Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

5

1. Minä+ja+Olivia+menemme+omaan+pikku+pilttuuseemme+ja+suutelemme+toisiamme,+hyväilemme+raukeina+orgasmien+jälkeen.+Olivia+sanoo,+että+”Neljä”.+Orgasmia+siis.+Yksi+niistä+nuoren+pojan+kanssa+samalla+kun+sormi+meni+peräreikään.+Ihanaa.+Puoli+tusinaa+tyttöä+myös+nautiskelevat+samassa+loosissa+lämpimässä+virtaavassa+vedessä+ja+Olivia+arvaa,+että+heille+voisi+käydä+vähän+juttelemassa.+Hän+menee+samaan+altaaseen+heidän+kanssaan.+Panoamme+läheltä+seurannut+utelias+ruskea+tyttö+vaihtaa+paikkaa+Olivian+kanssa+ja+tulee+viereeni+istumaan.+Otan+hänet+kainalooni.+Ymmärrän,+että+Olivia+keskustelee+tapahtuneesta+tyttöjen+kanssa.+Hän+kyselee,+että+miltä+heistä+tuntuu+ja+että+onko+heillä+tunne,+että+he+haluaisivat+jotain+lisää+itse.+Aihe+on+vielä+vähän+uusi,+mutta+Olivia+saa+käsityksen,+että+tilanne+on+aiheuttanut+tyydyttämätöntä+seksuaalista+energiaa+tyttöihin.+Uteliaisuus,+kiinnostus+ja+innostus+on+kova.+Olivia+tuntee+kaiken+ikäiset+tytöt+ja+naiset+todella+hyvin.+Hieman+rohkaistuina+tytöt+ottavat+mukavan+asennon+lämpimässä+kirkkaassa+vedessä+ja+alkavat+hyväillä+pillujaan+Olivian+kehotuksesta.+Heitä+on+valistettu+masturboinnista+kyllä+ja+he+osaavat+sen+hyvin.+Nyt+on+hyvä+päästä+piinaavasta+tunteesta+pois,+jos+tilanne+sellaista+aiheutti.+Osa+tytöistä+alkaa+huokailla+ja+osa+saa+orgasmin+hyvin+nopeasti.+Olivian+edessä+naamatusten+istuva+tyttö+epäröi.+Hän+kertoo+Olivialle,+että+hän+tykkää+Oliviasta+tosi+paljon.+He+ovat+lähekkäin.+Olivia+tykkää+tytön+pienistä+terhakoista+rinnoista+ja+tyttö+suorastaan+jumaloi+Olivian+täyteläisiä+isoja+rintoja.+He+koskettelevat+toistensa+rintoja+ja+tyttö+on+aivan+otettu+ja+ihmeissään+kuinka+mahtavilta+Olivian+runsaat+rinnat+tuntuvatkaan.+Huomaan,+kuinka+kummankin+nännit+kovettuvat.+Tyttö+nauttii+suunnattomasti+Olivian+hyväilyistä.Emme+näe,+mitä+pinnan+alla+tapahtuu,+mutta+Olivia+tietää,+mitä+tehdä.+Olivian+käsi+sujahtaa+tottuneesti+tämän+punapäisen,+pisamanaamaisen,+vihreäsilmäisen+tytön+jalkoväliin+ja+tyttö+tekee+saman+Olivialle.+Tytöstä+karvaton+pillu+tuntuu+kivalta+sormissa.+Olivialle+tulee+muistoja+mieleen+tuollaisesta+untuvapillusta.+Siitä,+kuinka+hän+untuvikkona+vietti+yöt+tyttökaverinsa+kanssa+sormettaen.