Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
Alkuperäinen-Rapu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
844
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tervehdys,+Calvados!
Minä+olen+"väsynyt"+turhaan+nälvimiseen,+kenen+tahansa+taholta+sitä+tuleekin.++Älä+sinäkään+välitä.+Sanoipa+sitten+kuka+tahansa+ja+mitä+tahansa.+"Tunnemme"+toisemme+jo+erittäin+pitkältä+ajalta+näiden+kirjoitustemme+pohjalta,+mutta+muuten+emme,+joten+vain+me+itse+ja+ne,+jotka+oikeasti+tuntevat+meidät,+tietävät+minkälaisia+me+olemme+kasvokkain+ja+toisiamme+silmiin+katsoen.
Tämäkin+"tuttavuus"+on+luultavasti+meille+kaikille+aika+tärkeä,+tuskin+olisimme+kirjoiteleet+yhdessä+näin+kauan+muuten.+Ystävyyttä+siis+tämäkin+on+-+uskon+niin!
Minä+olen+muutenkin+hyvin+uskollinen+luonne+(kaikessa),+joten+kerronpa+tässä+samalla+tuolla+alempana+kirjoittavalle+
+anonyymille,+että+kyllä+minä+pysyn+täällä+Helsingissä.+Tämä+on+lapsuuteni+jälkeen+toinen+kotipaikkani+ja++paikkakuntaa+en+ole+aikonut+vaihtaa+eloni+aikana,+joten+se+siitä!
Nyt+sauna+lämpenemään+ja+puhelintuokio+siskon+kanssa.
Mukavaa+lauantaiehtoota!
07.11.2020 14:50
Ei+siis+koske+minua.+Minä+kirjoitan+vain+kahdella+alustalla.
"Aaveena"+en+liiku+eri+ketjuilla,+mutta+moni+muu+kyllä+liikkuu!
07.11.2020 13:24
Huomenta+ja+aurinkoista+lauantaita+kaikille!
Taivas+on+sininen,+eikä+pilvenhattaraakaan+näy+taivaalla.+Aurinko+paistaa+tähän+koneelleni,+etten+meinaa+nähdä+mitään.
Sitten+"asiaan."
Tunnustan+"sivistämättömyyteni",+kun+sanon+suoraan,+etten+tiedä+mitä+merkitsee+"aatwellisten+kirjoitustapa?"
Minä+kirjoitan+tällä+omalla+tavallani,+virheitä+tehden,+kun+en+jaksa+aina+tarkistella+kovin+tarkkaan,+mutta+yritän+ainakin+pysyä+suht'sopuisassa+tavassa+kommunikoinneissani.+Yritän,+eikä+se+edes+tuota+vaikeuksiakaan,+olla+loukkaamatta+ketään+toista+kirjoittajaa+ja+itseeni+kohdistuvat+mahdolliset+(myös+"mahdottomat")+arvioinnit+siirrän+mielessäni+sivuun.
Mukavaa+ja+rauhallista+viikonloppua+kaikille!
Rapu
07.11.2020 11:43
"Jauhopusseista+saattoi+löytää+lihaproteiinia."
Oli+mukava+lukea,+että+löysit+noin+hyvän+ravintolisän+jauhopussistasi.+Nyt+on+suurta+edistystä+ilmaston+suojelun+kannaltakin+se,+että+syödään+kaikki+pienet,+kiemurtelevat+"lihat"+ja+kun+ne+ovat+jo+valmiina+jauhoissa,+niin+kokematon+kokkikin+voi+onnistua!
Kiva+kuulla+myönteistä+palautettakin+yhteiskunnan+antamista+ruokakasseista.
Jatketaan+keskustelua+myönteisellä+linjalla,+niin+tulee+kaikille+hyvä+olo!
Tämä+ei+ole+ironiaa,+vaan+totinen+toivomus!
Rapu
05.11.2020 14:13
Elämä-ketju+testi+on+tehty!
Tulokset+tulivat+nopeasti.
Kiitos!
