Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
metalsnake85
profiilit
metalsnake85
metalsnake85
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
4
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuon minäkin olen huomannut varta vasten, ihmisiä suorastaan riivaa tuo luottamuksen puute ja ylivarovaisuus, mikä vie kaiken innon elämästä. Tuosta luottamuksen puutteesta on tullut ikäänkuin kansantauti joka vaan vahvistuu ajan myötä ja se on jatkuva oravanpyörä joka ei pysähdy. Ihmiset luottaa vähemmän ja vähemmän toisiinsa, siitä monet ottavat nokkiinsa, katkeroituvat ja antavat lisää syytä epäluottamukseen joka taas toistaa kierrettä entisestään.
Mieluumin menen ja teen jotain mihin pyydetään, tai mikä jopa kuulostaa huonoltakin idealta, sillä vanhuksena en halua kysyä itseltäni sitä kysymystä, että miksen tehnyt sitä kun olin vielä nuori ja kykenevä.
Ja mitä tuohon luottamukseen tulee vielä, ei ole mikää ihmekkään miks tässä maassa on niin maan p"""""""sti sinkkuja, kukaan ei uskalla kohta sitoutua enää kun kukaan ei luota keneenkään ja vain aniharva uskaltaa heittää itsensä likoon jotta luottamusta voisi millään tavalla vahvistaa, jotta usko ihmiskuntaan alkaisi palautumaan... mutta ei, kukaan ei uskalla tehdä mitään muuta kuin istua kotona päätteen ääressä tai räplätä puhelintaan torin reunalla kun mahdollisuuden vilahtelevat yksi toisensa jälkeen ohi. Tämä kansa on vain liian ujo ja epäsosiaalinen jotta sen ihmisiin voisi yleensäkkin luottaa. Ennakkoluulost sen sijaan ovat aina ne ensimmäisimpiä ajatuksiakun joku uskaltaakin tulla hyvin aikein tervehtimään.
Kohteliaisuuskin on nykyään tosiaankin niin harvinaista, että sitä erehdytään flirttailuksi, pahaksi sellaiseksi. Missä kohti tämäkin on mennyt väärin, osaako kukaan kertoa?
26.03.2014 00:41
Sanokaa, miten ratkaisen tilanteen kun löysin hyvän ihmisen netin kautta, mutta en voinut lähettää kuin toisen sivuston kautta hänelle viestiä jonkunnäköisen blokkauksen takia? Blokkaus oli järjestelmän mukaan minun, vaikken ketään ole koskaan blokannut. Nyt tämä toinenkin järjestelmä petti, just kun kaikki alkoi menemään hyvin, koska minun viestit ei mene hänelle perille ja hänen viestit tulevat kyllä minulle läpi. On jo kysellyt jälkeenpäin mihin katosin, enkä voi millään tavalla vastata takaisin että se kirottu järjestelmä petti totaalisesti. Mikä neuvoksi?
25.03.2014 13:10
Kyllä noita löytyy kun jaksaa vaan etsiä, ei sellainen eteen tupsahda tuosta vaan eikä sellaista löydä kotisohvalla istumalla. Ja mitä baareihin tulee, sieltä löytyy enimmäksen vain hännystelijöitä, kunnollisia hyvin harvoin. Kokeile joko ennestään tuttuja ihmisiä tai sosiaalista mediaa kunhan saat lypsättyä tarpeeksi tietoa itse persoonasta. Harrastustenkin parista on hayvät mahkut löytää, kunhan se ei ole pelkästään mies-, tai nais-voittoinen :P
25.03.2014 12:41
Menee ehkä yleistämiseksi, mutta suurin osa naisista ei edes tiedä mitä hakee miehistä. Olen tämän nähnyt monta kertaan kun ei kunnolliset miehet kelpaa naisille jotka osasivat pitää tästä huolta. Ne tyypit joihin naiset retkahtaa, ovat yleensä just niitä kujajuoksuja harrastavia kolleja joilla ei naisten kanssa ole muuta tekemistä kuin panoseura tai määräaikainen suhde.
Monet ei edes anna ihmisille edes tilaisuutta tutustua kunnolla, ainakin täällä Kajaanissa päin ihmiset ovat tosi kylmiä muihin paikkakuntiin verrattuna. Täällä ei tarvitse kuin sano "moi" ja siellä on ensimmäisenä keskari pystyssä tai ei sanota sanaakaan kääntyen pois kuin joku kreivi/kreivitär, oli kyseessä mies tai nainen, enimmäksen kylläkin naiset. En tiedä johtuuko se minun ajatusmaailmasta, mutta eikö teistäkin tunnu että viime vuosien aikana ihmisten henkinen ikä on laskenut radikaalisti suhteessa todelliseen ikäään, ihmiset käyttäytyy kuin teinit, enemmän kuin mitä ikänsä oikeasti antaa ymmärtää.
Kaveritkin kysyy monesti että miksi olen vieläkin sinkku vaikka olen kuulemma kunnollinen mies jolta ei vauhtia puutu edes tässäkään iässä. Kutsukaa sitä vaikka ahdasmielisyydeksi, mutta itse kutsuisin sitä luonnonvalinnaksi, mutta ei tytöistä ole mihinkään, vain naisilla on oikea ote elämään ja vastuuta muustakin kuin omasta elämästään.
25.03.2014 12:32
1 / 1