Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
Mistänäitäoikeintulee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
355
Kommenttia
12303
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Oli myös paikalla kun Jeesus-marssi taivalsi pitkin stadin keskustaa vappuna. Oli miehekkäästi heti eturivissä. Tosin miehekkyyttä madalsi ja samalla kaappihomoutta toi esille aito-laisen asu. Oli pukeutunut oranssiin tuulipukuun ja sävy sävyyn oli myös päähine. Lievästi sanottuna aika koomillinen näky....
18.05.2025 23:05
Se kertoo vain siitä kuinka "ylikierroksilla" te hihhulit käytte kun kirjoitatte / infoatte väärin asian joka liittyy teidän uskoonne. Kuten että Räsänen sai Maailman krist Lääkäriseuran palkinnon. Ei saanut. Oli USA lääkäreiden hihhuliporukka. Tai että palkinnon sai tohtori Räsänen. Ei saanut. Räsänen ei ole väitellyt tohtoriksi.
18.05.2025 20:13
Ja sinäkö olet edelleen sitä mieltä, että teidän uskonne perustuu rakkauteen rakastavaa jumalaa kohtaan, eikö pelkoon viimeisestä tuomiosta?
18.05.2025 20:08
Höpö höpö. Teidän "vastauksenne" tähän kysymykseen ovat juuri sitä mitä teiltä hihhuleita sopi odottaakin. Välitöntä maalinsiirtelyä ynnä epätoivoisia yrityksiä selittää asiaa mustasukkaisuusmurhilla.
Näin siksi että te ette voi itsellenne tunnustaa, että yhtäkään murhaa tässä maassa ei ole tapahtunut siitä syystä että murhattu olisi hetero. Sen sijaan löytyy useita, jossa syynä on ollut vain se, että murhattu on ollut homo.
18.05.2025 13:38
Sinä varmaan kyynelehdit silloinkin kun transu Dana International toi voiton Israelille?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Dana_International
PS. Sinänsä ihan kaunis voimaballadi Israelilla. Itse en alkuukaan perustanut Suomen tämän vuoden euroviisusta. Minusta se oli lähinnä huvittava....
18.05.2025 12:16
Ymmärsinkö nyt oikein, että nuo kaikki nikit ovat aito-laisen jäljiltä? Voiko tämä muka olla totta? Minä kun en ole niin syvällisesti perehtynyt netin tekniseen puoleen....
18.05.2025 12:08
Sinustako on sitte ihan ok että palstalla valehdellaan että Billy Graham tulee Berliiniin puhumaan, vaikka mies on ollut kuolleena useamman vuoden? Tälläinenkö on teidän hihhuleiden totuuskäsitys?
PS. Ja samalla palstall te koko ajan väitätte että Gazan uutisointi on täysin väärää. Eli että mihinkään sieltä tulevaan uutiseen ei voi luottaa alkuukaan. Mutta että Billy Graham elää ja on saapumassa Euroopaan on ihan ok?
18.05.2025 11:57
Kyllä sinä sen tiedät ja tiedän minäkin. Ei yhtäkään. Kyseessä on ns. retorinen kysymys, jolloin vastaajakin tietää mikä on oikea vastaus eikä niitä ole kuin yksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Retorinen_kysymys
18.05.2025 11:52
Heh. Kaveri kuoli 21. helmikuuta 2018 Montreat, Pohjois-Caroliinassa. Ja nyt on sitten herännyt henkiin? Jos Billy Graham on todella itse Berliinissä tuolloin niin lupaan olla paikalla. Mutta kun taatusti ei ole, koska on kuollut.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Billy_Graham
PS. Mitä tulee "Euroopan herätykseen", niin jää taatusti tapahtumatta. Ihmisillä on tässä historian vaiheessa paljon tärkeämpääkin tekemistä kuin juosta jonkun sekavan hihuliuskon perässä.
18.05.2025 11:46
Niin ja miten tämä liittyy siihen, että joku tapetaan siksi että hän on hetero?
PS. Plus mistä saakka joku instan julkaisu on ollut luotettava lähde? Täällä te valitatte, että Gazan alueen tapoissa uskotaan heti kaikki mitä Hamas tiedottaa. Mutta pitäisi uskoa heti mitä joku epämääräinen instan päivitys kertoo.
