Sellanen joka ei käy baareissa eikä juo joka viikonloppu, ei vedä röökiä, viihtyy mielummin kotona? Miksi yksinhuoltajat ei kelpuuta sellasta kun usein valittavat että entinen mies vaan joi ja kävi kylillä?
Miksi kunnollinen mies ei kelpaa.
144
3174
Vastaukset
- jännämies.
Koska kunnon mies ei juo viinaa eikä täten ole jännittävää seuraa naiselle. Kotona maleksiva on tylsää seuraa ja naiset haluaa menoa ja jännistystä elämäänsä.
Pitää myös olla agressiivinen ja haukkua naista silloin tällöin ja palauttaa nainen maan pinnalle ettei nainen luule sua ihanaksi kullanmuruksi joka vaan halailee ja pitää huolta.- SikaPaskatRules
Näinhän se menee juuri tuttava naisen kanssa. Vähän väliä kitistään minkälainen sikapaska mies on ja muuta tee kuin ryyppää ja juokseen muiden naisten perässä. Tämä sitten on ihan hyväksyttävää käytöstä. En ymmärrä.
- yh valaisee vähn
SikaPaskatRules kirjoitti:
Näinhän se menee juuri tuttava naisen kanssa. Vähän väliä kitistään minkälainen sikapaska mies on ja muuta tee kuin ryyppää ja juokseen muiden naisten perässä. Tämä sitten on ihan hyväksyttävää käytöstä. En ymmärrä.
Ap luulee, että kaikki muut miehet ryyppää? No ei, itsekään en tunne ketään sellaista. Miehellä pitää olla jotain tarjottavaa, jotta nainen tykkää. Komea ja seksikäs ja hyvä sängyssä sekä tunnollinen lastenhoidossa tai kotitöissä, jos ei ole rikas. Tai sitten kohtuullinen em asioissa, mutta rikas ja statusta. Yh nyt on kaikîsta nirsoin, koska on jo yhdestä huonosta eronnut ja huomannut pärjäävänsä erinomaisesti ilman miehiä itsekseenkin.
- Trallalaa14
Kokeile tän sin äidin ja siskon kohdalle. Suurin osa miehistä käytäyttyt kuin miehet, sinä taas - kuin viime vuosisadan apina.
- Niin se vain on.
yh valaisee vähn kirjoitti:
Ap luulee, että kaikki muut miehet ryyppää? No ei, itsekään en tunne ketään sellaista. Miehellä pitää olla jotain tarjottavaa, jotta nainen tykkää. Komea ja seksikäs ja hyvä sängyssä sekä tunnollinen lastenhoidossa tai kotitöissä, jos ei ole rikas. Tai sitten kohtuullinen em asioissa, mutta rikas ja statusta. Yh nyt on kaikîsta nirsoin, koska on jo yhdestä huonosta eronnut ja huomannut pärjäävänsä erinomaisesti ilman miehiä itsekseenkin.
Totuus vain sattuu olemaan, että ne yh-mammat on niitä kaikkein epätoivoisempia tapauksia, ainakin näin yleisesti ottaen. Ei kukaan itseään kunnioittava nuorempi mies koske tikullakaan yksinhuoltajaan, varsinkaan, jos itsellä ei ole lapsia.
- YH-73
Niin se vain on. kirjoitti:
Totuus vain sattuu olemaan, että ne yh-mammat on niitä kaikkein epätoivoisempia tapauksia, ainakin näin yleisesti ottaen. Ei kukaan itseään kunnioittava nuorempi mies koske tikullakaan yksinhuoltajaan, varsinkaan, jos itsellä ei ole lapsia.
En minäkään yksinhuoltajana ottaisi "itseään kunnioittavaa nuorempaa miestä", koska niillä ei yh tee oikein mitään.. Yksinhuoltajilla kun tahtoo monesti olla hiukan enemmän elämänkokemusta, kuin näillä "itseään kunnioittavilla nuoremmilla miehillä". Helposti tulee konfliktitilanteita.. Jos edes ajattelisin parisuhdetta, ehdottomasti pitäisi miehen olla lähellä 50 v, itse olen 41 v.
- Vapaus
SikaPaskatRules kirjoitti:
Ei naiset saa jännitystä elämäänsä jos eivät pääse leikkimään miesten tunteilla. Viettely ja muu toiminta on näyttänyt selkeästi sen että akat on psykopaatteja ja kuvittelevat että maailma pyörii heidän napansa ympärillä. Naurattaa kun on yhtä jos toista keimailija-akkaa.
En ole enää aikoihin kiinnittänyt niin huomiota kuin aikaisemmin. Oma olo on paljon parempi kun tietää mistä tuossa koko hommassa on oikeastaan kysymys. En ole sinkku koska aikomuksena ei ole alkaa edes seurustella. Olen vapaa mies joka on täydellinen tähän elämän tapaani ja tyyliini.
Kesä tulee ja joka vuosi nähdään prinsessasyndrooman ovaavia näyteikkunapeilaajanarsisteja joka korttelissa. Itse olen päättänyt olla sinkku omasta tahdosta ja olla lähtemättä akkojen vedätykseen. Näin olen ollut vuosia ja enkä edes halua ajatella että olisi mitään riippakiveä tai olla tilivelvollinen kenellekään. Nautin vapaudesta olla ja mennä miten haluan. Näin on parasta enkä vaihtaisi päivääkään pois. Kaikki kaverit on myös tajunneet että on parasta olla vapaa. YH-73 kirjoitti:
En minäkään yksinhuoltajana ottaisi "itseään kunnioittavaa nuorempaa miestä", koska niillä ei yh tee oikein mitään.. Yksinhuoltajilla kun tahtoo monesti olla hiukan enemmän elämänkokemusta, kuin näillä "itseään kunnioittavilla nuoremmilla miehillä". Helposti tulee konfliktitilanteita.. Jos edes ajattelisin parisuhdetta, ehdottomasti pitäisi miehen olla lähellä 50 v, itse olen 41 v.
"Itseään kunnioittava mies"... Kuulostaa aivan joltain epätoivoiselta pelimieheltä.
- mie?
Miksi mä en kelpaa kenellekään ns. kunnon miehelle? Niillä on niin korkeat kriteerit naisille: pitää olla neitsyt ja käyttäytyä kuin neitsytmarian ja martan yhdistelmä. Ihan keskivertonainen on kauhistus, historiaa ei saa olla eikä räiskyä ja harrastaa monenlaisia asioita.
Piiaksi te naisen haluatte, sinne kotiin kökkimään ja mökille kalaan ja paistamaan makkaraa. Jos haluaa nähdä jotain kodin ulkopuolellakin, ei teitä saa mukaan. Yksinkään ei ole hyvä mennä, siitä marisette.- ätmi
Miten tämä räiskyminen ja monenlaisien asioiden harrastaminen näkyy käytännössä?
- Waffa
Olen ns. kunnollinen mies, tosin olosuhteiden pakosta yh-vanhempi, jolla ei tod. ole korkeat kriteerit naisten suhteen, riittää kunhan
-hengittää itse,
-tiedostaa ympäröivän maailman,
-selviää ainakin aamupäivän ilman mentaalimedisiinejä,
-BMI alle 40,
-kromosomitesti näyttää XX
- äo yli 40
Nämä kriteerit kunhan toteuttaa, voi olla varma, ettei tule kutsutuksi simpanssiksi. Sillä simpanssi harvoin on ylipainoinen.
Eikäkö, vaan oikeasti, neitsyttä en akaksein kelpuuttaisi, kotini osaan itsessein pitää kuosissa, kalassa käyn mökillä ja itse perkaan saaliit, vaan siihen normiarkeen ja hiukan pyhäänkin saattaisin martan kelpuuttaa, aamukahvin jopa vuoteeseen tuoda.
Notta vapaana ny nimim. Äeskä, määhän sanoi, notta niinku nui...
- ätmi-sinkku
Naiset kuule valitsee miehen ja sinä kelpaat kyllä kunhan et ole liian nirso etkä ota niitä kaikkein komeimpia pelimiehiä.
- Selitystä tässä
"Kunnolllinen" mies eli kokematon omaa ja naisen seksuaalisuutta pelkäävä henkinen pikkupoika, joka peittää epävarmuutensa besserwisseröintiin ja kuvittelee oman hyväoisaisuutensa (esim työpaikan) olevan omaa ansiotaan eikä näe miten oma tausta ja muiden suhtautuminen vaikuttavat, niin ei kiitos.
Typeryys voi olla söpöä hyvännäköisellä 2-kymppisellä, mutta 30 -ikäinen (elämän)kokematon ei säväytä. Sänkyyn sellaisen voisi pokata, mutta tuppaavat olevan siihen tarkoitukseen liian sitoutumshaluista porukkaa. - dsbgdfh
Koska kunnollisena itseään pitävä mies lienee useimmiten epäsosiaalinen ja tylsä, koko elämänsä sinkkuna elänyt eikä loppujen lopuksi osaisi edes olla parisuhteessa ja pitää hallussa patoutunutta katkeruutta koko naissukupuolta kohtaan joidenkin nuoruudessa koettujen vääryyksien ansiosta.
- Tavis 1
Mikä ihmeen sukupuolten välinen sota nykyään vallitsee? Naiset solvaa miehiä ja päinvastoin. Sekä naisissa että miehissä löytyy kaikenlaista viheltäjää, yleistäminen on turhaa touhua.
Itse olen ns. kunnollinen mies ja flaksi on käynyt ihan hyvin aina. Kaikille kyllä löytyy joku kunhan suhtautuu avoimin mielin ympäristöönsä eikä ole liian ronkeli. Eikä esitä mitään.
Nyt kun olet kertonut hyvät puolesi, niin kerrotko seuraavaksi huonot? Eli ne, joiden vuoksi kukaan nainen ei kiinnostu. Esimerkiksi vajaat sosiaaliset taidot, kuten omituinen huumorintaju ja tilannetajun puute. Puhumattakaan ulkonäön ja statuksen puuttteesta.
- Marianne89
Noista tuo tilannetajun puute on muuten kaikkein suurin turn-off. Sellainen mies on rasittava, joka möläyttelee ihmisille tai jopa sille kumppanille päin naamaa kaikkea sen kummemmin ajattelematta mitä sanoo. Ja tuo omituinen huumori on kyllä aika suuri miinus myös, ekan eksäni huumori oli erittäin kuivaa ja hän jopa joskus kertoi vitsit niin vakavalla naamalla ettei olisi uskonut vitseiksi ellei olisi tiennyt. Kyllä sen huumorin vaan tulee kolahtaa yhteen ja jos itse tykkää vaikka rankemmastakin huumorista ja osaa nauraa myös itselleen, niin silloin joku koululaisvitseistä tai muista vitsikirjoista kaikki kaskunsa poimiva kumppani olisi aika ikävystyttävä. Status sinänsä on mulle yhdentekevä, ja niin on ulkonäkökin jossain määrin (jos ei painoa oteta lukuun niin riittää että on tavallisennäköinen).
Marianne89 kirjoitti:
Noista tuo tilannetajun puute on muuten kaikkein suurin turn-off. Sellainen mies on rasittava, joka möläyttelee ihmisille tai jopa sille kumppanille päin naamaa kaikkea sen kummemmin ajattelematta mitä sanoo. Ja tuo omituinen huumori on kyllä aika suuri miinus myös, ekan eksäni huumori oli erittäin kuivaa ja hän jopa joskus kertoi vitsit niin vakavalla naamalla ettei olisi uskonut vitseiksi ellei olisi tiennyt. Kyllä sen huumorin vaan tulee kolahtaa yhteen ja jos itse tykkää vaikka rankemmastakin huumorista ja osaa nauraa myös itselleen, niin silloin joku koululaisvitseistä tai muista vitsikirjoista kaikki kaskunsa poimiva kumppani olisi aika ikävystyttävä. Status sinänsä on mulle yhdentekevä, ja niin on ulkonäkökin jossain määrin (jos ei painoa oteta lukuun niin riittää että on tavallisennäköinen).