+Tyttö+on+kaverinsa+kanssa+tätä+tehnyt+ennen+ja+Olivia+yllättyy+suuresti,+kuinka+hyvin+tyttö+osaa+koskettaa,+käyttää+oikeaa+voimaa+ja+oikeisiin+paikkoihin,+myös+syvällä+Olivian+pillussa.+G-piste!+Olivia+voihkii+ja+vaikertaa.+Tyttökin+on+aivan+hulluna+siihen+tunteeseen,+että+hänen+ihastuksensa,+vanhempi+nainen+hyväilee+hänen+pilluaan.+Sormi+työntyy+välillä+sisään,+osuu+ihaniin+paikkoihin.+Vähän+ehkä+sattuukin.+Tyttö+on+nähnyt+paljon+seksiunia+Oliviasta+aiemmin.+Tämä+on+paljon+parempaa,+vaikka+unissa+tyttö+myös+syö+Olivian+pillua.+Olivia+osaa+sormettaa+niin+hyvin.+Tyttö+sulkee+silmänsä+ja+jatkaa+Olivian+runkkaamista.+Olivia+ei+tunge+montaa+sormea+tytön+sisään,+koska+tyttö+on+neitsyt.+Sen+hän+kyllä+huomaa+heti,+kun+keskisormella+kokeilee+todella+tiukkaa+reikää.+Tytön+sormet+ovat+Olivian+sisällä+ja+Oliviallakin+yksi+sormi+tytön+sisuksissa,+kun+kumpikin+värähtelevät+ja+tuntevat+toistensa+pillujen+supistelevan+sormen+ympärillä.+Orgasmi.+Tyttö+nojaa+taakse+ja+voihkaisee+”Aaaah!”.+Sellainen+nopea,+sähköinen+orkku.+Olivia+katsoo+minuun+ja+voihkaisee:+”Viisi!”+ja+sulkee+silmänsä.+Myöhemmin+Olivia+sanoo+minulle,+että+”Tuo+tyttö+on+sitten+minun”.Utelias+ruskea+tyttö+tulee+syliini+istumaan+lämpimässä+vedessä.+Onpa+sileä+ja+pehmeä+iho,+mietin.+Tyttö+kuuntelee+Olivian+kehotuksia+ja+alkaa+myös+runkkaamaan+sylissäni.+Minusta+on+mukavaa,+että+hän+tuli+niin+estoitta+syliini+istumaan.+Hän+hytkyy+sylissäni,+kun+arvelen+hänen+hierovan+pilluaan+sieltä,+mistä+parhaiten+hyvän+olon+saa+aikaan.+Otan+hänet+syleilyyni+ja+samalla+hyväilen+hänen+kiinteitä+pieniä+rintojaan.+Tunnen+hänen+pienet+kiinteät+pakaransa+vasten+lantiotani.+Nipistelen+hänen+kovia+nännejään.+Kysyn,+mikä+hänen+nimensä+on.+Hän+vastaa,+että+”Ayla”.+Hän+vääntelehtii+ja+vavahtelee,+inisee+ja+voihkii.+Hän+saa+nopeasti+orgasmin+samalla,+kun+puristan+hänen+rintojaan.+Huomaan,+että+jopa+loppuun+ajettu+kyrpäni+nytkähtää+hieman.+En+malta+olla+silittämättä+hellästi+hänen+jalkoväliään+ja+tunnustelen+tuota+karvaa,+tiukkaa+vakoa+ihan+vähän+sormella+hipaisten.+Ikään+kuin+vain+tervehtien.+Ayla+päästää+hyväksyvän+huokauksen+avaamatta+suutaan.+Minusta+olisi+mukavaa,+jos+hän+valkkaisi+minut+karnevaalille.+Erittäin+mielelläni+ajaisin+hänen+untuvansa+pois+ja+avaisin+hänet.+Oli+tuossa+ryhmässä+tosin+myös+muitakin+söpöläisiä.+Mietin+esimerkiksi,+että+mahtaako+Olivian+pieni+ihastus+pitää+myös+miehistä.+Voisimme+kaikki+olla+samassa+huoneessa.
