Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Huomenta!Vähitellen+aamu+alkaa+hieman+vaaleta+mukamas+päivänvaloksi.+Tuuli+heiluttelee+männynlatvoja+tuossa+ikkunani+kohdalla.+Sää+ei+houkuta+ulos+menoon,+mutta+eipä+ole+mitään+tarvetta+mennäkään+postilaatikkoa+pidemmälle+tänään.Kaivoin+resepteistäni+esiin+monena+syksynä,+juuri+näin+marraskuussa+leipomani+mausteisen,+vanhan+kakkureseptin.+Vironperän+kakku+on+sen+nimi.+En+muista+mistä+lehdestä+sen+olen+kauan+sitten+kopioinut+vähän+puolihuolimattomasti,+mutta+leiponut+olen+sitä+kyllä+usein.+Kyllikki+Virolainen+kertoi+siinä+lehdessä,+että+"Johannes"+tykkää+siitä+kakusta.+Siihen+tulee+mukavasti+mausteita+ja+omenasosetta,+mutta+aineosat+ovat+hyvin+simppelit+ja+se+on+helppo+valmistaa.+Laitoin+aikoinaan+sen+reseptin+HS:n+Elämään+ja++moni+sitä+oli+sitten+kommenttien+mukaan+leiponutkin+ja+tykännyt.+Mausteinen+tuoksu+tulee+keittiöön+ainakin.+Aion+leipoa+sen+viikonloppuna.Hyvä+tiistain+jatkoa+kaikille!Rapu
  2. "Puhtaan"+(sauna-)+tervehdys!edson+on+edson!+Minusta+on+tullut+"kuuro"+ja+"sokea"+saamilleni+herjoille.+Jos+nyt+kerron,+että+aion+pian+mennä+föönaamaan+saunapuhtaat+hiukseni,+niin+osaan+jo+odottaa+"palautusta!"+Ei+edes+hetkauta+minua.Suosittelen+sinullekin+samanlaista+"torjuntaa"+tuon+kaltaisille+kommenteille.+Ehkä+tämä+tilanne+rauhoittuu+pikkuhiljaa,+kun/jos+kukaan+ei+reagoi+mitenkään+"haukkuihin",+eikä+minkäänlaisiin+"nälväisyihin,+vaan+sivuuttaa+ne+ja+vaihtaa+puheenaihetta?Nyt+sitten+"fööni"+töihin!Mukavaa+illanjatkoa!