Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kynä.mi
profiilit
kynä.mi
kynä.mi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
210
Kommenttia
2961
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+tee+sillä+homous+on+pysyvää+ja+synnynnäistä,+mutta+heterolle+homous+ei+onnistu.+Homo+on+ihan+terve.+Homoutta+ei+voi+eikä+tarvitse+muuttaa.++🌹👀
06.04.2022 12:48
En+ole+sanonut+näin+vaan+nain:
Vastineesi+perustuu+väärään+tietoon.+Homous+on+synnynnäinen+ilmiö,+mutta+heitä+on+vähemmän+kuin+heteroja.+Homoutta+ei+voi,+eikä+tarvitse+poistaa.+Uskovaiset+hörhöt+tämmöistä+ehdottelevat.+Homot+ovat+yhtä+terveitä+kuin+heterotkin.+
On+kolmas+kerta,+kun+yritän+kumota+väärän+tiedon+tässä+ketjussa,+mutta+oikea+tieto+ei+mene+perille.+Alkuperäisen+huhun+levittäjä+joko+erehtyy+tai+puhuu+tahallaan+todellisuuden+vastaista.🌹👀
06.04.2022 12:38
En+toki.+Tiedän,+että+minikry+on+mennyt+pienen+miesväestön+kohdalla+pitkälle.+++🌹👀
06.04.2022 12:04
Ota+huomioon+myös+konteksti.++🌹👀
06.04.2022 11:44
En+yleensä+kiinnitä+huomiota+kielivirheisiin,+mutta+tässä+tapauksessa+sallittakoon+kertoa,+että+suomen+kieli+kirjoitetaan+erikseen.+Tosin+olen+itsekin+ottanut+jo+merkittäviä+vapauksia.🌹👀
06.04.2022 11:40
Kerroin+sekä+hänelle,+jolta+väärän+tietosi+sait,+että+myös+varmuuden+vuoksi+sinulle.++🌹👀
06.04.2022 11:34
Eivät+kaikki+vähemmistöt+ole+epänormaaleja,+ortodoksit,+liikuntavammaiset,+homot+ja+monet+muut,+mutta+feministit+ovat.+Sitä+paitsi+monet+kamalat+asiat+ovat+valitettavasti+ihan+normaaleja,+kuten+sairaudet,+sodat,+köyhyys+sun+muut.++🌹👀
06.04.2022 11:23
Sitä,+että+saman+nimen+ja+ideologian+alla+on+kaksi+toisensa+poissulkevaa+näkemystä.+Laajemmin:+feminismin+argumentaatio+on+ah+hoc+-tyyppistä.++🌹👀
06.04.2022 11:12
Suurin+osa+miehistä+on+heteroita.++🌹👀
06.04.2022 10:59
Vastineesi+perustuu+väärään+tietoon.+Homous+on+synnynnäinen+ilmiö,+mutta+heitä+on+vähemmän+kuin+heteroja.+Homoutta+ei+voi,+eikä+tarvitse+poistaa.+Uskovaiset+hörhöt+tämmöistä+ehdottelevat.+Homot+ovat+yhtä+terveitä+kuin+heterotkin.+🌹👀
06.04.2022 10:54
En+missään+tapauksessa.+Homous+on+synnynnäinen+ilmiö,+mutta+heitä+on+vähemmän+kuin+heteroja.+Homoutta+ei+voi,+eikä+tarvitse+poistaa.+Uskovaiset+hörhöt+tämmöistä+ehdottelevat.+Homot+ovat+yhtä+terveitä+kuin+heterotkin.+++🌹👀
06.04.2022 10:49
Et+ole+nyt+oikein+perillä+muotojen+tarkoitteista.++🌹👀
06.04.2022 10:39
Eivät+ns.+vahvat+naiset+ole+miesten+silmissä+vahvoja,+vaan+parantumattomia+riitelijöitä,+kverulantteja+ja+reppanoita.++NORMAALIT+naiset+taas+ovat+miellyttäviä.+🌹👀
06.04.2022 10:32
Luuserisovinistit+eivät+ole+miesväestö,+yhtä+pieni+fraktio+kuin+feministitkin.++🌹👀
06.04.2022 10:18
Jos+toimittajat,+taitoluistelijat,+missit,+balettitanssijat+ja+monet+muut+antaisivat+kauneimpansa+näkyä,+olisin+todella+iloinen,+mutten+ole+ketään+käskenyt,+en+kehottanut.+
Olen+lausunut,+että+nainen+voi+myös+näyttää+kauneintaan+muille,+mutta+epäilen,+etteivät+halua+näyttää+säälistä,+vaan+ainoastaan+MIELLYTTÄVILLE+miehille.+En+ole+kehottanut+siinäkään,+vaan+sanonut,+että+niin+VOI+tehdä,+jos+ITSE+haluaa.+Olen+myös+sanonut,+että+jos+ei+halua,+ei+tarvitse.+Vain+nainen+itse+päättää.