  2. Olivia+asettuu+nelin+kontin+ruohikolle+pyöreä+täyteläinen+ja+naisellinen+perse+pystyssä,+pyöreä+häpykumpu+kutsuvasti+jalkovälissä+pullottaen+ja+terälehtimäiset+häpyhuulet+kiimasta+kiillellen.+Hän+haluaa+panna.+Asetun+Olivian+taakse+kyrpä+mojovasti+sykkien+kovassa+erektiossa.+Asetan+turvonneen+ja+punaisen+terskani+hänen+liukkaille,+ruskeille,+ryppyisille+häpyhuulilleen+ja+painan+paaluni+sisään+vaaleanpunaiseen+tunneliin.+Olivia+voihkaisee+kuuluvasti+ja+untuvikotkin+kohahtelevat.+Itsekin+vaikerran+nautinnosta,+kun+painan+paaluani+tuohon+tiukkaan,+kuumaan+ja+liukkaaseen+pilluun,+jota+niin+kovasti+rakastan.+Tunnen+kuinka+se+supistelee+varteni+ympärillä+ikään+kuin+estäen+kaluani+koskaan+vetäytymästä+ulospäin.+Otan+Oliviaa+tiukasti+kiinni+pakaroista+ja+rynkytän+rajusti+kyrpääni+sisään+ja+ulos.+Olivia+ulvoo+nautinnosta.+Hän+pystyy+ottamaan+koko+pitkän+varteni+sisäänsä+myös+takaapäin+ilman+kipua.+Kaikki+pojat+seisovat+ringissä+kullit+pystyssä.+Siinä+on+isoja,+pieniä,+pitkiä,+lyhyitä+kyrpiä+tanassa.+Kaikilla+on+utelias+ja+yllättynyt+ilme.+Tämä+on+nyt+sitten+se+uusi+elämä,+joka+alkaa+Bathin+yhteisöstä+lähtiessä.+Se,+mistä+niin+paljon+puhutaan,+mitä+kaikki+niin+kovasti+ovat+odottaneet.+Koulutus.+Osa+tytöistä+nappaa+poikia+kaluista+ja+uteliaisuuttaan+kokeilevat,+mitä+seuraavaksi+tapahtuu+jos+kulleja+hyväilee.+He+kyllä+tietävät,+mutta+kokemusta+ei+monella+vielä+ole.+Tytöt+säpsähtelevät,+kun+poikien+tykit+ampuvat+spermansa+tyttöjen+käsille+ja+rantakalliolle.+Kaikilla+se+ei+ole+täysin+valkoista,+vaan+lähinnä+kiimatippoja.+Aasialainen+tyttö+tyhjentää+afrikkalaisen+pojan+suuren+elimen.+Sperma+lentää+kaaressa+ja+tyttö+säpsähtää.+Minä+ja+Olivia+jatkamme+rajua+ja+eläimellistä+panoa+niin,+että+hiki+lentää.+En+halua+sen+koskaan+loppuvan+ja+ajantaju+katoaa.+En+tiedä+kauanko+siinä+painan+paaluani+hänen+pilluunsa.+Kymmeniä,+satoja+kertoja.+Lopulta+tunnen+laukeavani.+Haluan+laueta.+Kullini+liukuessa+lotisevaan+vittuun+ja+kuullessani+Olivian+nyyhkytyksen+ja+voihkeen,+tunnen,+että+lastini+lähtee+liikkeelle.+Yleensä+karvattomat+panevat+niin,+että+sperma+laukaistaan+syvälle+pilluun.+Olivia+on+rooliltaan+kouluttaja+ja+ei+ole+vielä+tullut+raskaaksi,+vaikka+hän+on+pannut+jo+monta+vuotta+minun+ja+muiden+kanssa.+Minä+panen+hänen+kanssaan+ihan+silkasta+nautinnosta+ilman+suunnitelmaa.+Parin+vuoden+päästä+hänen+kehonsa+asetetaan+moodiin,+jossa+raskaus+on+mahdollinen.+Olivia+on+täydellinen+kouluttaja+ja+raskaus+ei+sovi+siihen+rooliin.+Kiskaisen+kyrpäni+ulos+Olivian+pillusta+ja+nappaan+sen+nyrkkiini.