13.10.2020 20:05
Kyllä+meillä+on+lupa+käyttää+myös+rekisteröityä+merkkiämme,+mutta+jos+tuon+urekisteröitymisen+unohtaa,+niin+kuin+minä+ainakin+unohdan+hyvin+usein,+koska+tuolla+toisaalla,+missä+kirjoitan,+se+ei+mene+pois+aina+vähän+väliä,+vaan+pysyy+kun+olet+kerran+kirjautunut,+niin+silloin+kirjoitan+vain+Rapu+kun+huomaan+vasta+kommenttini+kirjoitettuani,+etten+muistanut+kirjautua.
Muutamana+päivänä+on+koneeni+hidastellut+ja+luulen,+että+sekin+oli+"tahallista+häirintää",+koska+eilen+sain+operaattoriltani+sähköpostiini+tarjouksen,+joka+tekee+mukamas+koneestani+"triljoona"+kertaa+nopeamman!+Keinot+ovat+monet,+jos+joku+haluaa+olla+"häiriöntuottaja!"
Täällä+ei+joidenkin+arkielämänkuvailu+tahdo+riittää+jollekin+tavallista+elämää+itsekin+elävälle,+mutta+kun+omaego+on+"triljoona"+kertaa+suurempi+ja+nopea+älyisempi+kuin+muiden+kirjoittajien,+niin+johan+siinä+täytyy+ottaa+"pilkkakirves"+käyttöön,+kun+muuten+ei+pärjää.
Onneksi+oma+arkikin+on+niin+mielenkiintoista,+ettei+ole+tarvetta+yrittää+käydä+arvostelemaan+kenenkään+arkea,+eikä+ole+myöskään+tarvetta+yrittää+olla+muuta,+kuin+mikä+on.+
Ei+viisaampi,+ei+myöskään+tyhmempi+kuin+mitä+on+ja+millä+on+pärjännyt+tähänkin+asti.
13.10.2020 17:32
"Toivottavasti+Ravullekin+sopii,"
Tuolta+edellisestä+ketjusta+lainattu+edsonin+viimeisin+kommentti+minulle.
"Ravulle+vielä+tänne+että+olet+onneton"
"Oot+lisäksi+tyhmä+kuin+saapas"
Pisteet+puuttuivat+noistakin,+joten...
Vieläkö+Calvados+ihmettelet+kuka+minua+haukkuu+ja+kuka+"tarkoituksella"+kiirehti+avaamaan+tämän+ketjun?
No+ei+se+mitään+-+mukavaa+syksyä!+Herjaaja+ja+ketjunsieppaaja+tuli+valituksi,+joten+olette+päässeet+suuren+persoonan+suosioon!"
08.10.2020 15:01
Huomenta!
Harmaa+on+sää.+Niinhän+se+syksyllä+tuppaakin+olemaan.+Mitään+kerrottavaa+ei+ole+(tai+olisi+kyllä,+mutta+paras+vaieta),+minkä+voisin+täällä+kertoa.
Ehkä+joku+voisi+avata+uuden+Elämä-ketjun,+niin+että+siitä+näkyy+avaaja+ja+minne+minäkin+"mahtuisin?"+Minä+en+avaa,+koska+sekin+aiheuttaisi+vain+hyökkäyksiä!
Torstaissa+on+kuitenkin+"Toivoa!"
08.10.2020 10:02
Eipä+sinulle+kannata+mitään+"asioita"+kertoa,+koska+persoonallishäiriöinen+ei+kykene+ottamaan+huomioon+kenenkään+näkökulmaa.+"Hänen+ainoa+tehtävänsä+on++oman+hauraan+minäkuvan+puolustaminen+ja+sen+hän+tekee+täydellä+intensiteetillä."
Kaipasit+tuolla+aiemmin+perusteluja.+Riittikö+tämä?
06.10.2020 13:17
Eipä+siitä+ole+pitkää+aikaa,+kun+edson+pilkkasi+Whoota+oikein+olantakaa.+Hameeseen+puki+joka+kommentissaan,+mutta+nähtävästi+tuollaisetkin+on+helppo+unohtaa,+kun+liittoudutaan+"älykkäästi"+naisia+vastaan.
06.10.2020 12:40
Sinä+olet+kyllä+varsinainen+"peilittäjä!"
