Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
benel
profiilit
benel
benel
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei kannata odottaa niitä, itse ainakin haluan näistä vain eroon :'D
Itselläni ei ollut mitään oireita :'D Olisi kyllä saanut olla, niin eivät olisi tulleet niin puskista, ja kirsikkana kakun päällä olin ystäväni mökillä näiden "ihanien" sattuessa vastaan :D Sitten minulla ei ollut lainkaan mustia housuja, vain kirkkaan vihreät ja vaalean harmaat, enkä tietenkään edes tajunnut mistä se veri tulee ::D Ajattelin vain että siellä jossain on jokin haava... :''D
Mutta ne saattavat alkaa myös parinkin vuoden kuluttua, että se vähän riippuu ^^
30.11.2015 17:40
Neitsyt -> ihminen, joka ei ole ollut sukupuoliyhteydessä ^^
30.11.2015 06:12
Auts, tuo tilanne on ihan kamala :'D
Kannattaa vain mennä ihan suoraan sanomaan äidille, että valkovuoto alkoi ^^ Niin siitä tuskasta pääsee nopeiten
29.11.2015 22:19
Kuinka kauan sinulla on ollut menkat? Jos ne ovat olleet vuoden tai pari, ei mielestäni tarvitse sen kummemmin huolestua. Itselläni on nyt ollut useamman vuoden nämä samaiset vaivat, eivätkä ne ole tasoittuneet vieläkään ^^' Ehkä sitten joskus.
Mutta asiaan: Jos kerran olet neitsyt, niin sinun ei pitäisi olla raskaana [ellet sitten ole Neitsyt Maria (okei nyt menee mauttomaksi, anteeksi) :'D]. Aamupahoinvointi voi olla yksi kuukautisten sivuoireita, jota on esiintynyt esimerkiksi eräällä ystävälläni, joka ei ole raskaana olevaa nähnytkään :)
Jos asia kuitenkin huolettaa todella paljon, niin kannattaa vain mennä sinne terkkarille, ja ennen sitä voisit keskustella vaikka äitisi kanssa aiheesta ^^
29.11.2015 22:16
Vahdi sitä autoa ja suihkuttele vedellä tai pelottele imurilla [jos sen siis jaksat ulos tuoda :D] niin että kyllä sen pitäisi oppia. Muutamia vuosia sitten käytimme ihan samaa taktiikkaa ja kissa oppi olla hyppimättä. Tietysti kissat ovat yksilöitä, mutta kokeile ainakin :) Parempi kokeilla kuin olla kokeilematta mahdollisesti toimivaa keinoa :)
19.03.2015 14:12
Oma näkemykseni on, että kissa säikähti itkevää lasta eikä pitänyt itkusta. Itse kävisin eläinlääkärillä ja kysyisin, että mikä tässä nyt oikein mättää. Kannattaa pitää kissa kaukana lapsista, jos nämä vaikuttavat siltä, että saattaisivat alkaa itkeä. Kissan laittaisin omaan huoneeseensa [esimerkiksi kodinhoitohuone, makuuhuone tai jokin, jossa olisi kissan ruoka- ja vesi kupit sekä hiekkalaatikko] rauhoittumaan. Jos lapsi alkaa itkeä ja kissa muuttuu hyökkäävän oloiseksi, ottaisin itse otteeseen kissan ja pitäisin tätä aloillaan ja katsoen samalla, miten käy.
Voit myös kokeilla, onko jollain muullakin vaikutusta, esimerkiksi ruoalla, tai ovatko itkevät lapset yllättäen säikäyttäneet kissan ja tämä kokee heidät uhkaavina sen takia.
Toivottavasti tilanne selkenee! :)
18.03.2015 20:57
1 / 1