+Se+on+suonikas,+iso,+aikuisen+miehen+kyrpä.+Valkoinen+spermani+roiskahtaa+kauas+valtavalla+paineella.+Sitä+lentää+Olivian+mustiin+hiuksiin+ja+selän+päälle.+Osa+roiskahtaa+läheltä+katsovan+uteliaan+tytön+nenälle,+ruskeisiin+silmiin+ja+ruskeille+hiuksille.+Hän+nuolaisee+spermani+suuhunsa+ja+irvistää.+Uusi+outo+maku.+Hän+tajuaa+huuhdella+kasvonsa+saman+tien.+Hän+nousee+ylös+siten,+että+näen+hänen+pyllistävän.+Huomaan,+että+hänen+häpyhuulensa+ja+niitä+reunustavat+untuvat+ovat+silminnähden+märkiä.+Kun+häpyhuulet+hieman+erkanevat+toisistaan,+niiden+väliin+untuvaisiin+karvoihin+on+selkeästä+tarttunut+kirkasta+limaa.Olivia+läähättää+kiimasta+hulluna+ja+useamman+orgasmin+saaneena.+Hänen+pillunsa+valuttaa+liukasta+limaa+pitkin+hänen+reisiään,+mutta+hän+haluaisi+ehkä+vielä+vähän+lisää+munaa.+Olivialle+ei+oikein+riitä+mikään.+Huomaamme,+että+matkalla+itseaiheutetun+sperman+roiskauksen+tehnyt+poika+nimeltä+Eric+seisoo+vielä+kulli+tanassa.+Se+Eric,+jolla+on+tunnetusti+valtava+seksuaalinen+potentiaali+ja+iso+kyrpä.+Nyt+se+kalu+on+taas+kovasti+matkalla+seikkailuihin.+Olivia+viittoilee+hänet+luokseen+ja+kysyy,+että+haluaako+poika.+Eric+vastaa+innokkaan+myöntävästi,+eikä+hän+ole+ensimmäistä+kertaa+asialla+vanhempien+naisten+kanssa.+Skannaan+ensin+Olivian+pillun+ja+sen+jälkeen+pojan+kyrvän+ja+geeniskanneri+antaa+lukemaksi+99%.+Tämä+tarkoittaa,+että+he+ovat+lähes+täydellisesti+sopivat,+mikäli+Olivia+myöhemmin+haluaa+raskaaksi+eikä+mitään+sisäsiittoisuutta+ole+lähimaillakaan.+Sama+kuin+minulla+ja+Olivialla.+Eric+asettuu+Olivian+taakse,+ottaa+kiinni+perseestä,+nappaa+karvattomasta+ja+suuresta+kalustaan+kiinni+ja+ohjaa+sen+liukkaaseen+pilluun+melko+tottunein+elkein.+Olivia+voihkii+ja+katselee+myös+minua+todeten,+että+”Voi+luoja….”.+Hän+on+yllättynyt+kenties,+sillä+poika+tuntuu+osaavan+painaa+niin+kuin+pitää.+Hieman+outo+näky,+kun+sellaisella+laihaperseisellä+ripakintulla+on+sellainen+valtava,+kova+kyrpä+ja+hyvä+panotekniikka.+Poika+vielä+ihan+pyytämättä+painaa+peukalonsa+kokonaan+Olivian+perseeseen.+Olivia+ulvahtaa+ja+vavahtelee.+Kauan+Eric+ei+enää+pysty+panemaan+vaan+hänen+vartalonsa+vavahtelee+ja+Olivia+saa+lastin+pojan+spermaa+syvälle+sisuksiinsa.+Eric+vetää+velton+kullinsa+Olivian+täysin+tyydytetystä+pillusta+ja+menee+virtaan+loikoilemaan.+Spermat+lirahtavat+Olivian+pillusta+ulos.+Untuvatytöt+katsovat+Ericiä+ihaillen.+Nyt+hänestä+viimeistään+tuli+Mies.+Poika,+joka+antoi+sellaisen+kyydin+eräälle+suosituimmista+kouluttajista+on+kyllä+oikea+Mies.
