Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Tervehdys,+Calvados!Minä+olen+"väsynyt"+turhaan+nälvimiseen,+kenen+tahansa+taholta+sitä+tuleekin.++Älä+sinäkään+välitä.+Sanoipa+sitten+kuka+tahansa+ja+mitä+tahansa.+"Tunnemme"+toisemme+jo+erittäin+pitkältä+ajalta+näiden+kirjoitustemme+pohjalta,+mutta+muuten+emme,+joten+vain+me+itse+ja+ne,+jotka+oikeasti+tuntevat+meidät,+tietävät+minkälaisia+me+olemme+kasvokkain+ja+toisiamme+silmiin+katsoen.Tämäkin+"tuttavuus"+on+luultavasti+meille+kaikille+aika+tärkeä,+tuskin+olisimme+kirjoiteleet+yhdessä+näin+kauan+muuten.+Ystävyyttä+siis+tämäkin+on+-+uskon+niin!Minä+olen+muutenkin+hyvin+uskollinen+luonne+(kaikessa),+joten+kerronpa+tässä+samalla+tuolla+alempana+kirjoittavalle++anonyymille,+että+kyllä+minä+pysyn+täällä+Helsingissä.+Tämä+on+lapsuuteni+jälkeen+toinen+kotipaikkani+ja++paikkakuntaa+en+ole+aikonut+vaihtaa+eloni+aikana,+joten+se+siitä!Nyt+sauna+lämpenemään+ja+puhelintuokio+siskon+kanssa.Mukavaa+lauantaiehtoota!
  2. Hei+edson,+en+saa+nauruani+loppumaan.+Johan+osuinkin+ja+nähtävästi+myös+upposi+sinuun!