perheväkivaltatutkimus
![]()
Aloituksia
11
Kommenttia
0
Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam094Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam1137Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam098Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam1263Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam0116Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam0112Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0139Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0250Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett1279Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0168Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0188