  3. Osa+tulee+katsomaan+lähempää,+kun+Olivia+vetelee+minulle+käteen+ja+minä+tunnen+sykähtelyä+välilihassani.+Niin+hyvältä+hänen+kätensä+kosketus+tuntuu.+Kyrpäni+sykkii+ja+Olivia+toteaa,+että+nyt+se+on+kuuma+kuin+grillimakkara.+Joki+virtaa+taustalla+ja+tuo+mukavan+luonnollisen+ja+seesteisen+tunnelman.+Pojat,+joiden+kullit+surkastuivat+kylmässä+vedessä+pieniksi+muttereiksi+istuvat+parin+tytön+vieressä+kalliolla.+Kaikilla+tytöillä+on+jo+sievät+rinnat.+Toisilla+jo+käytännössä+täydessä+mitassa+olevat.+Yhdellä+mustalla+tytöllä+on+isot+kannut+isoine+nänninpihoineen+ja+solakka+vartalo.+Heidän+pehmeää+karvaa+olevat+untuvaiset+häpynsä+ovat+äärettömän+kauniita.+Mustalla+tytöllä+karva+on+karheampaa+ja+kiharaa.+Yksi+tytöistä+on+tuotu+Aasian+yhteisöstä+ja+hänellä+ei+ole+juurikaan+rintoja+ja+untuvansa+ovat+hyvin+harvassa.+Huomaan,+että+mutteripoikien+vieressä+istuvat+tytöt+uteliaisuuttaan+kokeilevat+samaa,+mitä+Olivia+tekee+minulle+parhaillaan.+Kiinnostuneina+he+havainnoivat,+kuinka+poikien+kullit+kovettuvat+ja+nousevat+pystyyn+samalla+kun+he+vetävät+poikien+esinahkoja+eteen+ja+taakse.Olivia+ottaa+kovana+sykkivän+kyrpäni+suuhunsa.+Hän+vetää+esinahkaani+samalla+edes+takaisin+ja+leikittelee+kielellään+aiheuttaen+julmetun+hyviä+tuntemuksia+alaselkääni+asti.+Vartaloni+nousee+kaarelle+ja+pakarani+pingottuvat+tiukaksi,+kun+yritän+olla+vielä+laukeamatta.+Tytöistä+kukaan+ei+ole+vielä+sellaista+kyrvän+imua+kokeilleet,+mutta+yksi+uskaltautuu+ahmaisemaan+toisen+mutteripojan+kullin+suuhunsa+aiheuttaen+pienen+ulvahduksen,+sillä+tyttö+ei+osaa+varoa+hampaitaan.+Olivia+pyytää+tytön+tulemaan+lähemmäksi+meitä+katsomaan.+Tyttö+on+sellainen+nappisilmäinen+ruskeaverikkö+mahdollisesti+jostain+Etelä-Amerikan+yhteisöstä+hyppyririntoineen+ja+silmänsä+kiiltävät+uteliaisuudesta,+kun+hän+seuraa+kuinka+Olivia+imee+munaani,+ottaa+sen+syvälle+kurkkuunsa,+päästelee+hengästyneitä+nautinnollisia+ääniä+rajusti+kaluani+käsitellen.+Olivia+pyytää+myös+mutteripojat+meidän+viereemme+makaamaan.+Hän+tekee+hieman+yllättäen+sellaisen+tempun,+että+hän+tarraa+kiinni+toisen+pojan+kyrvästä+ja+napaa+sen+syvälle+kurkkuunsa.+Tyttö+katsoo+tarkkaavaisena.+Ei+mene+kuin+muutama+sekunti,+kun+poika+ulvahtelee+ja+hänen+vartalonsa+tärisee.+Olivian+kurkku+täyttyy+teinipojan+spermasta.+Tiedän+millaista+herkkua+Olivian+antama+suuseksi+on,+enkä+ihmettele+pojan+nopeaa+laukeamista.+Toinen+poika+roiskauttaa+spermansa+ennen+kuin+Olivia+ehtii+ottaa+sen+edes+suuhunsa.+Vielä+emme+mene+niin+pitkälle,+että+tytön+annettaisiin+ottaa+minulta+suihin,+vaikka+hän+vaikuttaisi+uteliaalta+sen+koittamisesta.+Kaikki+tytöt+ovat+vielä+neitsyitä+siitä+huolimatta,+että+Eric+oli+osoittanut+kiinnostusta+heihin+ja+he+häneen.+Joskus+vahinkoja+sattuu+myös+alkukoulutusyhteisöissä.+Aikuisuus+on+ajankohtainen+sitten+Venetsiassa+järjestettävän++karnevaalin+jälkeen+ja+kun+tytöt+on+skannattu+ja+tulos+on+positiivinen.
