Vapaa kuvaus

Aloituksia

189

Kommenttia

6241

  1. Mikä ihmeen "punainen vaate"? Minä analysoi vain sitä mitä on tapahtunut. Ei ole minun syyni että Aaltolan kannatus on laskenut. Ei ole minun syyni että hän on päästänyt suustaan sammakon sun toisenkin, joka on syönyt hänen kannatustaan.

    Olen aikaisemmin kertonut että olen jopa jutellut hänen kanssaan ravintola Teatterissa, jossa kiittelin hän tutkijan näkemystä YLEn debateissa. Tästä on aikaa pari-kolme vuotta. Nyt on nähty, että tutkijan ote ei toimi politiikassa.

    Lisäksi kerroin että syy miksi hän ei lähtenyt kokkareiden ek-ehdokkaaksi on selvä. Hän olisi mennyt taattusti heittämällä läpi, mutta samalla hänen palkkansa oli tippunut selvästi. Aaltola tienaa nyt 12.000 euroa kk, josta jää verojen jälkeen nin 7000 e.

    Kansanedustajana palkka on 7000 e kk, josta verojen jälkeen jää 4500 euroa. Aaltolalla on asuntolaina, jonka lyhennys on 5000 kk, niin on helppo päätellä miksi kansanedustajan paikka ei kiinnostanut.
  2. Miksi ihmeessä minun - tai kenenkään muunkaan - pitäisi olla kiinnostunut siitä, ketä Timo Soini äänestää? Miestä, joka söi sanansa ja käänsi takkinsa monta kertaa? Täysi polittinen pelle, ei mitään muuta.