perheväkivaltatutkimus

Aloituksia
11
Kommenttia
0
Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam078Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam1113Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam080Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam1189Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam099Anonyymi kyselylinkki äideille: Huomasitko lapsena isäsi väkivaltaisuutta äitiäsi kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä vapaam087Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0115Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0190Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett1217Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0143Hei sinä äiti! Huomasitko lapsena isän väkivaltaisuutta äitiä kohtaan?
Olen sosiaalityön opiskelija Turun yliopistossa ja teen pro gradu -tutkielmaa perheväkivallasta. Haluaisin kerätä nimett0139