Hassu juttu. Harva nainen myöntää naamallaan statuksen merkitystä. Voisikin kysyä, mistä status koostuu? Kuten vaikkapa kunnianhimosta, sekä sen tuomasta ammatillisesta ja taloudelliseta asemasta.
Kuitenkin harva nainen haluaa itseään vähemmän koulutetun miehen puhumattakaan, että nainen haluaisi elättää miehensä edes osittain. Minusta tuossa on niin paha (kenties tiedostamaton) ristiriita, että se haiskahtaa itsepetokselta.- Marianne89
Ratikkakuski kirjoitti:
Hassu juttu. Harva nainen myöntää naamallaan statuksen merkitystä. Voisikin kysyä, mistä status koostuu? Kuten vaikkapa kunnianhimosta, sekä sen tuomasta ammatillisesta ja taloudelliseta asemasta.
Kuitenkin harva nainen haluaa itseään vähemmän koulutetun miehen puhumattakaan, että nainen haluaisi elättää miehensä edes osittain. Minusta tuossa on niin paha (kenties tiedostamaton) ristiriita, että se haiskahtaa itsepetokselta.Minulle on myöskin aivan sama, vaikka mies olisi käynyt "vain" amiksen, jos muuten natsaa. Sitäpaitsi tavalliset duunarit ovat mielestäni usein se kaikkein seksikkäin ammattikunta, monesti voimakkaita ja miehekkäitä.
Muiden naisten puolesta tietysti vaikea puhua, mutta kyllä eräs suosittu kaverinikin jolla oli paljon valinnanvaraa omina lukioaikoinaan heilasteli monen amislaisen kanssa. Taisi hänellä kaiken kaikkiaan olla useampi amislainen kuin lukiolainen. Marianne89 kirjoitti:
Minulle on myöskin aivan sama, vaikka mies olisi käynyt "vain" amiksen, jos muuten natsaa. Sitäpaitsi tavalliset duunarit ovat mielestäni usein se kaikkein seksikkäin ammattikunta, monesti voimakkaita ja miehekkäitä.
Muiden naisten puolesta tietysti vaikea puhua, mutta kyllä eräs suosittu kaverinikin jolla oli paljon valinnanvaraa omina lukioaikoinaan heilasteli monen amislaisen kanssa. Taisi hänellä kaiken kaikkiaan olla useampi amislainen kuin lukiolainen.Naisten maku näyttäisi muuttuvan iän myötä. Amis kelpaa lukiolaistytölle, mutta harva maisteri haluaa asentajan. Toki poikkeus vahvistaa tämänkin säännön.
- NUS NUS NUS!
Ratikkakuski kirjoitti:
Naisten maku näyttäisi muuttuvan iän myötä. Amis kelpaa lukiolaistytölle, mutta harva maisteri haluaa asentajan. Toki poikkeus vahvistaa tämänkin säännön.
Lipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipi!
Nyt ritari on nuollut, nyt NUSSIKAA!
NUS NUS NUS! - fire bird
Ratikkakuski kirjoitti:
Naisten maku näyttäisi muuttuvan iän myötä. Amis kelpaa lukiolaistytölle, mutta harva maisteri haluaa asentajan. Toki poikkeus vahvistaa tämänkin säännön.
Ratikkakuski, täydellinen esimerkki siitä, että ihminen lukee vain sen minkä haluaa kuulla.
fire bird kirjoitti:
Ratikkakuski, täydellinen esimerkki siitä, että ihminen lukee vain sen minkä haluaa kuulla.
Häh?
NUS NUS NUS! kirjoitti:
Lipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipilipi!
Nyt ritari on nuollut, nyt NUSSIKAA!
NUS NUS NUS!No sinä nyt et ainakaan nussi ketään.
- ollaan sitten yksin
Miksikö kunnollinen mies ei kelpaa?
Lyhyesti sanottuna;
KUNNOLLINEN MIES ON TYLSÄ MIES!
Ennen vanhaan, eli joskus 60-70- luvulla naiset vielä arvostivat kunnollisia miehiä. Heille oli pääasia, että mieheen pystyi luottamaan ja mies kävi töissä jne...Ei ollut väliä, vaikka mies olikin vähän mörökölli ja muutenkin tunteitaan ilmaisematon juntti.
Nykyään asiat ovat toisin. Nykyajan nuorilla naisilla on rima niin korkealla, että huh huh. Miehen pitää olla kaikesta kiinnostunut. Esim. matkustelusta, ruuanlaitosta, kodin remppaamisesta, kielikursseista, kulttuurista, kodin tekniikasta, autoista, biletyksestä...ja nykyajan naiselle ei makuukammarissakaan todellakaan riitä enää mikään saunan jälkeinen lähetyssaarnaaja vaan miehen pitää olla kestävä, monet asennot taitava alfauros.- Lallatilal
No mitä vikaa siinä on että miehen tulisi olla kaikesta kiinnostunut ja hyvä sängyssä? Se on sitten vaan miesten oma vika, jos ei osata muuttua maailman muuttuessa.
- Ätmos
Lallatilal kirjoitti:
No mitä vikaa siinä on että miehen tulisi olla kaikesta kiinnostunut ja hyvä sängyssä? Se on sitten vaan miesten oma vika, jos ei osata muuttua maailman muuttuessa.
Siinä on se vika, että miehen odotetaan olevan kiinnostunut milloin mistäkin nimenomaan silloin kun nainenkin sattuu olemaan siitä kiinnostunut. Sitten seuraavana päivänä naisella on uusi oikku ja miehen pitäisi unohtaa eilinen ja kiinnostua tästä uudesta asiasta.
- ei mulle vajukkia
Ätmos kirjoitti:
Siinä on se vika, että miehen odotetaan olevan kiinnostunut milloin mistäkin nimenomaan silloin kun nainenkin sattuu olemaan siitä kiinnostunut. Sitten seuraavana päivänä naisella on uusi oikku ja miehen pitäisi unohtaa eilinen ja kiinnostua tästä uudesta asiasta.
eli mies ei pysty samaan kuin nainen.
- ätmi
ei mulle vajukkia kirjoitti:
eli mies ei pysty samaan kuin nainen.
Juuri tuon perinpohjaisesti katkeran asenteesi vuoksi olet ypöyksin.
- HERRA 47
RYHDISTÄYDY MIES! hommaaa halpismuija THAIKUISTA jos siiderivalaille ei kelpaa! kerran täällä ELETÄÄN! älä odota sitä päivää kun MUNAS ei kovene...
- kyllä kovenee
HERRA 47 kirjoitti:
RYHDISTÄYDY MIES! hommaaa halpismuija THAIKUISTA jos siiderivalaille ei kelpaa! kerran täällä ELETÄÄN! älä odota sitä päivää kun MUNAS ei kovene...
Miehen muna kovenee vielä 98-vuotiaana. Tietoa on. Älä silti vanhaa miestä nai.
Kunnollinen mies tämän palstan perusteella = naisille katkeroitunut mies, joka viettää aikansa netissä tehtaillen kuukaudesta toiseen avauksia aiheesta "miksi kunnollinen mies ei kelpaa".
- Hyvä kysymys
Niin totta. :D
Mitähän vastausta jengi odottaa tähän? - helkan kaveri
Loistavaa helka! Juuri näin.
- tylsä mies
Oikeesti mun exä lähti jännä miehen matkaan ja sen jälkeen exälläni on mennyt huonosti. Se on alkanut polttamaan ja lihonut varmaan 15 kg kun ennen oli todella kaunis ja hoikka, harrasti jalkapalloa. Harrastimme molemmat silloin jalista mutta ja minä vielä säbää.
En käynyt baareissa enka ryypiskellyt ja se oli exästäni tylsää.
Kyllä minä ehdotin sille kaikenlaista että lähedetään reissuun, mennään mun isän mökille, mennään kalaan ja kaikeka mutta ei sitä kiinnostanut.
Itse urheilen vieläkin, pelaan säbää ja käyn salilla, en polta röökiä ja baareissa en käy mutta juon joskus kotona ja kesällä aion mökkeillä isäni mökillä.- Marianne89
Kuulostat kuvauksen perusteella mielenkiintoiselta ja eksäsi kusipäältä. Se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki naiset tekisivät saman kuin eksäsi.
- jännämiesten maailma
Mennään kalaan? No ei mikään ihme että lähti, jos sun elämä oli noin jännää. Mikäs oli perjantain huippuhetki? Ristikon täyttö ;) Lol!
Jännä mies varmaan spontaanisti yllätti uudella asennolla, tai ottamalla vaikka taloyhtiön varastossa takaapäin. Naiset tykkää siitä jännityksestä joka on kiimainen jännä mies :)
Kyllä säkin jonkun saat, mutta pitää olla spontaani ja jännä. - häh?
jännämiesten maailma kirjoitti:
Mennään kalaan? No ei mikään ihme että lähti, jos sun elämä oli noin jännää. Mikäs oli perjantain huippuhetki? Ristikon täyttö ;) Lol!
Jännä mies varmaan spontaanisti yllätti uudella asennolla, tai ottamalla vaikka taloyhtiön varastossa takaapäin. Naiset tykkää siitä jännityksestä joka on kiimainen jännä mies :)
Kyllä säkin jonkun saat, mutta pitää olla spontaani ja jännä.Miksi kalastaminen ei vois olla jännää :O? En tarkoita, että sen pitäis olla, mutta ne sadat ja tuhannet suomalaiset, jotka tekee kalastusreissuja esim. Norjaan, pitää reissuja jännittävinä.
- 12+8
"...mennään mun isän mökille, mennään kalaan..."
No just, tässä on miehen ja naisen suurimmat ongelmat. On varmaan olemassa naisia, joista tuo on hauskaa, mutta tosi pitkään saat etsiä. Ei kukaan normaali, varsinkaan nuori, nainen halua lähteä isäsi mökille! Ehkä sitten viiden kympin jälkeen. Eli odottele. - 12+8
12+8 kirjoitti:
No just, tässä on miehen ja naisen suurimmat ongelmat. On varmaan olemassa naisia, joista tuo on hauskaa, mutta tosi pitkään saat etsiä. Ei kukaan normaali, varsinkaan nuori, nainen halua lähteä isäsi mökille! Ehkä sitten viiden kympin jälkeen. Eli odottele.Lisäys, ettei mene vain kielteiseksi vähättelyksi - mikäli tosiaan haluat ehdottaa naisellesi jotain hauskaa tekemistä, ehdota vaikka pitkää viikonloppua Prahassa. Tai edes Tallinnassa. Mutta älä isäsi mökillä!
12+8 kirjoitti:
Lisäys, ettei mene vain kielteiseksi vähättelyksi - mikäli tosiaan haluat ehdottaa naisellesi jotain hauskaa tekemistä, ehdota vaikka pitkää viikonloppua Prahassa. Tai edes Tallinnassa. Mutta älä isäsi mökillä!
Viikonloppu Tallinnassa! Hyi halvattu! Pureskelen mieluummin vaikka varpaankynsiäni.
Lähtisin paljon mieluummin kalastamaan kuin jonnekin Tallinnaan!- ...
12+8 kirjoitti:
No just, tässä on miehen ja naisen suurimmat ongelmat. On varmaan olemassa naisia, joista tuo on hauskaa, mutta tosi pitkään saat etsiä. Ei kukaan normaali, varsinkaan nuori, nainen halua lähteä isäsi mökille! Ehkä sitten viiden kympin jälkeen. Eli odottele.No, minusta tuo olisi aivan ihana tapa viettää viikonloppua! :) Tosin eipä minua ole kukaan mies huolinutkaan. :)
- sinä sen sanoit
Ei oo kato haastetta,kuten tekstissäkin luvataan kunnolisen miehen saa heti. Ei tarvitse kun ottaa.
- mies 30
Seurustelin naisen kanssa joka halusi koko ajan juoda alkoholia ja mennä baariin joka viikonloppu. Se oli ihan hulluna jos ehdotin että mennään vaikka salille ja vietetään koti-iltaa. Hän ei voinut luopua alkoholista vaan sitä oli pakko saada. Erosinkin sitten kun en jaksanut juoda joka viikonloppu. Nyt sillä on sellainen jännämies joka juo usein, ei käy töissä ja sille se raivoo kun se ei tee muuta kun juo.
