perheväkivaltatutkimus

Aloituksia
11
Kommenttia
0
Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam079Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam1114Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam083Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam1206Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam0102Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam091Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0119Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0203Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett1222Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0146Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0150