Milloin+ketäkin+kehoitat+peilin+eteen,+mutta+sinun+itsesi+pitäisi+oikein+pysähtyä+peilin+eteen+ja+seisoa+siellä+pidempi+tovi.+Itsetuntosi+on+aivan+nollassa!
Ketjunsieppaus+ei+kuule+taida+ihan+onnistua,+vaikka+yrität+täällä+ottaa+määräysvaltaa+ja+komentelet+milloin+ketäkin!
06.10.2020 12:30
Elämä+on+täynnä+ihmeellisiä+asioita+ja+tapahtumia,+eikä+se+aina+perustele+yhtään+mitään,+miksi+se+tuo+joskus+jotain+meidän+kaikkien+ihmeteltäväksi.
Kehoitan+kyllä+sinua+menemään+hyvin+vilkkaasti+porinaasi,+kun+vaadit+jotain+perusteluja+meidän+kommentoinneistamme+jotka+ovat+ja+saavat+olla,+vaikka+kuinka+monipuolisia,+mutta+mitään+"luetunymmärtämis"+vaatimuksia+sinulla+ei+voi+olla,+koska+Elämänmaku-ketju+on+tarkoitettu+meille+tavallista+elämää+eläville,+sinunlaisesi+"neron"+olisi+pysyttävä+asiaketjuilla,+koska+tuntuu+siltä,+ettet+osaa+elää+oikeasti.
Kyllä+minäkin+perustelen+tuolla+toisaalla+kirjoittaessani,+mutta+sinua+sinne+ei+ole+liiemmin+hyväksytty+perusteluinesi+-+minut+on,+ja+sekös+sinua+harmittaa!
06.10.2020 12:24
Huomenta!
Rapupa+vastaa.+Olemme+saaneet+nyt+tiukat+ohjeet+siitä,+miten+meidän+täytyy+perustella+kaikki+sanomamme+täällä+meidän+Elämä-ketjussamme.+
Olen+pitänyt+tätä+vapaan+mielipiteen+ja+tapahtumiemme+rupattelu+ketjuna,+mutta+nyt+meidät+on+asetettu+ruotuun.+Selvityksiä+sanomisistamme+vaaditaan!
Odotan+nimeltä+mainittujen+muidenkin+kannanottoja+tämän+vaatimuksen+suhteen.
Hyvää+päivänjatkoa!
06.10.2020 10:10
"Sinusta+kun+nyt+ei+ole+vaan+naista+määrittelemään+edes+minun+miehisyyttäni+saati+keskustelemaan+muusta+kuin+että+kävin+kaupassa+tänään."
Noin+vastaa+edson+tuolla+ylempänä+minulle!
"Nyt+kauppaan+ja+taitaa+tulla+sisäpäivä"
Noin+kuvaa+edson+tänään+oman+päivänsä+alkua!
Minun+kaupassa+käyntini+on+edsonin+mielestä+pilkan+aihe,+mutta+kun+hän+menee+kauppaan+ja+kertoo+sen+täällä,+niin+sehän+onkin+jo+hyvinkin+tärkeää+asiaa+-+niinkö+on?
Nyt+varmaan+odotat+säihkyvää+keskustelua+tuon+kaupassakäyntisi+johdosta?+Olithan+kauppareissulle+lähdössä+sinä+(tosin+vasta+lähdössä,+minä+jo+kävin),+joten+sen+kertominen+oli+hyvinkin+tiedottamisen+arvoinen+asia!
"Minkä+taakseen+jättää,+sen+edestään+löytää!"
05.10.2020 10:23
"Tästä+kaikki+alko+ja+sain+niskaani+ensin+aran+ja+heti+tuli+rapu+aran+avuksi."
Kyllä+sinä+ole+aikamoinen+raukkis,+
kun+et+osaa+pysyä+yhtään+totuudessa,+vaikka+se+huutaisi+sinulle+korvaan.
Taidan+olla+kovin+rakas+sinulle,+kun+kaivelet+kaikkia+olleita+ja+menneitä+esiin+vuosienkin+takaa?