Minä sitten sanoin sille että sitähän se halusi että mies juo joten turha valittaa.
Oli miten oli niin naiset ei ole koskaan tyytyväisiä. Jos juot, olet alkoholisti, jos et juo niin olet pas.ka ja tylsä mies. - kurja sinkku
Elämä on kurjaa jos sen joutuu yksin elämään. Valitettavasti kävi huono tuuri syntyä suomeen kun naiset on niin saakelin nirsoja. Naisia isketään vain rahalla ja hyvällä ulkonäöllä suomessa ja jos niitä ei ole niin on toivotonta löytää ketään koska naiset vaan on niin pinnallisia. Omillaan toimentulevaa ei nykyään kelpaa.
- Marianne89
Eivät ne ulkomaalaiset naiset ole yhtään sen vähemmän nirsoja. Osa kavereistani on ulkomaalaisia, ja kyllä heillä monella on hyvin pinnalliset kriteerit ja ulkonäkö kaiken edellä (yhden lattarin mielestä mm. "kiltit" miehet olisivat se unelma, mutta koska kuulemma miehen tulee olla hyvännäköinen hän ottaa ennemmin vaikka "pahan" hyvännäköisen kuin vähemmän hyvännäköisen kiltin). Sanoisin, että yhtä paljon on pinnallisia kavereita suomalaisissa kuin ulkomaisissakin kavereissani ja samaten yhtä paljon niitä vähemmän pinnallisia molemmissa.
- Kurja sinkku 2
Tarkoitat, että kauniit ja hoikat naiset ovat nirsoja ja sinä et.
- firebird
No eiköhän ne kelpuuta, voi olla vika jossain muualla kumminkin, tuollaisista piirteistä olen kuullut heidän haaveilevan.
- Marko.
Tunnen ainakin yhden ulkomaalaisen naisen joka antoi minulle pillua 2 tunnin tuttavuuden jälkeen. Ja ne ovat avoimempia tutustumaan ja ystävällisiä eivätkä lähde karkuun jos mies lähestyy. Siksi niitä on helpompi iskeä kun niillä ei ole ennakkoluuloja.
Sanoisin että niille merkkaa luonne merkkaa enemmän kuin ulkonäkö koska just niiden ystävällisen luonteen vuoksi niitä voi lähestyä pelkäämättä että nainen on tyly ja käskee häipymään kuten suomi naiset tekee.- Marianne89
"joka antoi minulle pillua 2 tunnin tuttavuuden jälkeen"
Ai nainkö pitää käyttäytyä, ennen kuin miehet ovat tyytyväisiä? Mulle ei nykyisellään enää käy kuin rauhassa ja kunnolla tutustuminen, koska haluan ensin ehtiä ihastua/ rakastua kunnolla ennen kuin enää seksiin ryhdyn. Ja arvostaisin miehessä ennen kaikkea juuri sitä, että siihen kuukauden tai parin tutustumiseen ja odottamiseen pystyy. - N38
Ulkomaalaisten naisten ystävällisyys johtunee siitä, että he ovat tottuneet siihen, että ulkomailla miehet lähestyvät naisia ja _osaavat keskustella_ eikä aloite tarkoita heti ensimmäisenä sitä, että tässä ollaan välittömästi jotain suhdetta virittämässä. Ylipäätään, kun ollaan jossain vieraassa maassa, varmastikin suhtaudutaan yleisesti sen maan kansalaisiin kohteliaasti, jottei anna itsestään epäkohteliasta vaikutelmaa? Suomen ulkopuolella ihmiset osaavat olla ylipäätään tekemisissä toistensa kanssa.
Ulkomaalaiset miehet eivät lamaannu ja menetä itsetuntoaan, jos nainen antaa pakit, he osaavat niiden jälkeenkin jatkaa luontevaa keskustelua ymmärtäen sen, ettei pakkien saaminen tarkoita sitä, että hän olisi itse jotenkin huono, kun ei nyt sattunut juuri tälle yhdelle kyseiselle naiselle "kelpaamaan". Siksi ulkomaalaisten naisten on helppo olettaa, että näin myös suomalaisten miesten kohdalla. Kunnes tottuvat siihen, että pakkien jälkeen mies katoaa paikalta kuin pieru saharaan ja myöhemmissä kontakteissa mies suhtautuu erittäin kylmäkiskoisesti ja pahimmassa tapauksessa alkaa levittää juttua kuinka inhottava ihminen pakit antanut nainen on. On käynyt muutamankin kerran näin, joten ihmekös sitten, että pelottaa hieman, jos tilanne menee siihen suuntaan, että muuten mukava, muttei parisuhdepotentiaalinen mies alkaa tehdä aloitetta. Että katsetta peiliin miehet! Niin makaa kuin petaa... - Kde25
N38 kirjoitti:
Ulkomaalaisten naisten ystävällisyys johtunee siitä, että he ovat tottuneet siihen, että ulkomailla miehet lähestyvät naisia ja _osaavat keskustella_ eikä aloite tarkoita heti ensimmäisenä sitä, että tässä ollaan välittömästi jotain suhdetta virittämässä. Ylipäätään, kun ollaan jossain vieraassa maassa, varmastikin suhtaudutaan yleisesti sen maan kansalaisiin kohteliaasti, jottei anna itsestään epäkohteliasta vaikutelmaa? Suomen ulkopuolella ihmiset osaavat olla ylipäätään tekemisissä toistensa kanssa.
Ulkomaalaiset miehet eivät lamaannu ja menetä itsetuntoaan, jos nainen antaa pakit, he osaavat niiden jälkeenkin jatkaa luontevaa keskustelua ymmärtäen sen, ettei pakkien saaminen tarkoita sitä, että hän olisi itse jotenkin huono, kun ei nyt sattunut juuri tälle yhdelle kyseiselle naiselle "kelpaamaan". Siksi ulkomaalaisten naisten on helppo olettaa, että näin myös suomalaisten miesten kohdalla. Kunnes tottuvat siihen, että pakkien jälkeen mies katoaa paikalta kuin pieru saharaan ja myöhemmissä kontakteissa mies suhtautuu erittäin kylmäkiskoisesti ja pahimmassa tapauksessa alkaa levittää juttua kuinka inhottava ihminen pakit antanut nainen on. On käynyt muutamankin kerran näin, joten ihmekös sitten, että pelottaa hieman, jos tilanne menee siihen suuntaan, että muuten mukava, muttei parisuhdepotentiaalinen mies alkaa tehdä aloitetta. Että katsetta peiliin miehet! Niin makaa kuin petaa...Sä nyt oot niin vanha että vanhainkoti kutsuu jo. Ei vanhusten mielipiteet nuoria kolleja kiinnosta.
- ätmi
N38 kirjoitti:
Ulkomaalaiset miehet eivät lamaannu ja menetä itsetuntoaan, jos nainen antaa pakit, he osaavat niiden jälkeenkin jatkaa luontevaa keskustelua ymmärtäen sen, ettei pakkien saaminen tarkoita sitä, että hän olisi itse jotenkin huono, kun ei nyt sattunut juuri tälle yhdelle kyseiselle naiselle "kelpaamaan". Siksi ulkomaalaisten naisten on helppo olettaa, että näin myös suomalaisten miesten kohdalla. Kunnes tottuvat siihen, että pakkien jälkeen mies katoaa paikalta kuin pieru saharaan ja myöhemmissä kontakteissa mies suhtautuu erittäin kylmäkiskoisesti ja pahimmassa tapauksessa alkaa levittää juttua kuinka inhottava ihminen pakit antanut nainen on. On käynyt muutamankin kerran näin, joten ihmekös sitten, että pelottaa hieman, jos tilanne menee siihen suuntaan, että muuten mukava, muttei parisuhdepotentiaalinen mies alkaa tehdä aloitetta. Että katsetta peiliin miehet! Niin makaa kuin petaa...Eipäs kun katse ulkomaille ja jätetään vittumaiset, ruttunaamaiset suominoidat köllöttelemään omaan erinomaisuuteensa.
- N38
Kde25 kirjoitti:
Sä nyt oot niin vanha että vanhainkoti kutsuu jo. Ei vanhusten mielipiteet nuoria kolleja kiinnosta.
Niin, mitä sitä suotta kuuntelemaan kenekään mielipiteitä, on paljon kivempaa hakata otsa verille siihen samaan pesubetoninurkkaan uudestaan ja uudestaan ja ihmetellä mikä on vikana, kun aina vaan otsaan sattuu eikä mikään onnistu. :D :D :D
Tosi huvittavaa muuten että tämän palstan ressukkamiehet pyrkivät pistämään "ämmät ruotuun" haukkumalla vanhaksi. Voi yhyy! Ei kun eipäs! :D
Nuori on tullut oltua itsekin, se aika elettyä täysillä eikä kukaan siltä vanhenemiselta välty. "Korkeasta" iästäni huolimatta nautin elämisestä edelleen ja kummasti tuolla baarissa niistä n. 10-5 vuotta nuoremmista vielä on tarjontaa, joten ainakin jossain mielessä nuorempia näyttää kokemus kiinnostavan. ;)
- miksimiksimiksi
Miksi minä en kelpaa?
- NaikkonenX
Mitä sä tarkoitat tuolla "kelpaa" asialla?
Tarkoitatko, että olet lähestynyt kiinnostavaa naista ja on tullut pakit? Ja tätä on tapahtunut todella paljon?
Mun mielestä tämä on sitä, kun ei kelpaa.
Eli kerro mitä tarkoitat?- kelpaa
Sitähän se tarkoittaa.
- sinkkumies.
Kukaan nainen ei suostu treffeille kanssani. Olen varmasti todella ruma naisten mielestä.
- jännä jare
kloroformi auttaa
- lottamari.
Ihmettelin aikani minäkin, kun ei kukaan tule hakemaan täältä kotoa minua, kunnes tajusin että pitäisi varmaan itsekin tehdä jotain..
- ulkoilija.
Olen käynyt ulkona vuosia mutta ei ole kelvannyt
- Asennekysymys
Toi altavastaajan asenne on turn off naisille.
Jos menee tutustumaan sillä perusteella että "kelpaako" niin antaa naiselle samalla vallan päättää miten on.
Jos menee tutustumaan sillä perusteella et "oiskohan toi mulle sopiva", niin on itselläkin pelivaraa.
Mistä ne "kunnon miehet" tietää millaisen naisen haluaisi ennen kuin tutustuu? Onko ulkonäkö tosiaan se ainoa kriteeri?- NaikkonenX
Vastaus kysymykseesi: Tämä ongelma on olemassa sukupuolesta riippumatta. Ei me kunnon naisetkaan tiedetä miehestä yhtään sen enempää.
Jos seuraa etsii nettideitissä, niin silloin hyvät mahdollisuudet saada taustatietoja profiilin ja viestien välityksellä. Jos ok löytyy, niin en minä ainakaan jää odottelemaan että mies jossain vaiheessa löytää profiilini ja tekee aloitteen. Toimin itse.
Sitten parin treffikertaa jälkeen tiedetään luonteesta enemmän. Ja molempien sukupuolten pitää sietää, jos tuli huti. Kannattaa yrittää ja lähteä sillä asenteella, ettei ihan ekalla kerralla onnistu. Treffailussa saa myös hyvää tietoa omasta käyttäytymisestä tutustumisvaiheessa. Itse myönnän muutamat virheeni, joissa yritän kehittyä. Pitää olla joustavampi aikataulujen yhteensovittamisessa.
- Jarna80
Kertokaas naiset et mist ne teijän mies griteerit tulee? Taitaa media olla sekottanu ihmistenpäät ko kaikkee sopaa kirjotetaa jokapaikka. Tai kaverit päättäny.
- Sinkkunainen35
Näin 30 -iässä kriteerit tulee eletystä elämästä. Siitä, että tuntee itsensä ja tietää miten haluaa elämäänsä elää ja millaista tyyppiä jaksaa katsella.