  4. Ensimmäinen+oppituntiSaavumme+vesiputouksille+vuorilla+lähellä+Lyonin+raunioita.+Vaunumme+pysähtyy+isolle+tasanteelle+ja+alhaalla+kohisee+vuolas+virta+tiheän+sademetsän+uumenissa.+Alas+menee+jyrkät+portaat+ja+perillä+on+kylpemisen+helpottamiseksi+soveltuvia+kulkuväyliä+ja+rakenteita,+joissa+virtaava+vesi+pysyy+paikallaan+ikään+kuin+suurissa+kylpyammeissa.+Ylhäällä+vuorilla+on+joitain+pieniä+jäätiköitä+ja+vesi+tuossa+virrassa+on+todella+kylmää+ilman+lämmitysjärjestelmää,+joka+käyttää+suoraa+aurinkoenergiaa+altaiden+lämmittämiseen.+On+kummallista+ajatella,+että+ihmiset+selvisivät+aikanaan+ilman+jokien+allaslämmitystä.+Kylmä+vesi+siirtyy+putkea+pitkin+suoraan+ajoneuvomme+tankkeihin+ja+saamme+4000+kilometriä+lisää+toimintasädettä.+Voimme+ajaa+vaikka+Intiaan.+Pääsemme+tuolla+kyllä+helposti+perille+Algarveen+asti.+Untuvikot+ihan+ilman+mitään+erillistä+kehotusta+kuoriutuvat+kaavuistaan+ja+molskahtavat+lämpimiin+altaisiin+sukeltelemaan+pyllyt+paljaina.+Myös+Olivia+riisuu+kaapunsa.+Minä+jumaloin+tuota+naista.+Veistoksellinen+kaunotar,+jonka+juuret+ovat+kaiketi+Syyriassa.+Hänellä+on+tiimalasimainen+vartalo,+ylväät,+kiinteät+ja+suuret+rinnat,+jotka+painovoimaa+uhmaten+terhakkaana+ponnahtelevat+hänen+askeltensa+tahtiin.+Hänellä+on+oliiviin+ruskea+iho,+pikimustat+hiukset,+ruskeat+silmät,+valkoinen+hammasrivistö+ja+sileä+karvaton+häpykumpu.+Takapuoltaan+hän+kutsuu+brasilialaiseksi.+Hyvä+kuvaus.++Iältään+hän+on+ehkä+parissa+kymmenissä,+koska+hän+luopui+untuvistaan+muutama+vuosi+sitten.+Itse+olen+yli+kolmekymmentävuotias+ja+olen+pannut+häntä+nyt+ainakin+sen+kolme+vuotta+alkaen+ihan+ensimmäisestä+kerrasta+Venetsiassa.+Hän+nauttii+panemisesta+kaikkiin+aukkoihinsa+mutta+mieluiten+työnnyn+hänen+lihaksikkaaseen+pilluunsa,+joka+kuristaa+kyrvästäni+aina+viimeisimmätkin+mehut,+kun+pillu+kouristelee+orgasmin+myllerryksessä.+Hän+kuulemma+jumaloi+minun+pitkää+valkoista+hiuskuontaloani+ja+sinisiä+silmiäni,+kun+nuolen+hänen+pilluaan.+Minun+on+kerrottu+saapuneen+maasta+nimeltä+Suomi.+Meitä+on+maailmassa+todella+vähän+ja+sen+takia+vierailenkin+monessa+eri+yhteisössä+lähes+taukoamatta.+Harvinainen+spermani+on+haluttua.Itse+menen+kylmään+veteen.+Arvelen,+että+kylmähoito+auttaa+kipeään+kyrpääni.+Olen+vedessä+muutaman+minuutin+ja+nousen+lämpimälle+kivitasanteelle+ja+siitä+mukavan+pehmeälle+nurmikolle.+Jotkut+untuvikot+katselevat+minua+yhdessä+Olivian+kanssa+ja+tirskahtelevat.++Olivia+huokailee,+että+”oi,+voi…”.+Mitä+onkaan+kylmä+vesi+tehnyt.