Ynnä vielä että olen muuten satavarma siitä, että valkoinen rasismi on tappanut Etelä-Afrikassa moninkertaisen määrän mustia vrt siihen kuinka paljon mustat ovat tappaneet valkoisia.
18.05.2025 11:32
Sinäkö siis väität että että noiden 11 palstalta nopeasti poimitut homoaloituksen lisäksi te hihhulit ette ole tehneet ennen sitä yhtäkään homoaloitusta???!!! Onpa sulla otsaa väittää moista. Millä ihmeen logiikalla sinä oikein kynnät tätä palstaa??? Onko sinulla logikkaa kokonaan kadonnut? No taas toisaalta on helppoa uskoa että sinä pidät ylimpänä totuutena kirjaa jonka mukaan aasi puhuu ja aurinko kiertää maata....
18.05.2025 05:06
No vastaappa sinä sitten kysymykseen että kuinka monta heteroa Suomessa on tapettu sen vuoksi että he ovat heteroita? Katostaan saadaanko keskustelua aikaiseksi. Oleppas hyvä, se on sinun vuorosi viedä keskustelua eteenpäin.
17.05.2025 18:51
Kuule kun täällä sanottiin että minä olen tehnyt kaikkein eniten homoaloituksia täällä, niin sinä löydät tämän yhden. Onko siis sinusta yksi enemmän kuin kaikki nuo muut yksitoista jotka tuohon listasin nopealle haulla?
Olen kyllä ArtoTTT monta kertaa huomannut että sinä hädin tuskin osaat lukea, mutta että ymmärtäisit lukemaasi, niin se on usein ylivoimaista. Mutta todistat että et osaa laskea, koska sinusta yksi on enemmän kuin yksitoista.
17.05.2025 18:10
Niinkö meinaat. No kuule olenko minä tehnyt nämä aloitukset:
Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta
Raamattu käsittelee homoseksuaalisuutta, mutta siinä ei mainita erikseen samaa sukupuolta olevien avioliittoa. Raamattu ...
Heimo.Vesa
14.05.2025 07:37
Mitä Raamattu sanoo homoseksuaalisuuden harjoittamisesta?
Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22; ...
aito_Iainen
09.05.2025 13:42
Mitä Raamattu opettaa avioliitosta?
Tätä kysyttiin juuri palstalla. Tässä vastaus: ”Avioliiton perustaminen on tallennettu 1. Moos. 2:23-24: "Ja mies san...
Heimo.Vesa
29.04.2025 11:09
Samaa sukupuolta olevien vihkimys kirkkolain vastainen - katso Youtube video
https://www.youtube.com/watch?v=LP-N1-QFXTM Yksiselitteisesti rikotaan kirkkolakia
Aloitettu
10.04.2025 08:30
Naamiot on riisuttu kirkolliskokouksessa
Tämän maailman agitaattorit, liberaalit, ateistit, pilkkaajat ja jumalattomat huutaa "kurkku suorana" synnin ja sielunvi...
Aloitettu
06.05.2025 09:25
Arkkipiispa Luoma: homoparien vihkiminen kirkossa on arkipäivää ennen pitkää
Näin uskoo arkkipiispa: https://yle.fi/a/74-20160072 Kirkosta eroaminen on "sattumalta" nousemassa kuluvan vuoden suuri...
Aloitettu
06.05.2025 16:39
Sodoma ja Gomorra 2.0
Edellinen ketju tästä aiheesta tuli jo mukavasti täyteen. Pidetään keskustelua yllä, kun siihen kerran on suurta innostu...
Aloitettu
25.04.2025 18:10
Evlut kirkon kirkolliskokous yrittää taas valkopestä homouden syntiä
Oikein kolme päivää tätä yritetään lobata ja perjantaina taas äänestetään. Lienee jo kolmaskymmenes äänestys muuta kosk...
Aloitettu
07.05.2025 18:18
Äänestys ohi: HOMOHÄÄT HYLÄTTIIN!
🔴 Piispojen esitys kahden rinnakkaisen avioliittokäsityksen kirjaamisesta kirkkojärjestykseen on hylätty. Kirkolliskoko...