Nuorempana ulkonäöllä oli vähän enemmän väliä. Vanhempana oon ihastunut enemmän luonteeseen, mutta ulkoisella olemuksella on yhä väliä. Hygienian pitää olla kunnossa (kaikilla muuten ihan fiksuilla miehillä ei ole) ja fyysiset ulottuvuudet muutenkin ok. Monenlaiset miehet on ulkoisesti viehättäneet viimeisen parin vuoden aikana, luonne-/maailmankuvaerot on olleet syy, minkä takia en sit oo suhteeseen ryhtynyt - n-33
Sinkkunainen35 kirjoitti:
Näin 30 -iässä kriteerit tulee eletystä elämästä. Siitä, että tuntee itsensä ja tietää miten haluaa elämäänsä elää ja millaista tyyppiä jaksaa katsella.
Nuorempana ulkonäöllä oli vähän enemmän väliä. Vanhempana oon ihastunut enemmän luonteeseen, mutta ulkoisella olemuksella on yhä väliä. Hygienian pitää olla kunnossa (kaikilla muuten ihan fiksuilla miehillä ei ole) ja fyysiset ulottuvuudet muutenkin ok. Monenlaiset miehet on ulkoisesti viehättäneet viimeisen parin vuoden aikana, luonne-/maailmankuvaerot on olleet syy, minkä takia en sit oo suhteeseen ryhtynytTäysin samaa mieltä.
-nainen 33 - pyritte siis
n-33 kirjoitti:
Täysin samaa mieltä.
-nainen 33saamaan tasoanne korkeampitasoisen miehen.. ilman tulosta näemmä;)
- 3333
Nuorempana ulkonäöllä oli vähän enemmän väliä. Vanhempana oon ihastunut enemmän luonteeseen, mutta ulkoisella olemuksella on yhä väliä. Hygienian pitää olla kunnossa (kaikilla muuten ihan fiksuilla miehillä ei ole) ja fyysiset ulottuvuudet muutenkin ok. Monenlaiset miehet on ulkoisesti viehättäneet viimeisen parin vuoden aikana, luonne-/maailmankuvaerot on olleet syy, minkä takia en sit oo suhteeseen ryhtynytUseimmat naiset ei tiedämitä haluaa ja sitten ne tyytyy ähkijään joka just päässyt kakolasta.
- firebird
Mulla on mies jota pidän täydellisenä. Minulle kyllä merkitsee ulkonäkö, koska menin kerran epäviehättävän miehen kanssa sänkyyn ja ei tuntunut miltään. Yhteys miehen kanssa on tärkein.
Tämä on teoreettista, koska haluan olla vain mieheni kanssa. - Muha ha ha haa
Nuorempana ulkonäöllä oli vähän enemmän väliä. Vanhempana oon ihastunut enemmän luonteeseen, mutta ulkoisella olemuksella on yhä väliä. Hygienian pitää olla kunnossa (kaikilla muuten ihan fiksuilla miehillä ei ole) ja fyysiset ulottuvuudet muutenkin ok. Monenlaiset miehet on ulkoisesti viehättäneet viimeisen parin vuoden aikana, luonne-/maailmankuvaerot on olleet syy, minkä takia en sit oo suhteeseen ryhtynytTuskin niin kamalasti vielä olet tuossa kohtaa elänyt =D
Ja kyllä ne kriteerisi tulee jostain ihan muualta kuten Cosmosta ;)
Suoraan Me-naiset lehdestä juttusi..Onko sinulla laisinkaan omaa minää? - Sinkkunainen35
pyritte siis kirjoitti:
saamaan tasoanne korkeampitasoisen miehen.. ilman tulosta näemmä;)
Tässä iässä ymmärtää, ettei tasot oo itsenstäänselviä. Yhdelle korkeampi taso on toiselle matalampi sen mukaan mistä kukakin tykkää.
Itse oon avarakatseinen ja menevä, suurin osa riittävän miehistä on mun makuun liian kapeakatseisia ja kotona viihtyviä. Jollekin konservatiivisemmalle naiselle ne taas olis parasta a-luokkaa. - Sinkkunainen35
Muha ha ha haa kirjoitti:
Tuskin niin kamalasti vielä olet tuossa kohtaa elänyt =D
Ja kyllä ne kriteerisi tulee jostain ihan muualta kuten Cosmosta ;)
Suoraan Me-naiset lehdestä juttusi..Onko sinulla laisinkaan omaa minää?Sen verran oon elänyt että tiedän ton tunteen miten kivaa on kirjoittaa toisia mollaavia viestejä keskustelupalstalle. Se on semmoista "olen pieni rääkivä otus"-meininkiä.
Mitä torjut haukkumalla muita? - Marianne89
firebird kirjoitti:
Mulla on mies jota pidän täydellisenä. Minulle kyllä merkitsee ulkonäkö, koska menin kerran epäviehättävän miehen kanssa sänkyyn ja ei tuntunut miltään. Yhteys miehen kanssa on tärkein.
Tämä on teoreettista, koska haluan olla vain mieheni kanssa.Joo, muistan kuinka itsekin oltuani "ruman" ja lyhyen miehen kanssa tuli muutamaksi vuodeksi otettua ulkonäön osalta hyvin korkeat kriteerit. Koska tuli huomattua, että ei siinähän se "ruma irkkaava neitsytnörtti" häipyi ihan samaan tapaan heti seksin jälkeen kuin olin aina kuullut näitä iänikuisia stooreja siitä kuinka nimenomaan muka vain ne "komeat panomiehet" tekisivät näin.
Nykyisin ulkonäkökriteerit sitten ovat siltä väliltä, eivät yhtä korkeat kuin tuon tapauksen jälkeen olivat mutta eivät todellakaan yhtä matalatkaan kuin tuon tapauksen kanssa sänkyyn mennessäni. Eli en halua rumaa mutta kelpaa ihan tavallisen perusjampan näköinenkin. Ja sillä ei niinkään ole väliä, miltä mies muiden mielestä näyttää vaan nimenomaan en halua omaan silmään rumaa. - Käyttäjätutkimus
Nuorempana ulkonäöllä oli vähän enemmän väliä. Vanhempana oon ihastunut enemmän luonteeseen, mutta ulkoisella olemuksella on yhä väliä. Hygienian pitää olla kunnossa (kaikilla muuten ihan fiksuilla miehillä ei ole) ja fyysiset ulottuvuudet muutenkin ok. Monenlaiset miehet on ulkoisesti viehättäneet viimeisen parin vuoden aikana, luonne-/maailmankuvaerot on olleet syy, minkä takia en sit oo suhteeseen ryhtynytMonenko nussima olet?
- Käyttäjätutkimus
n-33 kirjoitti:
Täysin samaa mieltä.
-nainen 33Ja monenko nussima sinä sitten olet?
- Käyttäjätutkimus
firebird kirjoitti:
Tämä on teoreettista, koska haluan olla vain mieheni kanssa.Monenko nussimia te kaikki perkeleet oikein olette?
- Mirjamaarit
Käyttäjätutkimus kirjoitti:
Monenko nussimia te kaikki perkeleet oikein olette?
Mikähän se sun ongelmasi nyt onkaan, kun toistelet samaa koko ajan?
Missä on tietosi biologiasta, nussimisesta ei jää mitään jälkiä eikä tavara siitä kulu. - Timpan tytär
Mirjamaarit kirjoitti:
Missä on tietosi biologiasta, nussimisesta ei jää mitään jälkiä eikä tavara siitä kulu.Omani kyllä kuluu. Grrrr ;)
- kiltti mies.
Marianne89 kirjoitti:
Joo, muistan kuinka itsekin oltuani "ruman" ja lyhyen miehen kanssa tuli muutamaksi vuodeksi otettua ulkonäön osalta hyvin korkeat kriteerit. Koska tuli huomattua, että ei siinähän se "ruma irkkaava neitsytnörtti" häipyi ihan samaan tapaan heti seksin jälkeen kuin olin aina kuullut näitä iänikuisia stooreja siitä kuinka nimenomaan muka vain ne "komeat panomiehet" tekisivät näin.
Nykyisin ulkonäkökriteerit sitten ovat siltä väliltä, eivät yhtä korkeat kuin tuon tapauksen jälkeen olivat mutta eivät todellakaan yhtä matalatkaan kuin tuon tapauksen kanssa sänkyyn mennessäni. Eli en halua rumaa mutta kelpaa ihan tavallisen perusjampan näköinenkin. Ja sillä ei niinkään ole väliä, miltä mies muiden mielestä näyttää vaan nimenomaan en halua omaan silmään rumaa.Minulla ei olisi varaaa häipyä eikä jättää naista koska tilaisuuksia seurustella naisen kanssa tulee niin harvoin että sitä olis vaan pakko olla hyvä mies ja kohdella naista hyvin.
- elämävoittaavittu
Tässä iässä ymmärtää, ettei tasot oo itsenstäänselviä. Yhdelle korkeampi taso on toiselle matalampi sen mukaan mistä kukakin tykkää.
Itse oon avarakatseinen ja menevä, suurin osa riittävän miehistä on mun makuun liian kapeakatseisia ja kotona viihtyviä. Jollekin konservatiivisemmalle naiselle ne taas olis parasta a-luokkaa.Kuule, sä olet jo juoksusi juossut ja nyt sitten tylsempikin tyyppi kelpaisi?
Joo-o, ja sit sä löydä sisäisen aseksuaaliuutesi, mut onneksi miehen pitäis osallistua kustannuksiin.
Pitäkää tunkkinne. - Sinkkunainen35
elämävoittaavittu kirjoitti:
Kuule, sä olet jo juoksusi juossut ja nyt sitten tylsempikin tyyppi kelpaisi?
Joo-o, ja sit sä löydä sisäisen aseksuaaliuutesi, mut onneksi miehen pitäis osallistua kustannuksiin.
Pitäkää tunkkinne.Mä oon jo löytänyt sisäisen biseksuaalini. Ehkä mä löydän sisäisen lesboni vielä.
Tylsät tyypit ei kelpaa kenellekään, mutta se mikä on kenenkin mielestä tylsä ja mikä mielenkiintoinen riippuu mistä ihminen itse on kiinnostunut. :) - knonwnvowncmo
Käyttäjätutkimus kirjoitti:
Ja monenko nussima sinä sitten olet?
Mä nään kun sä yöstä toiseen mietit tota kaikista vastaantulevista naisista. Monenko? Monenko? Päivästä, viikosta, vuodesta toiseen toi kysymys vaivaa sua.
- Käyttäjätutkimus
Mirjamaarit kirjoitti:
Missä on tietosi biologiasta, nussimisesta ei jää mitään jälkiä eikä tavara siitä kulu.Jos on 30 ja vielä neitsyt, niin ei ihme että ahdistaa. Itken joka ilta itseni uneen kun en saa pillua. Ja toiset saa. Ei oo reilua. Äitikään ei enää anna tissiä.
- veikkaukseni
Varmaan syy on sama kuin niillä naisilla, joilla on samanlaiset elämäntavat ja eivät "kelpaa" eli eivät ole löytäneet kumppania.
- Kuivaa menoa
Mistä johtuu että yliopiston käyneet naiset juoksee heti karkuun kun ehdotan rentoa rantalomaa? Minua kun ottaa aivoon ravata lukujärjestys kaulassa museoita ympäri ne muutamat hassut viikot kun töistä on kesälomaa. Lomaa!
- 12+8
Kuivaa menoa kirjoitti:
Mistä johtuu että yliopiston käyneet naiset juoksee heti karkuun kun ehdotan rentoa rantalomaa? Minua kun ottaa aivoon ravata lukujärjestys kaulassa museoita ympäri ne muutamat hassut viikot kun töistä on kesälomaa. Lomaa!
Rantaelämä on mukava mauste lomaohjelmaan, mutta pelkkään rantailuun kyllästyy noin 1,5 päivässä. Mikäli haluaa ikävystyä kuoliaaksi, tulee sitten halvemmaksi lähteä vaikka sen yhden jäppisen isän mökille.