+Jopa+untuvikot+tietävät+minun+kyrpäni+koon+normaalisti,+sillä+olin+viettänyt+Englannissa+tarpeeksi+kauan+ja+he+olivat+sen+nähneet+levossa.+Muutama+oli+nähnyt+sen+myös+aktissa.+Olivia+tiesi,+miltä+se+näyttää+jäykkänä+ja+miltä+se+tuntuu+kaikissa+hänen+aukoissaan,+kun+työnnyn+niihin,+mutta+nyt+se+oli+surkastunut+pieneksi.+Kipu+oli+tosin+poissa.+Pari+poikaa+hyppää+uteliaisuuttaan+myös+kylmään+veteen+ja+muutaman+minuutin+päästä+ylös.+Untuvikot+tirskahtelevat.+Hassua,+miten+siinä+nyt+noin+kävi+heillekin.+Olivia+tulee+viereeni+ja+vinkkaa+untuvikoille,+että+ei+tässä+mitään+hätää+ole.+Tästä+eteenpäin+he+alkavat+oppia+aina+vain+lisää+anatomiasta+ja+seksistä+ja+he+saavat+kokeilla+ja+nähdä+asioita,+mutta+vuoteen,+pariin,+ei+panoa+suositella.+Minä+ja+Olivia+olemme+suosittuja+kouluttajia.+Olivia+ottaa+surkastuneen+kullini+hänen+lämpimään+käteensä+ja+tunnen+veren+alkavan+virrata.+Aurinko+lämmittää+sitä+myös+siinä+nurmikolla+maatessani.+Katselen+Olivian+ihania+rintoja+ja+kauniita+ruskeita+haaremisilmiä.+Tunnen+kullini+kasvavan.+Hän+hyväilee+sitä+vetäen+esinahkaani+ylös+ja+alas.+Tunnen+kuinka+kiimani+kasvaa+ja+saavutan+sitä+ihanaa+paineen+tunnetta+kullissani,+joka+saa+sen+paisumaan+entisestään+ja+haluamaan+enemmän.+Olen+täydessä+mitassani,+eikä+kylmän+surkastamasta+mutterista+ole+enää+tietoakaan.+Untuvikot+katselevat+ihmeissään.+Aikuisilla+on+karvattomat+kalut+ja+pillut.+Me+ajamme+karvat+lasertrimmerillä,+kun+olemme+todistettavasti+alkaneet+panna,+eivätkä+ne+enää+kasva+takaisin.+Olemme+tavallaan+kuin+lapsia+taas.
  5. Osa+untuvikoista+potee+jo+lievää+koti-ikävää,+sillä+on+suuri+seikkailu+lähteä+pois+kotiyhteisöstä,+jossa+vanhemmat+miehet+ja+naiset+olivat+lapsien+huoltajia,+äitejä+ja+isiä+ja+tarjosivat+heille+rakkautta+ja+huolenpitoa.+Miehet+olivat+ikäryhmää,+jotka+olivat+lapsuudessaan+pandemian+seurauksena+menettäneet+tulevan+seksuaalisen+kyvykkyytensä+ja+sitä+mukaa+seksuaalisen+halukkuutensa.+Vanhemmat+naiset+olivat+joskus+halukkaita+ja+olin+kylpenyt+myös+yhden+äidin+kanssa.+Se+on+mukavaa+vaihtelua+itseäni+nuorempien+naisten+ja+tyttöjen+panemiseen.+Heidän+kanssaan+sain+myös+laueta+heidän+suuhunsa.+Itse+olin+tosin+lähes+Isä+-iässä,+mutta+täysin+viriili.+Emot+huolehtivat+yhteisöissä+lasten+synnytyksestä,+perusopetuksesta+ja+käytännön+rutiineista.+Näin+maailman+väkiluku+kasvaa+vähitellen,+mutta+ketään+ei+pakoteta,+vaan+yleensä+emona+toimii+seksuaalisesti+hyvin+halukas+ja+aktiivinen+nuori+nainen.Ajoneuvo+kulkee+suoraa+väylää+lähes+täyttä+nopeutta+ja+ohitamme+Pariisin+rauniot+noin+tunti+rannikolle+saapumisemme+jälkeen.