Mitä+tulee+tuohon+putkienavaajaan,+niin+kaikki+muut+olivat+käyneet+niistä+keskustelua+useamman+päivän+ajan,+kysyen+ja+vastaten.+Minä+en+edes+kirjoittanut+mitään+tänne+silloin+muutamaan+päivään,+vasta+30.9.+kirjoitin+tuosta+asiasta+(en+vastannut+kenellekään)+yhden+aivan+neutraalin+kommentin,+koskien+omaa+varastossa+olevaa+pumppua.
Mutta+edson,+tuo+"ketjunsieppaaja",+hän+kirjoittaa+että+"heti+tuli+rapu+aran+avuksi",+vaikka+näin+ei+ollut,+kun+minulla+ei+ollut+siihen+mitään+sanottavaakaan.+Kyllä+aivan+muut+kävivät+sitä+keskustelua,+sinäkin!+Mutta+en+minä.
Minä+en+ymmärrä,+kuinka+nuo+sinun+aivan+näkyvät,+suorastaan+ilkeät+valheesi,+eivä+saa+jo+muitakin+hieman+kyselemään+sinulta+edson,+asioita+totuuden+perään?
Voisit+vähän+ryhdistäytyä+ja+olla+edes+jollakin+tavoin+mies!
03.10.2020 18:41
Kyllä+tuo+kateus+on+kovatauti!
Missä+minä+olen+sanallakaan+luullut,+että+"olen+HS:n+kantavia+voimia?"
Todista+nyt+edes+joskus+noita+heittojesi+oikeudenmukaisuuksiakin.
03.10.2020 14:59
Hei+edson,+en+saa+nauruani+loppumaan.+Johan+osuinkin+ja+nähtävästi+myös+upposi+sinuun!
03.10.2020 14:44
Minä+tässä+odottelen+sisareni+soittoa,+meidän+joka+lauantaista+juttutuokiotamme.+Huomenna+sitten+juttutuokio+on+toisen+sisaren+kanssa+ja+kolmannen+siskon+kanssa+puhumme+koska+vain.
Sitten+laitan+saunan+lämpenemään+ja+nyt+olin+laiska,+enkä+laittanut+mitään+varsinaista+ruokaa,+mutta+laitan+saunakiukaan+yläpuolella+olevalle+teräspannulle+makkaraa+paistumaan+ja+nautin+sitten+siitä+herkusta+pitkästä+aikaa.+Kypsyy+kätevästi+samalla,+kun+löylyä+heittää.
Huomenna+aion+taas+tehdä+ison+satsin+kaali-jauhelihalaatikkoa,+mistä+voin+syödä+useamman+kerran.+Se+vain+paranee+lämmittäen.
Tässä+nyt+näitä+minun+elämäni+asioita+-+eivät+kiinnosta+monia,+mutta+ei+se+olekaan+kirjoittamiseni+päätarkoitus.+Kuhan+kirjoitan+niistä+asioista,+mistä+jotakin+tiedän.
03.10.2020 13:49
Luin+tuolta+toisaalta,+missä+enimmäkseen+kirjoitan,+oikeasta+luonnonvaroilla+elävästä+naishenkilöstä.+Edsonin+tapainen+luontaistuotteilla+elävä+(puheensa+mukaan),+jää+tuon+henkilön+varjoon+mennen,+tullen.
Kannattaisi+mennä+tuon+entisen+seurapiirirouvan+oppiin+joksikin+aikaa,+niin+ehkä+turha+vouhkaaminen+hieman+vähenisi+omasta+erinomaisuudesta!+Vois+pelästyä+"mörköjä?"
Hyvää+viikonloppua+kaikille!
03.10.2020 11:23
Kävin+vasta+nyt+sähköpostiani+lukemassa+ja+siellä+oli+S24:n+pahoittelut+aiheettomasti+poistetusta+kommentistani.+Tekoälyä+siitä+syytetään+ja+niin+varmaan+onkin,+että+sen+tekosia+nuo+aiheettomat+poistot+on,+mutta+annettujen+ohjeiden+mukaan+nekin+noita+poistoja+tekevät.+Ilmoitettiin,+että+kommenttini+on+nyt+palautettu+ja+pyydettiin+vielä+anteeksikin!
Toki+annan+anteeksi.
28.09.2020 13:29
39 / 43