- mie?
Ne rantalomat on vaan niin nähty. Miksi mennä ulkomaille ja maksaa matkasta kalliisti, jos siellä vaan maataan ja kiskotaan kaljaa? Rahalle pitää saada vastinetta, elämyksiä joka sentin edestä.
Mutta onhan niitäkin naisia, joille ne rantapaikat kelpaa. Valitse sellainen nainen äläkä narise muiden valinnoista. - Toivossa
Kunnon mies. Mitä se pitää sisällään? En juo enkä polta. Hyviä juttuja! Mut entä elämä. Kunnon mies jaksaa vaan kunnon elämää. Entä jos kaikki ei suju kuin pitää, tökkii välillä ja kunnolla....Seksiä kalenterin kanssa ja aina samalla tavalla. Syödään klo. se ja se. Sauna lämmite klo.se ja se. Nukkumaan klo.se ja se.
Olisikohan se kunnon miehen elämänkatsomus joskus niin kovin kunnollinen, että se ahdistaa ja on kuin lukujärjestys joka päivälle. Olisiko se, että riidat ei saa liiaksi räiskyä eikä koetella...kaikki kuitataan kuivalla "kypsyydellä"ja asiallisuudella. Kukaan ei jaksa aina ja loppuelämäänsä elää täydellistä elämää. Säröihin pitänee olla mahdollisuus ja suvaitsevaisuutta. Ei elämää esitetä muille vaan eletään omaksi.
Ei ne pelimiehet ja pahat pojat ole parempia. Jos muuta ei saa, on yksin...
Ei ole hyvä luokitella ihmisiä liikaa. Siihen kaatuu moni hieno ja hyvä ihmissuhde jossa itsekkin kasvaa ja kehittyy. Aina on mahdollisuus muutokseen. Kasvaa yksin ja yhdessä jos nuo kriteerit ei olis niin valmiita aina....- Milläs tuon pidät?
Nyt kyllä kuvailit mun miehen! Sille pitäis vaan olla täydellinen piikapikkarainen. Kaikki pitäis mennä just eikä melkein niinkuin tämä onneton mammanpoika haluaa. Jos ei mene, alkaa välittömästi uhkailu ja hampaiden kiristely! Niin lapsellista!
Ja omasta mielestään tämä luomakunnan kuningas on parempi kuin "miehet yleensä" on niin kunnollinen. Kuitenkin kohtelee naista alentavasti, uhkailee, huutaa ja raivoaa. Kiristää. Komentelee. Vittuilee. On mustasukkainen. Ei pidä puheitaan, ei lupauksiaan, eikä linjaansa. Esim. pyytää keskustelemaan jostain, saa päätettyä tietyn toiminta mallin esim. lasten kasvatuksessa, mutta muuttaa mieltään ja palaa vanhaan, tuttuun kuvioonsa. Vaikka ei siitä tykkää yhtään ja kaikki menee sillä tavoin tutusti perseelleen. En jaksa ymmärtää miestä, joka ei oikeasti näe toimintansa seurauksia. Ja ei omaa mitään tilannetajua. Miestä joka luulee, että kun on "oikeassa omasta mielestään" saa sanoa ja käyttäytyä vaikka kuinka törkeästi.
Hyvä esimerkki miehen logiikasta: mies kertoo kuinka on 100% luotettava. Ei ryyppää, polta, kulje baareissa eikä katsele muita naisia. Ei petä. Yksikään nainen ei tätä usko. En minäkään. Silti tämä luojan lahja maailman naisille ja varsinki mulle, tätä jaksaa jankuttaa joka välissä. Vaikka olen joka kerta sanonut, etten usko ennenkuin näen. No nyt olen nähnyt ja kuullut, hänen käytöksestään ja puheistaan, että tekee kaikkea mitä väittää ettei tee. Ja kun asia otetaan puheeksi, huom puheeksi ei nalkuteta, niin mieshän suuttuu kun aivan mielikuvitusjuttujen perusteella riitelen. ÖÖ? Kun mies on sanonut, ettei ilman mua mene ikinä baareihin ryyppäämään, polttamaan ja naisia katsomaan. Sitten heikkona hetkenä näin sanoo tekevänsä aina kun voi... niin mies on silti mielestään rehellinen ja kunnollinen.
Nyt kun olen asiaan kyllästynyt, totaalisesti, ja puhunut asiasta tarpeeksi monelle ja saanut kaikilta saman neuvon, olen menettänyt mieheen uskon totaalisesti. Ei tästä mitään tule.
Mä haluan tavallisen kunnon miehen, joka on sanojensa mittainen. Ja henkinen kapasiteetti enemmän kuin tällä ameeballa. mun mies saa luvan, kuten tämäkin, mennä baariin, ottaa viinaa, kattella perseitä ja tissejä kunnes silmät poksahtaa. Mutta ei silloin kun mä oon mukana. Sitä ei ole kiva sivusta kattella. Mutta mulle ei valehdella mistään. Eikä mua petetä. Missään asiassa. Mulle ei kertaakaan rähistä eikä huudeta. Kotonakin saa könnätä ja hiplata mua vaikka joka ilta. Ei tule sormille eikä sanomista.
Tämmöstä tavallista, kilttiä, kunnon miestä odotellessa. Ja kyllä, kriteerit on kovat, vaan on muijakin sen arvoinen :D
Ja miehille yleensä ajateltavaksi sellainen asia, että kyllä teidän pitää vaan ottaa oppia virheistänne ja kasvaa aikuisiksi. Ei kannata ajatella, että nyt olen niin fiksu ja hyvä, että paremmaksi en voi tulla. Tai luulla olevansa joku saatanan lahja maailman naisille. Sillä asenteella ei oikein pärjää. Ei kunnon naisten kanssa. - Tuttu tarina
Milläs tuon pidät? kirjoitti:
Nyt kyllä kuvailit mun miehen! Sille pitäis vaan olla täydellinen piikapikkarainen. Kaikki pitäis mennä just eikä melkein niinkuin tämä onneton mammanpoika haluaa. Jos ei mene, alkaa välittömästi uhkailu ja hampaiden kiristely! Niin lapsellista!
Ja omasta mielestään tämä luomakunnan kuningas on parempi kuin "miehet yleensä" on niin kunnollinen. Kuitenkin kohtelee naista alentavasti, uhkailee, huutaa ja raivoaa. Kiristää. Komentelee. Vittuilee. On mustasukkainen. Ei pidä puheitaan, ei lupauksiaan, eikä linjaansa. Esim. pyytää keskustelemaan jostain, saa päätettyä tietyn toiminta mallin esim. lasten kasvatuksessa, mutta muuttaa mieltään ja palaa vanhaan, tuttuun kuvioonsa. Vaikka ei siitä tykkää yhtään ja kaikki menee sillä tavoin tutusti perseelleen. En jaksa ymmärtää miestä, joka ei oikeasti näe toimintansa seurauksia. Ja ei omaa mitään tilannetajua. Miestä joka luulee, että kun on "oikeassa omasta mielestään" saa sanoa ja käyttäytyä vaikka kuinka törkeästi.
Hyvä esimerkki miehen logiikasta: mies kertoo kuinka on 100% luotettava. Ei ryyppää, polta, kulje baareissa eikä katsele muita naisia. Ei petä. Yksikään nainen ei tätä usko. En minäkään. Silti tämä luojan lahja maailman naisille ja varsinki mulle, tätä jaksaa jankuttaa joka välissä. Vaikka olen joka kerta sanonut, etten usko ennenkuin näen. No nyt olen nähnyt ja kuullut, hänen käytöksestään ja puheistaan, että tekee kaikkea mitä väittää ettei tee. Ja kun asia otetaan puheeksi, huom puheeksi ei nalkuteta, niin mieshän suuttuu kun aivan mielikuvitusjuttujen perusteella riitelen. ÖÖ? Kun mies on sanonut, ettei ilman mua mene ikinä baareihin ryyppäämään, polttamaan ja naisia katsomaan. Sitten heikkona hetkenä näin sanoo tekevänsä aina kun voi... niin mies on silti mielestään rehellinen ja kunnollinen.
Nyt kun olen asiaan kyllästynyt, totaalisesti, ja puhunut asiasta tarpeeksi monelle ja saanut kaikilta saman neuvon, olen menettänyt mieheen uskon totaalisesti. Ei tästä mitään tule.
Mä haluan tavallisen kunnon miehen, joka on sanojensa mittainen. Ja henkinen kapasiteetti enemmän kuin tällä ameeballa. mun mies saa luvan, kuten tämäkin, mennä baariin, ottaa viinaa, kattella perseitä ja tissejä kunnes silmät poksahtaa. Mutta ei silloin kun mä oon mukana. Sitä ei ole kiva sivusta kattella. Mutta mulle ei valehdella mistään. Eikä mua petetä. Missään asiassa. Mulle ei kertaakaan rähistä eikä huudeta. Kotonakin saa könnätä ja hiplata mua vaikka joka ilta. Ei tule sormille eikä sanomista.
Tämmöstä tavallista, kilttiä, kunnon miestä odotellessa. Ja kyllä, kriteerit on kovat, vaan on muijakin sen arvoinen :D
Ja miehille yleensä ajateltavaksi sellainen asia, että kyllä teidän pitää vaan ottaa oppia virheistänne ja kasvaa aikuisiksi. Ei kannata ajatella, että nyt olen niin fiksu ja hyvä, että paremmaksi en voi tulla. Tai luulla olevansa joku saatanan lahja maailman naisille. Sillä asenteella ei oikein pärjää. Ei kunnon naisten kanssa."Kunnon mies" = mies joka ei vain halua nähdä huonoja puoliaan.
- grown up
Milläs tuon pidät? kirjoitti:
Ja miehille yleensä ajateltavaksi sellainen asia, että kyllä teidän pitää vaan ottaa oppia virheistänne ja kasvaa aikuisiksi. Ei kannata ajatella, että nyt olen niin fiksu ja hyvä, että paremmaksi en voi tulla. Tai luulla olevansa joku saatanan lahja maailman naisille. Sillä asenteella ei oikein pärjää. Ei kunnon naisten kanssa.Olet äidin kultapojan ja narsistin kanssa, menet hukkaan puolisona. Hän odottaa samaa palvontaa kuin äidiltään. Tuollaiset saavat meiltä miehiltä nopeasti käytöskoulutusta koska ei kukaan jaksa tuollaista pikkupoikaa, älä sinäkään.
- lottamari.
Kyllä kunnon mies kelpaa, jos se ei ole ruma, asu maalla, ole työtön, elä netissä, tuunaa aluskalsareissa pelikorteista korttitaloa ja yrittää tehdä ennätystä, makaa sohvalla lukemassa Kalle Päätalo Tukkisavotalla tai Tommi Helstenin Virtahepo olohuoneessa tai rakasta reikäisiä sukkiaan niin, että ihailee niitä kuinka on säästänyt monta euroa, kun ei vielä näy kuin puolet etuvarvasta tai jos aina pussatessa röyhäisee tai pieraisee ja sitten pyyhii kämmenselällä nenänsä kuivaksi ja pyytää anteeksi..ja kävelee jääkaapille sanoen mitäs hyvää me kulta tänään syödään...
ja kunnon mies tietysti nukkuu paljon, koska jos kysyt häneltä, että ainako sinä makaat, niin se sanoo, että:"se on kuin rahaa panisi pankkiin, kun nuorimies nukkuu".....ja tosissaan luulee sillä rikastuvansa....käyhän muija töissä..ei mitään hätää...
kunnon miehellä on tietysti vielä valikoiva kuulo...jaa.a.--"mä kuulin kyllä mitä sä sanoit". - kiltti mies.
Koska puolustamme naista, emme hakkaa niitä
- kiltti mies.
Työtön ei siis voi olla kunnollinen. Selvähän tämä on ja täytyy siis haukkua kaikki työttömät ei kunnollisiksi.
- lottamari<3
kiltti mies. kirjoitti:
Työtön ei siis voi olla kunnollinen. Selvähän tämä on ja täytyy siis haukkua kaikki työttömät ei kunnollisiksi.