+Sivuilla+tiheä+eurooppalainen+sademetsä+vilisee+silmissä.+Mietin,+millaista+menneinä+aikoina+oli,+kun+ajoneuvoja+kuljetettiin+itse+ja+piti+varoa+muita+ajoneuvoja.+Millaista+mahtoi+olla,+kun+ihmisiä+oli+yhtä+paljon+yhdessä+paikkaa+kuin+vuosittaisessa+karnevaalissa+muinaisessa+Venetsian+kaupungissa.+Eräs+untuvikkopoika+näkee+kaukana+mahtipontisen+rakennuksen+rauniot.+Katolla+on+pitkä+pystyssä+oleva+palkki+ja+sen+poikki+lyhyempi+palkki+vaakatasossa.+He+eivät+ole+nähneet+sellaista+Englannissa.+Olivia+selittää,+että+se+on+risti.+Kauan+sitten+ihmiset+kerääntyivät+tuon+näköisiin+rakennuksiin+kuuntelemaan+tarinoita.+Heillä+oli+kuulemma+paljon+sääntöjä+siitä,+mitä+saa+tehdä+ja+mitä+ei,+mutta+vanhat+miehet,+joiden+ei+ollut+sallittua+panna+naisia+tai+lypsää+kaluaan+tekivät+pahaa+pienille+lapsille,+myös+pojille,+vaikka+etenkin+poikiin+työntyminen+oli+todella+kiellettyä.Poika,+joka+asiaa+tiedusteli,+arvelee,+että+se+oli+varmaan+huono+juttu,+että+oli+sellaisia+sääntöjä+ja+pahoja+ihmisiä,+katsoo+vieressään+istuvaa+vaaleahiuksista,+sinisilmäistä+kaapunsa+riisunutta+tyttöä+ja+hänen+nupullaan+olevia+omenan+kokoisia+rintojaan,+untuvaista+vaaleaa+häpykumpuaan+ja+poika+alkaa+hyväillä+paisuvaa+kaluaan.+Tyttö+katsoo+sitä+kiinnostuneena.+Olivia+oli+jo+pistänyt+merkille,+että+tämä+tummahiuksinen+ja+vihreäsilmäinen+poika,+Eric+nimeltään+oli+tavallista+kiinnostuneempi+ja+selkeästi+kyvykäs.+Hänen+kalunsa+oli+myös+suuri+ja+melkein+aina+pystyssä.+Hänen+pallinsa+olivat+lähes+nyrkin+kokoiset+ja+jotenkin+epäsopivat+tuossa+pienessä+ruipelossa+vartalossa.+Hän+oli+yksi+niistä+pojista,+jotka+olivat+jo+panneet+emojen+kanssa+ja+hänellä+ei+ollut+enää+häpykarvoja+ja+hänellä+oli+karvattomat+pallit.+Mahdollisesti+hän+oli+jo+siittänyt+uutta+sukupolveakin.+Poika+vatkasi+ja+roiskautti+spermansa+vieressä+istuvan+tytön+syliin.+Sitä+tuli+paljon.+Olivia+antoi+liinoja+ja+puhdisti+kummatkin+spermasta.+Spermaa+oli+vähän+vaikeampi+saada+pois+tytön+pehmeistä+ja+vaaleista+villoista.+Tytön+jalkoväliä+hän+puhdisteli+pitkään+ja+tarkasti.+Olivia+nautti+siitä.+Tytöstäkin+se+tuntui+tosi+hyvältä.+Oliviaa+kiinnosti+myös+pojan+kookas+elin.+Tytöllä+tuli+halu+kosketella+jalkojensa+väliä+ja+siellä+hänen+sormensa+tekivätkin+tutkimustaan+sen+aikaa,+kun+tuli+kummallinen+hyvän+olon+aalto+koko+vartaloon.+Olivia+huomasi+myös+tämän+ja+kuivasi+tytön+sormet+ja+antoi+halauksen.+Olivian+pillua+kouraisi+myös+ajatus+tuosta+makeasta+viattomasta+pillusta,+joka+oli+juuri+supistellut+sormettamisen+tuloksena.+Olipa+taas+ihania+untuvikkoja.