Aloitettu
08.05.2025 15:51
Mnot peräänkuulutti eheytyneitä homoja
Ei muuta sitten kuin katsomaan, tästä 2 tunnin dokumentti kymmenistä eheytyneistä homoista. https://www.youtube.com/w...
Aloitettu
21.07.2023 06:48
Jumalan Sana on homouden ja lesbouden toteuttamista vastaan ja ne on syntiä
On selvää että Jumala ei siunaa syntiä kuten samaa sukupuolta olevien liittoja. Piispat pahasti eksyksissä naispappien ...
Aloitettu
10.12.2024 16:31
Eli tässä näitä olisi joista melkoisen osan on tehnyt juuri aitolainen. Hän tekee samasta aiheesta aika usein jopa kaksi-kolme aloitusta tyyliin "Nyt on pride on ohi".
Mutta olisi sitten kiva nähdä / muistella mitä homoaloituksia minä olen tehnyt esim viimeisen kuukauden aikana? Niitähän pitäisi olla useita, jos kerran minä peittoa jopa aito-laisen mennen tullen.
Joka muuten on taatusti ihan aito kaappihomo. Sen verran ahkeraa hän kyselee Torre pyllyleikkien perään joka päin. Kuinka ketään voi kiinnostaa jonkun toisen ihmisen persaukko noin paljon...
17.05.2025 15:13
Taitaa puuttua kaksi, sillä PS:hän on tällä hetkellä maan johtava homopuolue. Plus puuttuu aika muutama tämän palstan laitauskovainen, joka on ihan selvä kaappihomo. Sen verran usein pyllyleikit ovat esim "aito-laisella" eli "heimo vesalla" eli "eheytyneellä homolla" eli jne jne jne... olevan mielessä
17.05.2025 13:04
Miksi minun pitäisi sitä kysyä, koska kaikki tietävät vastauksen? Suomessa ei ole tapettu yhtäkään heteroa sen vuoksi että he ovat heteroita. Sen sijaan homoja tässä maassa on tapettu ja hakattu sen vuoksi että he ovat homoja. Tämä on historiallinen fakta.
17.05.2025 11:02
Minä olen taatusti sitä mieltä että tulee tarvitsemaan. Jos nyt jo joutuu myymään pas.kaisia pikkareita, niin mitä on tulevaisuudessa? Olisiko sittenkin kannattanut satsata opiskeluun eikä julkisuudessa möllöttämiseen.
17.05.2025 10:59
Mitäkö kyselee? Tällä palstalla yksi säännöllinen puheenaihe on se, kuinka hihhuleita vainotaan täällä Suomessakin ja kuinka keskistysleirit ovat odottamassa tosiuskovia ihan kulman takana. Tämä kysymys antaa näkökulmaa siihen, kuinka naurettava tuo väite on.
Teidän hihhuleiden uskomattomat vastaukset todistavat että te ette ole koskaan edes ajatelleet asiaa. Tiedot osoittavat osoittavat että Suomessa on tapahtunut homomurhia, joiden syynä on homous. Mutta ei yhtäkään murhaa jonka syynä olisi se, että uhri on ollut hetero.
Lopettakaa naurettava puhe vainoista. Ynnä jatkuva homojen panettelu ja haukkuminen. Homous ei ole sairaus, eikä se ole syy pistää ihminen vankilaan. Se on vain yksi ihmisen ominaisuus kuten esim vasenkätisyys. Ei mitään muuta.
17.05.2025 10:46
He ovat "aukaisseet" kirkon oven kaikille. Kuuluihan se yksi iskulausekkin kirkollisissa piireissä että "TULKAA KAIKKI". Lisäksi kirkko on ottanut kantaa sotaa vastaan rauhan puolesta, esim Ukrainassa.
Kirkon ulkomaanapu taas on auttanut tuhansia pulaa joutuneita esin maanjäristyksien jälkiltä. Ja on tehnyt tämän sukupuoleen, uskontoon, ihonväriin katsomatta. Muistuuko talläisia asioita sulle mieleen?
Mutta kerro nyt sinä mitä hihhulit ovat saaneet kirkossa aikaiseksi?
16.05.2025 20:08
Siis tässä josta sinä ihan itse kirjoitat kirjoituksessasi. Kas näin:
"Anonyymi kommentoi sinun aloitustasi ja siinä esitettyjä väitteitä."
16.05.2025 19:23
49 / 616