Työtön voi olla kunnollinen, jos omasta syystä ei ole työtön ja etsii töitä. Työkyvytön voi olla kunnollinen, jos on todettu työkyvyttömäksi. Uusavuton laiska työtä karttava työtön ei ole kunnollinen.
- kiltti mies.
Kukaan ei ole omasta syystä työtön. Hallitus antaa rahat kreikalle ja muille maille vaikka omassa massa on työttömiä. Niillä rahoilla olis voinut saada paljon työpaikkoja mutta hallitus antaa rahat kreikalle eikä niitä rahoja koskan saada takas.
- Trallallaa14
Kyllä vaan, suurin osa ihan itse ovat syylisiä ettei etsi työpaikkaa. Joten töihin vaan.
- työtön.
Trallallaa14 kirjoitti:
Kyllä vaan, suurin osa ihan itse ovat syylisiä ettei etsi työpaikkaa. Joten töihin vaan.
Olen muuten ollut tänä vuonna 10 haastattelus ja eilen viimeks tuli sähköpostiin ilmoitus että ei oteta töihin. Homma ei edes ollut mikään kummoinen mut ei vaan kelpaa.
Töitä ei todellakaan saa vaikka haluaisi.
- näin on
Olisikohan ulkonäkö epämielyttävä? käytös yms?? tai sitten vois johtua siittä että ei ole kemiaa?!!! ei riitä pelkkä kunnollisuus !
- asdf2
Pitää olla sporttinen - jos on! sekään ei ole hyvä -koska aikaa menee liikaa harrastuksiin... täytyy olla kotona ja hoitaa lapsia--sekään ei ole hyvä koska sit nysvää liikaa kotona... pitää juoda kaljaa kavereiden kanssa -jos juo sekään ei kelpaa koska sit on aina juomassa eikä koskaa kotona .... täytyy siiivota....jos siivoo...se ei ole hyvä koska akka just siivos.... vittuako taas siivoot se valittaa.... olkkot vittu yksinään ja ettiköön sen täydellisen karvaperseen.... onnea etsintään vitun mäkättäjät ...
- Pelastaa .. mistä?
Yksi muisto yksinhuoltaja-ajaltani. "Naimisissa ollessasi saat enemmän arvostusta", sanoi tämä seurustelukumppanini minulle. Kovan vedon veti. Onneksi en ollut esitellyt häntä lapselleni. Tämä mies ei tiennyt, että olin hyvin, hyvin onnellinen lapseni kanssa. Sen rinnalla tällaiset siviilisäätyasiat ovat täydellisen mitättömiä asioita. Mies kuvitteli jostakin minulle tuntemattomasta syystä olevansa suuri pelastaja, kun tarjoutui avioitumaan kanssani. Olin onnellinen yksinhuoltajana ja mitä lisää hän olisi tuonut elämääni? Ei mitään.
- piiloalfa
Miksi seurustelit, kun et kerran ollut rakastunut?
- Pelastaa .. mistä?
piiloalfa kirjoitti:
Miksi seurustelit, kun et kerran ollut rakastunut?
piiloalfa
En tiedä, että tarkoititko viestin minulle vai jollekkin toiselle. Ihastunut olin alussa ja ei kyllä rakkautta tosiaan ollut. Ja sitten se ihastuskin loppui. Mutta juteltu on, kun ollaan sattumoisiin nähty jossakin. Miksi kysyit?
- Shark Mac
Ongelma on siinä, että kunnollinen on myös sellainen, joka ei viehätä naista seksuaalisesti. Miehessä pitää olla särmää ja kontrolloimattomuutta, joka saa naisen kiinnostumaan.
- Eikö miellytä
Jännä juttu tuo pakkomiellyttäminen. Olen itsekin siihen nuorenpana sortunut, vaan näin kypsempään ikään ehtineenä olen huomannut, että mitä neutraalimmin suhtautuu naiseen, niin sitä enemmän ne kiinnostuvat. Varmaankin naisen pitää koko ajan testata viehätysvoimaansa.
Mitä välinpitämättömämpi on niin näyttäisi myös kiinnostavan enemmän.
Jos lähdet "miellyttämään" naista, niin olet jo hävinnyt pelin. - nainen5
Siks kun "kunnollinen mies" on taruolento, ja naiset ei usko satuihin :/
- tässä muutama syy
Kunnollinen mies ei kelpaa, koska he eivät näy naisiin kohdistuvissa väkivaltatilastoissa. Virallisesti väkivallatonta miestä ei ole olemassakaan.
Naiset haluaa ylläpitää myyttiä miesten väkivaltaisuudesta. - Harmaja
Kyllä kunnollinen mies kelpaisi!!!!!!
Mutta miksi kunnollinen vastaava nainen ei kelpaa? Voihan se olla tietty kun on aika perus näköinen, pikkaisen ylipainoinen ja yksinhuoltaja joka on tottunut kaikesta suoriutumaan periaatteella "ei tartte auttaa"???????????????? - 24v
No kun ei ole tullut sellaista miestä eteeni. Se on se juttu. Mistä sinä törmäät kunnon mieheen jos se ei eteen tule? Elämässäni eteeni on tullut enimmäkseen vain pelimiehiä tai muita idiootteja.
MInulle kelpaisi hyvä ja kunnon mies, joka ei juo eikä polta, koska en itsekään polta/juo. Kuitenkin pitäisi tykätä samoista asioita kuin mä (= kemia), kuten esim. vesiurheilu, matkustelu ja pitäisi omasta kropastaan huolta. Mistä tälläisiä miehiä löytää?
Pitäis vissiin mennä ulkomaille, että löytää miehen :D :D- truth.
Naisille miehen ulkonäkö on tärkeintä, ei muut jutut kuten luonteella ei ole merkitystä. Miksi muuten naiset seukkais miesten kanssa jotka hakkaa ja pettää ja kohtelee huonosti. Nainen kestää huonoa kohtelua jos vaan mies on komea että kaverit näkee että nainen kyllä saa komean miehen. Eihän sitä järjellä voi selittää, kunnon mies on tylsä ja naisen elämässä pitää olla jännitystä että milloin se seuraava nyrkin isku tulee.
Kyllä noita löytyy kun jaksaa vaan etsiä, ei sellainen eteen tupsahda tuosta vaan eikä sellaista löydä kotisohvalla istumalla. Ja mitä baareihin tulee, sieltä löytyy enimmäksen vain hännystelijöitä, kunnollisia hyvin harvoin. Kokeile joko ennestään tuttuja ihmisiä tai sosiaalista mediaa kunhan saat lypsättyä tarpeeksi tietoa itse persoonasta. Harrastustenkin parista on hayvät mahkut löytää, kunhan se ei ole pelkästään mies-, tai nais-voittoinen :P
- tavallinen nainen
Itselleni kyllä kelpaisi ns. kunnollinen mies, mutta kunnollisella ja tavalliselle suomalaiselle miehelle ei kelpaa tällainen keski-ikää lähestyvä, ylipainoinen ja lapseton, tavallisen näköinen nainen. Komea ja rikas miehen ei todellakaan tarvitse olla, kunhan tulee omillaan toimeen edes joten kuten. Sisäinen kauneus (eli luonne) on minulle ulkokuorta tärkeämpää.
- dasdfjaldj
Kyllä kelpuuttaisin. Niin oli entinenkin mies ihan kunnollinen. Mutta nämä ns kunnollisest vapaat miehet joita olen tapaillut tuntuvat olevan nysveröitä jotka ei uskalla suutaan avata ja käyttäytyä normaalisti. Miten sellaisen kanssa onnistuisi esim. lasten asioiden hoitaminen päiväkotiin ja kouluun? Muista arkitilanteista puhumattakaan.
- Puuha_Pete76
Kyllä se niin tuntuu olevan, että aluksi paljon sillä ulkonäöllä on merkitystä. Varsinkin, kun esim. baarissa tavataan. Myöhemmin tutustuessa alkaa painamaan ne muut luonteenpiirteet vaakakupissa. Rahalla ja statuksella ei tunnu olevan niin suurta merkitystä, muuten kuin mukavana plussana kaiken muun päälle.
Itse olen tapaillut useita naisia ja kokemusta on jonkin verran. Nykyiseltä puolisoltani olen kysynyt, mikä alussa viehätti (uskon olevan aika normitapaus). Vastaus oli yksiselitteisesti ulkonäkö. Hitaasti tutustuttiin ja sen jälkeen alkoi painamaan vaakakupissa kunnollisuus, kiltteys, luotettavuus etc. Suuri plussa oli myös se, miten toimin isänä, koska edellisestä liitostani minulla on poika joka toinen viikko luonani. Varallisuus ja status oli enemmän sivuseikka, mutta kyllä sekin selvästi suhteen syvetessä oli plussaa. Asuin pk-seudulla erittäin hyvällä alueella isossa asunnossa yksinään ja tulin/tulen oikein mukavasti toimeen sekä olen miehenä hyvin itsenäinen. Sosiaalinen luonne ja laaja ystäväpiiri tuntuivat kertovan naiselle jotain miehen luonteesta tai ainakin lisäsi arvostusta/kiinnostavuutta jossain määrin. Lisäksi panostan aina käytöstapoihin ja siihen miten kohtelen naista naisena. Tärkeää oli myös se, miten kohtelen hänen kavereitaan ja sukulaisiaan. Itse arvostan myös ihmisessä huomioonottavaisuutta.
Räväkkä, ennakkoluuloton, seikkailunhaluinen ja aktiivinen luonteeni on tuntunut myös olevan aina plussaa. Naiset haluavat kunnollisen miehen, mutta tylsä ei saa olla. Ja eihän kunnollisen tarvitse olla tylsä. Myös itsevarmuus on tärkeää. Täytyy osata arvostaa itseään, jotta voi arvostaa myös muita :) Toisten syyttelyllä ei se oma tilanne parane, vaan kyllä se henkilö, joka voi parhaiten puolison löytymiseen vaikuttaa katsoo peilistä. Ja jokaiselle meille varmasti löytyy joku.
Mutta siis oma kokemukseni naisista: Ensin ulkonäöllä merkitystä, sitten muut luonteenpiirteet, viimeisenä raha ja status (ja tällä ei juurikaan merkitystä), tärkeämpää on, että mies tekee jotain ja on siitä ylpeä ja tyytyväinen itseensä.
Ja ennen kaikkea oppia hyväksymään ja tunnistaa omat virheensä sekä hyväksyä toinen virheineen. Ei meistä kukaan taida ihan täydellinen olla... Kunhan parhaansa yrittää :) - Ihmetellyt itsekkin.
Naisilla pitää olla sellainen mies, joka viikottain juo ja vetelee muijaa turpiin, jotta näillä olisi jotain itkettävää netin palstoilla. Näkeehän sen ravintoloissakin, sellaiset väkivaltaan ja juomiseen pitäytyneet miehet kerää naisia, tätä olen itsekkin ihmetellyt usein. Eipä kaltaiseni mukava kiltti väkivallaton ja rakastava raitis mies ole kellekkään kelvannut, niin ollaan sitten yksin. En ilmeisesti herätä olemuksellani naisissa sitä viettiä, että olisi mukava saada musta silmä viikon välein.
- APina.
Niin näki rafloissa ja itse sitten lopetin rafloissa käymisen kun totesin että pitäis juoda joka viikonloppu jotta nainen kiinnostuis. En jaksa sellasta elämää ja nyt en ole yli pariin vuoteen käynyt baareissa.
- realismia
Olisiko kuitenkin niin päin, ettei "kunnolliselle miehelle" kelpaa tavallinen nainen. Katsokaa nyt vaikka tätäkin sinkut -keskustelupalstaa. Miehet itsekin myöntää, että ovat alemman tason miehiä, mutta silti heillekin kelpaa vain kaunis, hyvävartaloinen, nuori, lapseton, kokematon, mutta hyvä sängyssä nainen, jonka täytyy vielä pitää miehiä jonain jumalina. Ihan ymmärrettävää, mutta tajuatte kai, että sellaisia naisia on vain muutama ja koska kaikki miehet haluaa heidät, heitä ei riitä kuin muutamalle. Kuten sanotte, rumalla naisella ei tee mitään ja teidän kriteerienne mukaan rumia naisia on paljon. Onko siis ihme, ettei löydy kumppania?!
