmat lähtivät Reserviupseerikouluun Haminaan ja loput palautettiin komppanioihinsa ryhmänjohtajiksi.

Nimeni mainittiin joukkueemme viimeisenä. Sain kunnian toimia apukouluttajana ns. santsarina seuraavalle kurssille. Voinen mainita että santsareilla oli rajaton valta lakien ja sääntöjen puitteissa.

RAUK on mielenkiintoinen paikka jonka perimmäiset tarkoitukset sitten selkenivät.
    Kovan kurin ja raskaiden harjoitusten tarkoitus oli selvittää ennen kaikkea miesten motivaatiot ja henkinen kestävyys. Näitä seurattiin ja mahdolliset tapahtumat kirjattiin ja heiltä salattiin.
    Toki sinne valitut olivat keskimääräistä kovempia kavereita mutta heidätkin seulottiin.

Kaikista armeijan käyneistä miehistä on uskomattoman tarkat merkinnät arkistoissa joita ette pääse näkemään.

Loppuajan täytteeksi meille santsareille pidettin joukkueen varajohtaja-kurssi jonka päätteeksi saimme kersantin natsat.
    Se oikeutti rähinäremmin pitoon, alkoholin nauttimislupaan armeijan vermeissä sekä jatkuviin yölomiin. Kasarmilla piti olla vain klo 06.00- ja 17.00 välisenä aikana.
  3. Kiitän lämpimästi seurannastasi!
    Lisään vielä julkaisemiani johtolankoja joita et jostain syystä ole mainnnut.

- Omaan kansainvälisen laskuvarjohyppylupakirjan ja olen käynyt hyppäämässä useasti talvisin Pattayan Utapaon kentällä ja Floridan Zephyrhillsissä. Siellä kuoli 1 suomalainen hyppääjä v. 2008.
    Olen hypännyt myös 2 x Norjan Peikonhampaalta; Trollveggeniltä joka on Euroopan korkein pystysuora kallioseinä. Näistä base-hypyistä täytyy olla hiljaa Suomessa jos aikoo säilyttää lupakirjansa.

- Olen matkustellut aika hurjan määrän kymmenissä eri maissa. Eurooppaa olen vältellyt; toki tavallisimmat turistirysät olen kolunnut. Paskin paikka on ollut Honolulu, huorakin olisi maksanut 1000 taalaa. Olen Pattayan erikoisasiantuntija kymmenillä käynneilläni useina vuosikymmeninä. Pääharrasteeni siellä ovat laskuvarjohypyt ja ravintolakulttuuri.

- Kirjoittelen myös kolumneja eri julkaisuihin. Niitä joskus jopa tilataan mutta korvauksilla ei elättäisi edes kissaa.
    Joku on saattanut huomata että kirjoitan tälle palstalle ehkä liiankin useasti eri aiheista jotka sillä hetkellä mieleeni tupsahtaa. Yleensä kirjoittajat haluavat miellyttää valtaosaa lukijoista mutta minua eivät tuollaiset rasitteet paina.
    Maailmamme on täynnä valeita ja tyhmä on se joka uskoo aivan kaiken mitä valtamediat ilkeävät ulostaa.

- Minua ei valittu Reserviupseerikouluun koska opintoni olivat silloin katkolla muutamien syiden takia. Valmistuin sitten ennätysajassa joita olen täydentänyt merkittävästi.

Kyllä kai ikänikin vielä yhtenä "kauniina" päivänä tulla tupsahtaa kuten vanha kansa leikkisästi asian ilmaisee.
  4. Sodan voittanut osapuoli sanelee rauhan ehdot ja niin tulee käymään tässäkin.

Neuvostoliiton vaatimukset Suomelle olivat hauskasti aivan samanlaiset kuin nyt Venäjän vaateet Ukrainalle.
    - Meidän oli ajettava vieraat sotajoukot maastamme.
    - Jouduimme luovuttamaan mittavia maa- alueita, puolet Laatokasta, Viipurin ja Petsamon. Porkkala oli vuokrattava Neuvostoliiton sotilastukikohdaksi josta se pystyi valvomaan Helsinkiä.
    - Armeijamme oli supistettava minimitasolle.
    - Meidän oli lopetettava nazi- järjestömme, Suojeluskunta ja Lotta Svärd.

Jouduimme maksamaan valtavat sotakorvaukset joiden maksamiseen kului kymmenkunta vuotta.
    Lisäksi meidän oli päästettävä maahamme ns. valvontakomissio joka tuomitsi useita vaikuttajiamme vankilaan.
    Marskin sentään annettiin lähteä maanpakoon.
    Näitä asioita Venäjä ei vaadi Ukrainalta.