Olen+myös+sanonut+että+näin+voi+herttailla,+mutta+ei+ole+pakko.+Olen+ollut+havaitsevinani,+että+feministit+eivät+herttaile+millään+muullakaan+tavalla
Julkisesti+toimivalle+ei+ole+mahdollista+valita,+joten+hän+hän+joko+paljastaa+kauneimpansa+kaikille+tai+ei+kellekään.+
Näen+selkeän+eron+feministin+ja+normaali-ihmisen+välillä.+Normaali+ihminen+nykyisin+kannattaa+tasa-arvoa,+feministinen+ideologia+perustuu+vihaan+ja+katkeruuteen+miehiä+kohtaan+ja+pyrkii+ylivaltaan+tasa-arvon+sijaan.++🌹👀
Ajatus,+että+feministejä+olisi+runsaasti+on+toiveen+luoma+kuvitelma.++🌹👀
06.04.2022 10:14
Kurpittelijat+ja+raiskauksia+ihannoivat+lienevät+luuserisovinisteja+ja+samalla+antifeministejä.+Se+taas+ei+tarkoita,+että+kaikki+antifeministit+olisivat+kurpittelijoita+ja+raiskauksia+ihannoivia.
Suurin+osa+meistä+arvostaa+feminismin+roskaluokkaan+siksi,+että+sen+ideologia+sisältää+ad+hoc+-premissejä+ja+perustuu+vihalle+ja+katkeruudelle+toista+sukupuolta+kohtaan+ja+pyrkii+ylivaltaan+tasa-arvon+sijasta.++🌹👀
06.04.2022 09:44
Unohdat+mimicryn.+Luonnossa+yleisen+ilmiön.+Ihminen+harrastaa+sitä+myös+suullisesti,+tekeytyy+vastakkaisen+sukupuolen+haluamaksi.+Mutta+toden+viestin+tuoja+ammutaan.++🌹👀
06.04.2022 09:32
Ei+ollut+minun+aikanani,+mutta+eikö+nykyisin+ole+joku+terveystieto+tai+sinnepäin,+josta+on+kysymyksiä+myös+ylioppilaskirjoituksissa?++
Eivät+luonnontieteet+ole+ainoat,+mitä+tarvitaan,+mutta+niiden+arvostaminen+on+ilmeinen.+🌹👀
06.04.2022 09:24
Enkä+minä+tarvitse+oikuttelevien+palstafeministien+lupaa+sanoakseni+oman+mielipiteeni,+jonka+voin+ilman+haittaa+sanoa+irl+normaalien+naisten+seurassa.++🌹👀
06.04.2022 09:13
Oma+ja+jyrkkä+näkemykseni+on,+että+naisen+runsas+seksihistoria+ei+tee+häntä+kelpaamattomaksi+puolisoksi,+ja+että+yhdessä+ollessa+noudatetaan+tasa-arvoa,+joko+yksi-+tai+moniavioisuutta+tai+promiskuiteettia,+jolloin+kummallakin+on+samat+oikeudet.++🌹👀
06.04.2022 09:06
61 / 149