Te olette jotenkin kauhean epärealistisia oman tasonne suhteen. Esimerkiksi minä olen 29, kokematon, pullukka(bmi 24), tavallisen näköinen kasvoista, ujo ja arka ja tylsä. Minulle on ihan itsestään selvä asia, etten voisi koskaan saada miestä, enkä edes odota saavani. Mutta vastaava mies kuvittelee olevansa joku hyväkin saalis ja katkeroituu, kun naiset ei huoli!
Yrittäkää ajatella niin, että kuvittelisitte itseänne vastaavan naisen ja sitten mietitte, että huolisitteko hänet. Ehkä se saa teidät ymmärtämään tilanteen.- eihgiojg
Juurikin näin.
- Läski nörtti nainen
Toki saat olla lopun ikääsi ilman, mutta tiedoksi kuitenkin:
Maailmassa on onneksi paljon fiksuja miehiä, jotka tykkää myös läskeistä ujoista naisista. Monet nörttimiehet esim. ovat ihan ok tyyppejä ja vaikka naisten suhteen ujoja eivät sekaisin niin kuin monet täällä. Eli jos sulle käy itsesi kaltainen mies, niin jostain lautapelikerhosta tai muun nörttiharrastuksen parista sellaisia vois löytyä valittavaksi.
- oksettava ketju
Kunnon mies = nice guy? Ihmekös jos ei kiinnosta ;) Eli jos vaikka lopettaisitte sen ruikuttamisen..
Ja naiset kiinnostuu vaan itsetunnosta, millään muulla ei ole väliä. Niin se nyt vaan on. Pelimiehet ei kulje nöyrällä ryhdillä, siksi ne naiset kiinnostuu.
Mutta taas kerran 24 osoitti miten paljon pahaa oloa ja katkeruutta tähän maahan mahtuu. Ei voi muuta kun toivottaa kaikille parempaa jatkoa elämässä. Menee ehkä yleistämiseksi, mutta suurin osa naisista ei edes tiedä mitä hakee miehistä. Olen tämän nähnyt monta kertaan kun ei kunnolliset miehet kelpaa naisille jotka osasivat pitää tästä huolta. Ne tyypit joihin naiset retkahtaa, ovat yleensä just niitä kujajuoksuja harrastavia kolleja joilla ei naisten kanssa ole muuta tekemistä kuin panoseura tai määräaikainen suhde.
Monet ei edes anna ihmisille edes tilaisuutta tutustua kunnolla, ainakin täällä Kajaanissa päin ihmiset ovat tosi kylmiä muihin paikkakuntiin verrattuna. Täällä ei tarvitse kuin sano "moi" ja siellä on ensimmäisenä keskari pystyssä tai ei sanota sanaakaan kääntyen pois kuin joku kreivi/kreivitär, oli kyseessä mies tai nainen, enimmäksen kylläkin naiset. En tiedä johtuuko se minun ajatusmaailmasta, mutta eikö teistäkin tunnu että viime vuosien aikana ihmisten henkinen ikä on laskenut radikaalisti suhteessa todelliseen ikäään, ihmiset käyttäytyy kuin teinit, enemmän kuin mitä ikänsä oikeasti antaa ymmärtää.
Kaveritkin kysyy monesti että miksi olen vieläkin sinkku vaikka olen kuulemma kunnollinen mies jolta ei vauhtia puutu edes tässäkään iässä. Kutsukaa sitä vaikka ahdasmielisyydeksi, mutta itse kutsuisin sitä luonnonvalinnaksi, mutta ei tytöistä ole mihinkään, vain naisilla on oikea ote elämään ja vastuuta muustakin kuin omasta elämästään.- lottamari<3
Kuulostat todella fiksulta ja järkevältä mieheltä. Mutta tiedätkö mikä tässä ajassa, miehissä ja naisissa on ongelmana?
LUOTTAMUKSEN puute!!
Olen taas ja taas ja taas tullut huomaamaan sen seikan, että näitä ihania fiksuja järkevästi kirjoittavia ja puhuvia nettimiehiä ja -naisia riittää, jotka elävät elämäänsä netissä, netin kautta ja etsivät ja hakevat vaan huomiota tai seksiä ja taitoa heillä riittää pukeutua mihin tahansa viattomuuden kaapuun, jotta pääsevät päämääräänsä.
Ihmisten henkinen ikä tosiaan on laskenut nettiajan myötä. Todelliset arvot ovat muuttuneet toisarvoisiksi, helpoksi pinnalliseksi. Ihmisistä on tullut sosiaalisesti laiskoja ja itsekeskeisiä.
Itseäni naurattaa välillä katsoa tätä touhua, kun aikuiset ihmiset on peilin kautta kamera kädessä ottamassa itsestään kuvia. Poseerataan paita päällä, rinta paljaana, eri kuvakulmista ja sitten ollaan oikeasti tosi ääliön näköisiä kuin mitkäkin teinit. Siis..haloooo!!!!
Eivät miehet ja naiset halua enää ketään mihinkään muuhun kuin seksiin ja panokaveriksi. Vingutaan mangutaan kuvia, jotta voidaan valkata parhaat kropat ja naamat sänkyyn viikonlopuksi. Työtä tehdää viikko täysillä, niin että ei tarvitse mennä yksin kotiin, kaadutaan sänkyyn ja noustaan siitä samasta asennosta aamulla töihin. Keskiviikkona viimeistään alkaa viestien laitto ja pommittaminen, että pitäsi joku viikonloppupanoseura saada.
Miehistä ei ole enää mihinkään, niistä on tullut pinnallisia paskiaisia, pornoa vahtaavia sieluttomia tylsimyksiä, hedonistisia mielihyvän perässä juoksioita ja kaikkea vastuuta ja sitoutumista karttavia. lottamari<3 kirjoitti:
Kuulostat todella fiksulta ja järkevältä mieheltä. Mutta tiedätkö mikä tässä ajassa, miehissä ja naisissa on ongelmana?
LUOTTAMUKSEN puute!!
Olen taas ja taas ja taas tullut huomaamaan sen seikan, että näitä ihania fiksuja järkevästi kirjoittavia ja puhuvia nettimiehiä ja -naisia riittää, jotka elävät elämäänsä netissä, netin kautta ja etsivät ja hakevat vaan huomiota tai seksiä ja taitoa heillä riittää pukeutua mihin tahansa viattomuuden kaapuun, jotta pääsevät päämääräänsä.
Ihmisten henkinen ikä tosiaan on laskenut nettiajan myötä. Todelliset arvot ovat muuttuneet toisarvoisiksi, helpoksi pinnalliseksi. Ihmisistä on tullut sosiaalisesti laiskoja ja itsekeskeisiä.
Itseäni naurattaa välillä katsoa tätä touhua, kun aikuiset ihmiset on peilin kautta kamera kädessä ottamassa itsestään kuvia. Poseerataan paita päällä, rinta paljaana, eri kuvakulmista ja sitten ollaan oikeasti tosi ääliön näköisiä kuin mitkäkin teinit. Siis..haloooo!!!!
Eivät miehet ja naiset halua enää ketään mihinkään muuhun kuin seksiin ja panokaveriksi. Vingutaan mangutaan kuvia, jotta voidaan valkata parhaat kropat ja naamat sänkyyn viikonlopuksi. Työtä tehdää viikko täysillä, niin että ei tarvitse mennä yksin kotiin, kaadutaan sänkyyn ja noustaan siitä samasta asennosta aamulla töihin. Keskiviikkona viimeistään alkaa viestien laitto ja pommittaminen, että pitäsi joku viikonloppupanoseura saada.
Miehistä ei ole enää mihinkään, niistä on tullut pinnallisia paskiaisia, pornoa vahtaavia sieluttomia tylsimyksiä, hedonistisia mielihyvän perässä juoksioita ja kaikkea vastuuta ja sitoutumista karttavia.Tuon minäkin olen huomannut varta vasten, ihmisiä suorastaan riivaa tuo luottamuksen puute ja ylivarovaisuus, mikä vie kaiken innon elämästä. Tuosta luottamuksen puutteesta on tullut ikäänkuin kansantauti joka vaan vahvistuu ajan myötä ja se on jatkuva oravanpyörä joka ei pysähdy. Ihmiset luottaa vähemmän ja vähemmän toisiinsa, siitä monet ottavat nokkiinsa, katkeroituvat ja antavat lisää syytä epäluottamukseen joka taas toistaa kierrettä entisestään.
Mieluumin menen ja teen jotain mihin pyydetään, tai mikä jopa kuulostaa huonoltakin idealta, sillä vanhuksena en halua kysyä itseltäni sitä kysymystä, että miksen tehnyt sitä kun olin vielä nuori ja kykenevä.
Ja mitä tuohon luottamukseen tulee vielä, ei ole mikää ihmekkään miks tässä maassa on niin maan p"""""""sti sinkkuja, kukaan ei uskalla kohta sitoutua enää kun kukaan ei luota keneenkään ja vain aniharva uskaltaa heittää itsensä likoon jotta luottamusta voisi millään tavalla vahvistaa, jotta usko ihmiskuntaan alkaisi palautumaan... mutta ei, kukaan ei uskalla tehdä mitään muuta kuin istua kotona päätteen ääressä tai räplätä puhelintaan torin reunalla kun mahdollisuuden vilahtelevat yksi toisensa jälkeen ohi. Tämä kansa on vain liian ujo ja epäsosiaalinen jotta sen ihmisiin voisi yleensäkkin luottaa. Ennakkoluulost sen sijaan ovat aina ne ensimmäisimpiä ajatuksiakun joku uskaltaakin tulla hyvin aikein tervehtimään.
Kohteliaisuuskin on nykyään tosiaankin niin harvinaista, että sitä erehdytään flirttailuksi, pahaksi sellaiseksi. Missä kohti tämäkin on mennyt väärin, osaako kukaan kertoa?- Näkeehän sen.
lottamari<3 kirjoitti:
LUOTTAMUKSEN puute!!
Miehistä ei ole enää mihinkään, niistä on tullut pinnallisia paskiaisia, pornoa vahtaavia sieluttomia tylsimyksiä, hedonistisia mielihyvän perässä juoksioita ja kaikkea vastuuta ja sitoutumista karttavia.Ja naisista on tullut iskurin palstoilla itseään myyviä pettäviä paskiaisia.
- Eläväisyys
Olisiko miehistä parhain se järkevä kunnonmies, jolla olisi myös avoin tunne-elämä, temperamenttinen, luova ja muutenkin eläväinen? Ei kävisi aika tylsäksi? Siis, että suomalainen mies antaisi tunteiden näkyä.
- ykä21
"Sellanen joka ei käy baareissa eikä juo joka viikonloppu, ei vedä röökiä, viihtyy mielummin kotona".
No en minäkään juo joka viikonloppu ja käyn ehkä pari kertaa kuukaudessa kaveriporukan kanssa paikallisen kaupungin baareissa ja yökerhoissa pyörimässä. En polta, enkä käytä muitakaan päihteitä. En harrasta irtosuhteita.
Käyn 4kertaa viikossa salilla, muutaman kerran uimassa ja kerran lenkillä ja jääkiekkoa pelaamassa.
Ei minullakaan tällähetkellä naista ole, mutta huomaan kyllä, että kumminkin ihan kiitettävän moni nainen osoittaa minulle kiinnostusta, niin itseäni kiinnostavat kuin ei kiinnostavatkaan.
En mää ymmärrä, että mistä sää oot saanu tuommosen käsityksen, että miehen pitäis ryypätä ja polttaa. Ehkä kattelet ihan vääränlaisia naisia, tai olet muutenkin epäkiinnostava?
Ole sporttinen, pukeudu tyylikkäästi, tuoksu hyvältä ja ole rehti ja miellittyvä mies niin eiköhän ala naisia kaatuun sun syliin :D - epäkunnollinen
ÄÄÄ En tiedä miks mua aina ärsyttäää tällaiset keskustelunavaukset! Kunnollisiakin miehiä on katsos monenlaisia, ihmisessä on ja täytyy olla muitakin piirteitä kuin kunnollisuus, ei se voi olla se ainoa asia jonka takia kelpaat tai et kelpaa jollekin.
Kunnollinen nainenkaan ei välttämättä kelpaa kellekään.
Sulle ei ole tullut vaan vastaan sitä oikeaa joka kiinnostuisi sinusta, eiköhän se ole ihan niin yksinkertaista. Sitä vaan kiinnostuu joistakin ihmisistä ja toisista ei, kunnollisuus nyt taitaa lähinnä olla vaan plussaa siinä. Mielestäni suhde olisi heikoissa kantimissa jos alkaisin olla jonkun kanssa vain siksi et toi nyt on tollanen kunnollinen. :D
Kunnollisisakin miehiä on niin paljon! Ja jos vaan istut kotona kunnollisena niin kuka sut sieltä löytää?
Omasta mielestäni myöskään kunnollisuuden määritelmä ei välttämättä ole se, että mies ei käy koskaan missään tai polta tupakkaa. Väkivaltaiset ja juopot äijät on sitten asia erikseen, sellaista en kattelis. Kiitos. - tjfjj
Suosiossa ovat tosiaankin rentut, naisten mittarilla katottuna. Joka vetää kotonakin eukkoa turpaan aina, kun tämä vastaan tulee.
"Miksi yksinhuoltajat ei kelpuuta sellasta..."
Yksinhuoltajilla on negatiivinen vapaus asian suhteen :)- Kuka muu muka
"Keekkihän" on ollut vaivautunut jos kysytään seurusteluista...
- APina.
Kunnollisella pitää olla työpaikka ja suomes kun on 500 tuhatta työtöntä niin ei aika heikolta näyttää jos ei pysty elättämään naista ja sen lapsia jotka joku puliukko on siittänyt naiselle.
- Liiisassa
Toi on aina itsepetosta. Olet vain äärettömän tylsä etkä osaa kertoa hyviä juttuja. Ei kyse ole mistään ryyppäämisestä tai yökerhoista.
http://tinyurl.com/justsulle - keski-ikäinen kaunot
kyllä mulle vaan kelpaisi kunnollinen mies! en ole edes yh- eli lapseton olen mutta etsimäni miehet ovat paljastuneet juopoiksi tai ylivelkaantuneiksi huijareiksi.
voimme siis todeta että me, kunnon ihmiset emme löydä vertaistamme vaan tulemme hyväksikäytetyiksi ja huijatuiksi, joten
olkaamme yksin! - kiltti mies.
Aion ostaa veneen kesäksi jotta pääsen kalaan. Työttömänä onkin aikaa käydä kalassa.
- Yksinhuoltajan tytär
Kunnollisuutta ei takaa se, ettei juo ja polta. Se, ettei nainen välttämättä halua täysin raitista miestä, ei tarkoita, että haluaisi paljon juovan tai peräti alkoholin suurkuluttajan. Monet osaavat käyttää alkoholia kohtuudella juomatta kännejä. On mukavaa joskus juoda viiniä tai saunaolut. Vielä mukavampaa se olisi oman kullan kanssa rauhassa ja nautiskellen. Täysin raittiista miehestä tulee helposti hieman epävarma olo. Heistä osa ei salli kumppaninsakaan juoda edes yhtä viinilasillista silloin tällöin, osa taas suo tämän toiselle mielihyvin. Eikä kyse ole todellakaan ryyppäämisestä tai halusta sellaiseen. Väkivalta hiipii puolestaan joihinkin liittoihin vähitellen. Useimmiten sitä ei alussa ole. Sitten kun nainen eroaa väkivaltaisesta puolisosta, kehtaatte jotkut nimittää jätteeksi tällaista yksinhuoltajaäitiä. Noinko kunnollinen luokittelee ihmiset ? Eikö oikeasti kunnollisesta luulisi löytyvän empatiaa ja suvaitsevaisuutta?
- Missä oot?
No, missäpä olet esittäytynyt?
Kyllä varmaan monelle kelpaisi, minullekin! Etpä ole tullut hakemaan.. ;-)) ! - Kunnollinen nainen
Hep hep hei. Mulle heti tänne kunnollinen mies. Onko tottakaan, että jossain on vielä kunnollisiakin miehiä, siis ei alkoa, joten luottamustakin voisi siis löytyä ja selkärankaa, puhuu tunteistaan ja osaa kuunnella? Tai tietenkin on vielä kunnollisia suomalaisia miehiä olemassa, mutta missä olette? 51-v nainen kyselee
- Taatusti
No ei ole. siis totta. Ihan pelkkää kuvitelmaa vain.
- raitis ja vapaa mies
Raittiit ja rehelliset,uskolliset ja tupakoimattomat eivät kelepaa kenellekkään koettu on .Kortti ,auto ja raitis mies ikänsä ollut 43v.
Eipä oo kohilleen sattunut sitä oikeeta ei edes vähemmän väärää.Ollaan badoossa,twoossa,suomessa ja fisessä,ei oo pahemmin viestejä tullut .Rahaa jos olisi,ja omistais maata,mettää,olis iso talo ja uudenkarhee reuhka pihassa ,mojovasti tilillä ja sekavasti päissään niin kyl olis ottajia ,onneksi en edes lottaa ,kun ei raha eikä maalliset paljoa kiinnosta ,ei niitä hautaan saa mukaan .Onnea vaan muille jotka myös etsitte sitä omaa kultaa . - ei onnaa.
Outoa on tää ihmiselo. Toisaalta naisille kelpaa alkoholia joka viikko juova huo.raksi haukkuva kännimies mutta alkoa harvvoin juova ei kelpaa joka kohtelee hyvin eikä hauku. Naiset ei taida itse tajuta itseään.
- Joseph Askold
TÄRKEÄÄ:
Kunnollinen omasta mielestään ja omilta määrityksiltään
vai
Kunnollinen naisen mielestä
Itse en pidä itseäni kunnollisena koska ei ole vakityötä tai edes mitään suhteellisen järkevää elämänkaavaakaan. Elämässä päihteet ja erilaiset mielenterveysongelmat ovat näytelleet roolia menneisyydessä joten mikään puhtoinenkaan tai "stabiili" en todellakaan ole. En myöskään jaksa pitää yllä suhteita kovinkaan aktiivisesti vaan olen laiska sosiaalisesti ja naiseni ovat jääneet usein ns. vähemmälle huomiolle ja saatan jopa lempata naisen pitkästäkin suhteesta yllättäenkin jos ei jaksa kiinnostaa suhde. Fyysisesti jokseenkini keskiverto tarkoittaen etten ole läski, en pitkä tai lyhyt ja ainakin itse olen riittävän usein toimivaan munaani tyytyväinen (and that's all that matters).
Kuitenkin olen kelvannut naisille itseasiassa oikein hyvin. Johtuisikohan tämä siitä että kun tilanne äityy todella pahaksi niin osaan hanskaa tilanteet sekoamatta, en ole agressiivinen, en kaivele menneitä, en turvaudu pulloon vaan sanoihin sekä ennnekaikkea: olen isä lapsilleni. En roolimalli-isä, mutta isä joka välittää ja hoitaa oman osansa inhimillisesti ja on sitoutunut siihen juttuun. Aijoo, ja olen suht rehellinen kaikista jutuistani, naiset tietävät millaisen ihmisen kanssa ovat jos valitsevat olla kanssani.
Näillä avuilla olen ollut suhteissa ja pitänyt naiset suhteellisen tyytyväisenä itseeni ja menneissä suhteissa on ilmeisesti käynyt niin että naiset kokevat menettäneensä minussa enemmän kuin mitä itse koen menettäneeni naisessa, lähinnä koska uudelleenvirittelyt ovat tulleet lähes aina naisten puolelta....
Ehkä tässä on myös sekin etten piittaa aivan lahopäistä tytöistä vaikka arvostankin nuorta ja kaunista. Jos naisen kuupassa ei tavara kulje tarpeeksi jouhevasti niin en kiinnostu, tämä kai on antanut naisista loppujen lopuksi hyvän kuvan (ja niistä jotka karsivat hengettömyyttään itsensä ulos en sitten piittaa). Täten siis ehkä en ole kokenut naisten suhteen traumatisoitumista/katkeruutta juuri lainkaan jolloin uudet suhteet ovat aina pirteitä ja tuoreita kun en kantele menneisyyden kivirekeä mukana... ja tunnistan että kaikki paskat kokemukset ovat omaa syytäni vähintäänkin mielenkiinnon kohteen kautta, jolloin "ämmäfiltterini" on ajan myötä jalostunut... ainakin omia etujani palvelevaksi :)
Mutta joo. Kannattaa miettiä sitä että "kunnollinen kenen näkökulmasta?" - Millään miesarvolla mitattuna minähän olen jokseenkin täysi luuseri kun olen autoton, asunnoton ja persaukinen. Toisaalta naiset näkevät asiat toisesta näkövinkkelistä ja ehkäpä "kunnon miesten" kannattaisi joskus tutustua kyseiseen näkövinkkeliin. Nimittäin siitä näkövinkkelistä katsottuna saattaakin tietyillä "hyvillä" ominaisuuksilla varustettu mieskin näyttää silkalta hirviöltä.- Kunnon miehet hoh
Viisaita sanoja todellakin. Sä olet sinut hyvien ja huonojen puoliesi kanssa, tiedät ne ja osaat niistä kommunikoida. "Kunnon miehillä" on omat pimeät puolet itselleenkin piilossa ja ne sitten projisoi niitä naisiin.
- siitakkeinen
Mä olen ainakin kelvannut ja monesti.
- Olli13
Te miehet jotka itkette täällä. Astukaa Suomen ulkopuolelle. Pohjois Ruotissa/Norjassa lähes kaikki naiset on kauniita, eivät ole niin nirsoja ja kovia kuin Suomi-naiset. Koko Saksan kansa on niin asseja (aspergerin syndroma) että jos olet assi-mies, he pitävät sinusta. Viro ja Latviakin on lähellä. Menkää selvinpäin tai asiallisesti käyttäytyen yökerhoon Tallinnassa ja Riiassa niin ihan kunnollisia naisia löytyy. Kolmansien maailman maiden koulutetut naiset haluavat länsimaisen miehen. He haluavat myös osittaa etteivät he ole maidensa köyhiä maksullisia naisia ja maksavat kaiken itse. Globalisaatio on nykypäivää. Mikäli sinulla on terve itsetunto, et häpeä ulkomaalaista naista. (En nyt tarkoita, että tuodaan baari-tyttö Thaimaasta tai Brasiliasta. Nämä ex-prostituoitujen maahantuoja idioottimiehet ovat kieltämättäosittain pilanneet muiden aasialaisten ja latinoiden maineen Suomessa). Kuitenkin Aasiassa asuu puoli miljardia naista. Suurin osa ei ole maksullisia niin kuin täällä kuvitellaan. Itselläni on malesialainen Petronas oil co.lla työskentelevä execitve manager. Erittäin itsenäinen nainen. Maksaa kaiken itse ja minä teen kotityöt. Tämän 5 miljoonan asukkaan suomenniemen touhu vain huvittaa kun on avaimet muuhun maailmaan. Olen suosittu maailmalla, en Suomessa. Mitä sitten. En ole suosittu myöskään jehovantodistajien keskuudessa. Heitäkin on yli 6 miljoonaa maailmassa. Niin kaikille solvaajille. Olen 191 cm urheilija hyvässä kunnossa. 39v. Olen sosiaalinen. Ulkonäköni on suurinpiirtein Alexander Stubb. Minulla on mahdollisesti lievä Aspergerin syndroma, mutta ÄÖ on yli 140.
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022126- 991537
- 1211263
- 771232
- 1121207
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58986- 36912
- 33804